Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Xbox Series X: Γενική συζήτηση

More
09 Dec 2021 04:34 #257979 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Microsoft χάρισε κουτιά δώρων σε τυχαίους fans




H κίνηση έγινε στο πλαίσιο του συνεχιζόμενου εορτασμού της 20ης επετείου του Xbox.

H Microsoft έστειλε κουτιά δώρων σε τυχαία επιλεγμένους παίκτες του Xbox fanfest.

Το δώρο, με την ονομασία Keepsake Kit, περιείχε ένα κρύσταλλο 20 Years of Xbox, ένα βαρύ γυάλινο μπλοκ με χαραγμένο το gamertag του παραλήπτη, καθώς και ένα χειριστήριο Halo Infinite Limited Edition και μια ετήσια συνδρομή στο Xbox Gamepass Ultimate.  Ένα σημείωμα συνόδευε το πακέτο και έγραφε: "Ως ευχαριστώ που συμμετείχατε στα 20 χρόνια του Xbox, σας χαρίζουμε αυτό το FanFest 20 Years of Xbox Keepsake Kit. Πρόκειται για ένα κιτ περιορισμένης έκδοσης, που δημιουργήθηκε για τυχαία επιλεγμένους οπαδούς του Xbox FanFest για να τιμήσουμε το ταξίδι μας από το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον ως κοινότητα Xbox".


I’m in total disbelief. I got an amazing package from #xboxfanfest ! What a beautiful #giftfromxbox ! I teared up and reminisced the days of old and ironically I’m playing Halo CE, my first xbox game. @aarongreenberg @XboxP3 @majornelson @Xbox you have a fan for life. Thank you ? pic.twitter.com/3gxY7ldfkI

— Chris Weaver (@chrisbweaver) November 21, 2021


Yo thanks @Xbox !

Here’s to another 20 more #giftfromXbox #XboxFanFest pic.twitter.com/xgZCusj6UP

— Preston Chapple (@PrestonalityC) November 22, 2021

Η Microsoft έχει ήδη πραγματοποιήσει αρκετές εκδηλώσεις για να γιορτάσει την κονσόλα της, όπως το livestream του Νοεμβρίου για την 20ή επέτειο του Xbox και ένα διαδραστικό μουσείο Xbox που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης. Η Microsoft, στο επετειακό livestream, η ανακοίνωσε ότι η δωρεάν λειτουργία multiplayer του Halo Infinite θα κυκλοφορήσει πριν από τη λειτουργία single-player και παρουσίασε μια νέα λίστα με πάνω από 70 Xbox games που έχουν προγραμματιστεί για να λειτουργούν σε νεότερες κονσόλες. Η Microsoft θα κυκλοφορήσει στις 13 Δεκεμβρίου ένα ντοκιμαντέρ έξι τμημάτων με τίτλο Power On: The Story of Xbox, διαθέσιμο στο YouTube και σε άλλες πλατφόρμες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:43 #258014 by Stathis Moose Stathopoulos
Black Friday: Το Xbox Series S ήταν η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Αμερική




Σύμφωνα με το Adobe Digital Economy Index.

Το Xbox Series S ήταν η κονσόλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις την Black Friday, σύμφωνα με το Adobe Digital Economy Index .

Η είδηση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι η κονσόλα αυτή υπήρχε σε μεγαλύτερες ποσότητες στην αγορά, σε σχέση με τα PS5, Xbox Series X και Nintendo Switch. Όλες οι κονσόλες έχουν επηρεαστεί από την έλλειψη ημιαγωγών. Συν τις άλλοις, το Xbox Series S κοστίζει 300 δολάρια (σ.σ. στην Αμερική και

Η Microsoft δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια σχετικά με την παραπάνω είδηση, αλλά και το πόσες κονσόλες πούλησε στην Black Friday.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Dec 2021 18:57 #259268 by Stathis Moose Stathopoulos
Δείτε το ντοκιμαντέρ με τα έξι επεισόδια



Το ντοκιμαντέρ Power On της Microsoft είναι πλέον διαθέσιμο στο YouTube.
Δείτε το σε έξι επεισόδια παρακάτω:











Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jan 2022 17:38 #259761 by Nikos Georgopoulos
Βερνίκια νυχιών Xbox




Το ιδανικό δώρο για τις φίλες σας που παίζουν games!

Η Microsoft ανακοίνωσε την συνεργασία της με την OPI, η οποία θα κατασκευάσει για αυτήν 12 βερνίκια νυχιών Xbox. Παράλληλα, ετοιμάζεται ειδικό in-game περιεχόμενο  για το Halo Infinite Και το Forza Horizon 5 και διάφορα χειριστήρια Xbox σε ξεχωριστά χρώματα, ειδικά για γυναίκες.

