Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Microsoft: Γενική συζήτηση

More
28 Oct 2020 19:45 #240530 by Γιάννης Παπαργυρίου
Η Microsoft σημείωσε αυξημένα έσοδα στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους
Η Microsoft ανακοίνωσε τα έσοδά της για το πρώτο τέταρτο του οικονομικού έτους 2020-21, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 22% στο κομμάτι του gaming.

Τα έσοδα από το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες Xbox αυξήθηκαν κατά 30% στα 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με ισχυρή άνοδο στις third-party συναλλαγές, τους συνδρομητές GamePass και τα first-party προϊόντα. Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι οι συνδρομητές του Xbox Game Pass πλέον ανέρχονται σε 15 εκατομμύρια.

Για το δεύτερο τέταρτο του τρέχοντος οικονομικού έτους 2020-21, η εταιρεία αναμένει αύξηση των εσόδων οριακά κάτω από 30%. Η Microsoft υπολογίζει σε ισχυρή ζήτηση για τα Xbox Series X/S, η οποία θα μεγαλώσει τα έσοδα από supply-constrained hardware κατά περίπου 40%. Αναμένεται επίσης ότι τα έσοδα από το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες Xbox θα αυξηθούν κατά λίγο πάνω από 20% χάρη “στην ισχυρή ενασχόληση και την αυξανόμενη φόρα” των συνδρομητών GamePass.

Τα παραπάνω δε συμπεριλαμβάνουν τα στοιχεία από την εξαγορά της ZeniMax, η οποία αναμένεται ακόμη να κλείσει μέσα στο δεύτερο μισό του οικονομικού έτους. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ενθουσιασμένη από τα πρώτα reviews των Xbox Series X και Xbox Series S, οι οποίες ισχυρίζεται ότι θα είναι “οι πιό προσιτές κι οι πιο ισχυρές” κονσόλες που θα διατίθενται στην αγορά. Συνολικά η Microsoft ανέφερε αύξηση των εσόδων της κατά 12% σε σχέση με το αντίστοιχο πρώτο τέταρτο του προηγούμενου οικονομικού έτους, της τάξης των 37,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Oct 2020 21:19 #240551 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θα αναγκάσει χρήστες του Internet Explorer να χρησιμοποιούν τον Edge
Το τέλος του πρώτου φαίνεται να πλησιάζει μετά από 25 χρόνια λειτουργίας.


Η Microsoft κάνει πιο δυσλειτουργικό τον Internet Explorer ώστε ο κόσμος να αναγκαστεί να χρησιμοποίει τον Edge.

Η ειρωνεία είναι ότι στα μέσα της δεκαετίας του 1990, το Explorer ήταν το πιο εύχρηστο browser και μέχρι το τέλος της είχε πάρει την πρώτη θέση από τον Netscape Navigator με ποσοστό 90%. Οι πρώτες εκδοχές του Internet Explorer δεν έδιναν σημασία στα standards του διαδικτύου και λόγω της κυρίαρχης θέσης του αρκετοί developers έφτιαχναν τα sites τους βασισμένοι σε αυτό. Έτσι γινόταν η δουλειά πιο δύσκολη για τους υπόλοιπους browsers. Τώρα πια η Microsoft θέλει να το αποσύρει καθώς έχει αφοσιωθεί στον Edge, ο οποίος βασίζεται στην μηχανή Chromium, την ίδια με το Google Chrome.



Με την κυκλοφορία του Edge 84 το καλοκαίρι η Microsoft προσπάθησε να αναγκάσει κάποιους χρήστες του Explorer να κάνουν την αλλαγή και σκοπεύει να το κάνει για όλους με τον Edge 87, τον επόμενο μήνα. Η Microsoft το κάνει αυτό μέσω μίας δυναμικής βιβλιοθήκης link (DLL) την οποία έχει εισάγει στον Edge. O συγκεκριμένος φάκελος περιέχει 1.156 sites τα οποία αν τα επισκεφτείτε μέσω του Explorer θα σας εμφανίσει το εξής μήνυμα. " Η ιστοσελίδα δεν λειτούργει με τον Internet Explorer! Η Microsoft σας προτείνει να συνεχίσετε το browsing σας με τον Microsoft Edge για αποφύγετε άλλες διακοπές." Και πατώντας στο κουμπί που σας λέει να συνεχίσετε το browsing, μεταφέρεστε στον Edge.

