Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Acer: H ανευθυνότητα στο μεγαλείο της

More
26 Jun 2009 12:22 #55027 by Μάνος Γρυπάρης
Μία σύντομη ιστορία για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.



Η Acer θεωρείται από πολλούς ως μία αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής laptop υπολογιστών. Το θέμα είναι όμως τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα μετά την αγορά του laptop. Αυτό που συμβαίνει με απλά λόγια είναι ότι δεν υπάρχει καμία σοβαρή αντιπροσωπεία να υποστηρίξει την Acer στη χώρα μας! Χαρακτηριστικά θα σας αναφέρουμε τα εξής. Καταρχήν αν χαλάσει το laptop σας τότε μέσω του τμήματος υποστήριξης της Acer θα πρέπει να σταλεί στην Ιταλία για επισκευή, η οποία μπορεί να κρατήσει μέχρι και πάνω από ένα μήνα. Αυτό είναι ήδη γνωστό. Αυτό που όμως δεν γνωρίζετε πολλοί από εσάς είναι ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα και στην προμήθεια hardware από την Acer, σε περίπτωση δηλαδή που κάποιος άμοιρος χρήστης θελήσει να κάνει αναβάθμιση. Και βέβαια η μνήμη που θα θελήσει παραγγείλει δεν πωλείται στα καταστήματα Πληροφορικής αλλά θα πρέπει να του έρθει μέσω της Acer.

Η Οδύσσεια του πελάτη
Φέτος είχαν απομείνει τρεις μόλις εταιρείες οι οποίες προμήθευαν τους πελάτες της Acer με περιφερειακά. Η ALMAN Hellas (210-2409150), η Info-Quest (211-9991260) και η CPI (210-4804500). Η ALMAN Hellas εδρεύει στις Αχαρνές, οπότε για την πλειοψηφία των κατοίκων της Αττικής αυτή την περίπτωση την ξεχνάμε, εκτός κι αν η παραγγελία γίνει με Courier, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει δική μας επιβάρυνση. Επιχειρήσαμε λοιπόν να παραγγείλουμε μνήμη για το laptop μας από τις άλλες δύο εταιρείες και με έκπληξή μας μάθαμε από το τμήμα πωλήσεων της CPI (πρώην MDI η οποία εξαγοράστηκε) ότι η εταιρεία έχει σταματήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες να προμηθεύει τους πελάτες της με ανταλλακτικά Acer! Οπότε μας έμεινε η τελευταία επιλογή που είναι η Info-Quest. Η Info-Quest επειδή θεωρείται "έξυπνη" και δεν θέλει να πληρώνει υπαλλήλους για εξυπηρέτηση πελατών, έκανε την "μαγκιά" να ζητάει από τους πελάτης να της στείλουν φαξ στο 211-9991219 αν θέλουν να παραγγείλουν μνήμη. Φανταστείτε λοιπόν να είστε ιδιώτης και να μην έχετε φαξ σπίτι σας ή ακόμα χειρότερα η παραγγελία σας να είναι λάθος και μετά να χρειαστεί να ξαναστείλετε φαξ.

Φτάνουμε τέλος πάντων στο στάδιο της παραγγελίας. Εδώ όμως η κατάσταση περιπλέκεται. Καταρχήν για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα υποστήριξης πελατών της Acer (8015002000), για να πάρετε κάποιο part number του ανταλλακτικού. Καλέσαμε λοιπόν κι εμείς και ζητήσαμε 2x2GB μνήμες για ένα laptop Acer Aspire 5715Z και μας δώσανε ένα part number. Στη συνέχεια καλέσαμε την Alman Hellas και μάθαμε προς έκπληξή μας ότι το part number αυτό δεν ίσχυε! Καλέσαμε και πάλι πίσω στην υποστήριξη πελατών της Acer και μιλήσαμε με διαφορετικό άτομο αυτή τη φορά το οποίο μας ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες μόνο μνήμες του 1GB! Ζητήσαμε λοιπόν επίμονα μνήμη των 2GB κι ευτυχώς που είχαμε ενημερωθεί από προηγούμενο υπάλληλο ότι το laptop δέχεται και μνήμη των 2GB (διαφορετικά αν παραγγέλναμε 2x1GB θα κλαίγαμε τα χρήματά μας). Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι αφού δεν υπάρχει τέτοια μνήμη δεν υπάρχει διαθέσιμο και κάποιο part number και ότι θα πρέπει να μιλήσουμε με την Alman Hellas και την Info-Quest. Εμάς όμως μας ζητήθηκε από την Alman Hellas και part number για οτιδήποτε παραγγείλουμε.

Το αδιέξοξο
Άρα; Που καταλήγουμε; Σε αδιέξοδο! Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο και η υπάλληλος μας ενημέρωσε ότι ο προϊστάμενος απουσίαζε κι ότι θα έπρεπε να στείλουμε e-mail στο support_greece@acer-euro.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

Ακόμα περιμένουμε.

Για όσους φυσικά δεν έχουν αντιληφθεί τι συμβαίνει διότι έχασαν τη μπάλα μετά απ' όλα αυτά, προφανώς μετά από την τελευταία απάντηση που λάβαμε η αλυσίδα θα έχει ως εξής:
1)Ανταλλαγή μερικών e-mail για παραγγελία μνήμης 2GB.
2)Αναμονή μέχρι να έρθει η μνήμη
3)Τηλέφωνο στην Acer καθημερινά για να σιγουρευτούμε μην μας την "φάει" κανένας άλλος και τελειώσει.
4)Ζητάμε το part number
5)Τηλέφωνο στην Alman Hellas και παραγγελία με courier (για να γλιτώσουμε και την γραφειοκρατεία της Info-Quest με τα φαξ).

Acer, έτος 2009.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jul 2009 14:27 #55993 by Φίλιππος Δαουκόπουλος
Ε, εντάξει τωρα το customer service δεν έχει σχέση με την αξιοπιστία. Γιατι και η toyota στα αυτοκίνητα θεωρήται κορυφή αλλα για πηγαίντε σε κάποια επαρχιακή αντιπροσωπεία. Χωρίς να κατηγορώ την toyota νομίζω οτι καταλαβαίνετε αυτό που θέλω να πω. Και εξάλλου η εκάστοτε αντιπροσωπεία καθορίζει το επίπεδο εξυπηρέτησης όχι όμως καιτην αξιοπιστία του μηχανήματος.

Το minidisc της Sony όταν μου χάλασε δεν μπορούσα να το επιδιορθώσω πουθενά!!!

Εν τέλει θέλω να πω ότι εαν δεν υπαρχει αξιόπιστη αντιπροσωπεία για μηχανήματα τα οποία εισάγονται ανεξάρτητα αλλα μοσχοπουλάνε, τα προβλήματα δεν θα αργήσουν να εμφανιστούν. Το ίδιο συνέβαινε παλιά (2001) και με την ASUS και τις μητρικές τις!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2009 01:06 #64251 by Apostolos Kasapis
Το after sales service είναι αναπόσπαστο κομμάτι του ίδιου του προϊόντος! Αν λοιπόν απουσιάζει από τη χώρα τότα αυτόματα και το προϊόν χάνει σε ποιότητα και αξιοπιστία! Το θέμα με την ACER είναι γνωστό γι'αυτό και πλέον όταν πας να πάρεις lap-top όλοι λέμε ΟΧΙ Acer!! Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτοί... κρίμα...

Please Log in or Create an account to join the conversation.