Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Easy Buy World

More
18 Sep 2010 01:21 #78783 by Dark Azazel
Easy Buy World was created by Dark Azazel
Θελω να σας πω για ενα προσφατο περιστατικο για το Easy Buy World. Πριν 15 μερες εκανα μια παραγγελια. Στο πρωτο τηλ, μου ειπανε σε 5 μερες. Μετα αλλες 5, μετα αλλες και στο τελος ΑΦΟΥ τους πηρα τηλ ΕΓΩ μου λενε ξερεις δεν εχουμε μας τελειωσει.

Εκτος απο το απαραδεκτο γεγονος, να μην υπαρχουν τα πρωτοκλασσατα πραγματα που υπαρχουν στο site, ηταν αρκετα αγενης ωστε να μην μου πουν πως εχει τελειωσει και με ειχαν στο περιμενε. Εννοειται πως ακυρωσα τη παραγγελια και τους εβρισα.

Υποτιθεται οτι ειναι και σπονσορες επειδη ειναι και καλο μαγαζι και φτηνο. Στο κατω κατω, επιτρεπεται να μην εξηπηρετουνται πελατες που αφηνουν τουλαχιστον ενα αρκετα μεγαλο ποσο στο μαγαζι. Ανευθυνοτητα ? Ανικανοτητα ? Ειμαι απογοητευμενος. Πλαισιο και παλι Πλαισιο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 05:32 #78789 by Stathis Yannacopoulos
Δεν έχω εμπειρία απο το εν λόγω κατάστημα αλλά νομίζω οτι καταλαβαίνεις οτι δεν φέρει καμμιά ευθύνη το site για τυχόν ανευθύνότητα κάποιου σπόνσορα.. Είναι σαν να λές φταίει το σαιτ γιατί διαφημίζει το fifa το πήρα και τελικά ήταν πατάτα. Το τί θα κάνεις εσύ ως αγοραστής είναι διαφορετική ιστορία.

Τώρα.. Το πλαίσιο σε καμμιά περίπτωση δεν είναι ο παράδεισμος του αγοραστή και είχα στο παρελθόν ΠΟΛΛΑ προβλήματα με hardware αλλά συχνά τα μεγάλα καταστήματα είναι ΠΟΛΥ πιο αξιόπιστα για μικροαγορές.

Δεν έχω κάποια εμπειρία με το EBW αλλά έχω με άλλο μικρότερο κατάστημα (σε σχέση με γερμανο,πλαίσιο, παπασωτηρίου κτλ) το οποίο μου καθυστέρησε την παραγγελία 1-2 μέρες την ΑΚΥΡΩΣΑ γιατί υπήρχε αβεβαιότητα και ενω την ακύρωσα μου χτύπησε το κούριερ την πόρτα... Τελικά το πήρα αλλά μίλησα μαζί τους σε πολύ έντονο τόνο και αν και έλαβα συγγνώμη διέκρινα μια μικρή ειρωνεία όταν τους είπα οτι αν θέλουνε να στηρίζει ο κόσμος μίκρότερα καταστήματα πρέπει να ειναι ΑΨΟΓΟΙ σε όλα..

Αν θέλεις την γνώμη μου. Εγώ ως πελάτης αν θέλω κάτι πολύ και δεν είναι τεράστια η διαφορά στα χρήματα δίνω 2-3 μέρες να μου το φέρουνε και αν δεν γίνει αυτό τους λέω "ευχαριστώ, δεν μπορώ να περιμένω και ακυρώνω".

Άποψη μου ταπεινή. Να είσαι και εσύ πιο προσεκτικός πελάτης. Όταν αρχίζουν τα περίεργα να μη το αφήνεις να περνάει έτσι. Εμείς φέρουμε την μεγαλύτερη ευθύνη στην επιλογή του καταστήματος που θα ακουμπήσουμε τα χρήματα μας

