Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Half-Life

More
28 Jan 2023 03:20 #269344 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
YouTuber χρησιμοποίησε τα αρχεία του Half-Life που διέρρευσαν και έφτιαξε ολόκληρο mini-campaign




Διαρκεί περίπου 30 λεπτά.

Ο YouTuber Tyler McVicker χρησιμοποίησε τα αρχεία του Half-Life που διέρρευσαν και έφτιαξε ολόκληρο campaign.

Τα συγκεκριμένα αρχεία είχαν χρησιμοποιηθεί από την Valve κατά τη διάρκεια του playtesting και διέρρευσαν στο πρόσφατο μεγάλο leak. Περιέχουν μερικά από τα πιο σημαντικά σημεία του Half-Life, συμπτυγμένα σε ένα μισάωρο gameplay, όπως τα στοιχεία τρόμου που είχε στην αρχή, τις μάχες με τους Marines και την γνωστή σκηνή Surface Tension.



Το τελικό αποτέλεσμα είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στο Half-Life: Source, το οποίο θεωρείτε από αρκετούς ως η κατώτερη έκδοσή του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Feb 2023 10:51 #269916 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Half-Life ray tracing mod




Είναι ήδη διαθέσιμο.

Το Half-Life: Ray Traced είναι ένα mod του πρώτου Half-Life, το οποίο του προσθέτει ray tracing και ήδη είναι διαθέσιμο για να το κατεβάσετε.

Δημιουργός του mod είναι ο modder Sultim Tsyrendashiev, ο οποίος έχει δημιουργήσει παρόμοια mods με ray tracing για τα Series Sam, Doom και Quake. Για το συγκεκριμένο mod είχε δηλώσει: "Το Half-Life: Ray Traced εισάγει patch tracing σε πραγματικό χρόνο στο Hald-Life. Μέσω ray tracing επιτρέπει global illumination, αντανακλάσεις, σκιές και άλλα οπτικά εφέ."



Μπορείτε να κατεβάσετε το Half-Life: Ray Traced κάνοντας κλικ εδώ .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jun 2023 11:50 #271474 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Το Half-Life 1 mod κάνει το FPS top-down Roguelike




Το Codename Loop είναι ότι καλύτερο.

Ένας developer έφτιαξε ένα Half-Life 1 mod, το οποίο το μετατρέπει σε top-down Roguelike.

Στο Half-Life Loop (τώρα ονομάζεται Codename Loop για να αποφευχθεί το μπέρδεμα), στην υπόθεση βλέπουμε ότι ο Gordon Freeman έχει παγιδευτεί και πρέπει να αντιμετωπίσει προκλήσεις για να δοκιμάσει την ικανότητά του. Αν και η αρχική ιδέα ήταν να φτιάξουν ένα Half-Life Roguelike, η PinkyDev λέει ότι τώρα εστιάζουν στη δημιουργία linear campaigns για το mod.



Ένα demo για το mod είναι τώρα διαθέσιμο στο Moddb και διαθέτει ένα σημαντικό μέρος του Ethics level του αρχικού παιχνιδιού. Περιλαμβάνει επίσης κάθε όπλο και εχθρό στο αρχικό Half-Life, εξαιρουμένων ορισμένων bosses. Το mod υποστηρίζει επίσης customizable maps και campaigns, με την PinkyDev να ενθαρρύνει τους map modders να δημιουργήσουν τα δικά τους levels για να δοκιμάσουν το mod.

Κατεβάστε το Codename Loop .

Διαβάστε περισσότερα για το Half-Life ray tracing mod.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 01:06 #273626 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Gabe Newell: "Η καθυστέρηση είναι για λίγο, αν ένα game είναι χάλια, είναι για πάντα"




Ο ιδιοκτήτης της Valve μίλησε για το Half-Life!

Στα πλαίσια του ντοκιμαντέρ για τα 25 χρόνια Half-life, ο Gabe Newell, CEO και συνιδρυτής της Valve, μίλησε για την σημασία των καθυστερήσεων στη βιομηχανία των games.

Το Half-Life επρόκειτο αρχικά να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 1997. Αλλά έγινε σαφές στην ομάδα ανάπτυξης ότι το παιχνίδι δεν ήταν έτοιμο, με έναν developer να συγκρίνει τότε το μισοτελειωμένο Half-Life με ένα "παιχνίδι που θα φτιαχνόταν για γρήγορο κέρδος και θα αποτελούσε απλά ένα cashgrab". Χρειαζόταν μεγαλύτερη συνοχή.

