Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

AION: Tower of Eternity

More
03 Mar 2009 12:31 #51195 by Fovos
Replied by Fovos on topic AION: Tower of Eternity

KaiZeR wrote: koita h nc den vazei to antibot gia ton logo pou sou eipa..oxi oti pairnei pososta amesa..ta pairnei emmesa.. gt an ka8e site exei 20 farmerous me 200 accounts o ka8enas.. auto einai 4000 account gia tin nc.. gi'auto den vazei antibot.. apo ekei kai pera auto gia ta epics den isxuei.. den dinei h nc epics stous farmerous gt an ginotane auto apla den 8a epaize kanenas sovaros an8rwpos to game.. apla farmaroune oi kinezoi ta raid bosses.. exeis paei pote ant queen na deis ti ginetai? Lionna oloklhrh epixirish etoimazame gia na fame to ant queen me alts.. ekei na deis organwsh ta farmeria, me ta 40aria level kai to perma karma 78ari na kseksizei oti high lvl erxetai..

oson afora ta bugs den ginetai na mou les oti paizeis 3 xronia, kai na min sou exei tuxei pote to bug pou pas na kateveis tin cata apo panw, kai anti na kolumpisei se petaei kateu8eian katw kai meneis me 0 hp.. auto htan to pio klassiko..ginotan apo tote pou vgalan tis catas mexri kai ct1 eukola.. kai fusika uparxoun bugs ston official.. oxi ta bugs twn prive profanws.. alla to glitcharisma sto vouno dipla apo apo to entrance gia lair den htan pronomio mono tou bnb c1, alla kai tou official :p mexri kai arxeio mporouses na peirakseis gia na agorazeis sunexeia apo dusk/dawn kai ektos period.

Den sou kanw plaka afta gia ta bugs den ta xerw isos epidi den exw asxoli8i kiolas me tetiou idous pragmata alla kai stis cata opote pigena kanonika htan.
Oso gia ta boss des to linik edw kai pes mou pou nomizeis oti briskoun ta epic : www.3zoom.com/l2-all/cheap-items-1-all.html
Se merikoys server den exoun faei pote valakas kai episis den 8a afhnan pote oi megales clan na paei alos episis gia na ta poulane sto site poy sou edosa den paei na pei oti exoun mono 1 kai se olous tous server...
Afto to site egw to xerw para poli kero kai pada ixe epic..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Mar 2009 15:01 #51202 by Μπάμπης Χαραλάμπους

FovosGR wrote:

KaiZeR wrote: koita h nc den vazei to antibot gia ton logo pou sou eipa..oxi oti pairnei pososta amesa..ta pairnei emmesa.. gt an ka8e site exei 20 farmerous me 200 accounts o ka8enas.. auto einai 4000 account gia tin nc.. gi'auto den vazei antibot.. apo ekei kai pera auto gia ta epics den isxuei.. den dinei h nc epics stous farmerous gt an ginotane auto apla den 8a epaize kanenas sovaros an8rwpos to game.. apla farmaroune oi kinezoi ta raid bosses.. exeis paei pote ant queen na deis ti ginetai? Lionna oloklhrh epixirish etoimazame gia na fame to ant queen me alts.. ekei na deis organwsh ta farmeria, me ta 40aria level kai to perma karma 78ari na kseksizei oti high lvl erxetai..

oson afora ta bugs den ginetai na mou les oti paizeis 3 xronia, kai na min sou exei tuxei pote to bug pou pas na kateveis tin cata apo panw, kai anti na kolumpisei se petaei kateu8eian katw kai meneis me 0 hp.. auto htan to pio klassiko..ginotan apo tote pou vgalan tis catas mexri kai ct1 eukola.. kai fusika uparxoun bugs ston official.. oxi ta bugs twn prive profanws.. alla to glitcharisma sto vouno dipla apo apo to entrance gia lair den htan pronomio mono tou bnb c1, alla kai tou official :p mexri kai arxeio mporouses na peirakseis gia na agorazeis sunexeia apo dusk/dawn kai ektos period.

