wraios, ctt!!! pantws, egw file den ton h3era. diabasa omws to interview.
swsta ta leei kai mpravo tou! egw apla diafwnw oson afora to free software.
kai gia na leme ta suka suka kai th skafh skafh, kai egw an douleua sth m$ apo to 1991 ws to 2005, 8a timousa to "ywmi" pou etrwga apo kei. 8a eixa tis idies apoyeis me ton ergodoth (xexe, gi' auto de douleuw sth m$!!!)
omws, 3erei poses etaireies glitwnoun ma'i'ntano uio8etwntas free software anti proprietary? egw douleuw se mia tetoia etaireia. as mhn 3exname oti kai h amerikanikh oikonomia sthrizetai se small/medium businesses kai oxi stous kolossous (polue8nikes). ekei ti exei na pei? oti to free software de 8a eprepe na uparxei?
feugontas apo ton epaggelmatiko tomea, 8a proteinw ena poll. posoi exoun plhrwsei gia ta windows pou exoun, xwris na metrame autous pou ta phran me kainourio pc. mas endiaferei to posoi eixan pc kai ekanan upgrade apo win98 se winxp, apo winxp se svista. xwris analuseis gia tis times, to basiko mis8o ktl. posoi plhrwsan MONO gia windows. kai mhn pame se office 'h photoshop 'h maya 'h autocad 'h cubase. nomizw pws oloi 3erete. de xreiazetai na ginei kapoio tetoio poll. kanw la8os magkes?
h m$, h sony, h apple kai h upoloiph skuloparea einai etaireies. to 3analew, _etaireies_. to mono pou metraei einai to kerdos twn metoxwn. tipote, apolutws tipote allo. oxi oi xrhstes. to kerdos. kai to kerdos megistopoieitai otan o xrhsths "kleidwnetai" kai elaxistopoieitai h eleu8eria tou. ta exoume 3anapei, drm, trusted computing, monopwlio. auth einai h agora pou ennoei o Leonidovich? giati pros ta ekei paei to proprietary software. kai opoios diafwnei as to pei me epixeirhmata.
palia h apanthsh htan to public domain, twra einai to free software. kai gia na uparxei akoma, auto kati shmainei. mhn pame se adware, backdoors, drm kai trusted (treacherous) computing. opoios ta ya3ei 8a katalabei thn alh8inh dunamh tou free software. kai auta ta lew ontas panw apo mia dekaetia sto kourbeti...
poutsoklis -- microsoftex: the road to hell is full of good intentions