Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Πόλεμος OTE VS Εναλλακτικοί Πάροχοι για τις διαφημίσεις!

More
27 Apr 2009 14:54 #52400 by Αντώνης Παπαθανασίου
Μεγάλη κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον ΟΤΕ και τους εναλλακτικούς παρόχους για το θέμα των διαφημίσεων!


Την κόντρα ξεκίνησαν στα τέλη Μαρτίου οι Forthnet, Hellas Online και Tellas.

Η διαφημιστική καμπάνια που υλοποιεί η εταιρεία ΟΤΕ για το προϊόν ευρυζωνικού Internet που διαθέτει, με όχημα δήθεν το χιούμορ, δημιουργεί λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές και δυσφημεί τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, μέσω της γλώσσας αλλά κυρίως των συμβολισμών που χρησιμοποιεί.

Χωρίς να προσφέρει οποιοδήποτε πραγματικό στοιχείο σχετικά με τον ισχυρισμό που προβάλλει, ότι το ευρυζωνικό Internet από τον ΟΤΕ είναι η μόνη αξιόπιστη πρόταση υπηρεσιών ADSL, η συγκεκριμένη επικοινωνία, βασίζεται στην εικόνα ενός καταναλωτή που καταφεύγει σε ακροβατικά προκειμένου να απολαύσει αμφίβολης αποτελεσματικότητας ευρυζωνικές υπηρεσίες.

Αυτή η τακτική του ΟΤΕ, ξεφεύγει από κάθε όριο θεμιτού ανταγωνισμού βασιζόμενου σε εμπορικά ή και τεχνολογικά κριτήρια και μοναδικό στόχο έχει την αύξηση του βραχυπρόθεσμου εμπορικού οφέλους του οργανισμού, όχι μέσω της παροχής στοιχείων, αλλά μέσω της απροκάλυπτης απαξίωσης στη συνείδηση του καταναλωτή των λοιπών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας & ευρυζωνικών υπηρεσιών.

Με αυτή του την ενέργεια, ο ΟΤΕ μηδενίζει ενσυνείδητα τη συμβολή και συμμετοχή των παρόχων στην εθνική προσπάθεια για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, ενώ υποτιμά και τους πάνω από 700.000 καταναλωτές που έχουν επιλέξει να καλύπτουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, χωρίς να πληρώνουν μηναίο πάγιο στον οργανισμό.

Οι Forthnet, hellas online & Tellas, απασχολούν συνολικά 2.000 άτομα και έχουν υλοποιήσει ως σήμερα επενδύσεις ανάπτυξης ευρυζωνικών υποδομών που ξεπερνούν τα € 600 εκατ., για να δημιουργήσουν σύγχρονα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών. Χάρη στις επενδύσεις αυτές, προχώρησε η ουσιαστική απελευθέρωση του κλάδου των τηλεπικοινωνιών και ενισχύθηκε ο ανταγωνισμός προς όφελος των χρηστών. Είναι ενδεικτικό ότι συνολικά, ο δείκτης τιμών καταναλωτή στη σταθερή τηλεφωνία για την διετία 2007-2008 μειώθηκε κατά 7,2%, ενώ η μείωση του μέσου κόστους ευρυζωνικής πρόσβασης ξεπέρασε το 52% την ίδια περίοδο.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι οι Forthnet, hellas online & Tellas έχουν αναλάβει την υλοποίηση του 85% του μεγαλύτερου έργου ευρυζωνικής κάλυψης της Ελληνικής περιφέρειας στο πλαίσιο του μέτρου 4.2 του επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας», με στόχο την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος μεταξύ κέντρου και περιφέρειας.

Πρακτικά, η επιτάχυνση του ευρυζωνικού βηματισμού της χώρας πραγματοποιήθηκε με την εισαγωγή της αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου (LLU) στο τέλος του 2006,οδηγώντας τη χώρα μας μέσα σε δύο μόλις χρόνια, από τις 488.000 (12/2006) στις 1.500.000 (12/2008) ευρυζωνικές συνδέσεις, εκ των οποίων το 36% παρέχονται αποκλειστικά από τα ιδιόκτητα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα των παρόχων.