Αυτό μπορεί να ενοχλήσει λίγο ή πολύ τους διαχειριστές των sites αλλά μπορούν να ρυθμίσουν το Explorer να μην μεταφέρει τους χρήστες στο Edge. Το σίγουρο είναι ότι η ζωή του Internet Explorer πλησιάζει στο τέλος της. Η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα σταματήσει να υποστηρίζει τον Internet Explorer 11 στις 17 Αυγούστου 2021. Εν τω μεταξύ ο Explorer χρησιμοποιείται από το 5.37% των συνολικών χρηστών browsers, σύμφωνα με το Net Applications, ενώ ο Edge από το 7.48%, ο Firefox από το 7.60% και ο Chrome από το 69.19%.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Nov 2020 20:23 #240864 by Giorgos Tsolaridis
Phil Spencer: "Η βιομηχανία χρειάζεται περισσότερους μαύρους ηγέτες"
Η Microsoft υποστηρίζει την διαφορετικότητα.


Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer δήλωσε ότι θέλει να δει περισσότερους μαύρους ηγέτες στην βιομηχανία των video games.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του, ο Phil Spencer, είπε ότι η βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένου και του Xbox, έχει ανάγκη από περίστερους μαύρους ανθρώπους ως ορατούς ηγέτες. Ο Spencer είπε ότι αισθάνεται πως δεν έχουν δοθεί αρκετές ευκαιρίες σε μαύρους ανθρώπους σε σχέση με τις ευκαιρίες που έχουν δοθεί σε ανθρώπους από άλλες φυλές: "Το σημείο στο οποίο πρέπει να εστιάσουμε σαν βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένης της ομάδας μου, είναι όπως είπατε οι ορατοί ηγέτες. Δεν χρειαζόμαστε άλλους ανθρώπους σαν εμένα, χρειαζόμαστε μία ομάδα που να έχει ποικιλία."

Από την μεριά της η Microsoft έχει προσπαθήσει να υποστηρίξει την διαφορετικότητα. Τον Ιούνιο, η εταιρεία παρουσίασε το πλάνο της για διπλασιασμό των μαύρων ανθρώπων στις διοικητικές θέσεις στις ΗΠΑ μέχρι το 2025. Η αναφορά Diversity and Inclusion του Xbox, δείχνει ότι μόνο το 4.7% του εργατικού δυναμικού της Microsoft στις ΗΠΑ είναι μαύροι, μικρή αύξηση της τάξης του 1.1% σε σχέση με το 2016.

Η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει την αξία της διαφορετικότητας και της ποικιλίας στα διοικητικά στελέχη της από τον Ιούνιο, όταν και είχε γίνει η δολοφονία του George Floyd από τα χέρια αστυνομικού στην Minneapolis. Το συμβάν προκάλεσε διαδηλώσεις σε όλο τον κόσμο με τίτλο Black Lives Matter ενάντια στον ρατσισμό. Η Microsoft ήταν μια από τις εταιρείες ανάπτυξης που εξέφρασε δημοσίως την αλληλεγγύη στο κίνημα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Nov 2020 13:29 - 10 Nov 2020 13:29 #240969 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θέλει να εξαγοράσει Ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης
Φήμες για την Koei Tecmo
.


Δύο χρόνια μετά τις αρχικές της δηλώσεις, η Microsoft επανέρχεται στην Ιαπωνική αγορά και αυτή τη φορά επιθυμεί να εξαγοράσει Ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης, είτε μικρές, είτε μεγάλες.

