Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

BioShock remake

More
08 Jul 2024 14:34 - 08 Jul 2024 14:44 #276525 by Γιώργος Χατζηϊωαννίδης
Σύμφωνα με την σελίδα του motion capture animator στο LinkedIn (μέσω MP1st), ο οποίος δούλευε στην 2K για τελευταία 2.5 χρόνια. Ανάμεσα στα games, που θα περιμένατε να δείτε στο βιογραφικό ενός developer που δουλεύει στην 2K Games – 2K25 WWE, NBA 2K25, το ανερχόμενο Mafia και το αρκετά αναμενόμενο νέο Bioshock, μεταξύ άλλων – υπάρχουν επίσης αναφορές για 2 games που δεν έχουν ανακοινωθεί ( το ένα είναι sports) και ένα "αναμενόμενο remake που δεν έχει ανακοινωθεί"


Αν και δεν είναι ασυνήθιστο για ένα studio με ένα τόσο αξιοσημείωτο κατάλογο να κάνει remastering ή remake κλασικών games για τα συστήματα της τρέχουσας γενιάς, τα νέα για ένα "μη αναμενόμενο remake" έχουν ενθουσιάσει απίστευτα τους παίκτες, ιδιαίτερα τους οπαδούς του BioShock. Έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από το BioShock trilogy remaster, και υπάρχει μεγάλη διάθεση για ένα rework του πρώτου BioShock, καθώς θεωρείται ένα από τα καλύτερα video games που έχουν φτιαχτεί. Δεν είναι μόνο αυτό, η 2K είναι αρκετά γνωστή για τα Seid Meier games και το Spec-Ops: The Line, φημισμένο για την αφήγησή του, οπότε υπάρχουν αρκετά games τα οποία προσπαθεί να φέρει ξανά στο προσκήνι
Last edit: 08 Jul 2024 14:44 by Γιώργος Χατζηϊωαννίδης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Jul 2024 18:18 #276528 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic BioShock remake
Φήμη για BioShock remake




Η 2K Games έχει ένα remake στα σκαριά.

Σύμφωνα με την σελίδα ενός motion capture animator στο LinkedIn , ο οποίος δούλευε στην 2K για τελευταία 2.5 χρόνια, ανάμεσα στα games, που θα περιμένατε να δείτε στο βιογραφικό ενός developer που δουλεύει στην 2K Games – 2K25 WWE, NBA 2K25, το ανερχόμενο Mafia και το αρκετά αναμενόμενο νέο Bioshock, μεταξύ άλλων – υπάρχουν επίσης αναφορές για 2 games που δεν έχουν ανακοινωθεί ( το ένα είναι sports) και ένα "αναμενόμενο remake που δεν έχει ανακοινωθεί".

Αν και δεν είναι ασυνήθιστο για ένα studio με ένα τόσο αξιοσημείωτο κατάλογο να κάνει remastering ή remake κλασικών games για τα συστήματα της τρέχουσας γενιάς, τα νέα για ένα "μη αναμενόμενο remake" έχουν ενθουσιάσει απίστευτα τους παίκτες, ιδιαίτερα τους οπαδούς του BioShock. Έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από το BioShock trilogy remaster, και υπάρχει μεγάλη διάθεση για ένα rework του πρώτου BioShock, καθώς θεωρείται ένα από τα καλύτερα video games που έχουν φτιαχτεί. Δεν είναι μόνο αυτό, η 2K είναι αρκετά γνωστή για τα Seid Meier games και το Spec-Ops: The Line, φημισμένο για την αφήγησή του, οπότε υπάρχουν αρκετά games τα οποία προσπαθεί να φέρει ξανά στο προσκήνιο.

Σε περίπτωση που σας διέφυγε, ο δημιουργός των BioShock Ken Levine δεν έχει τελειώσει ακόμα με το Oroject Judas. Αλλά το παιχνίδι πλησιάζει ολοένα και περισσότερο προς την κυκλοφορία του, όπως αποδεικνύεται πρόσφατα από την εμφάνισή του σε τρέιλερ και τώρα, μέσω μιας προωθητικής κίνησης όπου επιλεγμένα άτομα, όπως ο οικοδεσπότης των Game Awards, Geoff Keighley, έχει παίξει για αρκετές ώρες. Με μια πρώτη ματιά, όλα δείχνουν πως πρόκειται για ένα ακόμα BioShock, με αρκετά gunplay και elemental powers σε ένα αρκετά διαφορετικό universe setting. Ουσιαστικά αυτά μας έχουν δείξει τα τρέιλερ μέχρι στιγμής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2024 01:51 #277089 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic BioShock remake
Ken Levine: "Το BioShock είχε "σχεδόν ακυρωθεί", επειδή "ξεπερνούσε το μπάτζετ και καθυστερούσε""




Ενώ αρχικά δεν υπήρχε ενδιαφέρον από τους publishers .