Παράλληλα, το διάστημα αυτό παρατηρήθηκε έκρηξη νέων υπηρεσιών η οποία συνεχίζεται και σήμερα, αλλά και μεγάλη πρόοδος στο θέμα των ταχυτήτων ευρυζωνικού Internet. Σήμερα, το 93% των καταναλωτών που έχουν επιλέξει ευρυζωνικές συνδέσεις αποκλειστικά μέσω των δικτύων των παρόχων, απολαμβάνουν ταχύτητες πάνω από 10Mbps, οδηγώντας έτσι και την μέση ταχύτητα πρόσβασης στην χώρα σε τριπλασιασμό την διετία 2007-2008 (από 982 kbps σε 2.850 kbps).

Όλα τα παραπάνω, καθιστούν αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι η απελευθέρωση της αγοράς συνέβαλε τόσο στην αύξηση των επιλογών όσο και στη μείωση του κόστους των τηλεπικοινωνιών προς όφελος του καταναλωτή.

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι ο ΟΤΕ επιλέγει ως στρατηγική προώθησης των προϊόντων του τη δυσφήμηση και την απαξίωση ενός ολόκληρου κλάδου. Η στρατηγική αυτή στρέφεται τελικά ενάντια στην ευρυζωνικότητα, αφού ευνοεί μυωπικά τη διατήρηση μια μικρής, μονοπωλιακής, ελεγχόμενης αγοράς και όχι μιας ευρείας , δυναμικής και ανταγωνιστικής αγοράς που θέτει στο επίκεντρο το όφελος του καταναλωτή. Θα αναμέναμε από τον δεσπόζοντα οργανισμό της χώρας να αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα την υπόθεση της ευρυζωνικότητας, προβάλλοντας τα πλεονεκτήματά της και όχι να αναπτύσσει φοβικά τεχνολογικά σύνδρομα.

Με γνώμονα όλα τα παραπάνω και με το ρυθμό αύξησης των ευρυζωνικών συνδέσεων μέσω αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο να είναι πλέον κυρίαρχος στην αγορά, oι Forthnet, hellas online & Tellas συνεχίζουν τις αναπτυξιακές επενδύσεις τους με στόχο να προσφέρουν ανταγωνιστικές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet σε κάθε γωνιά της χώρας μας, προς όφελος τους υγιούς ανταγωνισμού και του Έλληνα καταναλωτή.


Ο ΟΤΕ όμως που έχει το καρπούζι και το μαχαίρι, επιτέθηκε...με άλλο τρόπο

ΑΠΟΦΑΣΗ – «ΣΤΑΘΜΟΣ» ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ σχετικά με τη διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ» από εναλλακτικούς παρόχους

Αθήνα, 13 Απριλίου 2009 – Με μια απόφαση – «σταθμό», το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), βάζει «φρένο» στη διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ», που χρησιμοποιείται ευρέως στη διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικών παρόχων.

Συγκεκριμένα, όπως έκρινε το ΣΕΕ, (απόφαση Α/3961/10.04.2009), με αφορμή διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικού παρόχου για πακέτο σταθερής τηλεφωνίας, «η χρησιμοποίηση του εμπορικού σήματος του ΟΤΕ ως σημείο αναφοράς για το ύψος της χρέωσης του διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς μάλιστα την άδεια ή συναίνεσή του, συνιστά παράβαση του άρθρου 1 των Βασικών Αρχών του ΕΚΔ-Ε, το οποίο αναφέρεται στην ανάγκη τήρησης των αρχών του θεμιτού ανταγωνισμού».

Στην απόφαση τονίζεται χαρακτηριστικά ότι «η διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ», αποτελεί μέτρο δυσμενούς σύγκρισης εις βάρος του Οργανισμού, γιατί εύλογα δημιουργείται –τουλάχιστον σε μερίδα του κοινού– η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προϊόντα των εναλλακτικών παρόχων τηλεφωνίας συνήθως δε βαρύνονται με τέτοιου είδους πάγιες χρεώσεις, γεγονός που δεν είναι ακριβές».

Το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι το όργανο αυτοδέσμευσης και τήρησης της δεοντολογίας στη διαφήμιση, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ.


Κι έπεται συνέχεια...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Apr 2009 19:58 #52405 by Μάνος Γρυπάρης
Ο ΟΤΕ έχει τα μεγάλα μέσα απ' ότι φαίνεται. Καλά του κάνουν και τον πολεμάνε γιατί από τότε που άρχισε η ακρίβεια ο ΟΤΕ ήταν από τους πρώτους που ξεκίνησε να χρεώνει τα τηλεφωνήματα ανά λεπτό (μη χάσει ευκαιρία). Τώρα όμως τρέχει και δε φτάνει.

