Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Nintendo: Γενική συζήτηση

More
06 Jul 2014 20:42 #146359 by Σταύρος Δήμου

izamaru wrote: Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι δεν βάζει λίγο το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσει περισσότερα 2nd party studios.

Δεν είναι ανάγκη να ξοδέψει πολλά χρήματα για να κάνει τις κονσόλες τις να έχουν περισσότερα παιχνίδια αγοράζοντας studios ώστε μετά να τα εξαναγκάζει ας πούμε με αυτό το τρόπο.
Για μένα υπάρχει άλλη λύση που θα μπορούσε να τους κοστίσει αρκετά λιγότερα λεφτά,και είναι κυρίως θέμα αποφάσεων.
Πρέπει απλά να βγουν να πουν "συγνώμη" για δηλώσεις για τους 3rd parties που είχαν κάνει παλιότερα,και στη νέα πλατφόρμα τους να κάνουν ότι κάνουν και όλοι οι άλλοι:

# να φτιάξουν το μηχάνημα με μια αρχιτεκτονική κοινή ώστε να μη χρειάζεται ιδιαίτερο coding
# να φτιάξουν το μηχάνημα ώστε να μπορεί να παίξει τα παιχνίδια των άλλων κονσλών (hardware performance)
# να παν μια βόλτα απ τους πιο σημαντικούς devs / pubs πριν τελειωποιήσουν το σχέδιο της κονσόλας,και να τους το παρουσιάσουν αρκετά νωρίτερα,ζητώντας και το feedback τους.
# να κάνουν πιο εύκολη και άμεση και λιγότερο ακριβή την απόκτηση άδειας για development / publishing σε κονσόλες της Nintendo.
# να βάλουν ένα κλασσικό gamepad ως standard εξοπλισμό του πακέτου της κονσόλας.

Όπως έχουν τα πράγματα,για να κάνει κάποιος port το παιχνίδι στο WiiU πρέπει να επεξεργαστεί καταρχάς τα μοντέλα,textures,κτλπ των χαρακτήρων για να τα κάνει πιο ελαφρυά να μπορούν να τρέξουν,(που κοστίζει χρόνο και άρα χρήμα) να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο προγραμματισμού για την αρχιτεκτονική της κονσόλας,και επίσης το ότι δεν υπάρχει "κανονικό" χειριστήριο είναι πρόβλημα. Διότι το wiiu gamepad το βλέπουν οι περισσότεροι περισσότερο σαν βάρος παρά σαν πρωτοτυπία. "ωχ θα πρέπει να ξαναδουλέψω το χειρισμό,και το GUI για να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του pad". Τα κόστη και οι δυσκολίες για να αποκτήσει κάποιος τις άδειες να βγάλει το παιχνίδι του στο WiiU επίσης αποτρέπουν πολλά μικρότερα studios και μοναχικούς indies. Ενώ φυσικά το γεγονός όπως προείπα ότι η Ninty σνομπάρει τις άλλες εταιρίες και μαθαίνουν ότι θα βγάλει κονσόλα απ' την E3 πρό τετελεσμένων γεγονότων,είναι κακό,αν και δεν κοστίζει σε χρήματα.

Αλλά τι να κάνεις και να πεις,απλά αδιαφορούν τα άτομα εκεί στο Κυότο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2014 22:56 #146363 by Νικολής Ασημάκης
Ως κάτοχος 3DS και, προσφάτως, WiiU είμαι καλυμένος προσωπικά και δεν με νοιάζει να βγάλει 3rd Party παιχνίδια και έρχονται και αρκετά δυνατά exclusive.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Jul 2014 23:27 #146364 by Παντελής Δασκαλέλος

StavrosDimou wrote:

izamaru wrote: Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατι δεν βάζει λίγο το χέρι στην τσέπη για να αποκτήσει περισσότερα 2nd party studios.