Τέλος. Μάγκες που έχετε τα "μικρότερα" μαγαζιά αν περνάει κανένας καμια βολτίτσα απο εδώ.. Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει για να σας βοηθήσουμε και εμείς και τώρα με την κρίση (και όχι μόνο αλλα και όταν με το καλό αυτή ξεπεραστεί ) και πάνω απο όλα σεβασμός στον πελάτη.. Γιατί μετά βάζετε λουκετα και σας φταίνε άσχετα πράγματα..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 05:42 #78790 by Μάνος Γρυπάρης
Δεν είναι πλέον "μικρό μαγαζάκι". Έχουν 3 καταστήματα οι άνθρωποι.
Μήπως είσαι ο ίδιος που κέρδισε δώρο σε διαγωνισμό το Starcraft II για PC?
Πάντως, όταν παραγγείλεις κάτι, αν ρωτήσεις πότε θα 'ρθει και δεν σου έρθει εκείνη την ημέρα, ακύρωσε την παραγγελία σου και πήγαινε αλλού.

Θα σου πω όμως τι μου έτυχε εμένα? Παρήγγειλα ένα σταθερό τηλέφωνο Siemens από το Πλαίσιο Γλυφάδας, γιατί είχαν μείνει δύο κομμάτια μόνο στο Πλαίσιο Χαλανδρίου. Τα παρήγγειλα το προηγούμενο Σάββατο και μου λέει η πωλήτρια "θα το έχετε την Τρίτη και θα σας πάρουμε τηλέφωνο να σας ειδοποιήσουμε να περάσετε". Φυσικά οι μέρες περνάνε και τηλέφωνο κανένα. Ώσπου παίρνω σήμερα τηλ και τους ρωτάω γιατί μετά από 3 μέρες δεν με πήρε κανείς.

Τι είχε γίνει? Είχε απολυθεί η πωλήτρια και η παραγγελία μου δεν υπήρχε πουθενά! Η κοπέλα "είχε πάρει το τετράδιο σπίτι της!" Δηλαδή μιλάμε για έγγραφα δουλειάς εδώ πέρα. Τι είναι το τετράδιο να το πάρει σπίτι της? Σχολικό τετράδιο? Και εν έτει 2010 δεν μπορούν να βάλουν στο δίκτυό τους ένα σύστημα παραγγελιών? Τα σημειώνουν με στυλό και χαρτί?

Και μιλάμε για το πιο γνωστό κατάστημα Πληροφορικής στην Ελλάδα (και το πιο ακριβό φυσικά). Οπότε το συμπέρασμα είναι, αν είναι λακαμάδες κάποιοι υπάλληλοι καταστημάτων, δεν φταίει κανένα κατάστημα. Απλά πρέπει να πάνε σπίτια τους μια και καλή και να πάρουν την θέση τους άτομα που να ξέρουν τι τους γίνεται.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 05:56 #78791 by Stathis Yannacopoulos

Manos wrote: Δεν είναι πλέον "μικρό μαγαζάκι". Έχουν 3 καταστήματα οι άνθρωποι.
ι.


Τα καταστήματα τα κάνεις και 2 και 3 και 10.. Η νοοτροπία όμως του "μεγάλου" καταστήματος είναι άλλο κομμάτι. Στο κάτω κάτω στις επιχειρήσεις την μια εισαι την αλλη πιάνεις πάτο ειδικά την εποχή που ζούμε οπότε χρειάζεται σοβαρότητα σε κάθε κίνηση γιατι δεν είναι δύσκολο να κτίσει ενα κατάστημα άσχημη φήμη. Το κακό είναι οτι γενικά στην Ελλάδα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα επαγγελματισμού

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 12:13 #78800 by Frank
Replied by Frank on topic Easy Buy World
εγω παντως που ειμαι πελατης του ebw απ την πρωτη μερα που ανοιξε ειμαι αρκετα ικανοποιημενος απ την εξυπηρετηση των παιδιων, και δεν ειχα κανενα προβλημα τοσα χρονια, ισως αυτο που σου ετυχε να ειναι εξαιρεση, παντως κατ εμε ειναι εξαιρετικοι και σε τιμες και σε εξυπηρετηση :wink:

