Artemis: NFT game από τον δημιουργό του PUBG
Ο Brendan Greene μπήκε και αυτός στο hypetrain του blockchain.
Ένα χρόνο μετά την αποχώρησή του από την Krafton όπου ήταν επικεφαλής του PUBG, ο Brendan Greene
ανακοίνωσε
ότι αναπτύσσει ένα NFT game.
Ο Greene, δημιουργός του PUBG, αποφάσισε πλέον να μπει και αυτός στο κότερο...εεε στο blockchain τέλος πάντων, που έχει γίνει της μόδας τελευταία.
Το NFT game του θα είναι open source και θα αποτελεί Metaverse game, καθώς ο Greene δήλωσε: «Θα κάνω ότι ξέρω να κάνω. Το Artemis είναι αυτό το πράγμα που θέλουμε να δημιουργήσουμε και θα προσφέρει στους ανθρώπους πολλή διασκέδαση, πολλή ευχαρίστηση και πολλά πράγματα με νόημα που θα έχουν να κάνουν. Δεν έχει σημασία αν λέγεται metaverse. Δεν με νοιάζει πώς θέλει να το ονομάσει ο κόσμος».
«Χτίζουμε ένα ψηφιακό μέρος», είπε. "Αυτό πρέπει να έχει μια οικονομία και να έχει συστήματα σε λειτουργία. Και πιστεύω ότι θα πρέπει να μπορείτε να αντλήσετε αξία από ένα ψηφιακό μέρος. Πρέπει να είναι σαν το Internet, όπου μπορείτε να κάνετε πράγματα που θα σας αποφέρουν χρήματα, όπως για παράδειγμα το να πουλάτε skins."
Το παιχνίδι είναι ένας κόσμος στον οποίο οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν, απαιτείται ένα αρχείο ιδιοκτησίας, καθώς και ένας τρόπος για τους παίκτες να δημιουργούν έσοδα από τις δημιουργίες τους. «Η τεχνολογία πίσω από το παιχνίδι θα είναι open source. Δεν θα πρέπει τελικά να ελέγχεται από εμάς. Θα είναι μια πλατφόρμα στην οποία συμμετέχουμε στη συντήρηση, ίσως, αλλά είναι κάτι στο οποίο ο καθένας μπορεί να συνδεθεί και ο καθένας μπορεί να φιλοξενήσει ένα κομμάτι του εαυτού του. Είναι φτιαγμένο για όλους και όχι για χρήματα.»
O Brendan άφησε την ομάδα ανάπτυξης του PUBG για να δημιουργήσει την PlayerUnknown Productions στο Άμστερνταμ, με το Artemis ως το κύριο project της. Προορίζεται να είναι ένας εικονικός κόσμος μεγέθους Γης, όπου εκατοντάδες χιλιάδες παίκτες μπορούν να φτιάξουν και να παίξουν ό,τι θέλουν.
Είναι επίσης κάτι σαν ένα ερευνητικό έργο σχετικά με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να εποικίσει τον κόσμο του - χρησιμοποιώντας έναν ML agent για να προγραμματίσει, για παράδειγμα, τη συμπεριφορά των ζώων ή το AI των
NPC
. Αυτό που θα γίνει τελικά η Άρτεμις εξαρτάται από τους ανθρώπους που επιλέγουν να ζήσουν, να παίξουν και να δημιουργήσουν εκεί.