Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Windows 10: Αναβαθμίσατε; / Πώς πήγε η αναβάθμισή σας;

More
08 Aug 2015 12:51 #167252 by Ilias Korolis
ναι έχει μερικά θέματα προς επίλυση (αλλά θα λυθούν) ασυμβατότητες με οδηγούς (Drivers) κυρίως αφορά κάρτες γραφικών αλλά μέχρι να βγει ο αναβαθμισμένος οδηγός από τον κατασκευαστή ή από την εταιρεία δουλεύει με τον οδηγό που σου βάζουν (στο λέω λόγω ότι και στους δύο σταθερούς υπολογιστές που τα έχω εγκαταστήσει βρήκε τις κάρτες γραφικών της AMD/ATI Radeon HD απλά περιμένω να κυκλοφορήσουν επίσημα οι AMD/ATI Catalyst (αν και δεν με ενδιαφέρει αφού δουλεύουν μια χαρά)

ναι ομολογώ ότι δεν μου αρέσει το "αυτόματη ενημέρωση"

σύγκριση μπορείς να τα κάνεις με το προηγούμενο λειτουργικό π.χ εγώ είχα τα 8.1 Pro και σε σχέση με αυτό είναι πιο ελαφριά (προσωπική άποψη)

ο βοηθός cortana δεν δουλεύει με τοποθεσία την ελλάδα αν βάλεις ΗΠΑ ναι δουλεύει (αρκεί να ξέρεις καλά αγγλικά)

σε tablet αλλά και smartphone (που είναι μέσα στα σχέδια μου να αποκτήσω) έχω διαβάσει από άλλους χρήστες ότι είναι ελαφριά.

μα για το Direct X 12 κυκλοφόρησαν αν προσθέσεις ότι σκοπεύει η MS να έχεις το ίδιο λειτουργικό σε υπολογιστή (σταθερό/φορητό) , κονσόλα , tablet , smartphone

αλλά αυτό που μετράει για μένα ότι είναι Δωρεάν.

Myrmidon wrote: Διαβάζω πολλά από εδώ και από κει. Θέματα με το update (τρώει bandwidth, έχει ασυμβατοτητες στους drivers) και έτσι δε θα τα εγκαταστήσω ακόμα. Το σύγκριση με τα 8 τη βρίσκω περιττή. Και οι δυο εκδόσεις έχουν παρόμοιο πυρήνα και εμφάνιση. Ο νέος browser είναι ακόμα νέος και ποιος ξέρει τι τρύπες ασφαλείας έχει. Η δε Cortana δεν είναι σίγουρο ότι θα δουλέψει εδώ στην Ελλάδα. Θα με ενδιέφερε κάποια σύγκριση με τα 7. Για την ώρα τα έχω δοκιμάσει σε tablet πάνω από 7. Ήταν κάπως ποιο "ελαφριά" αλλά σε μια tablet δε βλέπει κανείς όλες τις δυνατότητες. Άσε που έλειπε ο driver για την περιστροφή της εικόνας ανάλογα με την θέση της οθόνης. Το DX12 υπόσχεται πολλά, αλλά και αυτό χρειάζεται ανάλογη κάρτα γραφικών για πλήρη υποστήριξη. Σε αρκετές ιστοσελίδες φιγουράρει για παράδειγμα η έκφραση ".......the only gamers who could take advantage of DX12 would be those who purchased either a GCN 1.1, 1.2, or Maxwell GPU. Everyone else, including the millions of people with slightly older cards, would’ve been left out in the cold....." Επίσης μένει να δούμε και τι γίνετε με τα Mandle και Kronos/Vulkan (AMD/ATI και OpenGL). Αν μη τι άλλο, έχουμε να δούμε πολλά στο μέλλον.


Με εκτίμηση

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 12:58 #167253 by Ilias Korolis
το Direct X 12 καλό είναι αν έχεις την ανάλογη κάρτα που να το υποστηρίζει (αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διαθέσεις κάποια χρήματα)

προσωπικά δεν προβλέπεται λόγω οικονομικής κατάστασης η αγορά άλλης κάρτας γραφικών σε κανέναν από τους υπολογιστές που έχω στην κατοχή μου.

