- Thank you received: 0
Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
exo anaferei pos 8a eimaste apla mia parea pou 8a kanoume tin plaka mas sto game? o marios eipe oti 8elei na ginoume megaloi kai tranoi dioti nomize pos sto wow eiparxei castle siege opos kai sto L2 episis pistevame pos 8a ani3ei kainourgios server me to pou arxisei to BC expansion kati pou ama ginotane 8a eixe anakino8ei opote giok twra eimaste ston genjuro kai ego to leo twra sta isa epeidi to guild afto einai to mono prama pou me krataei sto wow ama den petixei to paratao kai pao se kana allo mmo pi8anotera so guild wars nightfallfonias33\ wrote: pedia kalipsera! katarxas ena megalo bravo se olous gia to kouragio sas kai thn dynamh sas na asxoliste toso poromena me to wow!!! eime kai ego enas kamenos kai tha hthela na sas po thn gnomh mou!katarxas apo ti diabasa kai sthn arxh to forum alios to ksekinisate kai alios to kataliksate!!kai ti enoo! to ksekinisate mia xara kai meta to xalasate! ti smell like hord spirit h xordeyontas me tous likous??? eimaste kala???? protimo to arxiko onoma h kapio alo eksisou sovaro! ayta eixa na po mh me pareksigisete apla to eipa tora pou eine noris prin mpite sthn kinonia tou wow sa hordeyontas kai sas paroun me to psilo! exo dei kai ego ta forum me ta astia names ala apla gelao de ta perno sta sovara!!!!!!!