Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

World of Warcraft Shadowlands

More
07 Jun 2021 09:37 #252008 by Giorgos Tsolaridis
Επίθεση DDoS έγινε στους servers του World of Warcraft: Burning Crusade Classic Λίγα λεπτά μετά από την κυκλοφορία του.

 Μερικά λεπτά μετά του άνοιγμα του Dark Portal στο World of Warcraft: Burning Crusade Classic, η Blizzard ανακοίνωσε ότι δέχεται DDoS επιθέσεις οι οποίες προκαλούν καθυστερήσεις και αποσυνδέσεις στους παίκτες.

 Η DDoS επίθεση (distributed, denial-of-service) συμβαίνει όταν κάποιο σύστημα ή server είναι υπερφορτωμένο με κόσμο και είναι αρκετά συχνό φαινόμενο στα Online games. Στην  σελίδα του τίτλου στο Reddit , οι παίκτες ανέφεραν ότι ο server Faerlina, ο οποίος έχει τον περισσότερο κόσμο, δέχεται μεγαλύτερο ποσοστό της επίθεσης.

Η DDoS επίθεση έγινε αμέσως μετά το λανσάρισμα του World of Warcraft: Burning Crusade Classic, όταν η σταθερότητα του server αποτελούσε πρόβλημα επειδή ένας πολύ μεγάλος αριθμός παικτών βρισκόταν ταυτόχρονα σε συγκεκριμένες περιοχές του παιχνιδιού. Η Blizzard, για να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα, χώρισε του παίκτες σε διάφορες στρώσεις του ιδίου server.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Aug 2021 17:18 #254447 by Stathis Moose Stathopoulos
Το tabletop είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία

Το επιτραπέζιο θα κοστίζει 60 δολάρια στη λιανική και θα αποσταλεί το αργότερο στις 30 Νοεμβρίου 2021.
Η Z-man Games έδωσε τώρα περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς ακριβώς θα παίζει το επιτραπέζιο. Οι παίκτες θα πρέπει να συνεργαστούν για να νικήσουν τον απέθαντο στρατό του Lich King, με κάθε παίκτη να αναλαμβάνει το ρόλο διαφόρων ηρώων του Azeroth, όπως ο Varian Wrynn, ο Thrall και η Sylvanas. Κάθε ήρωας είναι εξοπλισμένος με μοναδικα abilities και οι παίκτες θα περάσουν το παιχνίδι συλλέγοντας κάρτες ηρώων, οι οποίες δίνουν στους παίκτες νέο εξοπλισμό, mounts και αντικείμενα όπως potions που θα τους βοηθήσουν να αντιστρέψουν την πορεία της μάχης ενάντια στον Arthas και τα minions του. Το παιχνίδι θα διαδραματίζεται σε έναν λεπτομερή χάρτη του Northrend με διάφορα οχυρά, πεδία μάχης, ναούς και άλλες τοποθεσίες από το εμβληματικό MMO της Blizzard.





Το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί πολλούς καθιερωμένους κανόνες και mechanics τύπου Pandemic, ένα ολοκαίνουργιο mechanic είναι η εισαγωγή των quests. Tα ζάρια και οι κάρτες ηρώων θα επιτρέπουν στους παίκτες να ταξιδέψουν στην παγωμένη ερημιά του Northrend ολοκληρώνοντας quests με τη μορφή μάχης με τέρατα ή καταστροφής αρχαίων artifacts, ενώ παράλληλα θα πλησιάζουν όλο και πιο κοντά στο Icecrown Citadel και στην αναμέτρηση με τον ίδιο τον Arthas.

Οι fans μπορούν να προπαραγγείλουν το παιχνίδι μέσω του Blizzard Gear Store, της Z-man Games και της Target.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Oct 2021 00:39 #255933 by Stathis Moose Stathopoulos
Blizzard: "Οι αλλαγές που κάνουμε στο World of Warcraft είναι για να φτιάξουμε έναν inclusive και φιλόξενο κόσμο"



Ξηλώνονται πίνακες, ονόματα NPCs , πινακίδες, quests κ.α.