Btw με την καμία μη διανοηθεί να βάλει κανείς σας Vodafone. Την έχω ένα χρόνο και το σταθερό μου ακούγεται σαν κινητό. Πήγα να βάλω HOL και περίμενα ενάμιση μήνα να γίνει μεταβίβαση της γραμμής και τίποτα. Τα ίδια άτομα έχουν στην τεχνική εξυπηρέτηση (ένας Κύπριος που λέγεται Γεωργίου το σηκώνει συνέχεια, πρέπει να έχει 5 κλώνους ο τύπος!) Οπότε έβαλα Tellas ξανά μετά από 3 χρόνια και τώρα...αναμένω.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Apr 2009 20:05 #52406 by Alex
Μμμμμ... Στις μςταβιβάσεις ποτέ δεν φταίει ο πάροχος... Όποιον και να έβαζες τον ίδιο χρόνο θα περίμενες.

Intel i7 940 ASUS A6T-Deluxe Corsair DDR3 1333Mhz 12GB 2xSapphire 5870 1GB OC Vapor-X Crossfire OCZ 120GB Revodrive Coolermaster Cosmos RC-1000 Topower PowerBird 1100W Full Modular
EIZO S2401W 24'' TFT

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2009 02:38 #52407 by Μάνος Γρυπάρης

mordred wrote: Μμμμμ... Στις μςταβιβάσεις ποτέ δεν φταίει ο πάροχος... Όποιον και να έβαζες τον ίδιο χρόνο θα περίμενες.

Με την HOL επέτρεψέ μου να αμφιβάλω. Είναι η μόνη εταιρεία στην οποία περιμένεις πάνω από μισή ώρα για να μιλήσεις με τεχνικό και σηκώνουν συνέχεια το τηλέφωνο τα ΙΔΙΑ ατομα. Αρα εδώ δεν έχουν άτομα να κάνουν τη δουλειά τους σωστά και εσύ πιστεύεις ότι ευθύνεται η προηγούμενη εταιρεία? Κι επειδή έπαιρνα κάθε εβδομάδα τηλέφωνο για να μάθω τι γίνεται με το θέμα, έλαβα τις παρακάτω απαντήσεις:
1)Στις 30 μέρες: Δεν ξέρουμε γιατί έχει καθυστερήσει το θέμα. Θα μιλήσουμε με το τμημα που χειρίζεται τα ζητήματα μεταφορών γραμμών της Vodafone και θα σας πάρουμε τηλέφωνο αύριο
2)Στις 40 μέρες: (Τεχνικός:) Θέλουμε να πάρετε τηλέφωνο την Vodafone και να τους ζητήσετε τον αριθμό βρόγχου (εγώ?οκ)
(Απάντηση από Vodafone:) Ποιος αριθμός βρόγχου? Σταθερό τηλέφωνο έχετε ζητήσει, όχι σύνδεση ASDL. Άρα δεν σας χρειάζεται. Ρωτήστε την HOL γιατί καθυστερεί το αίτημά σας.
3)Στις 50 μέρες: Δεν έχουμε ιδέα γιατί έχει καθυστερήσει. Δεν έχουμε να σας πούμε κάτι. Όταν είναι θα συνδεθείτε.

Κι όταν έστειλα το φαξ διακοπής, ούτε καν υπήρχε κάποια διαδικασία αριθμοδότησης στη μέση. Τρία πουλάκια κάθονται.

Εδώ ο πατέρας μου που μένει Γλυφάδα και τον είχανε αφήσει τέλη του 2008 ένα μήνα χωρίς Internet. Είχε πρόβλημα όλη η περιοχή και του λέγανε παραμύθια ότι φταίει η γραμμή του, το modem του κτλ. Μου θυμίζει τη διαφήμιση που λέει "Βγήκατε απο το δωμάτιο και ξαναμπήκατε? Ανάψατε τα μάτια της κουζινας?"

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Apr 2009 10:27 #52409 by Alex
Εγώ πάντως σε 20 μέρες από την αίτηση στην hol είχα double play δεν ξέρω τι έγινε στην περίπτωσή σου... Πιστεύω ο καθένας μπορεί να πει μια ιστορία για κάθε πάροχο. Εγώ έχω ακούσει άπειρους από Forthnet και On...

Intel i7 940 ASUS A6T-Deluxe Corsair DDR3 1333Mhz 12GB 2xSapphire 5870 1GB OC Vapor-X Crossfire OCZ 120GB Revodrive Coolermaster Cosmos RC-1000 Topower PowerBird 1100W Full Modular
EIZO S2401W 24'' TFT

Please Log in or Create an account to join the conversation.