Τα βερνύκια νυχιών θα κυκλοφορήσουν την άνοιξη του 2022 και τα ονόματά τους θα θυμίζουν games ("N00bery," "Achievement Unlocked,",  "You Had Me At Halo," κ.α.). Αναλυτικά η λίστα:

The OPI x Xbox collection
The OPI x Xbox collection
OPI x Xbox Collection
Quest for Quartz: Ροζ
Pixel Dust: Μωβ
Racing for Pinks: Κρεμ ροζ
Suzi is My Avatar *: Creamy pink
Trading Paint: Κρεμ βερίκοκο
Heart and Con-soul: Κόκκινο
The Pass is Always Greener: Παστέλ πράσινο
Sage Simulation: Πράσινο φασκόμηλο
You Had Me at Halo: Galactic Μπλε
Can’t CTRL Me: Αστραφτερό μπλε
Achievement Unlocked*: Λιλά
N00berry: Κρεμ μωβ

Τα συγκεκριμένα βερνίκια νυχιών θα είναι διαθέσιμα στα καταστήματα ULTRA στην Αμερική και αργότερα σε καταστήματα OPI. Θα κοστίζουν 10,5 δολάρια το κάθε βερνίκι, ενώ οι επιλογές Infinite Shine θα είναι διαθέσιμες για 13 δολάρια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:34 #260115 by Nikos Georgopoulos
Phil Spencer: "Πρέπει οι εταιρείες να ρίχνουμε cross-platform ban"




Όταν χρήστος δεχθεί ban σε ένα δίκτυο, να αποκλείεται από όλα.

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Xbox της Microsoft, δήλωσε  ότι θα πρέπει οι εταιρείες να εφαρμόσουν cross-platform ban. Με τον όρο αυτό εννοεί ότι θα πρέπει να υπάρχει σύστημα το οποίο αν ένας χρήστης δεχτεί ban σε ένα δίκτυο (π.χ. στο PSN ή το Xbox Live), τότε το ban αυτό να ισχύει σε όλα τα δίκτυα.

Μια τέτοια κίνηση θα σήμαινε ότι ανάμεσα σε δίκτυα όπως τα PSN, Xbox Live, Steam, Epic Games Store, Nintendo Network, Battle.net και πολλά άλλα ακόμη, αν τρώγατε ban στον ένα λογαριασμό σας, τότε στην χειρότερη των περιπτώσεων, αν εντοπιζόταν λογαριασμός σας με το ίδιο email και σε όλα τα παραπάνω δίκτυα, τότε αυτομάτως το ban αυτό θα ίσχυε παντού.

Επίσης, ο Phil Spencer πρόσθεσε ότι αν οι εταιρείες δεν συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο, τότε θα ήλπιζε να δει ένα σύστημα με το οποίο οι παίκτες θα μπορούν να έχουν μία λίστα με "banned χρήστες" και να την μεταφέρουν και σε ένα άλλο δίκτυο όπου παίζουν.

Η Activision έχει multi-platform ban, σύμφωνα με το οποίο αν ένας χρήστης δεχτεί ban σε ένα δίκτυο στο Call of Duty account του, τότε δέχεται ban σε όλα τα format. Ο Spencer πρόσθεσε πάντως ότι ένα system-level cross-platform σύστημα με bans, θα απαιτούσε συνεργασία μεταξύ των εταιρειών που έχουν τα δίκτυα, κάτι που θα έκανε τα πράγματα δύσκολα. Βέβαια από την άλλη, κάποτε το cross-platform play ακουγόταν δύσκολη υπόθεση και τώρα εφαρμόζεται σε πολλά games, επομένως όλα είναι πιθανά στο μέλλον.