Η Blizzard έχει προχωρήσει σε πολυάριθμες αλλαγές στο World of Warcraft, με στόχο να αφαιρέσει οτιδήποτε θεωρεί απρεπές, έχοντας εισάγει ένα political correctness στους servers του δημοφιλούς MMORPG.

Σε μία ανακοίνωση στο blog της με τίτλο "Η εξέλιξη του δημιουργικού περιεχομένου στο World of Warcraft", η Blizzard δήλωσε ότι οι αλλαγές αυτές είναι μέρος του στόχου "για το χτίσιμο ενός inclusive και φιλόξενου κόσμου. Σε ένα παιχνίδι που έχει χιλιάδες γραφικά και μία λέξη μετράει σε εκατομμύρια παίκτες, κατανοούμε ότι αυτά τα updates θα αφορούν λίγες αλλαγές συνολικά. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αυτές οι αλλαγές αξίζουν. Το World of Warcraft εξελίσσεται όσο περνάει ο καιρός και κάθε μέρα και νέοι παίκτες από κάθε γωνία του κόσμου βιώνουν το περιεχόμενο για πρώτη φορά. Ως ομάδα, θέλουμε ο κόσμος που θα δουν να είναι μία έκφραση του ταλέντου και των αρχών μας".

Πάντως η Blizzard δήλωσε ότι δεν έχει αφαιρέσει το αστείο περιεχόμενο του WoW λέγοντας: "Τα ανόητα αστεία και τα περιστασιακά ώριμα υπονοούμενα είναι μέρος του WoW και πιθανόν θα είναι για πάντα. . "Παρόλα αυτά, θέλουμε να παραμείνουμε ενήμεροι για το αν ορισμένα στοιχεία αυτού του κόσμου είναι ευπρόσδεκτα σε όλους τους παίκτες. Εν ολίγοις, θέλουμε οι πλάκες που θα κάνουμε να είναι inclusive και να μην ξεπερνούν τα όρια".

Δείτε το σημερινό περιεχόμενο που αφαιρέθηκε με τα emotes, τις αλλαγές στους πίνακες που θεωρήθηκαν σεξουαλικοί και ποιες λέξεις λογοκρίθηκαν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Oct 2021 01:57 #256278 by Stathis Moose Stathopoulos
Αφαιρούνται αστεία και φράσεις των NPC

Η Blizzard συνεχίζει να αφαιρεί προσβλητικό περιεχόμενο από το World of Warcraft.
Η ομάδα του World of Warcraft συνεχίζει και αφαιρεί συγκεκριμένα αστεία και φράσεις από το δημοφιλές MMORPG. Φράσεις όπως “When enraged and in heat a female troll can mate over 80 times in one night. Be you prepared?” και “Mmm. I wanna tap that leyline,” αφαιρούνται από το World of Warcraft. Bosses όπως τα Twin Consorts στο Throne of Thunder έχουν μετονομαστεί σε Twin Empyrean και το mount Big Love Rocket πλέον ονομάζεται X-45 Heartbreaker. Οι παλλακίδες στα raids των Karazhan και Black Temple δεν είναι πλέον μόνο γυναίκες. In-game πίνακες ζωγραφικής έχουν αλλάξει και σε μια συγκεκριμένη περίπτωση μια ξαπλωμένη γυναίκα αντικαταστάθηκε από ένα μπολ με φρούτα .

Η περιοχή Mac’ Aree στην end-game περιοχή Argus του Legion έχει μετονομαστεί σε Eredath. Ο εργαζόμενος από τον οποίο πήρε το όνομά της η Mac’ Aree, o Jesse McCree, έχει δώσει επίσης το όνομά του στον γνωστό ήρωα του Overwatch McCree. Ο Jesse McCree είναι πρώην game designer της Blizzard και αποχώρησε από την Blizzard μετά την μήνυση που δέχθηκε η Blizzard περί διαχώρισης φύλων και σεξουαλικής παρενόχλησης.