οσο για το Πλαισιο με εχει ταλαιπωρησει αρκετες φορες ... μεχρι και στο καταστημα του mall να πατε σχεδον παντα εχει ελλειψη απο βασικα προιοντα
...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 12:39 #78802 by Σάββας Κριαρής
'Εχω παραγγείλει αρκετά πράγματα από online καταστήματα και σίγουρα μερικά δεν έχουν τόσο επαγγελματισμό όσο τα άλλα. Από το Easy Buy World δεν έχω κανένα παράπονο εγώ προσωπικά , αντιθέτως είμαι πολύ ευχαριστημένος!!! Μαζί με το e-shop για μένα είναι τα πιο αξιόπιστα. Αντιθέτως έχω πάρα πολλά παράπονα από κατάστημα που αναφέρεται ως αξιόπιστο στην πόλη μου!! Η λέξη "επαγγελματίας" είναι άγνωστη εκεί μέσα. Από διαφορετικές τιμές στα καρτελάκια στο μαγαζί και στο internet μέχρι και αρχεία από τα λογιστικά του καταστήματος σε σκληρό που αγόρασε έχουν δει τα μάτια μου. Όσο για το service, από εμπειρίες φίλων μου, άλλο μηχάνημα πας και άλλο παίρνεις. Όλα αυτά δεν είναι βγαλμένα από το μυαλό μου, αλλά συμβάντα που έχουν γίνει σε εμένα και γνωστούς μου.

"Three may keep a secret if Two of them are dead" (Benjamin Franklin)





Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 14:54 #78815 by Γιώργος Δημόπουλος
Κοιταξτε θεωρω πως πρεπει να υπαρχει υπομονη και να μν βγιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα, σε ολους εχουν συμβει αντιστοιχα γεγονοτα.Αν σκεφτητε ποσες παραγγελιες εχουν καθημερινως λογικο ειναι να γινονται κ λαθη οσο για τα "μεγαλα" καταστηματα εχω περισσοτερα παραπονα αποτι απο το ebw.Εδω και 2 χρονια εχω σταματησει να παιρνω απο τα multirama εξαιτιας της μη φιλικης συμπεριφορας που σου μιλανε λες κ θα σε βαρεσουν.Η εξηπηρετηση δεν μου αρεσε κλπ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 16:13 #78820 by Dark Azazel
Replied by Dark Azazel on topic Easy Buy World
Καταρχας δεν κατηγορω το σαιτ. Δευτερον ειπα Πλαισιο επειδη ειναι κοντα μου.

Επισης ενδιαμεσα στις 10 μερες ειχα παρει 2 τηλεφωνα, και με διαβεβαιωσαν πως θα ερθει.

Καντε μου τη χαρη λοιπον.

ΕDIT : Η διαφορα χρηματων μεταξυ των 2 καταστηματων στο προιον που ηθελα ειναι ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο. Γι'αυτο και δεν ακυρωσα αμεσως.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Sep 2010 19:27 #78841 by Stathis Yannacopoulos

Dark Azazel wrote: Καταρχας δεν κατηγορω το σαιτ. Δευτερον ειπα Πλαισιο επειδη ειναι κοντα μου.

Επισης ενδιαμεσα στις 10 μερες ειχα παρει 2 τηλεφωνα, και με διαβεβαιωσαν πως θα ερθει.

Καντε μου τη χαρη λοιπον.

ΕDIT : Η διαφορα χρηματων μεταξυ των 2 καταστηματων στο προιον που ηθελα ειναι ενα διολου ευκαταφρονητο ποσο. Γι'αυτο και δεν ακυρωσα αμεσως.


Ότι έγινε είναι foul και κανείς δεν θα σου πει το αντίθετο. Εσύ είχες μια άσχημη εμπειρία και 2-3 παιδιά είχαν να πούνε κάτι καλο. Εν κατακλείδι σε όλα μα όλα τα καταστηματα θα βρείς και πελάτες που δεν έμειναν ικανοποιημένοι. Εγώ σε πλαίσιο πχ άλλαξα 3 laptop γιατί μου τα δίνανε ελλατωματικά.. Με λίγα λόγια έτυχες στην περίπτωση όπως θα τύχεις και εσυ και όλοι μας ξανά. Έχεις κάθε δικιο να είσαι θυμωμένος απλά αυτά συμβαίνουν και θα συμβαινουν γιατί πολύ απλά έχουμε ως άγορά πρόβλημα στην σωστή εξυπηρέτηση και στον επαγγελματισμό.

Please Log in or Create an account to join the conversation.