Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ο Cliff Blieszinski (Unreal) μισούσε τον John Romero (Doom) στα 90's

More
15 Nov 2023 15:46 #273559 by Σωτήρης Τσόπουλος
Ο Cliff Bleszinski σε μία συνέντευξη που έδωσε αποκάλυψε ότι πίσω στα 90’s είχε μεγάλη κόντρα με τον Jonh Romero, τον συνιδρυτή της Id Software αλλά και της Ion Storm.Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: ‘’ Έβλεπα τον Romero ως εχθρό μου’’ στη συνέχεια θυμήθηκε την ζήλεια που είχε για την μεγάλη επιτυχία που είχε κάνει ο Romero με το Doom και είπε ότι ήθελε πολύ να είχε κάνει ο ίδιος την επιτυχία αυτή και ουσιαστικά είπε ότι ο στόχος του ήταν να φτιάξει κάτι αντίστοιχο και να μπορέσει να ανταγωνιστεί το Doom στα ίσα. Εκείνη την περίοδο ο Bleszinski ήταν ένας πολλά υποσχόμενος game designer στην Epic MegaGames( το παλιό όνομα της Epic Games). Ο Bleszinski έφτιαξε το Dare to Dream και το Jazz Jackrabbit, αυτά τα games ήταν από τα πρώτα που έφτιαξε ο ίδιος στην αρχή της θητείας του στην εταιρία. Το 1998 είχαμε τη δημιουργία του Unreal, ενός game το οποίο ουσιαστικά ήταν το πρώτο μεγάλο επίτευγμα στην καριέρα του CliffyB. Ουσιαστικά εγκαθίδρυσε την εταιρία ως κύριο ανταγωνιστή της Id Software και της Ion Storm.Ο Bleszinski στη συνέχεια δήλωσε ότι:’’ Ναι, φτιάχναμε ένα multiplayer first-person shooter, αλλά θέλαμε να το φτιάξουμε πολύχρωμο και όχι σκοτεινό και άχρωμο. Το Unreal είχε μία χρωματιστή και πολύχρωμη παλέτα χρωμάτων, έχει κάστρα, καταγάλανο ουρανό και γενικά έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το βαθύς σκοτάδι του Quake.’’Στις μέρες μας, ο Bleszinski και ο Romero είναι πολύ καλοί φίλοι και φαίνεται ότι έχουν ξεπεράσει την κόντρα που υπήρχε μεταξύ τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Nov 2023 01:01 #273601 by Nikos Georgopoulos
Ο Cliff Blieszinski (Unreal) μισούσε τον John Romero (Doom) στα 90's




Τον έβλεπε ως ανταγωνιστή.

Ο Cliff Bleszinski σε μία συνέντευξη που έδωσε αποκάλυψε ότι πίσω στα 90’s είχε μεγάλη κόντρα με τον Jonh Romero, τον συνιδρυτή της Id Software αλλά και της Ion Storm.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: ‘’Έβλεπα τον Romero ως εχθρό μου’’ στη συνέχεια θυμήθηκε την ζήλεια που είχε για την μεγάλη επιτυχία που είχε κάνει ο Romero με το Doom και είπε ότι ήθελε πολύ να είχε κάνει ο ίδιος την επιτυχία αυτή και ουσιαστικά είπε ότι ο στόχος του ήταν να φτιάξει κάτι αντίστοιχο και να μπορέσει να ανταγωνιστεί το Doom στα ίσα.

Εκείνη την περίοδο ο Bleszinski ήταν ένας πολλά υποσχόμενος game designer στην Epic MegaGames (το παλιό όνομα της Epic Games). Ο Bleszinski έφτιαξε το Dare to Dream και το Jazz Jackrabbit, αυτά τα games ήταν από τα πρώτα που έφτιαξε ο ίδιος στην αρχή της θητείας του στην εταιρία. Το 1998 είχαμε τη δημιουργία του Unreal, ενός game το οποίο ουσιαστικά ήταν το πρώτο μεγάλο επίτευγμα στην καριέρα του CliffyB. Ουσιαστικά εγκαθίδρυσε την εταιρία ως κύριο ανταγωνιστή της Id Software και της Ion Storm.

Ο Bleszinski στη συνέχεια δήλωσε ότι:’’ Ναι, φτιάχναμε ένα multiplayer first-person shooter, αλλά θέλαμε να το φτιάξουμε πολύχρωμο και όχι σκοτεινό και άχρωμο. Το Unreal είχε μία χρωματιστή και πολύχρωμη παλέτα χρωμάτων, έχει κάστρα, καταγάλανο ουρανό και γενικά έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το βαθύς σκοτάδι του Quake.’’

Στις μέρες μας, ο Bleszinski και ο Romero είναι πολύ καλοί φίλοι και φαίνεται ότι έχουν ξεπεράσει την κόντρα που υπήρχε μεταξύ τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.