Το Bloomberg αναφέρει ότι διάφορες εταιρείες ανάπτυξης, από μικρές, μέχρι μεγάλες, έχουν δεχθεί προσέγγιση από την Microsoft με πρόθεση εξαγοράς. Οι εταιρείες αυτές, μπορεί να μην επιθυμούν τα ονόματά τους να βγουν παραέξω, ωστόσο ο Jeremy Hinton, επικεφαλής του τμήματος Xbox στην Ασία, δήλωσε ότι: "Η Microsoft ήταν πάντοτε ανοιχτή σε εξαγορές με δημιουργούς που μας ταιριάζουν", αρνήθηκε ωστόσο να σχολιάσει αν ορισμένες από τις εξαγορές αυτές θα ανακοινωθούν σύντομα.

Σύμφωνα με τις πρώτες φήμες, μία από τις εταιρείες που έχει δεχθεί προσέγγιση είναι η Koei Tecmo. Πρόσφατα, ο Hihashi Koinuma, πρόεδρος της εταιρείας, δήλωσε ότι σκέφτεται η εταιρεία του θα μπορούσε να αναπτύξει περισσότερα games για κονσόλες Xbox, ενώ η Ace Research Institute, δήλωσε ότι: "Το Xbox έχει την ευκαιρία να κάνει την Ιαπωνία την δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του μετά την Αμερική αν κάνει τα σωστά βήματα μέσα στα επόμενα χρόνια. Η προσοχή της Sony φεύγει μακριά από την αγορά της Ιαπωνίας και οι fans της έχουν αρχίσει να το παρατηρούν αυτό".

Η Koei Tecmo είναι developer και publisher, ενώ μας έχει χαρίσει τα Nioh, Hyrule Warriors, Fire Emblem, Fatal Frame, Dynasty Warriors, τοτ FIghting Dead or Alive κ.α. Πιθανόν μία επικείμενη εξαγορά να αφορούσε και τις δύο πλευρές, δεδομένου του ότι η Koei Tecmo δείχνει να έχει ταλαντούχα στελέχη, αλλά τα games της δεν έχουν σημειώσει μέχρι σήμερα τις υψηλές πωλήσεις άλλων μεγάλων publishers. Άραγε θα μπορούσε ενδεχομένως να αναλάβει κάτι σαν το...Scalebound που ακυρώθηκε; Γιατί όχι.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 10 Nov 2020 13:29 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2020 18:51 #241100 by Giorgos Tsolaridis
Η Microsoft θέλει να εξαγοράσει Ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης
Ο Phil Spencer διαψεύδει τις φήμες.


Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, διέψευσε τις αναφορές ότι η Microsoft αναζητά να εξαγοράσει ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης.
Σε συνέντευξή του στο Gamespot, το πλήρες βίντεο της οποίας μπορείτε να δείτε εδώ, o Spencer χαρακτήρισε τις φήμες ως ανακριβείς.

“Δε νομίζω. Συνήθως δεν είμαστε εκεί έξω - λέω δε νομίζω, δεν είμαι και σε κάθε συνάντηση κάθε ομάδας- αλλά θα πω όχι από εμένα. Οι περισσότερες ευκαιρίες που είχαμε μέχρι σήμερα ήταν ήδη μακροχρόνιες συνεργασίες. Οπότε δε νομίζω ότι είμαστε εκεί έξω με τις επαγγελματικές μας κάρτες να τις πετάμε στη γωνία προσπαθώντας να βρούμε κόσμο. Έχω μιλήσει για την συμπάθειά μου για τις ιαπωνικές εταιρείες και σκεπτόμενος τις μέρες που είχαμε περισσότερα games φτιαγμένα στην Ιαπωνία ως μέρος του first-party μας. Είμαι ενθουσιασμένος να περάσω περισσότερο χρόνο με την Tango [Gameworks] και τη δουλειά που κάνουν όταν κλείσει η συμφωνία, οπότε αυτός είναι ένας τομέας που με ενδιαφέρει, αλλά όχι, νομίζω ότι αυτό [η φήμη ότι η Microsoft ψάχνει να εξαγοράσει κάποια ιαπωνική εταιρεία ανάπτυξης] είναι ανακριβές” είπε ο Spencer.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 Nov 2020 19:35 #241131 by Giorgos Tsolaridis
Φήμη: H Xbox Game Studios Publishing αναπτύσει ένα νέο AAA open-world
Σύμφωνα με το Linkedin προφίλ ενός εργαζόμενου.