ο παλιός Intel P4 φοράει μια κάρτα AMD/ATI Radeon HD 1GB αλλά δεν έχει τα Windows 10 αλλά τα Windows 7 Ultimate.
οι πιο νέοι που είναι AMD (2 πυρήνες /4 πυρήνες) φοράνε κάρτα AMD/ATI Radeon HD 2GB και έχουν τα Windows 10 Pro.

επειδή σκέφτομαι να περάσω τα Ubuntu (64Bit) στα μηχανήματα που φοράνε ήδη τα Windows 10 Pro (64Bit) και φοβάμαι μην τυχόν έχω θέματα με την κάρτα γραφικών η μην κάνω καμία πατάτα μπορεί να βοηθήσει κανείς (βλέπεις είμαι και κάποιας ηλικίας και ξεχνάω) χαχαχα.

Με εκτίμηση

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 13:04 - 08 Aug 2015 13:13 #167255 by Πας Παρτού

Myrmidon wrote: Επίσης μένει να δούμε και τι γίνετε με τα Mandle και Kronos/Vulkan (AMD/ATI και OpenGL). Αν μη τι άλλο, έχουμε να δούμε πολλά στο μέλλον.


To mantle είναι επισήμως νεκρό. Η ίδια amd προωθεί τα dx12 και vulkan. Επίσης μια διόρθωση. Το Vulkan δεν είναι OpenGL. Είναι καθαρά καινούργιο API. Η σχέση του με το OpenGL είναι ότι δημιουργείται από την ίδια κοινοπραξία (την Khronos).

Τώρα από κάθε πρακτική άποψη mantle, vulkan, dx12 και metal είναι σχεδόν η ίδια τεχνολογία (όλα στεγνή αντιγραφή τού mantle). Απλά το πρώτο το δημιούργησε η amd, υποσχόταν να το απελευθερώσει αλλά δεν το έκανε (αργότερα-αργότερα περάσανε δυο κότερα). Τελικά η microsft απηύδησε (εδώ τής δίνω και κάποιο δίκιο) και δημιούργησε το dx12. Αυτό είχε ένα καλό αποτέλεσμα, ότι έκανε την khronos και όσους ενδιαφέρονται αυτή την φορά να μην παραδώσουν το μονοπώλιο στην microsoft να καταλάβουν ότι πρέπει να βιαστούν αν είναι να έχουν εναλλακτική πρόταση, που τότε ονομάστηκε glnext (ακριβώς για να δηλώσει ότι αναπτύσσεται ανεξάρτητα από το opengl).

Στην κοινοπραξία μπήκαν οι πάντες με φωτεινή εξαίρεση την microsoft. Οπότε έχουμε μια κατάσταση microsoft εναντίων όλων. Τελικά μπήκε και η ίδια η amd και μπαίνοντας άλλαξε και το όνομα glnext σε vulkan. H microsft προφανώς γλυκαμένη από το μακροχρόνιο μονοπώλιο απλά δεν μπήκε (δεν είναι ότι δεν γνωρίζει την khronos, εξάλλου συμμετέχει στο webgl που είναι επίσης τής khronos) και προωθεί το δικό της dx12. Τεχνολογικά η microsoft δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα, απλά θέλει να κρατήσει το μονοπώλιο. Επίσης η apple ξέρει ότι δεν την παίρνει να μην συμμετέχει στο vulkan (και θα την δείτε στην κοινοπραξία) αλλά επειδή είναι apple και θέλει να διαφέρει, δημιουργεί και το δικό της metal.
Last edit: 08 Aug 2015 13:13 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 13:10 #167257 by Πας Παρτού

zer0c00l wrote: επειδή σκέφτομαι να περάσω τα Ubuntu (64Bit) στα μηχανήματα που φοράνε ήδη τα Windows 10 Pro (64Bit) και φοβάμαι μην τυχόν έχω θέματα με την κάρτα γραφικών η μην κάνω καμία πατάτα μπορεί να βοηθήσει κανείς (βλέπεις είμαι και κάποιας ηλικίας και ξεχνάω) χαχαχα.


