Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Metaverse: Γενική συζήτηση

More
09 Dec 2021 04:07 - 13 May 2022 15:51 #257910 by Stathis Moose Stathopoulos
Το γάντι απτικής ανάδρασης της Meta σας επιτρέπει να αγγίζετε πράγματα στο metaverse




To χέρι δέχεται πίεση ανάλογα με το εικονικό αντικείμενο που χειρίζεται.

Το γάντι της Meta σας δίνει την δυνατότητα να αγγίζετε αντικείμενα στο metaverse.

Η Meta, γνωστή και ως Facebook, εργάζεται πάνω σε ένα γάντι απτικής ανάδρασης που έχει σχεδιαστεί για να προσθέτει αισθήσεις αφής όταν χρησιμοποιείται στα ασαφώς καθορισμένα περιβάλλοντα VR και AR του Metaverse. Mια συσκευή σαν αυτή είναι ένα βήμα προς την επίτευξη γνήσιας εμβύθισης στο VR, η οποία δεν μπορεί να συμβεί χωρίς αισθήματα αφής και γεύσης. To VR σε περίπτωση που ξεφύγει από το στερεότυπο της ψυχαγωγίας και της διασκέδασης και γίνει ένα συνηθισμένο μέρος της ζωής και της εργασίας, χρειάζεται μια τεχνολογία όπως αυτή για να φτάσουμε εκεί.



Οι άνθρωποι μπορούν να αγγίζουν, να αισθάνονται και να χειρίζονται εικονικά αντικείμενα όπως ακριβώς θα έκαναν με ένα πραγματικό αντικείμενο, σύμφωνα με τον διευθυντή της Reality Labs Sean Keller. Το γάντι διαθέτει ενεργοποιητές που ασκούν πίεση στο χέρι, ανάλογα με το εικονικό αντικείμενο που χειρίζεται. Το Meta στοχεύει να επεκταθεί σε χιλιάδες ενεργοποιητές, γεγονός που θα μπορούσε να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην προσομοίωση ενός ουσιαστικά απεριόριστου φάσματος σεναρίων. Η Meta δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, την αναμενόμενη τιμή ή το όνομα. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτή η τεχνολογία θα βρει μια πραγματικά συναρπαστική περίπτωση χρήσης, ή αν θα καταλήξει ως μια ενδιαφέρουσα ιδέα ή ως μια απόλυτη αποτυχία.
Last edit: 13 May 2022 15:51 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Jan 2022 02:38 - 13 May 2022 16:00 #259570 by Nikos Georgopoulos
Το Facebook επενδύει 10 δισεκατομμύρια δολάρια στο Metaverse 



Το Facebook έχει μεγάλες φιλοδοξίες στον χώρο του Metaverse και τώρα η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε αυτό. Τόσα σκοπεύει να επενδύσει το Facebook μόνο για φέτος για τη δημιουργία του Metaverse, καθώς η εταιρεία εξελίσσεται από εταιρεία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σε εταιρεία Metaverse.

Σύμφωνα με το Reuters, ο Mark Zuckerberg είπε στους επενδυτές ότι το Facebook δεν θα βγάλει χρήματα από αυτήν την επένδυση αμέσως, αλλά έχει να κάνει με την προετοιμασία της εταιρείας για επιτυχία στο μέλλον. Συγκεκριμένα είπε: “Δεν πρόκειται για μια επένδυση που θα είναι κερδοφόρα για εμάς στο εγγύς μέλλον. Αλλά βασικά πιστεύουμε ότι το Metaverse θα είναι ο διάδοχος του mobile internet”.

Σύμφωνα με το The Verge, τα 10 δις είναι μόνο η αρχή. Συγκεκριμένα το Facebook λέει: “Δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε αυτό το μακροπρόθεσμο όραμα και αναμένουμε να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας για τα επόμενα αρκετά χρόνια”. Το Metaverse αναπτύσσεται στο Reality Lab division του Facebook, μαζί με το Oculus Quest.