Σύμφωνα με το προφίλ στο Linkedin ενός εργαζομένου της Xbox Game Studios Publishing, υπάρχει ένα AAA open-world video game σε στάδιο ανάπτυξης για τις πλατφόρμες της Microsoft.

O Dave Mongan είναι ένας narrative director για την Xbox Game Studios Publishing και το προφίλ του στο Linkedin έχει τραβήξει τα βλέμματα αρκετών, καθώς αποκαλύπτει ότι υπάρχει ένα ΑΑΑ open-world project το οποίο δεν έχει ανακοινωθεί. Όπως ενδέχεται να γνωρίζεται, το Xbox Game Studios Publishing συχνά συνεργάζεται με εξωτερικές ομάδες ανάπτυξης, που εργάζονται με προσωρινά συμβόλαια για την ανάπτυξη αποκλείστηκών video games για τις πλατφόρμες της Microsoft. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι το Microsoft Flight Simulator, το οποίο δημιουργήθηκε από την Asobo Studios, ενώ ο Dave Mangon ήταν μέλος της εν λόγω ομάδας.
Δείτε το σχετικό tweet.


Δεν υπάρχουν περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τα ΑΑΑ project της Microsoft, όπως το ποια ομάδα ανάπτυξης τo έχει αναλάβει ή το περιεχόμενο του. Προσφάτως υπήρξαν κάποιες φήμες που ήθελαν την Microsoft να ενδιαφέρεται για την αγορά Ιαπωνικών ομάδων ανάπτυξης, όμως ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, διέψευσε τις φήμες σε πρόσφατη συνέντευξη του.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Nov 2020 00:41 #241281 by Giorgos Tsolaridis
Microsoft: "Θα έχουμε ελάχιστα αποθέματα Xbox Series X/S για μήνες"
Η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί τον Απρίλιο.


Η Microsoft ανακοίνωσε οτι η ζήτηση των Xbox Series X/S θα είναι μεγαλύτερη από την προσφορά μέχρι τον Απρίλιο του 2021.

Ο κόσμος στις περισσότερες χώρες δυσκολεύεται να βρει Xbox Series X και S. Η Microsoft γνωρίζει το πρόβλημα, αλλά θα αργησει να το λύσει. Ο Tim Stuart, οικονομικός διευθυντής της Microsoft, δήλωσε κατά την διάρκεια της Jefferies Interactive Entertainment Conference: "Θα συνεχίσουμε να έχουμε έλλειψη ακόμα και το πρώτο τρίμηνο μετά τις γιορτές. Τα αποθέματα κονσολών θα επανέλθουν τον Απρίλιο του 2021".

Ο Tim Stuart παραδέχτηκε ότι τα αποθέματα είναι ελάχιστα για τουλάχιστον 4-6 μήνες. Θυμίζουμε ακόμη ότι το Amazon έχει προειδοποιήσει όσους έκαναν προπαραγγεία ότι οι προπαραγγελίες τους δεν θα φτάσουν παρά μόνο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, όπως έχει τώρα η κατάσταση. Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, ζήτησε συγγνώμη για τα ελάχιστα αποθέματα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Nov 2020 12:03 #241298 by Kouvanos
Όλη αυτή η κατάσταση με τον χαμηλό αριθμό αποθεμάτων είναι η χαρά του scalper.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Nov 2020 19:28 #241368 by Giorgos Tsolaridis
H Microsoft σκέφτεται να αυξήσει τις τιμές των first-party games της
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας αναφέρθηκε στο κόστος δημιουργίας τους.


Οι τιμές για τα games των κονσολών ένατης γενιάς είναι ένα από τα πιο σημαντικά θέματα και ο Tim Stuart, οικονομικός διευθυντής της Microsoft αναφέρθηκε στην σκέψη για αύξησή τους.

Από την μια πλευρά υπάρχει το θέμα της τιμής που δεν έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια παρόλο που έχει ανέβει ο πληθωρισμός και τα κόστη ανάπτυξης. Επίσης μέσω των ψηφιακών καταστημάτων, τα games με χαμηλή τιμή είναι σε πληθώρα. Βέβαια υπάρχει και το θέμα των microtransactions και season passes που ωθούν τους gamers να ξοδεύουν ακόμα περισσότερα.

