Έχω και εγώ μερικά (που ακολουθούν). Και είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν μπόλικες ελλείψεις ακόμα!
Aggro: Aggressive (επιθετικός) Αυτός ο όρος είναι λίγο …μυστήριο. Aggro monsters είναι τα τέρατα που επιτίθενται μόλις τα πλησιάσεις αρκετά. Aggro(’)ed player, ένας παίκτης που του έχει επιτεθεί ένα τέτοιο τέρας. Aggro Radius, η απόσταση στην οποία το τέρας αντιλαμβάνεται τον παίκτη και του επιτίθεται. Συχνά όμως, ιδίως σε μάχες μεταξύ παικτών, η λέξη χρησιμοποιείται σε εκφράσεις όπως «το aggro σου είναι χάλια» για να δηλώσει την ανικανότητα του (ηττημένου συνήθως) παίκτη να είναι aggressive.
AI :Artificial Intelligence. Συνήθως εννοεί την «ευφυΐα» του παιχνιδιού (πχ, των τεράτων ή των χαρακτήρων που δεν ελέγχονται από άλλους παίκτες)
Alts: Alternate Characters/ Accounts. Οι υποστηρικτικοί χαρακτήρες (ή λογαριασμοί) που δημιουργεί (και ελέγχει) ένας παίκτης για να ενισχύσει το χαρακτήρα που χρησιμοποιεί κυρίως (main character).
AOE: Area of Effect. Spells που δεν πλήττουν μόνο ένα στόχο, αλλά όποιον περάσει από τη συγκεκριμένη περιοχή. Μπορεί να είναι εχθρικά (πχ, ένα ναρκοπέδιο) ή φιλικά (πχ μια πηγή mana)
Avatar: Η γραφική αναπαράσταση του παίκτη μέσα στο παιχνίδι
Camping/ Camp : Όταν ένας παίκτης «τη στήνει» για έναν άλλο παίκτη, ένα boss ή ένα respawn ή ακόμα και ένα drop. Χρησιμοποιείται και στην περίπτωση που κάποιος κάνει Log off
Caster : O παίκτης που μένει καλυμμένος (από συμπαίκτες ή από φυσικά εμπόδια) και ρίχνει spells, αντί να μάχεται σώμα με σώμα. Αντίθετα,
tanker, αυτός που μπαίνει στην πρώτη γραμμή.
Cooldown. Ο χρόνος που χρειάζεται ένα spell/ skill πριν χρησιμοποιηθεί ξανά.
Critic/ Crit/ Critical: Crtical Hit. Στα περισσότερα παιχνίδια η ζημιά που κάνει με χτύπημα ο παίκτης δεν είναι σταθερή, αλλά κυμαίνεται. Το Critical Hit είναι το ανώτερο επίπεδο ζημιάς που μπορεί να κάνει με τον εξοπλισμό και τα στατιστικά του ως έχουν.
DMG : Damage. (Ζημιά). Η μείωση των πόντων ζωής (εμπρός – εμπρός καλέ μου Yugi! Πάντως εννοώ το HP) του εχθρού (παίκτη ή τέρατος) μετά από ένα χτύπημα
DoT: Damage Over Time. Spells που δεν πλήττουν άπαξ, αλλά η λειτουργία τους συνεχίζει για κάποιο χρονικό διάστημα. Μπορεί να είναι επίσης εχθρικά ή φιλικά.
Duel. Η μάχη ανάμεσα σε δυο παίκτες που έχουν συμφωνήσει να την κάνουν.
FH / FM : Full Health / Full Mana. Όταν οι πόντοι που χρησιμοποιεί ο παίκτης για να παραμείνει ζωντανός (health) ή να κάνει spells (mana) είναι πλήρεις, στο ανώτατο σημείο που μπορεί να είναι δεδομένου του επιπέδου και του εξοπλισμού του παίκτη.
Gank : Η επίθεση σε έναν παίκτη ενώ αυτός μάχεται με ένα τέρας.
Grinding: Το να μένει κανείς στο ίδιο σημείο πολύ ώρα, σκοτώνοντας τα ίδια τέρατα.
HP : Health points. Ένας αριθμός που αυξάνεται καθώς ο παίκτης εξελίσσεται και υποδεικνύει το πόσα χτυπήματα (damage) μπορεί να δεχτεί χωρίς να πεθάνει.
Incoming/ INC : «Εισερχόμενος» στόχος. Μάχη εν όψει!
KS: Kill Steal. Να «κλέψει» κάποιος το θύμα ενός άλλου παίκτη (συνήθως μικρότερου επιπέδου) προκαλώντας μεγαλύτερο damage.
Leveling. Οι μάχες με σκοπό το επόμενο level και όχι την συμπλήρωση κάποια αποστολής (questing), ή την απόκτηση αντικειμένων (farming, grinding)
LVL: Level. Επίπεδο. Ο παίκτης εξελίσσεται ανεβαίνοντας επίπεδα αφού μαζέψει συγκεκριμένα ποσά εμπειρίας.
MOB. Οι προγραμματιστές παλιά εννοούσαν Mobile Object Block. Σήμερα χρησιμοποιείται για κάθε χαρακτήρα που ελέγχεται από υπολογιστές (NPC) αλλά και για μεγάλες ομάδες τεράτων (σε κάποια παιχνίδια).
Newbie, Newb, N00b, Noob. Όλα υποδηλώνουν τον νέο παίκτη, άλλα με πιο ευγενικό και άλλα με πιο άσχημο τρόπο!
NPC. Non Player(controlled) Character. Χαρακτήρες μέσα στο παιχνίδι που δεν ελέγχονται από παίκτες, όπως οι «εκπαιδευτές» των διάφορων επαγγελμάτων, τα τέρατα κτλ
Party. Παίκτες (συνήθως διαφορετικής κλάσης/ επαγγέλματος) που μάχονται μαζί
Port. Τηλεμεταφορά
Re-Spawn: Η αναγέννηση τεράτων και παικτών. Ή ο τόπος αυτής της αναγέννησης (για τους παίκτες) και ο χρόνος (για τα τέρατα).
Solo. Όταν κάποιος κυνηγάει μόνος.
Stun: Τυπικό spell/ ιδιότητα σε πολλά games, όπου ο στόχος ακινητοποιείται και δεν μπορεί να αντιδράσει.
TNL. To next level. Συνήθως σε ερώτηση, δηλώνει πόσους πόντους εμπειρίας χρειάζεται ακόμα κάποιος πριν το επόμενο επίπεδο.
Toon. Όπως το Avatar. H γραφική αναπαράσταση του παίκτη
w00t/ woot: Φοβερό επιφώνημα νίκης!
WTB / WTS/ WTT . Wanting to buy / Wanting to sell/ Wanting to trade. Συνήθως για «αγγελίες», όπου ο παίκτης εξηγεί τι είναι αυτό που πουλάει ή αγοράζει ή ανταλλάσσει.
XP/ Exp: Experience Points. Οι πόντοι που συγκεντρώνει ένας παίκτης προκειμένου να εξελιχθεί στο επόμενο επίπεδο (level).