Πιο casual...πεθαίνεις!
Ο Jim Ryan, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Sony Europe, δήλωσε ότι "Πιθανότατα το 2012 θα εστιάσουμε περισσότερο στο νεότερο ηλικιακά κοινό".
Έσπευσε ωστόσο να προσθέσει πως "Ο βασικός πυρήνας των gamers της κονσόλας δεν θα αγνοηθεί. Θα έχουμε πολλά νέα πράγματα για τους hardcore gamers, τόσο από τις δικές μας προγραμματιστικές εταιρείες, όσο και από τρίτους. Έχουμε αρκετά ενδιαφέροντα γεγονότα που τρέχουν σε διάφορους τομείς και που μας επιτρέπουν να επεκταθούμε σε μια νέα αγορά, την οποία υπηρετήσαμε σε PS1 και PS2, αλλά δεν το έχουμε καταφέρει επακριβώς στο PS3". Δεν παρέλειψε ωστόσο να αναφέρει ότι "Σημειώσαμε τις καλύτερες πωλήσεις στην περίοδο πτώσης τιμής του PS2 κάτω από τις 129 λίρες (σ.σ. 149 ευρώ) και με την πτώση τιμής του PS3 στις 199 λίρες (σ.σ. 230 ευρώ) έχουμε ακόμη πολλά PS3 να πουλήσουμε.
Άραγε πόσο ακόμα θα ασχοληθεί η Sony με τα casual games; Οι αριθμοί λένε ότι μέχρι τον Μάρτιο του 2011 η Microsoft είχε καταφέρει να πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια Kinect, ενώ η Sony μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 8.5 εκατομμύρια Playstation Move. Από εκεί και πέρα όμως, έχουν τα casual games μεγάλη εμπορική επιτυχία; Διότι πέρα από τη σειρά LittleBigPlanet, τα μόνα αξιομνημόνευτα casual games ήταν μέχρι τώρα το Sports Champions (PS3), το Kinect Sports (Xbox 360), τα οποία σημείωσαν 2-3 εκατομμύρια πωλήσεις.
Απ' ότι φαίνεται, η Sony δεν το βάζει κάτω και θα επιμείνει στη συνταγή του Playstation Move και για το 2012.
Μάνος Γρυπάρης