ειδικά για την κάρτα γραφικών, λογικά δεν θα έχει προβλήματα, αλλά... αν έχεις amd είναι συνήθως πιο σίγουρη επιλογή να μείνεις στούς ανοικτούς οδηγούς. (μην εγκαταστήσεις τούς κλειστούς). Το κακό είναι ότι δεν θα έχεις τις ίδιες δυνατότητες στα παιχνίδια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 13:14 #167258 by Ilias Korolis
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου οπότε άσε να μην κάνω καμία βλακεία και χαλάσω την καθαρή εγκατάσταση των 10 καθώς είμαι και κάποιας ηλικίας και έχω καιρό να ασχοληθώ με αυτά τα κόλπα εγκαταστάσεις/partitions κτλ αφήνω το USB με το Ubuntu Linux ως έχει αφού δουλεύει ως LIVE και έχω ήσυχο το κεφάλι μου.

lucinos wrote:

zer0c00l wrote: επειδή σκέφτομαι να περάσω τα Ubuntu (64Bit) στα μηχανήματα που φοράνε ήδη τα Windows 10 Pro (64Bit) και φοβάμαι μην τυχόν έχω θέματα με την κάρτα γραφικών η μην κάνω καμία πατάτα μπορεί να βοηθήσει κανείς (βλέπεις είμαι και κάποιας ηλικίας και ξεχνάω) χαχαχα.


ειδικά για την κάρτα γραφικών, λογικά δεν θα έχει προβλήματα, αλλά... αν έχεις amd είναι συνήθως πιο σίγουρη επιλογή να μείνεις στούς ανοικτούς οδηγούς. (μην εγκαταστήσεις τούς κλειστούς). Το κακό είναι ότι δεν θα έχεις τις ίδιες δυνατότητες στα παιχνίδια.


Με εκτίμηση

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 15:39 #167260 by Τάσος Μαραγκός
Εγω τα περασα μεσω του tool γιατι βαριομουν να περιμενω...Μηδεν θεματα με την εγκατασταση...τα εκανε όλα μονο του...ενεργοποιημένα και επισημα...Ημουν κατοχος win 7 ultimate,(τα 8 ουτε που τα ακουμπησα) οποτε μπορω να πω ότι μου αρεσουν τα 10.Ειναι κατι καινουριο για μενα...Ακομα δν εχω συναντησει καποιο πρόβλημα...ειδωμεν...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 15:39 #167261 by Myrmidon
Mε εναν εξτρα δισκο, παιρνεις image τον κανονικο και μετα παιζεις αφοβα.Αν δεν εχεις εξτρα δισκο κανεις resize αυτον που εχεις και μετα dual boot βαζοντας οτι θελεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 16:08 #167262 by Myrmidon

lucinos wrote:

Myrmidon wrote: Επίσης μένει να δούμε και τι γίνετε με τα Mandle και Kronos/Vulkan (AMD/ATI και OpenGL). Αν μη τι άλλο, έχουμε να δούμε πολλά στο μέλλον.


To mantle είναι επισήμως νεκρό. Η ίδια amd προωθεί τα dx12 και vulkan. Επίσης μια διόρθωση. Το Vulkan δεν είναι OpenGL. Είναι καθαρά καινούργιο API. Η σχέση του με το OpenGL είναι ότι δημιουργείται από την ίδια κοινοπραξία (την Khronos).

