Το Mac OS είναι Unix-based οπότε και κενα ασφαλείας να έχει σαφέστατα ειναι πιο εύκολη η επιδιόρθωση τους απο ότι στα Windows που είναι τελειως διαφορετική λογική....
basika to problhma einai oti einai proprietary os. mporei na einai freebsd clone, omws den einai free (as in freedom). bazw stoixhma oti an ena vulnerability uparxei se freebsd kai se macosx, sto freebsd 8a patch-aristei pio grhgora.
epishs, exe up' oyi sou oti milas gia mac users, "periergous"-asxetous-"modatous" users, oi opoioi einai 8umata tou blow-jobs kai ths pareas tou. den katalabainoun ton oro security sthn plhroforikh, gi' auto kai agorazoun to "yema" leitourgiko pou tous passarei h apple.
oson afora ta windows, de 8a apotelouse megalo problhma. ANOTHER BRICK IN THE WALL. me toses "trupes" pou exoun, auto 8a htan apla enas kokkos sthn ammo. allwste, oi windows users einai sunh8hsmenoi sto format kai ta tsimpouria...
tetoia events den exoun megalo nohma. autos pou to yaxnei 3erei ti paizei. exw xrhsimopoihsei gnu/linux, windows, freebsd, netbsd, openbsd, kai gnu/hurd (to dos, to cp/m kai to amigaos den eixan ulopoihmeno security opote den ta lambanw up' oyin). me to hurd den mporesa na bgw sto diktuo. to "pio secure" einai me diafora to openbsd. to gnu/linux einai akoma anepafo (ta bsd ston 1.5 xrono ta soutara, omws htan kai auta anepafa). ta windows asta brasta...
to bottomline einai oti opoio kai na einai to apotelesma enos tetoiou event, autoi pou asxolountai 3eroun kai den "yarwnoun". ennoeitai oti ta leitourgika ths apple kai ths m$ einai gia klwtsies...
P.S: epestreya gia 1 bdomada kai to tunnel-aki douleuei jet!!! yeeeeeehaaa! blepw na rixnw kana post twra pou 8a eimai eleu8eros th bdomada auth!
poutsoklis -- debian gnu/linux: apt-get into it!