Τα Xbox Series X/S είναι πρώτα σε πωλήσεις σε σχέση με τα προηγούμενα Xbox
Ο Phil Spencer πρόσθεσε ότι οι κονσόλες Xbox Series X και Xbox Series S έχουν πουλήσει περισσότερες μονάδες σε σχέση με τα προηγούμενα Xbox. Όλα αυτά παρά τις ελλείψεις κονσολών στην αγορά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:36 #260123 by Nikos Georgopoulos
Σεπτεμβρίου, το οποίο ήταν το καλύτερο μέχρι τώρα στην ιστορία του Xbox. Τα συνολικά έσοδα του τριμήνου ήταν 45.3 δις, κατά 22% μεγαλύτερα σε σχέση με πέρυσι. Τα συνολικά έσοδα της Microsoft από όλο τον όμιλό της, μόνο για το τρίμηνο, ήταν 20.5 δις δολάρια.[UPDATE 2: 11/1/22 - 12 εκατομμύρια πωλήσεις, σύμφωνα με αναλυτή



Ο έγκριτος αναλυτής της gaming βιομηχανίας, Daniel Ahmad, δήλωσε στο Twitter ότι οι κονσόλες Xbox Series X και Xbox Series S έχουν πουλήσει γύρω στις 12 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του.
Μάλιστα πρόσθεσε ότι το Xbox Series S επέτρεψε στη Microsoft να διοχετεύσει στα ράφια των καταστημάτων περισσότερες κονσόλες, απ' ότι αν κυκλοφορούσε σκέτο το Xbox Series X.


This would put Xbox Series X|S over 12 million shipped according to our estimates

The dual SKU strategy has paid off for Microsoft amid the the supply chain issues / semiconductor shortage

Increased production of S allowed for more Xboxes on shelves than if they only had X. t.co/rkHUDgvf8T

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) January 11, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Jan 2022 20:43 #260157 by Nikos Georgopoulos
Η παραγωγή των Xbox One έχει σταματήσει από το 2020




Ώστε η Microsoft να εστιάσει στα Xbox Series X/S.

Η Cindy Walker, Senior Director του τμήματος Product Marketing του Xbox, δήλωσε  στο Verge ότι η Microsoft δεν κατασκευάζει Xbox One S και Xbox One X από το 2020.

Η Walker είπε συγκεκριμένα: "Για να εστιάσουμε στην παραγωγή των Xbox Series X/S, σταματήσαμε να κατασκευάζουμε κονσόλες Xbox στα τέλη του 2020". Σε αντιστοιχία, η Nintendo σταμάτησε το 3DS τρία χρόνια μετά το Switch και η Sony θα σταματήσει να κατασκευάζει PS4 το 2022. Πλέον, όλες οι εταιρείες έχουν θέμα στην προμήθεια νέων κονσολών, λόγω έλλειψης ημιαγωγών στην αγορά.

Δείτε ακόμη τις πωλήσεις των Xbox Series X/S.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2022 00:58 #260349 by Nikos Georgopoulos
Όλα τα Xbox games που οι εταιρείες που έχει στην κατοχή της η Microsoft




Μετά την εξαγορά της Activision Blizzard.

Μετά από την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, ας δούμε όλα τα games που έχει πλέον η Αμερικάνικη εταιρεία στην κατοχή της.

Θυμίζουμε ότι η Microsoft έχει εξαγοράσει και την Zenimax (Bethesda, Arkane, id Software κ.α.) το 2021, για το ποσό των 7,5 δις δολαρίων. Συγκριτικά με την Activision Blizzard, η εξαγορά εκείνη ήταν σε τιμή..."κοψοχρονιά", αν αναλογιστούμε ότι μόνο η Bethesda μπορεί να φέρει πολλά δις από τις πωλήσεις των games της.

Αναλυτικά όλες οι gaming σειρές των Xbox Game Studios, που θα κυκλοφορούν στο εξής μόνο για PC και κονσόλες Xbox. Εξαιρούνται τα games που έχουν ήδη ανακοινωθεί και αναμένονται για τις επόμενες 1-2 σεζόν (το τι θα ισχύσει για κάθε παιχνίδι θα το δούμε όταν ολοκληρωθεί η εξαγορά και πέσουν οι τελευταίες υπογραφές).

343 Industries
Halo

World's Edge
Age of Empires

The Coalition
Gears of War

Compulsion Games
We Happy Few.

Double Fine Productions
Psychonauts, Broken Age, The Cave, Massive Chalice κ.α.

The Initiative
Perfect Dark reboot .

InXile
Wasteland

Mojang Studios
Minecraft

Ninja Theory
Hellblade, Bleeding Edge κ.α.

Obsidian
Avowed, Grounded, The Outer Worlds και άλλα RPG.

Playground Games
Forza Horizon, Fable reboot.

Rare
Sea of Thieves, Banjo-Kazooie, Everwild κ.α.

Turn 10
Forza Motorsport.

Undead Labs
State of Decay

Bethesda
Bethesda Softworks
Bethesda Softworks
Bethesda Game Studios
Elder Scrolls, Fallout, Starfield.

Alpha Dog Games
Mobile developer .

ZeniMax Online
The Elder Scrolls Online.

