Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Οικονομική κρίση και Games

More
10 Feb 2009 14:22 #50429 by Μάνος Γρυπάρης
Η οικονομική κρίση χτυπάει την Microsoft

Η Microsoft απολύει κατά χιλιάδες τους εργαζόμενούς της. Στο στόχαστρο αυτή τη φορά ήταν η προγραμματιστική ομάδα του Microsoft Flight Simulator.



Σύμφωνα με τα οικονομικά πλάνα της αμερικάνικης εταιρείας, μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο τα διευθυντικά στελέχη θα έπρεπε να πραγματοποιήσουν 5.000 απολύσεις. 1.400 από αυτές έλαβαν χώρα στον τομέα Διασκέδασης και Συσκευών, στον οποίο οι εργαζόμενοι είναι υπεύθυνοι για προϊόντα όπως το Xbox 360 και η υπηρεσία Windows Mobile. Ακόμη, προς έκπληξη πολλών gamers, η Microsoft απέλυσε και τους εργαζόμενους της προγραμματιστικής εταιρείας ACES η οποία είναι υπεύθυνη για το Flight Simulator, του οποίου η τελευταία έκδοση (FSX) πούλησε εκατομμύρια αντίτυπα όλα αυτά τα χρόνια. Συνολικά, ο τομέας Διασκέδασης και Συσκευών της Microsoft είχε έσοδα 178 εκατομμύρίων δολλαρίων παρότι οι πωλήσεις ήταν 1.81 δισσεκατομμύρια δολλάρια.

Θυμίζουμε ότι τον Σεπτέμβριο η Microsoft είχε κλείσει τα Ensemble Studios, τα οποία είχαν αναλάβει το development του Age of Empires. Το περίεργο είναι ότι οι περικοπές δεν αφορούν μόνο υπαλλήλους αλλά ακόμα και sites! Πριν από λίγες ημέρες, το gamerscoreblog.com, ένα blog μέσω του οποίου ανακοινώνονταν νέα για τα games της Microsoft, σταμάτησε την λειτουργία του ώστε οι χρήστες να εστιάσουν την προσοχή τους στο Xbox.com και το Xbox dashboard.

Για το μέλλον του Flight Simulator, η Microsoft κρατάει ακόμη το στόμα της κλειστό. Παρόλα αυτά, θα κυκλοφορήσει ένα expansion για το Flight Simulator X, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 27 Μαρτίου 2009 σε συνεργασία με την Mamba Games. Η συγκεκριμένη εταιρεία δήλωσε ότι θα κυκλοφορήσει πέντε ακόμη expansions για τον ίδιο τίτλο μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ενώ δεν αποκλείεται οι τίτλοι αυτοί να απευθύνονται και σε άλλες πλατφόρμες πέραν του PC.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Feb 2009 01:04 #50528 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Ειναι κριμα παντως αυτο που βλεπουμε να συμβαινει, σιγα σιγα οι καλες εταριουλες δεν θα εχουνε να φανε. Τους λυπαμαι πραγματικα! :( ( :P )


-Παντως κριμα για τους υπαλληλους. Ελεος δηλαδη, τι θελουν να πουν οτι η MS δεν εχει λεφτα να πληρωσει;-

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Nov 2009 22:36 #64837 by Μάνος Γρυπάρης
Η οικονομική κρίση χτυπάει την Electronic Arts!

Στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, η EA συνεχίζει να πραγματοποιεί περικοπές. Τις τελευταίες εβδομάδες απολύθηκαν 1.500 εργαζόμενοι και ακυρώθηκαν πάνω από 12 games.

Μετά τις μεγάλες απολύσεις της Microsoft, την σκυτάλη έχει πλέον παίρνει η Electronic Arts. Στις αρχές της χρονιάς, ο Αμερικανικός κολοσσός είχε απολύσει 1.100 εργαζόμενους. Αυτή τη φορά, απολύθηκαν άλλοι 1.500 εργαζόμενοι, οι οποίοι αντιστοιχούν στο 17% του προσωπικού, κάτι που υπολογίζεται ότι θα αποφέρει στην εταιρεία μείωση εξόδων κατά 100 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Τα games και οι εταιρείες που επηρεάστηκαν
Οι νέες απολύσεις αφορούν games δεύτερης διαλογής, όπως τα Skate, Madden και Dante’s Inferno. Στις προγραμματιστικές εταιρείες, περικοπές υπήρξαν στην EA Mythic και την EA Black Box. Η Mythic απέλυσε το 1/3 των εργαζομένων. Θυμίζουμε ότι τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του Warhammer Online, το οποίο σήμερα κατέχει ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς των MMORPG, αλλά σίγουρα όχι αυτό που θα περίμενε η Electronic Arts. Απ’ την άλλη, περικοπές γνώρισε και η EA Black Box, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει ρόλο στην ανάπτυξη των παιχνιδιών Skate και Need for Speed. Με τα νέα δεδομένα, τα στούντιο της εταιρείας στο Βανκούβερ του Καναδά θα κλείσουν και οι εργαζόμενοι θα μετακομίσουν στα κεντρικά κτίρια της EA.