Σχετικά με τα first-party games της Microsoft, o Stuart δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η εταιρεία του βλέπει την αύξηση του κόστους παραγωγής τους. Βέβαια επισήμανε ότι δεν θα γίνουν συγκεκριμένες αναφορές για τις τιμές και ότι αυτό θα συμβεί σε λίγο καιρό. Πάντως υπαινίχθηκε ότι η εταιρεία του θα δει και την αντίστοιχη στρατηγική των ανταγωνιστών. Ο Stuart δήλωσε: ''Πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι οι publishers θα κάνουν το σωστό για το περιεχόμενο που πρόκειται να κυκλοφορήσουν. Αν αυξήσουν την τιμή νομίζω ότι αυτό είναι δικαιολογημένο. Οι τιμές έχουν μείνει στάσιμες τόσο καιρό και δεν είναι παράλογο να έχουμε νέα σε αυτό το θέμα''.

Ο Stuart αναφέρθηκε στο ολοένα αυξανόμενο κόστος δημιουργίας των games και ότι είναι ο βασικός λόγος που η βιομηχανία σκέφτεται την αύξηση των τιμών τους. Ο Stuart είπε: ''Τα games πλέον κοστίζουν περισσότερο για να αναπτυχθούν. Είναι λόγος αύξησης εσόδων και πρέπει να βρίσκουμε τρόπους ώστε το περιεχόμενό τους να καλύπτει και τα υπέρογκα έξοδά τους. Εκεί ακριβώς είναι η στιγμή που η τιμή αυξάνεται. Ουσιαστικά πρόκειται για δημιουργία περιεχομένου, η τιμή του οποίου έχει αυξηθεί. Οι publishers και δημιουργοί περιεχομένου, όπως είμαστε και εμείς άλλωστε πρέπει να διασχίζουμε την λεπτή γραμμή κόστους, εσόδων και εντέλει να αναπτύσσουμε τα νέα φοβερά games''.

Πάντως τόσο η Sony, όσο και η 2Κ έχουν υπεραμυνθεί της αύξησης της τιμής των games με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και ίσως πλέον εφαρμοστεί στην πράξη και επίσημα. Βέβαια η Microsoft μέσω του Game Pass θα διαθέτει εκεί τα first-party games, αλλά σίγουρα το συγκεκριμένο θέμα των τιμών θα μας απασχολήσει ξανά στο μέλλον.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Nov 2020 17:52 #241445 by Giorgos Tsolaridis
7 κορυφαία παιχνίδια Xbox Live Arcade που πρέπει να δοκιμάσετε
Ένα ταξίδι στο παρελθόν.


Παλιό δεν σημαίνει και απαραίτητα ξεπερασμένο. Όσοι μεγάλωσαν στις δεκαετίες του 1980 και του 1990 παίζοντας με τους φίλους τους παιχνίδια arcade στα «ηλεκτρονικά» νιώθουν ακόμα τον ενθουσιασμό και τη νοσταλγία για μια εποχή που έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Αλλά και οι νεότεροι μπορούν να εκτιμήσουν την κλασική γοητεία αυτών των παιχνιδιών.

Αν είστε έτοιμοι για να ένα ταξίδι στο παρελθόν, το Xbox Live Arcade είναι η ιδανική χρονομηχανή! Με αμέτρητα παιχνίδια που προσφέρονται σε λογικές τιμές, έχετε τώρα τη δυνατότητα να φτιάξετε τη δική σας προσωπική συλλογή. Αν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε και δεν θέλετε να χαθείτε στους εκατοντάδες τίτλους, εμείς σας προτείνουμε κάποια που έχουν γράψει μεγάλη ιστορία στον χώρο.