Η γιγαντιαία επένδυση του Facebook στο Metaverse δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς ο Zuckerberg έχει πει ότι φιλοδοξεί το Facebook να μεταβεί από μια εταιρεία Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σε μια εταιρεία που έχει στο επίκεντρο το Metaverse. Για το σκοπό αυτό, το Facebook έχει τώρα περισσότερους από 10.000 ανθρώπους που εργάζονται σε διάφορα προϊόντα hardware, συμπεριλαμβανομένων των γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας, για να βοηθήσουν το Metaverse να ζωντανέψει.
Last edit: 13 May 2022 16:00 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2022 18:58 #260417 by Nikos Georgopoulos
Ο Ken Kutaragi, δημιουργός του PlayStation, δεν είναι λάτρης του Metaverse ή του VR




Ο πατέρας του PlayStation δεν βλέπει το νόημα να μπει στο metaverse.

Ενώ το Facebook και η Microsoft σχεδιάζουν να εισέλθουν στην αγορά του Metaverse, ο εφευρέτης του PlayStation, Ken Kutaragi, δεν είναι θαυμαστής αυτού ή του υλικού εικονικής πραγματικότητας που θα χρειαζόταν για να αλληλεπιδράσει με αυτόν τον χώρο.

«Το να είσαι στον πραγματικό κόσμο είναι πολύ σημαντικό, αλλά το metaverse αφορά το να γίνει σχεδόν πραγματικό στον εικονικό κόσμο και δεν μπορώ να δω το νόημα να το κάνω», είπε ο Kutaragi στο Bloomberg. "Θα προτιμούσατε να είστε ένα κομψό avatar αντί για τον πραγματικό σας εαυτό; Αυτό ουσιαστικά δεν διαφέρει από ανώνυμους ιστότοπους πινάκων μηνυμάτων."

Τα ακουστικά VR έχουν επίσης πέσει στη λίστα του Kutaragi, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της startup τεχνητής νοημοσύνης Ascent Robotics με έδρα το Τόκιο χαρακτήρισε τον εξοπλισμό ως ενοχλητικό. «Τα ακουστικά θα σε απομόνωναν από τον πραγματικό κόσμο και δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτό», είπε. «Τα ακουστικά είναι απλά ενοχλητικά».



Ο τρέχων στόχος του Kutaragi με την Ascent Robotics είναι να συνδυάσει τον πραγματικό κόσμο με διαδικτυακούς χώρους με πιο απρόσκοπτο τρόπο, αναπτύσσοντας ρομποτικά συστήματα που θα βοηθήσουν στη μετατροπή των πραγματικών αντικειμένων σε δεδομένα αναγνώσιμα από υπολογιστή. Σκεφτείτε τα ολογράμματα από το Star Wars, για μια πρόχειρη ιδέα των στόχων της εταιρείας. Η έρευνα θα επιταχύνει επίσης στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ρομποτικής που περιλαμβάνει λογισμικό, αισθητήρες και μηχανές, τα οποία έχουν σχεδιαστεί εσωτερικά από την ομάδα του Kutaragi.

Για μια πιο ενδελεχή ματιά στο φιλόδοξο έργο του Kutaragi, μπορείτε να δείτε μια συνέντευξη που έδωσε πέρυσι στο Katsuhiro Harada's Bar, του παραγωγού του Tekken, Katsuhiro Harada. Το πρώτο επεισόδιο του Harada's Bar είδε τον πρώην πρόεδρο της Sony Computer Entertainment να αναπολεί τις πρώτες μέρες του PlayStation και του Tekken. Εναλλακτικά, υπάρχει μια σύντομη ταινία-αυτοβιογραφία για τη ζωή του Kutaragi, αλλά δεν είναι ακριβώς η πιο ακριβής ματιά στην καριέρα του και τη δουλειά του για τη δημιουργία της αρχικής κονσόλας PlayStation. 
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:35 - 11 May 2022 00:48 #261785 by Nikos Georgopoulos
Gabe Newell: "Οι περισσότεροι από όσους μιλούν για το Metaverse δεν έχουν ιδέα τι είναι"




Δείτε τα βιβλία τα οποία ενέπνευσαν την δημιουργία του Metaverse.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Valve, Gabe Newell, δήλωσε ότι οι περισσότεροι από όσους μιλούν για το Metaverse δεν έχουν καμία απολύτως ιδέα για τι πράγμα μιλάνε.