Η publisher Activision-Blizzard του World of Warcraft συνεχίζει να δέχεται αρκετές κατηγορίες σχετικά με το τοξικό εργατικό περιβάλλον της και τις διακρίσεις που δέχονται οι γυναίκες υπάλληλοι στην εταιρεία. Το Department of Fair Employment and Housing (DFEH) της Καλιφόρνια ερευνούσε την Blizzard για δύο χρόνια πριν προβεί σε μήνυση εναντίων της και βρήκε ότι οι γυναίκες πληρωνόντουσαν λιγότερο, ενώ παράλληλα ήταν θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης.

Δείτε το σημερινό περιεχόμενο που αφαιρέθηκε με τα emotes, τις αλλαγές στους πίνακες που θεωρήθηκαν σεξουαλικοί και ποιες λέξεις λογοκρίθηκαν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Nov 2021 18:23 #256954 by Κώστας Δαλακλίδης
Οι παίκτες του World of Warcraft θα έχουν συμβούλιο που θα μιλάει απευθείας με τους developers

Η Blizzard ετοιμάζει ένα νέο συμβούλιο στο World of Warcraft με άτομα από το Community, μια πλατφόρμα που ελπίζει πως θα δώσει σε μια επιλεγμένη ομάδα παικτών μια απευθείας γραμμή επικοινωνίας με τους developers.

To συμβούλιο αυτό ανακοινώθηκε αυτή την εβδομάδα και περιγράφεται ως ένα εργαλείο που βοηθά τους developers να έρθουν σε επαφή με ανθρώπους του παιχνιδιού, είτε αυτοί συμμετέχουν σε raids, σε PVP, σε achievements ή σε οτιδήποτε άλλο. Στα άτομα αυτά θα παρέχονται αποκλειστικά forums, κάποια ορατά στο κοινό και κάποια ιδιωτικά και ζωντανές συνομιλίες μεταξύ μελών του συμβουλίου και των developers.

Η Blizzard γράφει στην ανακοίνωση: “Τα σχόλια των παικτών επηρεάζουν όλες τις πτυχές του παιχνιδιού και με τόσο μεγάλο εύρος απόψεων στο στυλ του παιχνιδιού η συλλογή και η κατανόηση σχολίων είναι πιο σημαντική από ποτέ. Για να βοηθήσουμε περαιτέρω τις προσπάθειές μας σε αυτόν τον τομέα, παρουσιάζουμε το WoW Community Council. Αυτό το πρόγραμμα θα δημιουργήσει έναν νέο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ παικτών και developers του WoW. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε πιο λεπτομερή σχόλια για όλες τις πτυχές του World of Warcraft από τους παίκτες μας ανά τον κόσμο.



Αυτή τη στιγμή η Blizzard δέχεται αιτήσεις μέσω μιας φόρμας, ζητώντας από τους ενδιαφερόμενους να αναφέρουν με ποιους τομείς του παιχνιδιού ασχολούνται περισσότερο και πόσο καιρό παίζουν. Φαίνεται ότι θα πρέπει να αποδείξετε ότι έχετε αξιοπιστία, καθώς η φόρμα σας ζητά να υποβάλετε 3 παραδείγματα προηγούμενων συνεισφορών σας στην κοινότητα. Μετά από ένα χρόνο, τα μέλη του συμβουλίου θα αποσυρθούν και οι θέσει θα ανοίξουν ξανά για να εισέρθουν νέες φωνές.

Ενώ η ιδέα είναι καινούρια για το WoW, η ιδέα ενός συμβουλίου από παίκτες που επικοινωνούν με τους developers δεν είναι καθόλου νέα. Το EVE Online εδώ και καιρό προσκαλεί εκπροσώπους των παικτών να συμμετάσχουν στο Stellar Management Council, αν και ως παιχνίδι που βασίζεται περισσότερο στην κοινότητα, τα μέλη του συμβουλίου αυτού λαμβάνουν πολύ άμεση πληροφόρηση σχετικά με τα υπό ανάπτυξη features και προσκαλούνται σε μια ετήσια σύνοδο 5 ημερών στην Ισλανδία . Η Blizzard σημειώνει εύστοχα ότι το συμβούλιο του WoW δεν θα μαθαίνει για νέες εξελίξεις στο παιχνίδι πριν από τους κοινούς παίκτες.