Με μόλις τρεις μήνες να απομένουν μέχρι την κυκλοφορία, η Valve πήρε την απόφαση να καθυστερήσει το παιχνίδι. Τελικά κυκλοφόρησε ένα χρόνο αργότερα, τον Νοέμβριο του 1998. Στο ντοκιμαντέρ ο Newell δήλωσε για την απόφαση αυτή: "Η καθυστέρηση είναι για λίγο. Αν ένα παιχνίδι είναι χάλια τότε είναι για πάντα. Θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να το κυκλοφορήσουμε γρήγορα, αλλά δεν είναι αυτή η εταιρεία που θέλουμε να είμαστε, δεν είναι οι άνθρωποι που θέλουμε να είμαστε. Αυτή δεν είναι η σχέση που θέλουμε να έχουμε με τους πελάτες μας."



Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Το Half-Life θα γινόταν ένα από τα πιο αναγνωρισμένα games όλων των εποχών. Αν η ομάδα είχε αποφασίσει να προχωρήσει με ημερομηνία κυκλοφορίας εντός του 1997, τότε αυτά μπορεί να μην είχαν συμβεί. Τέλος, ο Gaben είπε ότι παίζει games "για να διασκεδάσει" και πρόσθεσε ότι υπάρχει ανάγκη για "ρεαλισμό" στα games.

Εκτός από το ντοκιμαντέρ, η Valve κυκλοφόρησε ένα update για το Half-Life, προσθέτοντας τέσσερις νέους χάρτες για το multiplayer, updated ρυθμίσεις γραφικών και υποστήριξη χειριστηρίου και Steam Deck.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 01:11 #273647 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Η Valve κάνει διαθέσιμη μία νέα επετειακή έκδοση για το Half-Life




Με αφορμή τα 25 χρόνια από την κυκλοφορία του.

Έχουν περάσει 25 χρόνια από την κυκλοφορία του αρχικού Half Life ,ενός από τα σημαντικότερα video games όλων των εποχών, και με αφορμή τους εορτασμούς η Valve έκανε διαθέσιμο ένα νέο μεγάλο update για το παιχνίδι και προσθέτει νέα πράγματα, επαναφορά παλιού και χαμένου περιεχομένου και υποστήριξη για το Steam Deck.

H Valve σε ανακοίνωση της έγραψε ότι:’’ Κυκλοφορήσαμε το Half Life στις 19 Νοεμβρίου του 1998, είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό που φτιάξαμε τότε και επίσης είμαστε ευγνώμονες για την υποστήριξη της κοινότητας αλλά και για όλους τους παίκτες που το απολαμβάνουν από τότε. Το παιχνίδι τα τελευταία χρόνια δεν έχει όσο προσοχή είχαν άλλοι τίτλοι από τον κατάλογο μας και για αυτό πιστεύουμε ότι αυτή η επέτειος είναι και η κατάλληλη ευκαιρία να κερδίσουμε ξανά το ενδιαφέρον των παικτών προσθέτοντας επίσης νέο υλικό στον τίτλο.’’

Το update επίσης έχει πολύ από το παλιό χαμένο περιεχόμενο του Half Life, επίσης συμπεριλαμβάνεται και το αυθεντικό main menu του Half Life, το αυθεντικό Valve intro video,multiplayer maps και skins από το Half-Life: Further Data expansion και επίσης έχει μέσα τον Ivan the Space Biker και τον Proto-Barney, τους δύο original χαρακτήρες από τα Half Life alpha builds.



Επίσης στην επετειακή έκδοση συμπεριλαμβάνεται και ένα ντοκιμαντέρ μίας ώρας που έχει μέσα όλη την ομάδα ανάπτυξης του τίτλου. Μέσα στο ντοκιμαντέρ παρουσιάζονται οι πρώτες μέρες της Valve και την διαδικασία της ανάπτυξης του Half Life. Μέσα έχουμε και διάφορες φωτογραφίες και σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και μία όπου ο Gabe και η ομάδα της Valve είναι σε ένα γιοτ.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 01:13 #273655 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Half-Life: Ο Gabe Newell μιλάει για το πώς η Valve πήρε αποφάσεις για να κάνει διασκεδαστικό τον λοστό




Οι developers έτρεχαν και βαρούσαν τοίχους.

Στο ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε η Valve για να γιορτάσει τα 25 χρόνια του Half-Life, ο Gabe Newell μιλάει για τις αποφάσεις που είχε πάρει η ομάδα για να κάνει το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό.

