Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Παρά τις μειώσεις για το 1ο τρίμηνο του 2022, η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών των ΗΠΑ εξακολουθεί να είναι μεγαλύτερη από τα επίπεδα που είχε πριν από την πανδημία, δήλωσε ο Mat Piscatella του NPD. Οι δαπάνες μειώθηκαν επίσης το 1ο τρίμηνο του 2022 και λόγω της έλλειψης κονσολών. Για το πρώτο τρίμηνο του 2022, το Switch πούλησε τις περισσότερες μονάδες, αλλά η οικογένεια συστημάτων της σειράς Xbox σημείωσε τις περισσότερες πωλήσεις σε δολάρια λόγω των υψηλότερων τιμών. Όσον αφορά τα games, το Elden Ring της From Software ήταν το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις.
According to the new Q1 2022 Games Market Dynamics report from The NPD Group, U.S. spending on video game hardware, content and accessories reached $13.9B in the quarter, a decline of 8% when compared to Q1 2021. Content spending was -7% vs YA, hardware -15% and Acc -16%. pic.twitter.com/T3egW7J4Wx
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) May 4, 2022
Για την κατηγορία περιεχομένου, οι συνδρομητικές υπηρεσίες πρωτοστάτησαν όσον αφορά την ανάπτυξη, με μεσαία ποσοστιαία κέρδη ψηφιακών δαπανών σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Despite the Q1 declines compared to a year ago, the U.S. video game market continues to trend well above pre-pandemic levels. Reasons for the Q1 decline likely related to return to experiential spending, lack of available new generation hardware, and the Q1 2021 stimulus comp. pic.twitter.com/6LnPoPkkve
— Mat Piscatella (@MatPiscatella) May 4, 2022
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.