Το συμβούλιο αυτό δημιουργείται εν μέσω των συνεχιζόμενων δικαστικών αγώνων που δίνει η Activision Blizzard και τις συνεχιζόμενες αλλαγές που κάνει στο ίδιο το παιχνίδι. Υπάρχει μια αίσθηση ότι το World of Warcraft πρέπει να επανεξετάσει τις θεμελιώδεις ιδέες σχετικά με το τι σημαίνει να είσαι ένα MMO δεκαετιών και αυτό σημαίνει μια στενότερη συζήτηση με τη βάση παικτών του παιχνιδιού.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Feb 2022 22:08 #260937 by Nikos Georgopoulos
Τα Orcs και οι Humans του World of Warcraft θα μπορούν να πολεμούν μαζί σε raids και dungeons




H αλλαγή δεν θα είναι έτοιμη εγκαίρως για την κυκλοφορία τoυ Patch 9.2.

Τα Orcs και οι Humans του World of Warcraft θα μπορούν σύντομα να πολεμούν μαζί σε raids και dungeons

Ο ακρογωνιαίος λίθος του Warcraft είναι απλός: Οι Humans εκεί, και ποτέ οι δύο δεν θα συναντηθούν παρά μόνο για να δείρουν ο ένας τον άλλον, αλλά οι καιροί αλλάζουν, οι συμμαχίες αλλάζουν και σύντομα θα αλλάξει και το χάσμα μεταξύ των πιο διαχρονικών εχθρών του gaming.Η Blizzard ανακοίνωσε σήμερα ότι πραγματοποιεί αλλαγές που θα επιτρέψουν στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργάζονται σε dungeons, raids και ranked PvP.

Mια μεγάλη αλλαγή για το World of Warcraft που υπάρχει από το 2004, αλλά η σύγκρουση στο Azeroth πηγαίνει πίσω μια ολόκληρη δεκαετία πριν από αυτό, στο Warcraft: Orcs and Humans το 1994. Η Blizzard δήλωσε ότι η αλλαγή καθοδηγείται από δύο βασικούς στόχους: Να επικεντρωθεί στο οργανωμένο instanced gameplay, όπου "οι κοινωνικοί φραγμοί θα έχουν τη μεγαλύτερη αρνητική επίδραση στην ικανότητα των παικτών να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις εμπειρίες με τους όρους που προτιμούν" και να καταστήσει το χαρακτηριστικό όσο το δυνατόν περισσότερο opt-in για να διασφαλίσει ότι οι παίκτες που απολαμβάνουν την καθιερωμένη μυθοπλασία του Warcraft δεν θα πέσουν ξαφνικά σε μια νέα, ανεπιθύμητη εποχή ειρήνης και συνεργασίας.


It's happening. 

Cross- faction dungeons, raids, and rated PvP will begin testing soon.