Συγκεκριμένα ο Newell είπε: "Ξέραμε ότι ο στόχος μας ήταν να δούμε σε τι βαθμό το παιχνίδι αναγνωρίζει και αντιδράει στις επιλογές και τις πράξεις των παικτών. Στις επιστήμες συμπεριφοράς θα μιλούσαμε για το τι είναι η ωθήσεις και πιο το πρόγραμμά τους. Τότε ήταν ένας χρήσιμος τρόπος για να παίρνουμε αποφάσεις". Μερικές από αυτές τις αποφάσεις, όπως δήλωσε ο Newell ήταν οι marines να τρέχουν μακριά όταν κέρδιζε ο παίκτες και να υπάρχουν τρύπες στους τοίχους όταν τους πυροβολούσατε. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός ήταν ιδιαίτερα σημαντικός για τον Newell και δήλωσε ότι αν δεν υπήρχαν οι τρύπες "θα ένιωθε ότι ο τοίχος τον αγνοεί."



Όταν σχεδίαζαν το melee όπλο, τελικά κατέληξαν με ένα το οποίο θα έσπαγε κλουβιά και θα έκανε έναν ικανοποιητικό ήχο όταν χτύπαγε τον τοίχο: "Πάμε πάλι στην θεωρία της διασκέδασης. Απλά τρέχαμε σαν ηλίθιοι και βαράγαμε τον τοίχο. Είναι περίεργο να το σκεφτόμαστε τώρα, αλλά τότε ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικό το να μπορούμε να χτυπάμε τοίχους. Ήταν ένα παράδειγμα, όπου ένας παράγοντας της διασκέδασης ήταν τόσο σημαντικός για πολλές αποφάσεις. Όταν θέλεις να χτυπήσεις έναν τοίχο, ο λοστός είναι το πιο προφανές αντικείμενο για να το κάνεις."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 01:25 #276994 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Νέες φήμες σχετικά με το Half-Life 3




Προέρχονται από το βιογραφικό μιας voice actor.

Οι φήμες για το Half-Life 3 έχουν αναβιώσει για άλλη μια φορά, αυτή τη φορά από το ταπεινό βιογραφικό μιας voice actor.

Υπάρχει πιθανότητα μέχρι τη στιγμή που θα διαβάσετε αυτό το άρθρο, το website της Natasha Chandel να έχει ήδη, αναθεωρηθεί, αλλά προς το παρόν, αν κάνετε scroll down στην ενότητα "voice over", θα δείτε την αναφορά "Project White Sands (video game)". Η Chandel δεν ανέφερε τους χαρακτήρες στους οποίους έδωσε την φωνή της, αλλά το project επισημαίνεται σαφώς πως ανήκει στη Valve. Όπως σημείωσαν τα μέλη του subreddit Gaming Leaks and Rumours , το "white sands" είναι πολύ πιο πιθανό να σχετίζεται με το Half-Life 3 παρά με το Left 4 Dead 3, όχι μόνο επειδή το "White Sands είναι ένα πάρκο στο Νέο Μεξικό... Κράτος όπου βρίσκεται (ή βρισκόταν) το Black Mesa".

Valve is working on a title under the codename "White Sands"
by u/KekanKok in GamingLeaksAndRumours

"Τέτοιου είδους leaks είναι πάντα διασκεδαστικά, μια αξιόπιστη πηγή από πρώτο χέρι που δεν φιλτράρεται μέσω κάποιου influencer που προσπαθεί να θολώσει τις λεπτομέρειες για μερικά views", είπαν στα σχόλια. "Απλώς μια voice actor που πιθανότατα δεν έχει ακούσει ποτέ για το Steam ανέφερε άνετα ότι δούλεψε στο Half-Life 3"..Αποτελεί αυτό απόδειξη για ένα νέο Half-Life; Όχι. Αλλά τουλάχιστον, είναι απόδειξη ότι η Valve πιθανώς αναπτύσσει ένα άλλο game εκτός από το Deadlock, και αν δεν έχει σχέση με το Half-Life, τότε είναι ένα εξαιρετικά περίεργο codename για να χρησιμοποιηθεί.