Tango Gameworks
The Evil Within, GhostWire: Tokyo

id Software
Doom και Quake.

Arkane Studios
Dishonored, Prey, Deathloop.

MachineGames
Wolfenstein και Indiana Jones.

Roundhouse Studios
Από πρώην developers της Human Head Studios.

Activision Blizzard
Treyarch
Call of Duty: Black Ops 

Toys For Bob
Skylanders και Crash Bandicoot

Infinity Ward
Call of Duty: Modern Warfare και Warzone

Raven Software
Υποστηρίζει τα Call of Duty games

Sledgehammer Games
Call of Duty: Vanguard και Call of Duty: WWII.

Radical Entertainment
Υποστηρικτική εταιρεία ανάπτυξης

Blizzard Entertainment
Warcraft, World of Warcraft, Diablo, Overwatch, Heroes of the Storm κ.α.

Beenox
Υποστηρίζει τα Call of Duty games

Digital Legends
3D mobile game developer.

High Moon Studios
Υποστηρίζει τα Call of Duty games

King
Εταιρεία ανάπτυξης του Candy Crush Saga και πολλών ακόμη mobile games.

Δείτε όλα τα games που πήρε η Microsoft στην κατοχή της μετά την εξαγορά της Activision Blizzard.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2022 01:56 #260353 by Απόστολος Μητσακούλης
Όλα τα καλά δηλαδή. Μάλλον απο δώ και πέρα θα πρέπει να έχουμε η pc η xbox.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jan 2022 18:52 #260393 by Nikos Georgopoulos
Microsoft: "Έχουμε πλέον την καλύτερη γκάμα από games"




Δηλώσεις του CEO μετά την εξαγορά της Activision Blizzard.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft, Satya Nadella, έκανε τις πρώτες δηλώσεις για την μεγάλη εξαγορά της Activision Blizzard, η οποία δεν έχει εγκριθεί ακόμη από τις ρυθμιστικές αρχές. Σε μια παρουσίαση σήμερα το πρωί, ο Nadella εξέθεσε τις σκέψεις του για την εξαγορά και μίλησε για το γιατί είναι μια τόσο σημαντική ευκαιρία για τη Microsoft και το Xbox.

Ξεκινώντας, ο Nadella είπε ότι η αποστολή της Activision Blizzard να «συνδέσει και να εμπλακεί στον κόσμο μέσω της ψυχαγωγίας» συνάδει με αυτό που προσπαθεί να επιτύχει η Microsoft. «Μαζί, φιλοδοξία μας είναι να φέρουμε τη χαρά και την κοινότητα του gaming σε όλους στον πλανήτη», είπε ο Nadella.

Ο Nadella παρατήρησε ότι το gaming είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία σε όλα τα είδη ψυχαγωγίας, ξεπερνώντας τις ταινίες, την τηλεόραση, τη μουσική και πολλά άλλα. Μόνο τα τελευταία δύο χρόνια κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο Nadella είπε ότι τα games έχουν αποδειχθεί «κρίσιμα» για να βοηθήσουν τους ανθρώπους να παραμείνουν συνδεδεμένοι ακόμα και όταν δεν είναι σωματικά μαζί.



Η Microsoft αγοράζει την Activision Blizzard επειδή πιστεύει ότι το Xbox έχει ακόμη πολλά περιθώρια ανάπτυξης, είπε ο Nadella. Αυτήν τη στιγμή, υπάρχουν περίπου 3 δισεκατομμύρια παίκτες στον κόσμο και αυτό προβλέπεται να φτάσει τα 4,5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2030, είπε: «Βλέπουμε περισσότερους παίκτες, περισσότερους streamers, περισσότερους τίτλους και περισσότερους publishers νέων games από ποτέ», εξήγησε ο Nadella, αλλά τόνισε ότι υπάρχουν προβλήματα, όπως«πολύ μεγάλη τριβή» μεταξύ περιεχομένου, κατανάλωσης και εμπορίου στο τοπίο του gaming. Πρέπει να διευκολύνουμε τους ανθρώπους να συνδέονται και να παίζουν υπέροχα games, όπου, όποτε και όπως θέλουν. Σήμερα, αντιμετωπίζουμε ισχυρό παγκόσμιο ανταγωνισμό από εταιρείες που παράγουν περισσότερα έσοδα από τη διανομή games από ό,τι εμείς από το μερίδιό μας στις πωλήσεις games και χρειαζόμαστε περισσότερη καινοτομία και επενδύσεις στη δημιουργία περιεχομένου και λιγότερους περιορισμούς στη διανομή».

