Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Ο developer του Limit Theory δημοσίευσε το source code του ακυρωθέντος Space Sim

More
20 Sep 2022 21:13 #266728 by Ιωάννης Μαρκαντώνης
«Είμαι έτοιμος να κλείσω αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου»



Το φιλόδοξο space sandbox Limit Theory γράφει το τελευταίο του κεφάλαιο από ένα μακροχρόνιο αναπτυξιακό έπος, ενώ η ανάπτυξή του είχε διακοπεί από το 2018. Ο δημιουργός Josh Parnell δημοσίευσε το source code του δεινοπαθείς project, αφήνοντας το κοινό να παίξει ότι υπάρχει από το game. Ο Josh Parnell γράφει στο τελευταίο update του Kickstarter: «Επιτέλους είναι ώρα να δημοσιευτεί το source code όπως είχα υποσχεθεί χρόνια πριν. Σήμερα, θα δημοσιεύσω τέσσερα open-source repositories στο GitHub, εκπροσωπώντας τρεις διαφορετικές φορές στην ιστορία την ανάπτυξης του Limit Theory.» 
Είναι πολύ κρίμα γιατί έδειχνε πολλά υποσχόμενο παιχνίδι. Δεν συμφωνείτε;

Ιωάννης Μαρκαντώνης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Sep 2022 14:54 #266743 by Nikos Georgopoulos
Ο developer του Limit Theory δημοσίευσε το source code του ακυρωθέντος Space Simulator




«Είμαι έτοιμος να κλείσω αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου».

Το φιλόδοξο space sandbox Limit Theory γράφει το τελευταίο του κεφάλαιο ύστερα από ένα μακροχρόνιο αναπτυξιακό έπος, ενώ η ανάπτυξή του είχε διακοπεί από το 2018. Ο δημιουργός Josh Parnell δημοσίευσε το source code του δύσκολου project, αφήνοντας το κοινό να παίξει ότι υπάρχει από το game.

Ο Josh Parnell γράφει στο τελευταίο update του Kickstarter : «Επιτέλους είναι ώρα να δημοσιευτεί το source code όπως είχα υποσχεθεί χρόνια πριν. Σήμερα, θα δημοσιεύσω τέσσερα open source repositories στο GitHub, εκπροσωπώντας τρεις διαφορετικές εποχές στην ιστορία την ανάπτυξης του Limit Theory.»

Τα πρώτα από αυτά είναι από το Limit Theory Prototype το 2013 με τον Parnell να δηλώνει: «Το κυριότερο playable κομμάτι που μπορώ να δείξω, αφήνει τους παίκτες να αγοράσουν και outfit ships, να κάνουν μικρές αποστολές και να ελέγχουν ολόκληρο αστρικό στόλο.» Τα υπόλοιπα από το GitHub repositories, είναι από την καθυστερημένη ανάπτυξη του Limit Theory, με τα πακέτα χωρισμένα μεταξύ των engine code και gameplay mode. Ο Parnell λέει: «Το Phoenix Engine μπορεί να είναι ενδιαφέρον για όποιον ενδιαφέρεται να βρει πώς να το χρησιμοποιήσει.» Το άλλο πακέτο περιέχει το LUA code γραμμένο τα τελευταία χρόνια ανάπτυξης και το πραγματικό playability code περιορίζεται σε μερικές πτήσεις τριγύρω και άσκοπους πυροβολισμούς.



Το Limit Theory ήταν επιτυχημένο στο Kickstarted το 2012 , λαμβάνοντας χρηματοδότηση στα 187.865 δολάρια. Η ανάπτυξη εξελισσόταν καλά, αλλά ήρθε ένα ξαφνικό τέλος το 2018 , όταν ο Parnell ξέμεινε από τα λεφτά της χρηματοδότησης και θέληση να συνεχίσει το project. Το 2018 είχε γράψει: «Είμαι εκτός προϋπολογισμού από την χρηματοδότηση και ξόδεψα τις περισσότερες από τις οικονομίες μου. Το χειρότερο όλων είναι ότι στέρεψα από ενέργεια-συναισθηματικά, πνευματικά, ακόμα και σωματικά. Κάθε χρόνος που περνάει, με βρίσκει πιο απεγνωσμένο να πραγματοποιήσω το όνειρο που μου εμπιστευτήκατε, αλλά κάθε χρόνο γίνομαι λιγότερο ικανός για να το κάνω.»

Αφού το project είναι παρατημένο εδώ και χρόνια, η δημοσίευση του source code είναι η επισημοποίηση του τέλους της δουλειάς του Parnell και της σχέσης του με το game. Συγκεκριμένα ο Parnell γράφει: «Είμαι έτοιμος να κλείσω αυτό το κεφάλαιο της ζωής μου, ένα κεφάλαιο στο οποίο αγχωνόμουν τα τελευταία τρία χρόνια. Φαντάζομαι ότι όλοι έχετε προχωρήσει, οπότε ήρθε η ώρα και για μένα.»

Καθώς είναι πολύ στενάχωρο που ο Parnell δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει τον στόχο του για το Limit Theory, η δημοσίευση του source code σημαίνει το λιγότερο ότι όλη η δουλειά του δεν ήταν μάταιη, αφήνοντας στο κοινό μία γεύση από το όραμα του developer. Και που ξέρετε. Μπορεί κάποιος να πάρει την engine του Parnell και να χτίσει κάτι ολοκληρωμένο από αυτό. Το Internet είναι όλο εκπλήξεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.