t.co/kz5ZvLs1aQ pic.twitter.com/85lN5v64I4

— World of Warcraft (@Warcraft) January 31, 2022

Οι παίκτες, σύμφωνα με το site  του World of Warcarft, θα μπορούν να προσκαλούν απευθείας μέλη του άλλου faction φατρίας σε ένα party, αν έχετε μια φιλία BattleTag ή Real ID, ή αν είστε μέλη μιας cross-faction WoW Community. Οι προσχεδιασμένες ομάδες στις καταχωρήσεις του Group Finder για Mythic dungeons, raids ή ranked PvP αρένες/RBG θα είναι ανοιχτές σε αιτούντες και των δύο factions, αν και ο αρχηγός της ομάδας μπορεί να επιλέξει να περιορίσει την καταχώριση σε αιτούντες του ίδιου faction, αν το επιλέξει. Tα guilds θα παραμείνουν ως έχουν, και οι τυχαίες δραστηριότητες όπως τα Heroic dungeons, Skirmishes ή τα Random Battlegrounds θα παραμείνουν όλες ίδιου faction (τόσο επειδή υπάρχει λιγότερη πίεση από τo faction γύρω από τις τυχαίες ομάδες, όσο και για να αποφευχθεί η υπονόμευση του opt-in χαρακτήρα της λειτουργίας με την τυχαία τοποθέτηση ενός orc που περιμένει στην ουρά σε μια ομάδα με ένα night elf).

Τα μέλη αντίπαλων factions στην ίδια ομάδα θα μπορούν να επικοινωνούν μέσω της συνομιλίας της ομάδας, αλλά θα παραμείνουν μη φιλικά εκτός των instanced dungeons και πλήρως εχθρικά στo War Mode, μόλις όμως μπουν σε ένα dungeon, ένα raid ή έναν ranked αγώνα PvP, όλα τα μέλη της ομάδας θα είναι φιλικά και θα μπορούν να συνεργάζονται πλήρως σαν να ήταν όλοι μέλη τoυ ίδιου faction.



O διευθυντής παιχνιδιού του World of Warcraft, Ion Hazzikostas δήλωσε: "Στο BlizzCon το 2019, όταν ένας παρευρισκόμενος ρώτησε για το cross-faction play, απαντήσαμε τότε ότι ο διαχωρισμός Alliance και Horde είναι ένας πυλώνας αυτού που κάνει το Warcraft, Warcraft. Αλλά αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι μια υπεραπλούστευση: Η ταυτότητα της Alliance και της Horde είναι αυτό που είναι θεμελιώδες στο Warcraft. Και ενώ κατά καιρούς αυτή η ταυτότητα ήταν μια ταυτότητα διαίρεσης και ανοιχτής σύγκρουσης, έχουμε δει τη Alliance και τη Horde να βρίσκουν κοινά σημεία και να συνεργάζονται από το Warcraft 3 και μετά (κυρίως συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας φορά που ένα κεφάλαιο του Warcraft ονομάστηκε Eternity's End), και οι περιπτώσεις συνεργασίας στο ίδιο το World of Warcraft είναι πάρα πολλές για να τις μετρήσουμε. Ελπίζουμε ότι αυτές οι αλλαγές θα χρησιμεύσουν στην πραγματικότητα για την ενίσχυση της ταυτότητας των factions, επιτρέποντας σε περισσότερους παίκτες να παίξουν τo faction του οποίου οι αξίες, η αισθητική και οι χαρακτήρες τους φαίνονται πιο συναρπαστικοί, αντί να αισθάνονται αναγκασμένοι να επιλέξουν μεταξύ της προσωπικής τους προτίμησης και της δυνατότητας να παίξουν με φίλους. Tο World of Warcraft είναι ένας κώδικας και περιεχόμενο δύο δεκαετιών που δημιουργήθηκε με την υπόθεση ότι τα μέρη μπορούν να έχουν μόνο παίκτες ενός και μόνο faction. Η έκταση της εργασίας που απαιτείται σημαίνει ότι η αλλαγή δεν θα είναι έτοιμη εγκαίρως για την κυκλοφορία της ενημέρωσης 9.2, η οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο PTR, αλλά θα προστεθεί σε μια ξεχωριστή ενημέρωση 9.2.5. Oρισμένα παλαιότερα instances δεν θα υποστηρίζουν cross-faction parties, όπως το Battle of Dazar'alor, το Trial of the Crusader, το Icecrown Citadel, και μια χούφτα άλλα που ομοίως έχουν εκτεταμένα faction-specific components που θα πρέπει να επανασχεδιαστούν για να υποστηρίξουν cross-faction parties. Για κάθε Jaina, υπάρχει μια Genn, και αυτό φαίνεται απίθανο να αλλάξει σύντομα. Αλλά γιατί να μην μπορούν οι παίκτες να κάνουν αυτή την επιλογή μόνοι τους, ειδικά σε συνεργατικά περιβάλλοντα όπου η ιστορία περιστρέφεται γύρω από το να ενωθούν για να ξεπεράσουν τρομερές απειλές;"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:52 #261930 by Nikos Georgopoulos
Νέες φήμες