Τώρα από κάθε πρακτική άποψη mantle, vulkan, dx12 και metal είναι σχεδόν η ίδια τεχνολογία (όλα στεγνή αντιγραφή τού mantle). Απλά το πρώτο το δημιούργησε η amd, υποσχόταν να το απελευθερώσει αλλά δεν το έκανε (αργότερα-αργότερα περάσανε δυο κότερα). Τελικά η microsft απηύδησε (εδώ τής δίνω και κάποιο δίκιο) και δημιούργησε το dx12. Αυτό είχε ένα καλό αποτέλεσμα, ότι έκανε την khronos και όσους ενδιαφέρονται αυτή την φορά να μην παραδώσουν το μονοπώλιο στην microsoft να καταλάβουν ότι πρέπει να βιαστούν αν είναι να έχουν εναλλακτική πρόταση, που τότε ονομάστηκε glnext (ακριβώς για να δηλώσει ότι αναπτύσσεται ανεξάρτητα από το opengl).

Στην κοινοπραξία μπήκαν οι πάντες με φωτεινή εξαίρεση την microsoft. Οπότε έχουμε μια κατάσταση microsoft εναντίων όλων. Τελικά μπήκε και η ίδια η amd και μπαίνοντας άλλαξε και το όνομα glnext σε vulkan. H microsft προφανώς γλυκαμένη από το μακροχρόνιο μονοπώλιο απλά δεν μπήκε (δεν είναι ότι δεν γνωρίζει την khronos, εξάλλου συμμετέχει στο webgl που είναι επίσης τής khronos) και προωθεί το δικό της dx12. Τεχνολογικά η microsoft δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα, απλά θέλει να κρατήσει το μονοπώλιο. Επίσης η apple ξέρει ότι δεν την παίρνει να μην συμμετέχει στο vulkan (και θα την δείτε στην κοινοπραξία) αλλά επειδή είναι apple και θέλει να διαφέρει, δημιουργεί και το δικό της metal.


Αν και ξεφεύγουμε λίγο του θέματος, έχουμε τα εξής :
1ον Το Μantle προέκυψε από το Vulkan.

2on Το APΙ έγινε διαθέσιμο επίσημα το Μάρτη που πέρασε. To mantle δεν είναι νεκρό. Οι 450 documentation για το SDK και η συνεχής υποστήριξη σε developers άλλα δείχνουν. Η παρακάτω λίστα παιχνιδιών και μηχανών μιλάει μόνη της

Battlefield 4
Battlefield Hardline
Thief
Star Citizen
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Civilization: Beyond Earth
Dragon Age: Inquisition
Mirror's Edge Catalyst
Sniper Elite III
Star Wars Battlefront

και 2 μηχανές στα σίγουρα : Cyengine, Frostbite

3ον και σπουδαιότερο. Αυτά που γράφεις για την κοινοπραξία δείχνουν ότι δεν έχεις και τόσο καλή εικόνα του τι γίνεται .Η ακόλουθη λίστα παρουσιάζει τα μέλη και τι ρόλο έχουν στην κοινοπραξία.

Members
Khronos group divides its members followingly

Academic Contributors - have full API working group participation but no voting rights.
Contributors - have full API working group participation and voting rights, and generous marketing benefits.
Promoters - act as the "Board of Directors" to set the direction of the Group, with final specification ratification voting rights.


Promoters
AMD/ATI
Apple Inc.
ARM Holdings
Epic Games
Imagination Technologies
Intel Corporation
Nokia
Nvidia
Qualcomm
Samsung Electronics
Sony Computer Entertainment

Contributors
Adobe
Amazon.com
Blizzard Entertainment Inc.
Codeplay
Ericsson
Google
Huawei Technologies
IBM
LG Electronics
Lucasfilm Ltd.
Matrox Graphics
Microsoft Corporation
Mozilla
Oculus VR
Panasonic
Pixar
Red Hat
Renesas Electronics
Synopsys
Texas Instruments
Unity Technologies
Valve corporation
VIA Alliance Semiconductor
VMware

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 19:25 - 08 Aug 2015 19:37 #167276 by Πας Παρτού

Myrmidon wrote: 3ον και σπουδαιότερο. Αυτά που γράφεις για την κοινοπραξία δείχνουν ότι δεν έχεις και τόσο καλή εικόνα του τι γίνεται .Η ακόλουθη λίστα παρουσιάζει τα μέλη και τι ρόλο έχουν στην κοινοπραξία.