Ο Gaben δήλωσε: «Υπάρχουν ένα σωρό σχέδια γρήγορου πλουτισμού γύρω από το metaverse. Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που μιλούν για το metaverse δεν έχουν  καμία απολύτως ιδέα για τι πράγμα μιλάνε και προφανώς δεν έχουν παίξει ποτέ MMO . Λένε, "Α, θα έχετε αυτό το customizable avatar ". Και είναι σαν να... μπείτε στο La Noscea στο Final Fantasy 14 και πείτε μου ότι αυτό το πρόβλημα δεν λύθηκε πριν από μια δεκαετία. Δεν είναι κάτι το υπέροχο που επινοήθηκε τώρα».

Τα Cyberpunk μυθιστορήματα, όπως το Neuromancer του William Gibson και το Snow Crash του Neal Stephenson, αναφέρονται συχνά ότι αποτελούν έμπνευση για το metaverse, αλλά οι μεγιστάνες της τεχνολογίας προσπαθούν να αναδημιουργήσουν τα οράματα αυτών των βιβλίων για το Internet εδώ και χρόνια, ενώ αγνοούν εύκολα τα δυστοπικά τους θέματα. Ο Gabe Newell είναι φίλος με τον Neal Stephenson και συχνά συζητούν ιστορίες που ακούνε για το Metaverse (σ.σ. προφανώς τι δηλώνουν ιδιοκτήτες μεγάλων εταιρειών).

Ο Newell θεωρεί πάντως ότι η μόδα αυτή θα περάσει λέγοντας: «Προφανώς η βιομηχανία του gaming εξερευνά αυτές τις τεχνολογίες εδώ και πολύ καιρό. «Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν κάποιος που αργήσει να την ξεκινήσει έχει πολλά να προσθέσει, παρά την επιθυμία να έχει ένα σωρό άτομα να του δώσουν ένα σωρό χρήματα για μαγικούς λόγους. Αλλά ξέρετε, στο τέλος, οι πελάτες και η χρήσιμη τεχνολογία κερδίζουν, οπότε δεν ανησυχώ πολύ για αυτό».
Last edit: 11 May 2022 00:48 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:26 #261902 by Nikos Georgopoulos
The Sandbox: Η Square Enix επένδυσε στο Metaverse έβαλε μέσα το Dungeon Siege




Οι χαρακτήρες της σειράς είναι διαθέσιμοι ως NFTs.

Η Square Enix έβαλε το Dungeon Siege στο metaverse game The Sandbox.

Συγκεκριμένα, πλέον υπάρχει ο χώρος Dungeon Siege LAND στον τομέα της Square Enix στο Sandbox. Η Square Enix είχε επενδύσει στο The Sandbox το 2019. Το The Sandbox ανήκει στην Animoca Brands και σας επιτρέπει να αγοράσετε εικονική γη και να βγάλετε χρήματα από gaming εμπειρίες στο blockchain χρησιμοποιώντας τα tools VoxEdit και Game Maker.



Χαρακτήρες και items της σειράς Dungeon Siege είναι πλέον διαθέσιμοι στα VoxEdit και Game Maker. Στο Dungeon Siege LAND μπορείτε να πάτε για βιώσετε διαδραστικές RPG εμπειρίες ενώ δημιουργείτε Dungeon Siege περιπέτειες. Ο πρόεδρος της Square Enix, Yosuke Matsuda είχε δηλώσει υπέρ των NFTs, όμως κατανοούσε ότι δεν αφορούν όλους όσους παίζουν video games: Έχω καταλάβει ότι κάποιοι άνθρωποι που παίζουν για να διασκεδάσουν και αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι της gaming κοινότητας, έχουν εκφράσει τους ενδοιασμούς τους για τις νέες τάσεις και είναι λογικό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Apr 2022 14:23 #263157 by Nikos Georgopoulos
Έρευνα: Το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ του Metaverse, το 26% έχει VR




Το 68% των εφήβων στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers.

Οι έφηβοι είναι διχασμένοι σχετικά με το metaverse ωστόσο το 50% των έφηβων στην Αμερική είναι υπέρ.