Το MMO Champion φέρνει νέες φήμες στο προσκήνιο για το World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic.
μια πρόσφατη έκδοση του Burning Crusade Classic που ανέβηκε από τους developers στον patch server δείχνει ότι το Wrath of the Lich King Classic ετοιμάζεται. Υπάρχει ένας νέος φάκελος με αρχεία κι έχει τίτλο Interface-Wrath.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2022 21:53 #263362 by Nikos Georgopoulos
Επίσημη ανακοίνωση



Η Blizzard ανακοίνωσε και επίσημα το World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic. Δείτε το σχετικό τρέιλερ:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2022 14:37 #264511 by Nikos Georgopoulos
Το World of Warcraft επιτρέπει επιτέλους στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργαστούν




Το patch 9.2.5 θα περιλαμβάνει και μια νέα PvP arena. 

To νέο patch 9.2.5 θα επιτρέψει στους παίκτες της Horde και της Alliance να συνεργαστούν.

Το Warcraft ήταν πάντα δύο σετ από φανταστικές φιγούρες δράσης που πολεμούσαν μεταξύ τους, Orcs και Humans, Horde και Alliance. Oι αντίπαλες φατρίες έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν για να νικήσουν μεγάλους κακούς, ποτέ όμως δεν μπόρεσαν να το κάνουν ως μόνιμη λειτουργία των συστημάτων grouping του MMO . Το patch 9.2.5 του Shadowlands της επόμενης εβδομάδας αλλάζει ακριβώς αυτό.

Οι παίκτες Horde και Alliance θα μπορούν να ενωθούν μεταξύ τους στο πλαίσιο της ίδιας ομάδας και να ολοκληρώσουν μαζί τα dungeons και τα raids , καθώς και να συνεργαστούν για PvP, χρησιμοποιώντας τους αντίστοιχους matchmakers ή προσκαλώντας ο ένας τον άλλον μέσω BattleTags. Kάποιοι περιορισμοί υπάρχουν ακόμα: οι προδημιούργητες ομάδες έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιήσουν το cross- faction play, τα guilds παραμένουν κλειδωμένα σε φατρίες και μια μικρή λίστα από legacy instances δεν θα το υποστηρίζουν. Οι φατρίες που ήταν η μία ενάντια της άλλης αφηγηματικά (και λιγότερο κοινωνικά όσο περνούσε ο καιρός) είναι τώρα σε θέση να συνεργαστούν σε περιεχόμενο endgame .



Ο game director του World of Warcraft, Ion Hazzikostas, δήλωσε: "Στην BlizzCon το 2019, όταν ένας παρευρισκόμενος ρώτησε για το cross-faction play, απαντήσαμε τότε ότι "ο διαχωρισμός Alliance και Horde είναι ένας πυλώνας αυτού που κάνει το Warcraft, Warcraft. Αλλά αν το καλοσκεφτούμε, αυτό είναι μια υπεραπλούστευση: Η ταυτότητα της Συμμαχίας και της Ορδής είναι αυτό που είναι θεμελιώδες στο Warcraft. Και ενώ κατά καιρούς αυτή η ταυτότητα ήταν μια ταυτότητα διαίρεσης και ανοιχτής σύγκρουσης, έχουμε δει την Alliance και την Horde να βρίσκουν κοινό έδαφος και να συνεργάζονται από το Warcraft 3 (κυρίως συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας φορά που ένα κεφάλαιο του Warcraft ονομαζόταν Eternity's End...), και οι περιπτώσεις συνεργασίας στο ίδιο το World of Warcraft είναι πάρα πολλές για να τις μετρήσουμε".