Τα δικαστικά έγγραφα αποκάλυψαν πρόσφατα λεπτομερή στατιστικά απασχόλησης για τη Valve, την εταιρεία πίσω από το διαδεδομένο PC Steam store, την φορητή κονσόλα Steam Deck, και μια ομάδα αφιερωμένη στην ανάπτυξη games. Συνολικά, μόλις 371 άτομα απασχολούνταν στη Valve το 2021, για μια εταιρεία που πιστεύεται ότι αποφέρει περίπου 6,5 δισ. δολάρια ετησίως. Η EA, η οποία είναι υπεύθυνη για το FIFA/FC και αποφέρει επίσης περίπου 6,5 δισ. δολάρια ετησίως, είχε 13.700 άτομα στο μισθολόγιο αυτή τη χρονιά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2024 09:52 #277007 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Νέες φήμες σχετικά με το Half-Life 3




Προέρχονται από το βιογραφικό μιας voice actor.

Οι φήμες για το Half-Life 3 έχουν αναβιώσει για άλλη μια φορά, αυτή τη φορά από το ταπεινό βιογραφικό μιας voice actor.

Υπάρχει πιθανότητα μέχρι τη στιγμή που θα διαβάσετε αυτό το άρθρο, το website της Natasha Chandel να έχει ήδη, αναθεωρηθεί, αλλά προς το παρόν, αν κάνετε scroll down στην ενότητα "voice over", θα δείτε την αναφορά "Project White Sands (video game)". Η Chandel δεν ανέφερε τους χαρακτήρες στους οποίους έδωσε την φωνή της, αλλά το project επισημαίνεται σαφώς πως ανήκει στη Valve. Όπως σημείωσαν τα μέλη του subreddit Gaming Leaks and Rumours , το "white sands" είναι πολύ πιο πιθανό να σχετίζεται με το Half-Life 3 παρά με το Left 4 Dead 3, όχι μόνο επειδή το "White Sands είναι ένα πάρκο στο Νέο Μεξικό... Κράτος όπου βρίσκεται (ή βρισκόταν) το Black Mesa".

Valve is working on a title under the codename "White Sands"
by u/KekanKok in GamingLeaksAndRumours

"Τέτοιου είδους leaks είναι πάντα διασκεδαστικά, μια αξιόπιστη πηγή από πρώτο χέρι που δεν φιλτράρεται μέσω κάποιου influencer που προσπαθεί να θολώσει τις λεπτομέρειες για μερικά views", είπαν στα σχόλια. "Απλώς μια voice actor που πιθανότατα δεν έχει ακούσει ποτέ για το Steam ανέφερε άνετα ότι δούλεψε στο Half-Life 3"..Αποτελεί αυτό απόδειξη για ένα νέο Half-Life; Όχι. Αλλά τουλάχιστον, είναι απόδειξη ότι η Valve πιθανώς αναπτύσσει ένα άλλο game εκτός από το Deadlock, και αν δεν έχει σχέση με το Half-Life, τότε είναι ένα εξαιρετικά περίεργο codename για να χρησιμοποιηθεί.

Τα δικαστικά έγγραφα αποκάλυψαν πρόσφατα λεπτομερή στατιστικά απασχόλησης για τη Valve, την εταιρεία πίσω από το διαδεδομένο PC Steam store, την φορητή κονσόλα Steam Deck, και μια ομάδα αφιερωμένη στην ανάπτυξη games. Συνολικά, μόλις 371 άτομα απασχολούνταν στη Valve το 2021, για μια εταιρεία που πιστεύεται ότι αποφέρει περίπου 6,5 δισ. δολάρια ετησίως. Η EA, η οποία είναι υπεύθυνη για το FIFA/FC και αποφέρει επίσης περίπου 6,5 δισ. δολάρια ετησίως, είχε 13.700 άτομα στο μισθολόγιο αυτή τη χρονιά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Sep 2024 07:28 #277696 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Πρώην developer βρήκε στην αποθήκη του το beta build του αρχικού Half-Life




Θα χρειαστεί να διαγράψετε μερικά αρχεία για να μπορέσετε να το παίξετε.

Ο πρώην developer Chad Jessup πιθανότατα ανακάλυψε την beta έκδοση του αρχικού Half-Life αυτόν τον μήνα.