Νέα αναφορά στο Metaverse
Η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει ένα «ποτάμι ψυχαγωγίας» όπου «το περιεχόμενο και το εμπόριο ρέουν ελεύθερα, οδηγώντας μια αναγέννηση στο gaming για να βοηθήσει να γίνουν τα games πιο περιεκτικά και προσβάσιμα για όλους. Και μαζί με την Activision Blizzard, αυτό θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε», εξήγησε. «Όταν σκεφτόμαστε το όραμά μας για το τι μπορεί να είναι ένα Metaverse, πιστεύουμε ότι δεν θα υπάρξει ένα ενιαίο, συγκεντρωτικό Metaverse και δεν θα έπρεπε να υπάρχει», εξήγησε. "Χρειάζεται να υποστηρίξουμε πολλές πλατφόρμες μετασύνδεσης, καθώς και ένα ισχυρό οικοσύστημα περιεχομένου, εμπορίου και εφαρμογών. Στα games, βλέπουμε το Metaverse ως μια συλλογή κοινοτήτων και ατομικών ταυτοτήτων αγκυροβολημένων σε ισχυρά franchises περιεχομένου, προσβάσιμα σε κάθε συσκευή. Και φέρνοντας φανταστική ψυχαγωγία μαζί με τις νέες τεχνολογίες, τις κοινότητες και τα επιχειρηματικά μοντέλα είναι ακριβώς ο λόγος που έγινε η εξαγορά."



Ένα άλλο βασικό στοιχείο αυτής της συμφωνίας είναι τα mobile games. Τα παιχνίδια για κινητά αντιπροσωπεύουν ήδη το μεγαλύτερο τμήμα του gaming, επεσήμανε ο Nadella, και η King της Activision Blizzard, που έχει το Candy Crush, δίνει στη Microsoft ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Επιπλέον, η συμφωνία συμβάλλει στη βελτίωση της ελκυστικότητας του Xbox Game Pass, με «πολλά» games της Activision Blizzard, τόσο νέα όσο και παλιότερα, να εντάσσονται στη βιβλιοθήκη στο μέλλον. «Μαζί, έχουμε έναν από τους πιο διαφορετικούς και ισχυρούς αγωγούς περιεχομένου στον κλάδο σε κάθε τελικό σημείο», είπε ο Nadella για τη Microsoft και την Activision Blizzard.

Επιπλέον, ο Nadella είπε ότι υπάρχει μεγάλη αξία σε αυτή τη συμφωνία σχετικά με την εύρεση νέων παικτών και τη σύνδεση των communities. Ο Nadella επεσήμανε ότι η Activision Blizzard έχει ένα δίκτυο σχεδόν 400 εκατομμυρίων ενεργών παικτών μηνιαίως σε 190 χώρες. «Αυτή η απήχηση βασίζεται στη δύναμη της δικής μας κοινότητας gaming, από το Minecraft και το δίκτυο Xbox μέχρι το Game Pass», είπε η Nadella.

«Μαζί με την Activision Blizzard, θα έχουμε μια από τις μεγαλύτερες και πιο αφοσιωμένες κοινότητες σε όλη την ψυχαγωγία και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες τόσο για κορυφαίους εκδότες όσο και για άτομα και μικρές ομάδες να δημιουργήσουν έσοδα από τις δημιουργίες τους σε αυτήν την κοινότητα», είπε.

Ένα άλλο μέρος της συμφωνίας σχετίζεται με το cloud gaming. Ο Nadella είπε ότι η εξαγορά του Activision Blizzard θα βοηθήσει τις προσπάθειες του Xbox για το cloud gaming να φτάσουν σε νέα ύψη και μπορεί να περιλαμβάνει τη μεταφορά παιχνιδιών όπως το Overwatch και το Diablo σε πλατφόρμες ροής ως μέρος του Game Pass.



Τέλος, η Nadella αναφέρθηκε στις διαμάχες στην Activision Blizzard σχετικά με τη σεξουαλική παρενόχληση και τις διακρίσεις κατά των γυναικών. Είπε ότι η εταιρική κουλτούρα είναι η «νούμερο ένα προτεραιότητά του».

«Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των εργαζομένων μας και να δημιουργούμε ένα περιβάλλον που μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την καθημερινή μας κουλτούρα», είπε ο Nadella. «Είναι σκληρή δουλειά. Απαιτεί συνέπεια, αφοσίωση και ηγεσία.

Δείτε τις εταιρείες και τα games που έχει η Microsoft στην κατοχή της.

Please Log in or Create an account to join the conversation.