Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Tοξική κουλτούρα στην indie αμάδα ανάπτυξης Fullbright

More
05 Aug 2021 17:04 #254250 by Κώστας Δαλακλίδης
Tοξική κουλτούρα στην καταξιωμένη indie αμάδα ανάπτυξης Fullbright

Ο Steve Gaynor, συνιδρυτής της Fullbright, δεν είναι πλέον creative director στο τρέχον project, Open Roads, αν και εξακολουθεί να συμμετέχει ως συγγραφέας. 

Το Polygon ισχυρίζεται ότι ο Gaynor ήταν μια "χειριστική" και "ταπεινωτική παρουσία" που θεωρούσε τον εαυτό το βασικότερο μέλος της ομάδας. Τελικά αυτό ανάγκασε πολλούς υπαλλήλους να φύγουν από την ομάδα, κυρίως γυναίκες. Η Fullbright είναι υπεύθυνη για το Tacoma και το Gone Home, το οποίο κέρδισε βραβείο στην κατηγορία καλύτερου ντεμπούτου στα βραβεία GDC και στα BAFTA. 

Η μικρή ομάδα της Fulbright μεγάλωσε από τη συνεργασία της με την Annapurna Interactive για το Open Roads, αλλά φέρεται να έχασε πολλές γυναίκες υπαλλήλους λόγω της συμπεριφοράς του Gaynor. Όπως σημειώνουν τα δημοσιεύματα, κανένας από τους πρώην υπαλλήλους της Fullbright δεν κατηγορεί τον Gaynor για σεξουαλική παρενόχληση ή για σεξισμό. Τον κατηγορούν για το γεγονός ότι προάγει μια τοξική κουλτούρα που οδήγησε το προσωπικό στο να φύγει. Από τα 15 άτομα που εγκατέλειψαν τη Fullbright από τότε που ξεκίνησε η ανάπτυξη του Open Roads, τα 12 δήλωσαν ότι αποχώρησαν "τουλάχιστον εν μέρει λόγω της συμπεριφοράς του Gaynor απέναντι στους εργαζόμενους, και συγκεκριμένα στις γυναίκες της ομάδας".

Μία από της πηγές του Polygon δήλωσε: "Αυτό θα ακουστεί αστείο, αλλά είμαι απόλυτα σοβαρός. Το να δουλεύεις γι 'αυτόν συχνά έμοιαζε με το  να εργάζεσαι για ένα κακό κορίτσι γυμνασίου. Το όπλο του ήταν να γελάσει με τις απόψεις των ανθρώπων και να τους φέρνει σε δύσκολη θέση μπροστά σε άλλους”. 
Η κατάσταση της Fulbright ως μια μικρή ομάδα ανάπτυξης, χωρίς ειδικό τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, φαίνεται να επιδείνωσε το ζήτημα, με τους υπαλλήλους να πρέπει να καταφεύγουν σε ανώνυμες ψηφιακές σημειώσεις μέσω Post-It και σε συνεντεύξεις για να θέσουν τα προβλήματά τους. Ωστόσο, λόγω της θεματολογίας των games της ομάδας, που βάζουν τις γυναίκες στην πρώτη γραμμή, το Fulbright προσελκύει ακόμα περισσότερες γυναίκες να εργαστούν στο στούντιο.

Ένας πρώην υπάλληλος της Fullbright δήλωσε: “Πονάει το στομάχι μου όσο σκέφτομαι ότι εξακολουθεί να γράφει αυτά τα games για τις γυναικείες ιστορίες όταν τις αντιμετωπίζει τόσο διαφορετικά στην πραγματική ζωή, χωρίς πιθανότατα κανένα σημάδι να σταματήσει. Θέλω οι γυναίκες στη βιομηχανία και σε αυτή την ομάδα να αισθάνονται ότι έχουν αξία. Θέλω οι ευάλωτες νεαρές γυναίκες που είναι νέες στον κλάδο να υποστηρίζονται. Θέλω οι γυναίκες να μην φοβούνται τα αντίποινα από μια ισχυρή φιγούρα "δημιουργού". Θέλω οι γυναίκες να αισθάνονται ασφαλείς εδώ. Θέλω οι γυναίκες να γνωρίζουν ότι αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, θέλω απλώς να σταματήσει. Δεν πρέπει να του επιτρέπεται να συνεχίζει να την γλιτώνει".

Ο Gaynor απάντησε με μια δημόσια δήλωση στο Twitter, στην οποία λέει: "Νωρίτερα φέτος, αποχώρησα από τον ρόλο μου ως creative director στο Open Roads. Το στυλ ηγεσίας μου ήταν βλαβερό για τους ανθρώπους που εργάζονταν στη Fullbright, και γι 'αυτό πραγματικά ζητώ συγγνώμη. Η ενέργεια αυτή μου έδωσε χώρο και προοπτική για να δω πώς πρέπει να αλλάξει ο ρόλος μου και πώς πρέπει να μάθω και να βελτιωθώ ως μέλος μιας ομάδας, όσο και στο να συνεργαστώ με έναν έμπειρο σύμβουλο διαχείρισης και στο να επανεξετάσω το ρόλο μου στη Fullbright. Νοιάζομαι πολύ για το Open Roads και την ομάδα της Fullbright. Είμαι λυπημένος που απέχω από την καθημερινή ανάπτυξη του Open Roads, αλλά αυτό ήταν το σωστό. Η ομάδα του Open Roads έχει την πλήρη πίστη και την υποστήριξή μου καθώς ολοκληρώνουν το παιχνίδι”.

Το Open Roads παραμένει υπό ανάπτυξη. Ο επίσημος λογαριασμός του παιχνιδιού στο Twitter ανακοίνωσε ότι ο Gaynor αποχωρεί, λέγοντας: "Είμαστε μια μικρή ομάδα παθιασμένη με το να κάνουμε ένα περιεκτικό, συγκινητικό, παιχνίδι που δίνει στους παίκτες μια αίσθηση ανακάλυψης. Νοιαζόμαστε βαθιά για τη δημιουργία των games που έχουν θετικό αντίκτυπο. Είμαστε επίσης πιστοί στην προώθηση ενός υγιούς και συνεργατικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπου μπορούμε να εργαστούμε με διαφάνεια, αυτονομία και εμπιστοσύνη”.

Ποια είναι η άποψή σας για το θέμα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2021 00:23 #254254 by Aνέστης Αδαμίδης
Γράφει στο άρθρο ότι έχουν αποχωρήσει 15 άτομα. Πόσα άτομα απασχολεί/απασχολούσε συνολικά η εταιρία; Στο wiki γράφει ότι είναι 8, αλλά έχει σε παρένθεση το 2016.

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι σε μια μικρή εταιρία ανάπτυξης, όπως η Fullbright, θα εξαπλωνόταν γρήγορα η είδηση για απρεπής συμπεριφορές. Μια εταιρία με πολύ μεγαλύτερο αριθμό ατόμων θα είχε εμπόδια στην μετάδοση τέτοιων γεγονότων. Είναι λυπηρό να βλέπεις να συμβαίνουν τέτοια πράγματα σε εργασιακό περιβάλλον, ειδικά όταν τα άτομα που ασχολούνται με τον τομέα των games είναι άτομα τα οποία έχουν το ίδιο πάθος με εμάς τους τελικούς καταναλωτές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.