Δεν είναι ανάγκη να ξοδέψει πολλά χρήματα για να κάνει τις κονσόλες τις να έχουν περισσότερα παιχνίδια αγοράζοντας studios ώστε μετά να τα εξαναγκάζει ας πούμε με αυτό το τρόπο.
Για μένα υπάρχει άλλη λύση που θα μπορούσε να τους κοστίσει αρκετά λιγότερα λεφτά,και είναι κυρίως θέμα αποφάσεων.
Πρέπει απλά να βγουν να πουν "συγνώμη" για δηλώσεις για τους 3rd parties που είχαν κάνει παλιότερα,και στη νέα πλατφόρμα τους να κάνουν ότι κάνουν και όλοι οι άλλοι:

# να φτιάξουν το μηχάνημα με μια αρχιτεκτονική κοινή ώστε να μη χρειάζεται ιδιαίτερο coding
# να φτιάξουν το μηχάνημα ώστε να μπορεί να παίξει τα παιχνίδια των άλλων κονσλών (hardware performance)
# να παν μια βόλτα απ τους πιο σημαντικούς devs / pubs πριν τελειωποιήσουν το σχέδιο της κονσόλας,και να τους το παρουσιάσουν αρκετά νωρίτερα,ζητώντας και το feedback τους.
# να κάνουν πιο εύκολη και άμεση και λιγότερο ακριβή την απόκτηση άδειας για development / publishing σε κονσόλες της Nintendo.
# να βάλουν ένα κλασσικό gamepad ως standard εξοπλισμό του πακέτου της κονσόλας.

Όπως έχουν τα πράγματα,για να κάνει κάποιος port το παιχνίδι στο WiiU πρέπει να επεξεργαστεί καταρχάς τα μοντέλα,textures,κτλπ των χαρακτήρων για να τα κάνει πιο ελαφρυά να μπορούν να τρέξουν,(που κοστίζει χρόνο και άρα χρήμα) να ξοδέψουν περισσότερο χρόνο προγραμματισμού για την αρχιτεκτονική της κονσόλας,και επίσης το ότι δεν υπάρχει "κανονικό" χειριστήριο είναι πρόβλημα. Διότι το wiiu gamepad το βλέπουν οι περισσότεροι περισσότερο σαν βάρος παρά σαν πρωτοτυπία. "ωχ θα πρέπει να ξαναδουλέψω το χειρισμό,και το GUI για να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του pad". Τα κόστη και οι δυσκολίες για να αποκτήσει κάποιος τις άδειες να βγάλει το παιχνίδι του στο WiiU επίσης αποτρέπουν πολλά μικρότερα studios και μοναχικούς indies. Ενώ φυσικά το γεγονός όπως προείπα ότι η Ninty σνομπάρει τις άλλες εταιρίες και μαθαίνουν ότι θα βγάλει κονσόλα απ' την E3 πρό τετελεσμένων γεγονότων,είναι κακό,αν και δεν κοστίζει σε χρήματα.

Αλλά τι να κάνεις και να πεις,απλά αδιαφορούν τα άτομα εκεί στο Κυότο.


Σχετικά με θέματα που παρέθεσες δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πως θα αλλάξουν την αρχιτεκτονική της κονσόλας; Και πάλι το πρόβλημα είναι ότι το Wii U έχει πάρα πολύ αργό επεξεργαστή και για αυτό φταίει η ίδια η Nintendo που είχε ως πρώτο μέλημα η κονσόλα που θα βγάλει να μην προκαλεί θόρυβο. Σε αυτό που λες με τα licenses πλέον έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι και βλέπουμε δεκάδες indie developers να βγάζουν games στο Wii U. Στο σημείο που δεν θα συμφωνήσω είναι σε ότι έχει να κάνει με το GamePad, όχι ότι έχεις άδικο σε αυτά που λες, απλά το GamePad είναι το selling feature της κονσόλας. Στα χαρτιά τουλάχιστον καθώς ακόμη και η ίδια η Nintendo έχει ένα τρομακτικό όπλο στα χέρια της και δεν ξέρει να το χρησιμοποιήσει. Προσωπικά το Wii U θεωρώ ότι με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο θα μείνει στην αγορά μέχρι το 2016 και μέσα σε αυτό το διάστημα θα δούμε 10-20 εξαιρετικά exclusives, αλλά μέχρι εκεί. Απλά η Nintendo θα πρέπει να μάθει από τα λάθη της και να μην τα επαναλάβει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Jul 2014 01:22 #146372 by Κοσμάς Κ. Φλωρής

Lordwinter wrote: θα μείνει στην αγορά μέχρι το 2016 και μέσα σε αυτό το διάστημα θα δούμε 10-20 εξαιρετικά exclusives, αλλά μέχρι εκεί. Απλά η Nintendo θα πρέπει να μάθει από τα λάθη της και να μην τα επαναλάβει.


