Κλείνει η Pandemic Studios
Δύο χρόνια αφότου η Electronic Arts εξαγόρασε την Pandemic Studios για 860 εκατομμύρια ευρώ, η προγραμματιστική εταιρεία απ’ ότι φαίνεται βάζει λουκέτο για τα καλά. Κι όλα αυτά μία εβδομάδα αφότου η Electronic Arts απέλυσε 1.500 εργαζόμενους που αντιστοιχούσαν στο 17% του προσωπικού.
Η Pandemic απασχολούσε 200 εργαζόμενους και έγινε περισσότερο γνωστή για τους τίτλους Full Spectrium Warrior και Star Wars: Battlefront. Τα τελευταία χρόνια δεν εντυπωσίασε ιδιαίτερα, τόσο με το περυσινό Mercenaries 2 όσο και με το φετινό Lord of the Rings: Conquest. Η EA την είχε εμπιστευτεί για έναν ακόμη τίτλο δράσης, το The Saboteur, το οποίο παρουσιάστηκε στη φετινή E3.
Η Electronic Arts έχει ξανακλείσει πολλές φορές ακόμη προγραμματιστικές εταιρείες, όπως η Westwood Studios, δημιουργός της σειράς Command & Conquer, η οποία εξαγοράστηκε το 1998 και έκλεισε το 2003. Μετά το κλείσιμό της, αρκετοί προγραμματιστές «απορροφήθηκαν» από την EA Games. Κάτι ανάλογο ενδέχεται να συμβεί και τώρα, όπως και με πολλά ακόμη «παρακλάδια» της EA που βλέπουν -λόγω οικονομικής κρίσης- χιλιάδες εργαζόμενους να καταλήγουν στο δρόμο και ένα μικρό ποσοστό αυτών να βολεύεται στα κεντρικά γραφεία της Αμερικανικής εταιρείας.
ΥΓ1. Συγγνώμη, αλλά όταν έλεγα ότι η Pandemic Studios δεν έχει φτιάξει μεγάλα games και από που κι ως που (με αυτούς τους προγραμματιστές) εξαγοράστηκε από την EA, δεν είχα δίκιο?
ΥΓ2. Τελικά ο "The Saboteur"...τους έκανε όντως σαμποτάζ. 8 Δεκεμβρίου κυκλοφορεί...