Η χρήση του Facebook και του Instagram μειώνεται σταθερά μεταξύ των νεότερων χρηστών, αλλά η Meta μπορεί να δυσκολευτεί στο να δημιουργήσει ένα κοινό στο metaverse. Μια πρόσφατη ερευνητική έκθεση  από την Piper Sandler αναφέρει ότι το 50% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα δεν είναι σίγουροι για το "metaverse" ή δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον και δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ακουστικά VR.



Tο 26% των εφήβων, σύμφωνα με την έρευνα, κατέχουν συσκευή VR, αλλά μόνο το 5% τη χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ το 48% των εφήβων κατόχων headset τη χρησιμοποιούν "σπάνια". Το 9% από τους εφήβους που δεν έχουν στην κατοχή τους ένα VR headset, σχεδιάζει ενεργά να αγοράσει ένα. Το 68% των εφήβων που συμμετείχαν στην έρευνα αυτοπροσδιορίστηκαν ως gamers. Η Meta μπορεί να στηρίζεται στην πεποίθηση ότι οι gamers μπορούν να γίνουν metaversersers, δεδομένου ότι δόθηκε αρκετή ώθηση προς το Horizon Worlds, το οποίο ξεκίνησε ως κοινωνική πλατφόρμα VR και gaming τον Δεκέμβριο.



Η έρευνα της Piper Sandler αποκαλύπτει επίσης ότι το 87% των εφήβων έχει ακούσει για το κρυπτονόμισμα και το 11% δηλώνει ότι έχει λάβει μέρος σε κάποια συναλλαγή. Το ερευνητικό κοινό περιλάμβανε πάνω από 7.000 έφηβους από 44 πολιτείες και ο μέσος όρος ηλικίας ήταν 16 ετών. Μια διαφορετική έρευνα , στην οποία συμμετείχαν πάνω από 4.000 ενήλικες, της δείχνει ότι περίπου οι μισοί από τους ενήλικες Millennials και Gen Z δηλώνουν ότι "ενδιαφέρονται ή ενδιαφέρονται κάπως" για το metaverse, αλλά δείχνουν ελαφρώς λιγότερο ενδιαφέρον τόσο για το Horizon Worlds όσο και για το Horizon Workroom, την πλατφόρμα της Meta για επιχειρηματικές συναντήσεις που πραγματοποιούνται σε εικονική πραγματικότητα. Gen Z είναι όποιος γεννήθηκε μεταξύ 1997 και 2012. Οι Millennials γεννήθηκαν μεταξύ 1980 και 1996.

Οι δύο έρευνες φαίνεται να εξισώνουν το metaverse και το VR, αν και τα Fornite και Roblox θεωρούνται συχνά μέρος του "metaverse" και δεν είναι VR games. Εταιρείες όπως η Sony και η Lego επένδυσαν πρόσφατα δισεκατομμύρια στο metaverse της Epic που απευθύνεται σε παιδιά. H Meta ωστόσο θα πρέπει να κάνει καλύτερη δουλειά για να προσελκύσει τους νέους από τον χώρο του κρέατος στον εικονικό της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2022 18:58 #263184 by Απόστολος Μητσακούλης
Το metaverse μου είναι αδιάφορο. Εδώ ούτε με το vr δν έχω ασχοληθεί ακόμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 13:52 #263221 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Facebook
Η Apple και το Second Life κατακρίνουν τις προμήθειες που παίρνει η Meta από τους δημιουργούς




Οι δημιουργοί παίρνουν μόνο το 52.5%.

Ένα από τα πράγματα που υπόσχεται το metaverse είναι ότι όλοι θα μπορούν να δημιουργήσουν 3D αντικείμενα, κόσμους και games και να τα πουλάνε σε άλλους κατοίκους του metaverse για πραγματικά χρήματα.

Το σχέδιο του metaverse για πώληση 3D αντικειμένων αργότερα έχει σκοπό να χρησιμοποιήσει αποκεντρωμένα blockchains, όμως αυτή την στιγμή είναι κάτι σαν το να πουλάς skins του Dota 2 στο Steam. Κάποιος βάζει να πουλήσει ένα skin του Dota 2 στο Steam, η Valve το εγκρίνει και αργότερα μοιράζονται τα κέρδη. Η απάντηση στο πως θα μοιράζονται τα κέρδη με τo Horizon Worlds, το social VR app της Meta, έχει ανακοινωθεί.