Ο Ken Levine μίλησε σε μια συνέντευξη για την εποχή που ήταν ο επικεφαλής της Irrational Games, στο development του Bioshock. Ο Levine τώρα δουλεύει στη Ghost Story Games. Από τη συνέντευξη μάθαμε ότι το BioShock ίσως δεν θα κυκλοφορούσε ποτέ.

Ο Levine θυμάται ότι πολλοί developers ήθελαν να δουλέψουν στην Irrational Games, επειδή τους άρεσε το System Shock 2 και γενικά τα games της Looking Glass. Ο ίδιος ο Levine είχε παίξει σημαντικό ρόλο σε πολλά από αυτά τα games, αλλά τώρα βρισκόταν στη θέση να διαχειρίζεται τα οικονομικά και να είναι αυτός που έπρεπε να πάρει δύσκολες αποφάσεις όπως μία από αυτές που είπε στην ομάδα του πριν τελικά αλλάξει γνώμη: "Δεν μπορούμε να φτιάξουμε αυτά τα games γιατί δεν πουλάνε"

Φαίνεται ότι ο Levine ενέκρινε ένα "φθηνό πρωτότυπο" που η Irrational άρχισε να προωθεί σε publishers. Η εταιρεία δεν είχε ακόμα τη σχέση με την 2K που θα οδηγούσε στην εξαγορά της. Η προβλέψιμη απάντηση ήταν "ευχαριστούμε, αλλά όχι", επειδή αυτά τα παιχνίδια "δεν βγάζουν χρήματα", και τότε η Irrational αποφάσισε να δοκιμάσει να ξεσηκώσει τους χρήστες των social media για το game που δεν είχε ακόμα βρει publisher. Χρησιμοποιώντας την αναδρομή στο System Shock 2 ως αφορμή, η Irrational έδειξε το video game σε έναν δημοσιογράφο, που το όνομα του δεν αποκαλύπτεται από τον Levine. Ο δημοσιογράφος ενθουσιάστηκε με το video game και έγραψε για το "επόμενο" game της σειράς Shock. Ο Levine είπε: "Την επόμενη μέρα, ο κόσμος διάβασε το άρθρο και αρχίσαμε να δεχόμαστε τηλεφωνήματα. Νομίζω ότι αυτό δημιούργησε μια αίσθηση ζήτησης στους publishers."

Πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχει κάποια παραποίηση της ιστορίας εδώ, καθώς ο Levine ήθελε σίγουρα να φτιάξει το BioShock. Η ιδέα υπήρχε στην Irrational από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η Irrational ήδη από τότε διαφήμιζε θέσεις εργασίας για το συγκεκριμένο project. Αυτό που λέει ο Levine για την αδιαφορία των publishers είναι αλήθεια, αλλά ταυτόχρονα, αυτό ήταν ένα project για το οποίο η Irrational δούλευε πολύ καιρό.

Τα δικαιώματα για το publishing του BioShock αποκτήθηκαν στη συνέχεια από τη Rockstar Games και την 2K, με τον Levine να λέει ότι αυτό ήρθε με έναν "μέτριο προϋπολογισμό". Το 2006, η 2K εξαγόρασε πλήρως την Irrational και αμέσως επένδυσε "πολύ περισσότερα χρήματα στο BioShock". Ο Levine επιμένει ότι, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, το κόστος ανάπτυξης του video game ήταν "εξαιρετικά χαμηλό", αλλά ακόμα κι έτσι, "ξεπερνούσε τον προϋπολογισμό και καθυστερούσε", και η 2K "σχεδόν ακύρωσε" το παιχνίδι. Δεν είναι σαφές αν αυτό ήταν μια σοβαρή περίπτωση ή αν η 2K το έλεγε απλώς για να πιέσει τον Levine να τελειώσει το video game στην ώρα του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.