Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

wing commander arcade + wii-mote

More
20 Feb 2008 13:36 #40746 by Μπάμπης Χαραλάμπους
Exeis dikio.....

Na sou pw epidh koitaksa ta link den katalavenw kati me ta Ubuntu antikathistw ta windows, i bainei san programma mesa sta windows, i mporw na xw kai ta dio?

I am you and you are me. Carry that with you wherever you go. Thank you, my friend. From here on out, you're Big Boss.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Feb 2008 14:10 #40748 by o poutsoklis
me to ubuntu DEN antika8istas tipote!! den peirazei KAN to sklhro sou disko. einai live-cd, dhladh einai ena leitourgiko sto cd. to bazeis sto cd-rom drive sou, kaneis reset kai efoson o upologisths sou einai ru8mismenos na koitazei to cd-rom prin to sklhro disko sto boot sequence, auto 8a shkw8ei kai 8a pai3ei. 8a einai argo, giati 8a trexei MONO apo to cd-rom sou, alla einai kati san ena kalo demo.

AN 8es meta to kaneis install sto disko sou (kati pou de se sumbouleuw, afou DEN einai pi8ano na to xrhsimopoihseis kai profanws de 8a 3ereis pws na kaneis to partitioning. mhn pas na to kaneis install kai meta mou les oti sou xalase ta winblows!). mhn anhsuxeis, den einai san ta winblows. de 8a paei na kanei install kan xwris na tou to peis esu.

apla, skeyou to san ena leitourgiko sta8ero, grhgoro, mporei na tre3ei toso se aplo pentium 15etias oso kai se super computer (sto www.top500.org mporeis na deis posa xrhsimopoioun linux purhna), DE xreiazetai antivirus/firewall/antispyware (den einai to oti den uparxoun ioi, alla to oti exei polu kalutero security architecture), pantou exeis epiloges (desktop environment/window manager, efarmoges), exei firefox, openoffice kai xiliades (kuriolektika) alla programmata ta opoia einai free/open source (sou dinoun kai ton kwdika an 8es!!!), xwris na xreiazetai na exeis cd-akia me drivers (oloi oi drivers einai included me ton purhna - mono an 8es 3d acceleration 8a xreiastei na baleis driver ths kartas grafikwn) kai to kuriotero den exei backdoors gia na se roufianeuei sth m$!!! bebaia, gia na sthseis to network prepei na tou peis ta settings (se ola ta leitourgika ginetai auto).

sto link
badvista.fsf.org/what-s-wrong-wi ... dows-vista
pou sou eipa de nomizw oti ta leei akatalabistika.

prepei omws kai esu na exeis 8elhsh na katanohseis auta pou leei kai na mhn ta pernas sto ntoukou! (oxi ton count dooku apo ta star whores!!!). kane ligh ereuna kai 8a deis pws pane na mas "aixmalwtisoun" olous me paramu8ia kai m#l#kies. 8a katalabeis kala ti esti microsoft, sony, apple kai loiph skuloparea...

poutsoklis -- debian gnu/linux: an os with aptitude!

Please Log in or Create an account to join the conversation.