Μετά από την προμήθεια του Meta Quest Store και του Horizon Worlds, οι δημιουργοί των αντικειμένων θα λαμβάνουν το 52.5% των κερδών (πριν τους φόρους). Η ανακοίνωσε αυτή έγινε από το Business Insider , το οποίο το επιβεβαίωσε μετά την ανακοίνωση της Meta ότι έχει ξεκινήσει το monetization στο Horizon Worlds. Ένας εκπρόσωπος της Meta δήλωσε τα εξής : “Αν ένας δημιουργός πουλήσει ένα αντικείμενο για 1.00 δολάριο, τότε το Meta Quest Store θα λάβει προμήθεια 0.30 δολάρια και το Horizon Platform θα λάβει προμήθεια 0.17 δολάρια (25% του υπόλοιπου), αφήνοντας 0.53 δολάρια (πριν τους φόρους) για τον δημιουργό.”

Η προμήθεια του Meta Quest Store αναφέρεται στο αντίτιμο που πληρώνει ο δημιουργός για να πουλήσει μέσω του marketplace του VR game της Meta, το οποίο προηγουμένως ονομαζόταν Oculus Store. Η δεύτερη προμήθεια, η οποία είναι 25% του υπολοίπου, είναι η προμήθεια που παίρνει το ίδιο το Horizon Worlds. Η Meta δήλωσε στο Business Insider ότι όλοι όσοι θέλουν να πουλήσουν 3D αντικείμενα θα πρέπει να πληρώνουν την προμήθεια του Horizon Worlds, όμως η προμήθεια του 30% από το Meta Quest Store μπορεί να αλλάξει, αφού ο χρήστης μπορεί να πουλήσει μέσω άλλων marketplace. Για παράδειγμα, κάποιος μπορεί να διαλέξει το marketplace της Apple για να πουλήσει αντικείμενα του Horizon Worlds και η Apple κρατάει 15% προμήθεια αντί για 30% του Meta Quest Store.

Στα PC, το Steam παίρνει προμήθεια 30% από όλους τους publishers , ενώ το Epic Games Store παίρνει μόλις 12%. Ο αντιπρόεδρος του Horizon της Meta δήλωσε στο Verge ότι η δομή του Horizon Worlds είναι αρκετά ανταγωνιστική και ότι μπορεί να ανταγωνιστεί την αγορά των cosmetics των Team Fortress 2, CS:GO και Dota 2. Οι δημιουργοί που θέλουν να πουλήσουν τα αντικείμενά τους μέσω του Steam Workshop δεν πληρώνουν 30% προμήθεια στην Valve, αλλά πολύ περισσότερο.

Το 2017, μια ομάδα δημιουργών του Dota Workshop δήλωσε ότι συνολικά είχαν λάβει μόλις το 25% των κερδών από τις δημιουργίες τους και παραπονέθηκαν ότι κάποιες αλλαγές στο Battle Pass του Dota είχαν ρίξει το μερίδιό τους στο 6%. Ωστόσο, μια καλύτερη σύγκριση για το Meta Horizon Worlds είναι το Second Life, το κοινωνικό virtual game στο οποίο οι παίκτες μπορούν να βγάζουν χρήματα πουλώντας ψηφιακά αντικείμενα. Εκτός των premium συνδρομών και των πληρωμών για ψηφιακά ακίνητα, η προμήθειες που λαμβάνει το Second Life έχουν να κάνουν με την μεταφορά χρημάτων από τον ψηφιακό στον πραγματικό κόσμο και κυμαίνονται στο 3.5% με 7%, σύμφωνα με τον Brad Oberwager , executive chairman της Linden Lab, εταιρεία ανάπτυξης του Second Life. Ο Oberwager δήλωσε τα εξής: “Δεν μπορώ να φανταστώ πως η προμήθεια ύψους 50% της Meta θα κινητοποιήσει του δημιουργούς.”