Αυτό ακριβώς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Oct 2014 01:27 - 22 Oct 2014 01:29 #150655 by Γιώργος Λόλας
Σαν συνέχεια της κουβέντας που κάνετε, να προσθέσω ότι η Nintendo φαίνεται πως ψάχνει να προσλάβει έμπειρο graphics architecture engineer/software engineer για την επόμενη κονσόλα της. Βέβαια, είναι γνωστό ότι κάθε εταιρεία ξεκινάει νωρίς να σχεδιάζει την επόμενη κονσόλα της. Η Nintendo παίζει να σχεδιάζει τον διάδοχο του Wii U από τότε που κυκλοφόρησε το τελευταίο. Μένει να δούμε ποιο δρόμο θα ακολουθήσει τώρα η αγαπημένη Ninty. Με το Wii πέτυχε με τα motion controls. Με το Wii U ακόμα δεν έχει φτάσει στο σημείο που θα ήθελε τόσο η ίδια, όσο και οι οπαδοί της. Ελπίζω να ανακάμψει όμως το Wii U, γιατί μπορούμε να δούμε και άλλα ενδιαφέροντα games σε αυτή την κονσόλα.

Α αγγελία έχει ως εξής:

Description of Duties
- Nintendo Technology Development is looking for a lead graphics architect in the system-on-chip architecture group in Redmond, WA. The group is responsible for the architecture of Nintendo’s game console SoCs. The graphics architect plays a key role in determining the SoC architecture. The job responsibilities are:
- Evaluate HW graphics (GPU) offerings from SoC solutions available in the market based on performance, power, and silicon area.
- Evaluate the performance of the SoC solutions for both proprietary and standard graphics APIs.
- Determine workloads and simulation models for both performance and power characteristics of GPUs.
- Keep track of GPU architectural improvements in the industry and devise strategies to incorporate them for future Nintendo gaming platforms.
- Act as the graphics architectural evangelist working with global Nintendo teams for future and on-going programs.
- Work with external SoC vendors as the Nintendo focal point for graphics GPU architecture.
- Should be prepared to work through architecture, design, validation, and bring-up stages of SoC design in cooperation with internal and external teams.

Summary of Requirements
- The ideal candidate will have had experience working directly in a GPU architecture and design team with significant responsibilities.
- Low power and SoC design experience would be a plus.
- The candidate is expected to have good architectural insights and the ability to apply that for setting future graphics direction for Nintendo.
- A bachelors degree (graduate degree preferred) in computer science/engineering or electrical engineering.
- 5+ years of lead or architectural role experience are required.
Last edit: 22 Oct 2014 01:29 by Γιώργος Λόλας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Oct 2014 22:29 #150853 by Donnie Darko
Αν τα ήξερα αυτά θα πήγαινα και θα έφτιαχνα την κονσόλα των ονείρων :blush: :blush: :blush:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Oct 2014 23:37 #150859 by Νικολής Ασημάκης
Τρελαίνομαι άπειρα με τα συνεχόμενα δωρεάν που δείνει η εταιρία. Δωρεάν Pikmin χάρη στο Mario Kart 8 για Wii U, δωρεάν Kirby χάρη στο Super Smash Bros για 3DS και λογικά μέσα στο επόμενο δίμηνο δωρεάν Zelda χάρη στο Pokemon Omega Saphire που σκέφτομαι να τσιμπήσω.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 15:23 #151065 by Donnie Darko

"Κατέβασε ρολά" το περιοδικό της Nintendo μετά από 20 χρόνια. :( :(
Οι απολύσεις της Nintendo καθόλου τυχαίες δεν ήταν αφού το Nintendo Magazine κλείνει και επίσημα. Μετά από 22 χρόνια, η Nintendo παύει να εκπροσωπείται στον γραπτό τύπο, δείγμα του ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και το Internet έχει αποκτήσει προ πολλού το "πάνω χέρι". Το τεύχος Οκτωβρίου θα είναι το τελευταίο που θα κυκλοφορήσει στην αγορά

Τα Nintendo Direct και τα Events θα είναι πλέον τα μέσα επικοινωνίας με το Community, καθώς και οι αναδημοσιεύσεις των δελτίων τύπου από τα game sites ανά τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Αμερικάνικο Nintendo Power Magazine έχει κλείσει από τα τέλη του 2012.
Περισσότερα εδώ

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Oct 2014 19:35 #151371 by Donnie Darko

Μετά την Microsoft, την Apple, την Samsung και πλήθος άλλων κατασκευαστών, και η Nintendo μπαίνει στο «παιχνίδι» της υγείας και της ευεξίας. Μαζί με τα (θετικά) οικονομικά της αποτελέσματα, ο Satoru Iwata γνωστοποίησε τα σχέδιά του για τον «Αισθητήρα Ποιότητας Ζωής» της Nintendo, μια συσκευή που μπορεί να καταγράψει από το κομοδίνο θεμελιώδεις παραμέτρους για την ποιότητα ύπνου χωρίς να χρειαστεί να την φορέσει ο χρήστης.