Το patch περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με άλλες αλλαγές, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής μιας νέας PvP αρένας που ονομάζεται Enigma Crucible, όπως και οι άλλες αρένες του παιχνιδιού, είναι ένα κυρίως συμμετρικό πεδίο μάχης για ομάδες παικτών που μονομαχούν στην πιο ανταγωνιστική μορφή PvP του παιχνιδιού. Ο χρήστης του Reddit Grayvves επισημαίνει ότι η ενημέρωση θα περιλαμβάνει επίσης μια νέα έκδοση υψηλής ευκρίνειας του κλασικού cursor του θωρακισμένου χεριού και κανέναν άλλο δρομέα υψηλής ευκρίνειας.

Το patch 9.2.5 τίθεται σε λειτουργία την Τρίτη 31 Μαΐου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jun 2022 23:28 #264881 by Nikos Georgopoulos
Ο David Harbour του Stranger Things είχε "καεί" σε World of Warcraft και Sims




Με το WoW είχε χάσει ένα χρόνο σερί από την ζωή του.

Ο ηθοποιός David Harbor του Stranger Things David Harbor δήλωσε ότι το WoW κατέστρεψε τη ζωή του για ένα χρόνο, ενώ είχε "καεί" και στο Sims.

Ο ηθοποιός του Stranger Things, Ντέιβιντ Χάρμπορ, είπε ότι το να παίξει το World of Warcraft ήταν το «πιο ενοχλητικό πράγμα» στη ζωή του και ότι το να παίξει το παιχνίδι τόσο έντονα «κατέστρεψε τη ζωή μου για περίπου ένα χρόνο».

Πιο αναλυτικά, δήλωσε: «Το 2005 έπαιξα τα κέρατά μου με αυτό το παιχνίδι! Κατέστρεψε τη ζωή μου για περίπου ένα χρόνο. Εννοώ, είχα ξεφύγει από το μυαλό μου. Ήμουν τρελά εθισμένος σε αυτό το βιντεοπαιχνίδι. Ήμουν ένας πολεμιστής των Night Elf που τον έλεγαν Norad, και ήταν το δεύτερο τανκ στο guild μου», είπε ο Χάρμπορ.



Ο ηθοποιός συνέχισε λέγοντας ότι έπαιξε επίσης το Sims αρκετά και είχε μια βαθιά εμπειρία στο παιχνίδι που άλλαξε την πραγματική του ζωή. «Είναι τόσο αστείο, γιατί έπαιξα επίσης το Sims. Θα μπορούσες να γίνεις ηθοποιός στους Sims. Μπορείς να προχωρήσεις στην καριέρα σου, αλλά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να δουλέψεις πάνω σε πράγματα. Πρέπει να δουλέψεις με την ομιλία σου και στο σώμα σου, σωστά; Θυμάμαι ότι το avatar μου έφτασε σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο στην καριέρα του και συνέχισα να προσπαθώ να τον κάνω να ασχοληθεί με την ομιλία του», είπε ο Χάρμπορ. «Ήταν σαν βοηθητικός παίκτης, αλλά ήθελα να ασχοληθεί με την ομιλία του και το σώμα του, και το μόνο που ήθελε να κάνει ήταν να κάθεται και να παίζει βιντεοπαιχνίδια. Και μετά...είχα αυτή τη στιγμή που είδα τη ζωή μου μπροστά στα μάτια μου».

Η συμπρωταγωνίστρια του Harbour στο Stranger Things, Winona Ryder είπε ότι ένας πραγματικός ηθοποιός που υποδύεται τους The Sims θα μπορούσε «πραγματικά να σε τρελάνει» και ο Χάρμπορ συμφώνησε. «Αυτό έκανε», είπε ο Χάρμπορ. «Και γι' αυτό καταστράφηκε η ζωή μου».

Please Log in or Create an account to join the conversation.