Pac-Man Championship Edition
Το Pac-Man δεν χρειάζεται συστάσεις. Πρωτοκυκλοφόρησε το μακρινό 1980 από τη Namco και αγαπήθηκε ίσως όσο κανένα άλλο παιχνίδι. Ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν παίξει ποτέ arcade παιχνίδια στη ζωή τους ξέρουν τι είναι το Pac-Man.
Η βασική αρχή του Pac-Man Championship Edition που κυκλοφόρησε το 2007 παραμένει πιστή στο original παιχνίδι:


Kινείται μέσα στον λαβύρινθο τρώγοντας τελείες και αποφεύγοντας τα φαντάσματα. Η δυσκολία έγκειται στην ταχύτητα που συνεχώς αυξάνεται.

Η καινούρια έκδοση έχει εμπλουτιστεί με επιπλέον λειτουργίες που δεν απογοήτευσαν τους φαν του παιχνιδιού, ενώ τα γραφικά και τα οπτικά εφέ ανήκουν αδιαμφισβήτητα στον 21ο αιώνα. Ο τέλειος συνδυασμός παλιού και νέου δηλαδή!

Bomberman
Ο ήρωας είναι το ρομπότ Bomberman που κινείται κυκλικά σε ένα δισδιάστατο λαβύρινθο και πρέπει να βρει τον τρόπο να αποδράσει για να γίνει άνθρωπος.

Αν όλα αυτά σας ακούγονται κάπως γνώριμα, δεν έχετε άδικο. Το Bomberman κεφαλαιοποίησε την υστερία που υπήρχε γύρω από το Pac-Man αλλά πήγε τα πράγματα πολύ παραπέρα. Οι εκρήξεις ήταν μια επαναστατική προσθήκη στα arcade παιχνίδια το 1983, ενώ σήμερα η XBLA έκδοση είναι μία από τις καλύτερες που κυκλοφορούν στην αγορά. Πλήθος εφέ, πρόσθετων λειτουργιών και αναβαθμίσεων κάνουν το παιχνίδι πολύ πιο ενδιαφέρον. Αν λάβετε υπόψη ότι μπορείτε να μοιραστείτε την εμπειρία με άλλους εφτά παίκτες, τότε θα συνειδητοποιήσετε ότι η οθόνη σας σύντομα θα μετατραπεί σε πραγματικό πεδίο μάχης!

Plants vs. Zombies
Τα ζόμπι έρχονται και είναι αποφασισμένα να μας φάνε! Σε αυτό το βιντεοπαιχνίδι στρατηγικής που έκανε την εμφάνισή του το 2009 από την PopCap Games, πρέπει να οργανώσετε μια άμυνα πύργου χρησιμοποιώντας ως όπλο τα φυτά σας για να αναχαιτίσετε τα πεινασμένα ζόμπι που καταφτάνουν κατά κύματα.

Με τα γραφικά να εξελίσσονται συνέχεια, η εμπειρία γίνεται ακόμα πιο απολαυστική. Και αυτό ισχύει για όλα τα παιχνίδια. Ακόμα και τα παιχνίδια στρατηγικής ή και παιχνίδια online καζίνο έχουν πλέον σαφώς πιο ανεπτυγμένα γραφικά. Με το ένα Plants vs. Zombies είναι σίγουρο: χάρη στην εκπληκτική αίσθηση χιούμορ και τη συνεχώς αυξανόμενη πολυπλοκότητα του, δεν θα απογοητευτείτε από αυτό το παιχνίδι που απέσπασε διθυραμβικές κριτικές τόσο από το κοινό όσο και από τους ειδικούς και κατέγραψε ασυναγώνιστο αριθμό πωλήσεων. Είστε έτοιμοι να προστατέψετε το σπίτι σας από τις ορδές των ζόμπι που πλησιάζουν;

Castle Crashers
Εάν κινείται, σκοτώστε το. Αυτή είναι η βασική αρχή των beat-em-up παιχνιδιών που απογειώνεται στο Castle Crashers και την παλιομοδίτικα δισδιάστατη, τρελά νοσταλγική αισθητική του.

Πλοκή: Οι κακοί απήγαγαν τις πριγκίπισσες! Εσείς επιλέγετε έναν από τους τέσσερις ιππότες και ξεκινάτε να τις σώσετε. Στην πορεία θα πρέπει να αντιμετωπίσετε πειρατές, πολεμιστές, βάρβαρους και εξωγήινους και να διασχίσετε πολλούς διαφορετικούς κόσμους. Στη διάθεσή σας θα έχετε μια τεράστια ποικιλία όπλων.