Για όσους δεν τον γνωρίζουν ο Jessup έπαιξε σημαντικό ρόλο στην gaming βιομηχανία καθώς συμμετείχε στα expansions του Destiny 2 και το Shadowrun για το Xbox 360, ενώ υπήρξε και εξωτερικός δοκιμαστής στο αρχικό Half-Life. Ο Jessup δημοσίευσε αρχικά στο X, σχετικά με το άδειασμα της παλιάς του αποθήκης στις 12 Σεπτεμβρίου, και λιγότερο από μία εβδομάδα αργότερα, κάτω από έναν σωρό άλλων αγαθών gaming της δεκαετίας του '90 ένα CD-ROM με ημερομηνία 20 Οκτωβρίου 1998, με την ετικέτα "Half-Life, Beta 2, Net Test 2". Σε ένα επόμενο tweet, ο Jessup εξήγησε ότι "Αυτή η έκδοση είναι μερικές εβδομάδες πριν από την επίσημη κυκλοφορία, αλλά ο κόσμος έχει βρει μη ολοκληρωμένες πίστες, αλλαγές σε σενάρια και textures επίσης. Κάποιες εκπληκτικές διαφορές."


My storage units get moved to my garage on Saturday...

I think my NeXT computer (what made Mac OS X, Pixar) Saturn, NES, SNES, Genesis, etc, tons of collectibles, are going to be back in my hands....and I have no plans for any of them.

It'll be a messy adventure though!

— Chad Jessup ?? (@ubahs1337) September 13, 2024

Ο Reagan έχει ανεβάσει μια εικόνα του δίσκου στο Internet Archive για λήψη, αλλά η εγκατάσταση του video game είναι αρκετά απαιτητική. Σχολιαστές αναφέρουν ότι πρέπει να αφαιρεθούν ορισμένα αρχεία για να τρέξει το video game, ενώ οι λειτουργίες multiplayer προσπαθούν να συνδεθούν με μια online υπηρεσία που δεν υπάρχει πλέον. Για βοήθεια, ο Reagan έχει μοιραστεί κάποια αρχικά ευρήματα από την έκδοση beta στο προσωπικό του blog .

Οι αλλαγές που έχουν καταγραφεί μέχρι στιγμής είναι κυρίως λεπτές: Διαφορές σε σενάρια, AI, μοντέλα και textures, αλλά υπάρχει μια πολύ σημαντική αλλαγή στο level Forget About Freeman. Στην beta έκδοση του video game , το level αποκλίνει εντελώς σε κάποιο σημείο προς το Communications Center, έναν χάρτη που αποτελεί τη βάση για το level demo του Half-Life, Uplink, και του οποίου η αρχική έκδοση είναι ένας από τους παλαιότερους χάρτες του video game, σύμφωνα με τον Reagan.


Oh! Oh! Something I've been talking about for years...

Half-Life 1 beta 2 CD.
10.20.1996 @Frogsnatcher - lemme see if it avoided disc rot, but ?. pic.twitter.com/bckztgatMb

— Chad Jessup ?? (@ubahs1337) September 19, 2024

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Nov 2024 10:34 #279050 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life
Η Valve αποκάλυψε early gameplay του ακυρωμένου Half-Life 2 Episode 3




Εξήγησε τον λόγο που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ.

Σε ένα νέο ντοκιμαντέρ δύο ωρών από τη Valve, τωρινά και πρώην μέλη της εταιρείας μίλησαν ανοιχτά για τη δημιουργία του Half-Life 2, ενώ αποκάλυψαν τελικά τι συνέβη με το Episode 3, και έδειξαν gameplay από early prototypes του ακυρωμένου FPS.

Στις 15 Νοεμβρίου, η Valve κυκλοφόρησε ένα μεγάλο update για το Half-Life 2, για να γιορτάσει την 20ή επέτειο του FPS. Το update περιλάμβανε νέο σχολιασμό,  Steam Workshop support και πολλά άλλα. Ωστόσο, ίσως το πιο συναρπαστικό πράγμα που προέκυψε από αυτή τη μεγάλη γιορτή του Half-Life 2 είναι το νέο ντοκιμαντέρ δύο ωρών από τη Valve, το οποίο αναλύει την ανάπτυξη του διάσημου FPS και των επακόλουθων επεισοδίων του.

