Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Αστεία περιστατικά από τεχνική υποστήριξη

More
21 May 2013 15:34 #124320 by Μάνος Γρυπάρης
Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε αστεία σκηνικά που μας έχουν τύχει όταν καλέσαμε σε τεχνική υποστήριξη εταιρειών.

Αυτό που μου έτυχε σήμερα είναι να καλέσω στη Sony για να πάρω βοήθεια για το πως να συνδέσω SuperNES με Sony Bravia 2. Και του λέω:

- Εχω ένα SuperNES και θελω να το συνδεσω με Sony Bravia 2.
- Τι είναι το SuperNES?
- Μια κονσόλα της Nintendo.
- Θα έπρεπε να το ξέρω; Να καλέσετε την Nintendo να σας πει :!:

:roll:

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2013 01:37 #124369 by Γρηγόρης Βούλγαρης

Manos wrote: Εδώ μπορούμε να αναφέρουμε αστεία σκηνικά που μας έχουν τύχει όταν καλέσαμε σε τεχνική υποστήριξη εταιρειών.

Αυτό που μου έτυχε σήμερα είναι να καλέσω στη Sony για να πάρω βοήθεια για το πως να συνδέσω SuperNES με Sony Bravia 2. Και του λέω:

- Εχω ένα SuperNES και θελω να το συνδεσω με Sony Bravia 2.
- Τι είναι το SuperNES?
- Μια κονσόλα της Nintendo.
- Θα έπρεπε να το ξέρω; Να καλέσετε την Nintendo να σας πει :!:

:roll:



Τι πάει να πει "Τι είναι το SuperNES?"???? αυτός ο άνθρωπος δεν ήταν παιδί κάποτε?στο χώμα φύτρωσε? μηπως δεν έχει ψυχή?? χαχαχαχαχαχαχαχα

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2013 12:33 #124381 by Kostas Giagias
Λογικότατη απάντηση μια και η κάθε συσκευή που έχει περιορισμένους τρόπους σύνδεσης θα πρέπει να πληροφορεί τους πελάτες για την διασύνδεση της με τις υπόλοιπες συσκευές.

I love racing because football and basketball require only one ball...
Hellenic Racing Team

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2013 20:02 #124419 by Φίλιππος Δαουκόπουλος

Please Log in or Create an account to join the conversation.