Γεια σας παιδιά MMO είναι το αγαπημένο μου είδος. Ήμουν μέλος 3 ομάδων / συντεχνιών σε 3 διαφορετικά PS4 MMO: Defiance 2050, Bless Unleashed και Neverwinter. Στο Defiance 2050 πριν κλείσει, ήμουν αξιωματικός της φυλής και είχαμε ένα επιχείρημα με τον ιδρυτή της φυλής επειδή ήταν ανενεργός. Του είπαμε να αναλάβει την ηγεσία και αρνήθηκε. Τέλος πάντων, το παιχνίδι τερματίστηκε, έτσι όλα αυτά τα επιχειρήματα ήταν άχρηστα. Γνώρισα πολλούς παίκτες με μικρόφωνο. Ήταν πολύ διασκεδαστικό, αλλά ο Gamigo το σκότωσε με σφάλματα<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->
tutuapp
. Στο Bless Unleashed ήμουν αξιωματικός της τάξης. Όλοι πήγαμε καλά, αλλά οι ίδιοι οι σκοτεινοί σκότωσαν το παιχνίδι παίρνοντας μπουντρούμια και περιστρέφοντάς τα κάθε 2 εβδομάδες. Η ενίσχυση των όπλων στο μυθικό +5 είν<!--td {border: 1px solid #ccc;}br {mso-data-placement:same-cell;}-->
appvalley
αι ποινή φυλάκισης. Παρατήρησα τα μέλη της συντεχνίας στο μικρόφωνο να μιλούν σκουπίδια μεταξύ τους και να ζηλεύουν επειδή ένα άλλο μέλος της συντεχνίας ήταν πιο ισχυρό ή είχε περισσότερες θέσεις Τέλος πάντων είναι ένα παιχνίδι κοτέτσι; Γιατί αυτή η συμπεριφορά; Τώρα είμαι στο Neverwinter, ο ηγέτης της τάξης είναι μαλάκας. Δεν υπάρχει μικρόφωνο ή αδελφότητα. Τους δίνω απλώς συνεισφορές στο ταμείο. Αυτό το είδος είναι διασκεδαστικό με μια συντεχνία, αλλά μερικές φορές οι φίλοι δεν θέλουν να σας ενοχλήσουν, ώστε να μην σας προσκαλούν σε ομάδες. Επίσης, εάν είστε παίκτης προσανατολισμένος στο τρόπαιο πλατίνας, η τάξη σας θα σας επιβραδύνει. Τι πιστεύετε εσείς για τις αλληλεπιδράσεις φατριών / συντεχνιών;