Ακόμα, ο Philip Rosedale, ιδρυτής του Second Life, μίλησε για την έκρηξη δημοτικότητας του metaverse και αποδοκίμασε την στήριξη της Meta στην συλλογή δεδομένων. Ειδικότερα, ο Rosedale δήλωσε τα εξής: “Η προμήθεια της Meta είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να κάνει τους δημιουργούς να μην συμμετέχουν στην οικονομία της, όμως δεν περίμενα κάτι καλύτερο από αυτούς. Θα πρέπει να βρουν άλλο τρόπο να γεμίσουν τα πορτοφόλια τους καθώς το σύστημά τους θα χάνει ορμή.”

Επιπλέον, η Apple βρήκε την ευκαιρία να σχολιάσει την προμήθεια που παίρνει η Meta, αφού στο παρελθόν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, είχε σχολιάσει τις προμήθειες που έπαιρνε η Apple. Ειδικότερα, ο Fred Sainz, ένας εκπρόσωπος της Apple, δήλωσε τα εξής: ”Η Meta έχει στοχοποιήσει αρκετές φορές την Apple για την 30% προμήθεια που παίρνει από τις in-app πωλήσεις του App Store και χρησιμοποιούσε τις μικρές επιχειρήσεις και τους δημιουργούς ως αποδιοπομπαίο τράγο. Τώρα, η Meta χρεώνει τους δημιουργούς περισσότερα από κάθε άλλη πλατφόρμα, δείχνοντας την υποκρισία της. Αυτό δείχνει ότι ενώ η Meta προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Apple δωρεάν, η ίδια φαίνεται πρόθυμη να παίρνει από τους δημιουργούς και τις μικρές επιχειρήσεις μεγάλη προμήθεια.”

Ένας εκπρόσωπος της Meta δήλωσε ότι η προμήθεια που παίρνει το Meta Quest Store χρησιμοποιείται για να γίνει offset το κόστος των VR συσκευών της. Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος της Meta δήλωσε τα εξής: “Η προσέγγισή μας είναι να κάνουμε τις συσκευές VR πιο φθηνές και η προμήθειες που παίρνουμε είναι κρίσιμες στην ρύθμιση της τιμής των VR headsets. Η οικονομική αξία που έχουν προσφέρει στους developers μέσω αυτής της προσέγγισης είναι ξεκάθαρη. Πλέον έχουμε περισσότερους από 120 τίτλους με ένα εκατομμύριο δολάρια σε κέρδη στο Quest Store.”


Apple takes 30% of software and a significant margin on their devices. They’ve capitalized on their market power to favor their own business interests, which comes at great expense to developers. t.co/ZPjgLR8Woq

— Boz (@boztank) April 14, 2022

Τέλος, ο CTO της Meta, Andrew Bosworth ανέφερε πάλι την παραπάνω στρατηγική, καθώς έκανε στοχευμένη επίθεση κατά της Apple λέγοντας ότι η δημιουργός των iPhone παίρνει αρκετά μεγαλύτερα κέρδη από τις συσκευές της. Ειδικότερα, ο Bosworth δήλωσε τα εξής: “Έχουν εκμεταλλευτεί την δυναμή τους στην αγορά για να βοηθήσουν τα δικά τους επιχειρηματικά ενδιαφέροντα, κάτι για το οποίο πληρώνουν οι developers.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 14:54 - 10 May 2022 15:15 #263229 by Nikos Georgopoulos
Η Lego ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Epic Games που αφορά το Metaverse




Για να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον παιχνιδιού για παιδιά στο metaverse.

Η Lego ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Epic Games με σκοπό τη δημιουργία ενός να ασφαλούς περιβάλλοντος για παιδιά στο metaverse.
Στην ανακοίνωσή τους οι εταιρείες δήλωσαν: "Αυτή η οικογενειακή ψηφιακή εμπειρία θα δώσει στα παιδιά πρόσβαση σε εργαλεία τα οποία θα τους ωθήσουν στο να γίνουν δημιουργοί με αυτοπεποίθηση και θα παρέχει ευκαιρίες για παιχνίδι σε έναν ασφαλή και θετικό χώρο". Εκπρόσωπος της Lego δήλωσε: "Εδώ και 90 χρόνια, η Lego Group έχει εμπνεύσει γενιές παιδιών, μέσω των ατελείωτων δυνατοτήτων που έχουν τα τουβλάκια Lego, πράγμα που παραμένει το επίκεντρο της δουλειάς μας. Η εταιρεία ηγείται στο να δημιουργεί ασφαλή ψηφιακά περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του Digital Child Safety Policy με τη UNICEF το 2016".


Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney δήλωσε: "Η Lego Group σαγηνεύει την φαντασία παιδιών και ενηλίκων μέσω δημιουργικού παιχνιδιού εδώ και σχεδόν ένα αιώνα και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε για να χτίσουμε έναν χώρο στο metaverse, ο οποίος θα είναι διασκεδαστικός, ψυχαγωγικός και φτιαγμένος για παιδιά και οικογένειες". Ο πρόεδρος της Lego Group δήλωσε: "Τα παιδιά διασκεδάζουν όταν παίζουν σε ψηφιακούς και πραγματικούς κόσμους και μετακινούνται εύκολα από τον ένα στον άλλο. Πιστεύουμε ότι μέσω των ψηφιακών εμπειριών έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ικανότητες, όπως δημιουργικότητα, η συνεργασία και επικοινωνία, οι οποίες θα τους μείνουν για όλη τους τη ζωή. Εμείς όμως έχουμε την ευθύνη να τις κάνουμε ασφαλείς, με έμπνευση και με προτερήματα. Όπως προστατέψαμε τα δικαιώματα των παιδιών για ασφαλές παιχνίδι εδώ και γενιές, δεσμευόμαστε να κάνουμε το ίδιο και στο ψηφιακό παιχνίδι. Ανυπομονούμε να δουλέψουμε με την Epic Games για να δημιουργήσουμε αυτό ψηφιακό μέλλον".
 
Last edit: 10 May 2022 15:15 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2022 15:25 - 13 May 2022 16:04 #263233 by Nikos Georgopoulos
Η Facebook ανακοίνωσε ότι θα ενοποιήσει τις υπηρεσίες της με την ονομασία Meta Η νέα ονομασία εμπεριέχει όλες τις δραστηριότητες

 Στα πλαίσια της έκθεσης Facebook Connect, η Facebook  αποφάσισε  ότι θα ενοποιήσει όλες τις υπηρεσίες της κάτω από ένα κοινό δίκτυο με την ονομασία "Meta".

 Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε: "Είμαστε μια εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογία για να συνδέει τους ανθρώπους. Μαζί μπορούμε επιτέλους να βάλουμε τους ανθρώπους στο επίκεντρο της τεχνολογίας μας. Μαζί μπορούμε επίσης να ξεκλειδώσουμε ένα πολύ μεγαλύτερο σύστημα οικονομίας από δημιουργούς για να αντικατοπτρίσουμε ποιοι είμαστε και τι ελπίζουμε να οικοδομήσουμε".

 Σχετικά με την αλλαγή ονόματος, ο Zuckerberg πρόσθεσε ότι "Το όνομα Facebook δεν περιλαμβάνει πλήρως όλα όσα κάνει η εταιρεία τώρα και εξακολουθεί να είναι στενά συνδεδεμένο με ένα προϊόν αλλά με την πάροδο του χρόνου, ελπίζω να μας αναγνωρίζουν ως μια εταιρεία metaverse".

 Κατοχυρώθηκε το domain για το Meta.com
Επίσης, ο Zuckerberg αγόρασε το Twitter account @meta και το site  Meta.com , το οποίο σας ανακατευθύνει στη σελίδα καλωσορίσματος του Facebook, κάτι που δείχνει ότι στο εξής αυτή θα είναι η νέα ονομασία. Το site προηγουμένως έστελνε τους επισκέπτες στο Meta.org, ένα εργαλείο ανακάλυψης βιοϊατρικής έρευνας που ήταν έργο της Επιστημονικής Πρωτοβουλίας Chan Zuckerberg. Eίναι μέρος της φιλανθρωπικής εταιρείας που ίδρυσε ο Ζούκερμπεργκ με τη γιατρό σύζυγό του, Priscilla Chan, το 2015. Σε δημοσίευμά της, η ομάδα αναφέρει ότι το Meta.org θα σταματήσει στις 31 Μαρτίου 2022. Τέλος, το  Instagram.com/meta  παραπέμπει σε άσχετο λογαριασμό, ενός λάτρη μηχανής και μένει να δούμε τι θα συμβεί με την συγκεκριμένη περίπτωση (σ.σ. το Instagram ανήκει στη Facebook). 