πολύ πιθανό να κάνω λάθος. Δεν ξέρω από πού παραθέτεις την λίστα. Τελευταία φορά που είχα κοιτάξει η microsoft συμμετείχε στην khronos για πράγματα όπως το webgl αλλά έλαμπε δια τής απουσίας της στο vulkan.

2on Το APΙ έγινε διαθέσιμο επίσημα το Μάρτη που πέρασε. To mantle δεν είναι νεκρό.

επίσης από τον Μάρτη υπάρχουν αναρτήσεις μέσα από την amd που συμβουλεύουν τον κόσμο να κινηθεί προς Vulkan και dx12

1ον Το Μantle προέκυψε από το Vulkan.

το βασικότερο πρόβλημά μου, είναι ότι δεν μπορώ να πάρω στα σοβαρά οποιοδήποτε στοιχείο μιας ανάρτησης με ένα τέτοιο επικό λάθος.
Last edit: 08 Aug 2015 19:37 by Πας Παρτού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Aug 2015 22:06 - 08 Aug 2015 22:15 #167286 by Myrmidon
Για το τελευταίο έχεις δίκιο. Δικό μου λάθος εκ παραδρομής. Παραθέτω από wikipedia :

"Mantle is a low-level rendering API targeted at 3D video games. Mantle was originally developed by AMD in cooperation with DICE starting in 2013. Mantle was designed as an alternative to Direct3D and OpenGL, primarily for use on personal computers, although the GPUs present in the PlayStation 4 and the Xbox One are supported by Mantle. According to AMD, Mantle will make a slight shift in focus after March 2015 to other areas since the Mantle-derived Vulkan API from the Khronos Group is largely replacing it in the gaming space. While supported in drivers for two years, the Mantle API itself was not made public until March 2015."

Επίσης στο extremetech υπάρχει η αναφορά :
" All of the capabilities of Mantle — and DirectX 12 — are also built into Vulkan."

Τέλος στο community site της AMD θα βρεις :

"The cross-vendor Khronos Group has chosen the best and brightest parts of Mantle to serve as the foundation for “Vulkan,” the exciting next version of the storied OpenGL API.

WHAT THIS MEANS
OpenGL has long and deservedly commanded respect for being a fast, versatile and wide open API that works on all graphics vendors across multiple operating systems.

Meanwhile, Mantle has seen acclaim for many improvements in gaming and game development: higher framerates, reduced rendering latency, reduced GPU power consumption, better use of multi-core CPUs, and re-pioneering new features like split-frame rendering.

Vulkan combines and extensively iterates on these characteristics as one new and uniquely powerful graphics API. And as the product of an incredible collaboration between many industry hardware and software vendors, Vulkan paves the way for a renaissance in cross-platform and cross-vendor PC games with exceptional performance, image quality and features."Open” and “flexible” technologies are an essential piece of AMD’s DNA, and we have a long history in supporting those ideals. Our co-development of the Vulkan API through contributions like Mantle is another chapter in that open technology tale for AMD, an exciting evolution of Mantle, and a big step forward for PC gamers alike.
Stay tuned for more information on the specifics of Vulkan from the Khronos Group! We’ll be working hard to make it a fascinating story in the meantime.

Robert Hallock is the Head of Global Technical Marketing at AMD"

Το Vulkan ειναι μετεξέλιξη του Mantle και όχι αντιγραφή του ξεπερνά (βάση των αναφορών τουλάχιστον) και το ίδιο το DX12.

Το ωραίο είναι ότι με την έλευση των Windows 10 έχουμε να δούμε πολλές αλλαγές και στο χώρο του gaming με την υιοθέτηση των παραπάνω APIs. Και όλα αυτά προς το καλύτερο.
Last edit: 08 Aug 2015 22:15 by Myrmidon.

Please Log in or Create an account to join the conversation.