Το Castle Crashers συγκαταλέγεται ανάμεσα σε παιχνίδια όπως το Bionic Commando Rearmed, το Galaga Legions κ.ά. που επαναπροσδιόρισαν πλήρως το XBLA. Ήταν ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα παιχνίδια του 2008 και δεν απογοήτευσε το κοινό του. Παρά τις πιο πρόσφατες εκδόσεις για Xbox και υπολογιστές που κυκλοφορούν στην αγορά, η αρχική έκδοση του 2008 παραμένει αξεπέραστη και πλέον έχει γίνει κλασική!

Brothers: A Tale of Two Sons
Οι λάτρεις του παιχνιδιού υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του Xbox γενικά, όχι μόνο του XBLA. Είναι δύσκολο να διαφωνήσουμε μαζί τους.

Εδώ, ο υπέροχος σχεδιασμός και τα φανταστικά γραφικά είναι απλώς το κερασάκι στην τούρτα. Δύο αδέρφια ξεκινούν ένα ταξίδι στο άγνωστο αναζητώντας τη θεραπεία για τον βαριά άρρωστο πατέρα τους και μπλέκονται σε μια συναρπαστική και συγκινητική περιπέτεια γεμάτη γρίφους και εχθρούς που πρέπει να τους αποφύγουν. Θα βρούνε το νερό από το Δέντρο της Ζωής για να σώσουν τον πατέρα τους; Επιπλέον βαθμός δυσκολίας; Το gameplay στο οποίο πρέπει να χειρίζεστε και τα δύο αδέρφια συγχρόνως.

Ένα πρωτότυπο παιχνίδι με ανθρώπινους χαρακτήρες που σπάνε τα στερεότυπα των μονοδιάστατων ηρώων δράσης που συνήθως βρίσκουμε στα βιντεοπαιχνίδια. Μην το χάσετε!

Radiant Silver Gun
Το απόλυτο shoot ‘em up arcade παιχνίδι της δεκαετίας του 1990 άντεξε στον χρόνο και σήμερα παραμένει ένα διαμάντι στο είδος του με άφθονα cult στοιχεία.
Ο ντόρος που προκάλεσε το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν τεράστιος και καθόλου τυχαίος αφού έφερε την απόλυτη καινοτομία στο gameplay. Οι παίκτες δεν πρέπει να αποκτούν συνεχώς νέα όπλα, αλλά και τα εφτά όπλα του παιχνιδιού βρίσκονται στα χέρια τους από την αρχή. Αν θέλετε να μάθετε τι σημαίνει αυτό, τότε δεν έχετε παρά να προσθέσετε το Radiant Silver Gun στη συλλογή σας. Επικές μάχες, απίστευτη ποικιλία επιθέσεων και υψηλός βαθμός δυσκολίας που θα δοκιμάσει τις αντοχές σας!

Minecraft
Τελευταίο, αλλά σίγουρα όχι καταϊδρωμένο, το Minecraft δεν θα μπορούσε να λείπει από καμία XBLA λίστα που σέβεται τον εαυτό της, αφού είναι ένα από τα δημοφιλέστερα franchise παγκοσμίως – αν όχι το δημοφιλέστερο.
Ό,τι και να πούμε για το Minecraft είναι λίγο. Πρόκειται για ένα sandbox παιχνίδι περιπέτειας χωρίς συγκεκριμένους στόχους. Εκεί κρύβεται και το κλειδί της απίστευτης δημιουργικότητας που βρίσκεται στον πυρήνα της σύλληψης και της εφαρμογής, αφού δίνει τεράστιους βαθμούς ελευθερίας στους παίκτες ώστε να εξερευνήσουν, να συλλέξουν πόρους, να χτίσουν και να επιβιώσουν. Μην αφήσετε τα σχετικά απλά γραφικά να σας ξεγελάσουν. Το Minecraft είναι ένα απόλυτα εθιστικό και συναρπαστικό παιχνίδι που έγινε φαινόμενο!

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.