Η κατοχυρωμένη τεχνολογία αναπτύχθηκε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής ιατρικού εξοπλισμού ResMed, η οποία έχει ήδη διαθέσει την πρώτη συσκευή παρακολούθησης ύπνου χωρίς επαφή με το ανθρώπινο σώμα, στις Ηνωμένες Πολιτείες αντί 150 περίπου δολαρίων.

Πάντως, η συσκευή είναι ένα μέρος μόνο της πρότασης, αφού όλες οι συσκευές παρακολούθησης ύπνου, εκτός από ακριβείς αισθητήρες, πρέπει να έχουν ικανό λογισμικό το οποίο μπορεί να αξιοποιήσει τις μετρήσεις, να τις αναλύσει επιστημονικά και να επιστρέψει προτάσεις για την βελτίωση του ύπνου. Η υπηρεσία θα διαφοροποιήσει το προϊόν, όπως εξήγησε ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας κατασκευής παιχνιδομηχανών: «Οι δικοί μας ειδήμονες και η γνώση που έχουμε αποκομίσει σχετικά με την "φιλοξενία" από τον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών θα αποτελέσουν κλειδί στην ολοκλήρωση αυτού του έργου», είπε ο πρόεδρος Iwata. Η Nintendo έχει άδεια και για την αξιοποίηση της τεχνολογίας της ResMed για την ανάλυση του ύπνου.
Παρακάτω ένα βίντεο για την λειτουργία του S+

Ο QOL Sensor (Quality of Life Sensor) είναι ένας ανέπαφος αισθητήρας εκπομπής ραδιοσυχνοτήτων που μετράει, μεταξύ άλλων, τις διαφορετικές κινήσεις του ανθρώπινου σώματος από την ηχώ της αντανάκλασης του ήχου, την αναπνοή και τον καρδιακό παλμό. Τα δεδομένα που συλλέγονται αυτομάτως θα μεταφέρονται στους διακομιστές για τους αισθητήρες QOL, όπου θα αναλύονται και θα επιστρέφουν κατάλληλα οπτικοποιημένα τα αποτελέσματα της ανάλυσης της ποιότητας του ύπνου και της σωματικής κόπωσης.

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Nov 2014 17:32 #151573 by Donnie Darko
Nintendo: Σκέψεις για region free


Θα ακολουθήσει άραγε την πολιτική των ανταγωνιστών της;

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nintendo Satoru Iwata, δήλωσε ότι η ιαπωνική εταιρία θα σκεφτεί τη πιθανότητα να σταματήσει τα region restrictions για τις κονσόλες της.

Η πολιτική αυτή ακολουθείται μέχρι στιγμής από τη Nintendo για να εμποδίσει τις εισαγωγές των κονσολών της, αλλά σύμφωνα με τον Iwata, το άνοιγμα των region locks μπορεί να λειτουργήσει υπέρ της εταιρίας. Όπως ανέφερε, η χρήση των restrictions αυτών χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση θεμάτων που υπάρχουν σχετικά με το μάρκετινγκ που ακολουθεί κάθε χώρα και των παιχνιδιών που δεν έχουν πάρει τις κατάλληλες άδειες για το περιεχόμενο τους παγκοσμίως. Κατέληξε όμως λέγοντας πως αν η αλλαγή της πολιτικής αυτής έχει όφελος για τους καταναλωτές, τότε μάλλον θα έχει και για την εταιρία και πως αν και η αλλαγή αυτή μπορεί να φέρει κάποια προβλήματα, είναι ένα σοβαρό ζήτημα το οποίο πρέπει να συζητηθεί.

Αν και προς το παρόν δε φαίνεται πως θα υπάρξει κάποια αλλαγή πάνω στο θέμα, η Nintendo μοιάζει πρόθυμη να αλλάξει κάποιες από τις πολιτικές της για να δείξει ένα πρόσωπο πιο φιλικό στον καταναλωτή και να ακολουθήσει στρατηγικές των ανταγωνιστών της.
Πείτε μας την γνώμη σας.

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.