Περικοπές έγιναν μέχρι και στην Visceral Games, προγραμματιστική εταιρεία που αναπτύσσει το Dead Space και το Dante’s Inferno, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι σε τελικό στάδιο ανάπτυξης και αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο. Από το Dead Space, η EA έμεινε ικανοποιημένη, με εξαίρεση όμως το Dead Space: Extraction στο Wii, το οποίο δεν τα πήγε και τόσο καλά.

Το μέλλον
Σύμφωνα με τον John Riccitiello, εκπρόσωπο της Electronic Arts, η εταιρεία στοχεύει στο εξής σε τίτλους που θα μπορούν να της αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος. Αποκάλυψε δε ότι το τελευταίο διάστημα ακυρώθηκαν και πάνω από 12 τίτλοι που ήταν υπό ανάπτυξη. Στις οικονομικές αναφορές της, η Αμερικάνικη εταιρεία παρατηρείται ότι είχε έλλειμα 400 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο προσπαθεί με κάθε τρόπο να μειώσει.

Ο ανασχεδιασμός αυτός της Electronic Arts θα ολοκληρωθεί μέχρι τις 31/3/2010. Μέχρι τότε, θα έχουν κλείσει αρκετές ακόμη προγραμματιστικές εταιρείες, ενώ θα έχουν γίνει και ανάλογες περικοπές προσωπικού.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2009 15:36 #65270 by Μάνος Γρυπάρης


Κλείνει η Pandemic Studios
Δύο χρόνια αφότου η Electronic Arts εξαγόρασε την Pandemic Studios για 860 εκατομμύρια ευρώ, η προγραμματιστική εταιρεία απ’ ότι φαίνεται βάζει λουκέτο για τα καλά. Κι όλα αυτά μία εβδομάδα αφότου η Electronic Arts απέλυσε 1.500 εργαζόμενους που αντιστοιχούσαν στο 17% του προσωπικού.

Η Pandemic απασχολούσε 200 εργαζόμενους και έγινε περισσότερο γνωστή για τους τίτλους Full Spectrium Warrior και Star Wars: Battlefront. Τα τελευταία χρόνια δεν εντυπωσίασε ιδιαίτερα, τόσο με το περυσινό Mercenaries 2 όσο και με το φετινό Lord of the Rings: Conquest. Η EA την είχε εμπιστευτεί για έναν ακόμη τίτλο δράσης, το The Saboteur, το οποίο παρουσιάστηκε στη φετινή E3.

Η Electronic Arts έχει ξανακλείσει πολλές φορές ακόμη προγραμματιστικές εταιρείες, όπως η Westwood Studios, δημιουργός της σειράς Command & Conquer, η οποία εξαγοράστηκε το 1998 και έκλεισε το 2003. Μετά το κλείσιμό της, αρκετοί προγραμματιστές «απορροφήθηκαν» από την EA Games. Κάτι ανάλογο ενδέχεται να συμβεί και τώρα, όπως και με πολλά ακόμη «παρακλάδια» της EA που βλέπουν -λόγω οικονομικής κρίσης- χιλιάδες εργαζόμενους να καταλήγουν στο δρόμο και ένα μικρό ποσοστό αυτών να βολεύεται στα κεντρικά γραφεία της Αμερικανικής εταιρείας.

ΥΓ1. Συγγνώμη, αλλά όταν έλεγα ότι η Pandemic Studios δεν έχει φτιάξει μεγάλα games και από που κι ως που (με αυτούς τους προγραμματιστές) εξαγοράστηκε από την EA, δεν είχα δίκιο?
ΥΓ2. Τελικά ο "The Saboteur"...τους έκανε όντως σαμποτάζ. 8 Δεκεμβρίου κυκλοφορεί...

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.