 Πότε θα γίνει η μετάβαση;
Όλα αυτά δείχνουν ότι το Facebook θα μεταφερθεί στο Meta προς το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022. Μένει να δούμε πως θα μεταφερθούν και οι λογαριασμοί μας, αλλά και τι θα γίνει με τα usernames και τα links από εδώ και στο εξής, τόσο τα νέα, όσο και τα παλιά αλλά και που θα γίνεται η ανακατεύθυνση. Το Facebook έχει ήδη ανακοινώσει ότι ο κόσμος θέλει να το βλέπει ως μία εταιρεία metaverse. Το τι θα αλλάξει θα το δούμε στο μέλλον. Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που το δημοφιλές social network αλλάζει όνομα. Τους πρώτους μήνες λειτουργίας του λεγόταν TheFacebookcom.

 Σύμφωνα με δημοσίευμα του Zuckerberg, η εμπορική δομή της εταιρείας δεν θα αλλάξει. Θα αλλάξει ωστόσο το πως θα αναφέρει τα οικονομικά της αποτελέσματα, αρχής γενομένης από το τέταρτο τρίμηνο του 2021. Ο ισχυρός άνδρας του Facebook θα αναφέρεται στο εξής σε δύο λειτουργικά τμήματα, τα Family of Apps και Reality Labs, ενώ πρόσθεσε: "Σκοπεύουμε επίσης να ξεκινήσουμε τις διαπραγματεύσεις με το νέο stock ticker που έχουμε δεσμεύσει για την 1η Δεκεμβρίου. Η σημερινή ανακοίνωση δεν επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε ή μοιραζόμαστε τα δεδομένα".



Το Facebook βρίσκεται υπό έντονο έλεγχο τις τελευταίες εβδομάδες, μετά από έρευνα μίας πρώην εργαζόμενής του, της Φράνσις Χάουγκεν, η οποία  αποκαλύφθηκε στην Wall Street Journal  και αναφέρει ότι το Facebook έχει στα χέρια του έρευνες που δείχνουν ότι η πλατφόρμα Instagram είναι επιβλαβής και αρνητική επιρροή για εφήβους και ειδικά για κορίτσια. Δεν γνωρίζουμε αν η αλλαγή του Facebook σε Meta σχετίζεται με το ότι το Facebook δέχεται πόλεμο από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Είναι επίσης πολύ πιθανό ένα ή και τα δύο αυτά γεγονότα να σχετίζονται με την πρόσφατη διακοπή υπηρεσιών.

 Τι αναμένουμε
Η μετάβαση στο Metaverse προφανώς έχει να κάνει με μία εξέλιξη του Facebook και όχι μια απλή αλλαγή ονόματος. Από την στιγμή που η Facebook έχει την εταιρεία Oculus και μπορεί να αξιοποιήσει τεχνολογία VR, ενώ διαθέτει και κανάλια που κάνουν livestream, ίσως ετοιμάζεται ένας ολοκληρωτικός επανασχεδιασμός στην πλατφόρμα, τον οποίο θα δούμε όταν θα αλλάξει το όνομα και θα μεταβούμε πλέον στο Meta. Με τον ολοκληρωτικό επανασχεδιασμό θα ενσωματωθεί μαζί ένα πλήθος υπηρεσιών.

 Εν τω μεταξύ, μία μερίδα χρηστών εκφράζει την ανησυχία του σε σχόλια για την νέα μορφή της πλατφόρμας και το τι θα έχει σε θέμα ελέγχου των ανθρώπων, αλλά και στο ρόλο που θα παίξει η τεχνολογία στη νέα πλατφόρμα Meta, καθώς υπάρχει αρκετή σύγκριση με  διάφορες ταυτόσιμες έννοιες , που λόγω ελληνικής προέλευσης της λέξης μπορούμε εύλογα να αντιληφθούμε. 

 Εν τω μεταξύ το Oculus Quest θα αλλάξει και αυτό όνομα και θα ονομάζεται  Meta Quest .
Last edit: 13 May 2022 16:04 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.