Στο τέλος του ντοκιμαντέρ, μετά τη συζήτηση για τα Episodes 1 και 2, αρκετοί από αυτούς που εργάστηκαν στο Half-Life 2 και τα επεισόδιά του μίλησαν για το Episode 3. Η Valve φέρεται να δούλευε σε ένα όπλο που θα επέτρεπε στους παίκτες να δημιουργούν παγωμένες κατασκευές, διαδρομές και οχυρώματα κατά τη διάρκεια της μάχης. Επίσης, δούλευαν σε ένα τέρας που μοιάζει με blob, το οποίο θα μπορούσε να διασπαστεί σε διάφορα μέρη και να περάσει μέσα από αεραγωγούς και συρματόπλεγμα. Ωστόσο, όλα αυτά ήταν σε πολύ πρώιμο στάδιο, με τον developer του Half-Life 2, David Speyrer, να αναφέρει ότι βρίσκονταν μόλις έξι μήνες στην ανάπτυξη όταν άλλαξαν τα σχέδια. Ο σεναριογράφος της σειράς Marc Laidlaw δήλωσε: "Ακόμα και στο Episode 3, δεν ξέρω τι θα ήταν αν το είχαμε φτιάξει, γιατί δεν είχε φτιαχτεί. Αυτό ήταν ένα αίσθημα ενθουσιασμού. Κάτι που δεν μπορώ καν να φανταστώ ότι θα συνέβαινε με αυτήν την ομάδα".



Σύμφωνα με τον Speyrer, το Episode 3 θα εξελισσόταν στην Αρκτική, κάτι που είχε επιβεβαιώσει προηγούμενο concept art, και εξήγησε ότι το επεισόδιο θα επικεντρωνόταν στο εξαφανισμένο πλοίο Borealis, το οποίο αναφέρεται τόσο στις σειρές Portal όσο και Half-Life. Μετά από έξι μήνες ανάπτυξης, ο Speyrer είπε ότι το Episode 3 ήταν ακόμα μια "συλλογή από playable levels χωρίς συγκεκριμένη σειρά και κάποια σημεία της ιστορίας". Θεώρησε ότι, μετά από άλλους έξι μήνες, θα είχαν φτάσει σε μια "κρίσιμη μάζα μηχανισμών" και εκείνη τη στιγμή θα μπορούσαν να αρχίσουν να συγκροτούν πραγματικά το FPS για κυκλοφορία σε περίπου ένα ή δύο χρόνια, ανάλογα με το "πόσο φιλόδοξοι" ήταν.

Φυσικά, αυτό δεν συνέβη. Στο ντοκιμαντέρ, οι δημιουργοί του Half-Life 2 εξηγούν ότι άρχισαν να εξαντλούνται από ιδέες για το τι να κάνουν με τα εργαλεία και τις δυνατότητες που είχαν αναπτύξει. Κάποια στιγμή, αναφέρονται στο ακυρωθέν Ravenholm της Arkane και πώς η ομάδα δυσκολευόταν να κάνει κάτι νέο και διασκεδαστικό με το σύνολο εργαλείων του Half-Life 2.

Ο Laidlaw δήλωσε: "Η Arkane έφτιαχνε το Ravenholm και ακόμα κι αυτοί είχαν πρόβλημα να κάνουν κάτι καινούργιο και ωραίο με αυτό το σύνολο εργαλείων, και αν αυτοί οι τύποι δεν μπορούν να βρουν πολλές ωραίες ιδέες να κάνουν με αυτό, νομίζω ότι μας τελείωσαν τα καύσιμα". Έτσι, όλοι στη Valve επικεντρώθηκαν στο να ολοκληρώσουν το Left 4 Dead και έβαλαν το Half-Life Episode 3 σε αναμονή. Ο Speyrer δήλωσε: "Το Left 4 Dead βγήκε καταπληκτικό, αλλά πήρε τόσο πολύ χρόνο. Πήρε τόσο πολύ χρόνο, που όταν σκεφτήκαμε να επιστρέψουμε στο Episode 3, ήταν ήδη πολύ αργά".

Τώρα, η Valve αισθάνεται ότι αυτό ήταν λάθος, με τον Speyrer να προσθέτει: "Σίγουρα θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε και να περάσουμε δύο χρόνια για να φτιάξουμε το Episode 3".Στο τέλος του ντοκιμαντέρ, ο πρόεδρος της Valve, Gabe Newell, λέει ότι το τέλος του Half-Life Alyx ήταν μια κάπως "αυτοκριτική συνειδητοποίηση" ότι έπρεπε να προχωρήσουν την ιστορία. Κλείνοντας ο Newell δήλωσε: "Νομίζω ότι το Half-Life αντιπροσωπεύει ένα εργαλείο που έχουμε και υποσχέσεις που έχουμε κάνει για να εκμεταλλευτούμε καινοτομίες και ευκαιρίες να δημιουργήσουμε εμπειρίες που δεν έχουν υπάρξει στο παρελθόν, και νομίζω ότι δεν υπάρχει έλλειψη ευκαιριών για εμάς αυτή τη στιγμή".

Please Log in or Create an account to join the conversation.