Den sou kanw plaka afta gia ta bugs den ta xerw isos epidi den exw asxoli8i kiolas me tetiou idous pragmata alla kai stis cata opote pigena kanonika htan.
Oso gia ta boss des to linik edw kai pes mou pou nomizeis oti briskoun ta epic : www.3zoom.com/l2-all/cheap-items-1-all.html
Se merikoys server den exoun faei pote valakas kai episis den 8a afhnan pote oi megales clan na paei alos episis gia na ta poulane sto site poy sou edosa den paei na pei oti exoun mono 1 kai se olous tous server...
Afto to site egw to xerw para poli kero kai pada ixe epic..

Τα αντικειμενα ειναι για Official?

3000€ Valakas Neclace? Παμε καλα;

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

More
03 Mar 2009 17:37 #51227 by Fovos

IloveCONSOLES wrote: Τα αντικειμενα ειναι για Official?

kiomos ides pos bgazei lefta h NSCoft.
den einai apli ipo8esi na exeis kala items ston official paizode pola lefta..

More
03 Mar 2009 18:21 #51232 by Μπάμπης Χαραλάμπους

FovosGR wrote:

IloveCONSOLES wrote: Τα αντικειμενα ειναι για Official?

kiomos ides pos bgazei lefta h NSCoft.
den einai apli ipo8esi na exeis kala items ston official paizode pola lefta..

3.000€ den einai megalh ipothesi? :lol:

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

More
03 Mar 2009 19:11 - 04 Mar 2009 13:10 #51236 by Fovos

IloveCONSOLES wrote: 3.000€ den einai megalh ipothesi? :lol:

kai skepsou mono gia valakas neck 3000€ fadasou an 8es na ftiaxeis enan paixti me ola ta boss skoularikia kai top items xalara 8a paei pano apo 10000€ alios an breis thn top clan tou server na dexti na se balei mazi tis kai an meta apo arketo kero sou dosei tipota..
Last edit: 04 Mar 2009 13:10 by Fovos.

More
03 Mar 2009 21:59 #51247 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Ε καλα. Unoficial και παλι Unoficial...

More
03 Mar 2009 23:39 #51252 by Esperos
Replied by Esperos on topic AION: Tower of Eternity
Καλά τα λέτε αλλά βγήκατε Off topic :)

More
05 Mar 2009 04:50 #51324 by Γεράσιμος Βαγγής
vasika ta epics uparxoun pleon sta sites epeidh anoiksan ta transfers...

mporei se kapoioys servers na min rixnane antharas... alla px ston erica ta farmeria ton farmarane ka8e fora pou ekane spawn.. 2-3 mines na ton farmareis mia xara ntouzina epics vgazeis.

kai uparxoun para polla site gia na moirazei h nc..

oson afora ta epics..toulaxiston mexri ena diastima ikseres panw kati ti paizei..oxi gia baium AQ, alla ikseres posa antharas kai posa valakas uphrxan.. kai ama murizotan kaneis oti paizoun parapanw valakas pistepse me 8a eixe ginei xamos..

kai nai vgikame off topic :p

More
05 Mar 2009 11:41 #51327 by Fovos
Nai kapote odos eleges toses fores ton exoun faei alla apo tote afto to site exei valakas kai antharas kai apo ola kai prin anhxoun ta transfer.
Episis toulaxiston ston teon kai ston devianne poy xerw den etroge kaneis alos ma kaneis allos ektos apo tis top clan tou server ta boss me epic.

Telospadon egw stamatao edw afth einai h gnomi sou kai thn sebome gt exoume xefigi kai arketa apo to arxiko 8ema.

As elpisoume oti ola afta pados den 8a ginoun kai sto Aion kai oti 8a einai ena xexoristo game toulaxiston egw oso paizw sto koreatiko to game einai korifi kai pistebw 8a trelani poli kosmo. :D

More
11 Mar 2009 18:15 #51472 by Fovos
Dite merikes dikes mou photo apo tous paixtes mou ston Koreatiko Official tou Aion.

[img

[img

[img

[img

[img

[img

[img

[img

[img

[img