Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Netflix: Γενική συζήτηση

More
01 Mar 2022 00:36 #261788 by Nikos Georgopoulos
Νέες ταινίες και σειρές στο Netflix: Μάρτιος 2022




Formula 1, Ταινία Β' Παγκοσμίου και άλλα διαμάντια.

Ο Μάρτιος στο Netflix δεν έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τους gamers. Ωστόσο, οι fans της Formula 1 ίσως αξίζει να δείτε την σειρά Formula 1: Drive to Survive: Season 4. Επίσης, καθότι τα γεγονότα στην Ουκρανία βρίσκονται σε εξέλιξη, η ταινία The Bombardment (Ο Βομβαρδισμός) από τον Β' Παγκόσμιο πιθανόν να είναι ένα ακόμη must.

Δείτε αναλυτικά όλες τις νέες ταινίες και σειρές του Netflix για τον Μάρτιο.

Σειρές

Τρίτη 1 Μαρτίου
The Guardians of Justice (Οι Φύλακες της Δικαιοσύνης)





Μία animated σειρά όπου ο Adi Shankar (Bootleg Universe) συμπρωταγωνιστεί. Η σειρά συνδυάζει κινούμενα σχέδια και δράση.

Πέμπτη 3 Μαρτίου
Midnight at the Pera Palace (Μεσάνυχτα στο Πέρα Πάλας)




Τι θα γινόταν αν σας λέγαμε ότι ένα δωμάτιο στο Hotel Pera Palace αποτελεί πύλη για το έτος 1919; Σε ένα ιστορικό ξενοδοχείο της Κωνσταντινούπολης, ένας δημοσιογράφος περνά στο παρελθόν εν μέσω μιας συνωμοσίας που θα μπορούσε να αλλάξει το μέλλον της σύγχρονης Τουρκίας.

Παρασκευή 4 Μαρτίου
Pieces of Her (Τα Κομμάτια της)



Τι θα γινόταν αν όλα όσα νόμιζες ότι ήξερες για τη ζωή σου ήταν ψέματα; Βασισμένο στο Bestseller των New York Times από την Karin Slaughter και από τους παραγωγούς των Big Little Lies και The Undoing. Η Toni Collette και η Bella Heathcote πρωταγωνιστούν στη νέα σειρά θρίλερ, Pieces of Her. Μια γυναίκα συνδυάζει το σκοτεινό παρελθόν της μητέρας της μετά από μια βίαιη επίθεση στη μικρή τους πόλη φέρνει στο φως κρυμμένες απειλές και θανατηφόρα μυστικά.

Τρίτη 8 Μαρτίου
An Astrological Guide for Broken Hearts: Season 2
(Αστρολογικός Οδηγός για Ραγισμένες Καρδιές: Σεζόν 2)



Μια πρωτότυπη ιταλική ρομαντική κωμική δραματική σειρά. Βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Silvia Zucca. 


Παρασκευή 11 Μαρτίου
Formula 1: Drive to Survive: Season 4 (Formula 1: Οδηγός Επιβίωσης: Σεζόν 4) 



Η νέα σειρά του ομώνυμου ντοκιμαντέρ για την ζωή και τα γεγονότα των οδηγών της Formula 1.

Once Upon a Time... Happily Never After (Και Δεν Ζήσαν Αυτοί Καλά κι Εμείς Καλύτερα)



Μια ισπανική μουσική κωμωδία που δημιουργήθηκε από τον Manolo Caro και συμμετέχουν οι Sebastián Yatra, Mònica Maranillo και Nia Correia. Ένα ζευγάρι που αναγκάζεται να χωρίσει πρέπει να βρει ο ένας τον άλλον σε μια άλλη ζωή για να σπάσει ένα ξόρκι στην πόλη του, όπου κανείς δεν μπορεί να ερωτευτεί.



Πέμπτη 17 Μαρτίου
Soil (Χώμα)



Αν κάποιος μουσουλμάνος πεθάνει, επιβαρύνει τους συγγενείς του με ένα λεπτό ντελίμα. «Τον θάβουμε εδώ ή στην πατρίδα του;» Ο Ισμαήλ βρήκε μια λύση: «Τι θα γινόταν αν εισάγαμε χώμα από το Μαρόκο στο Βέλγιο για να θάψουμε τον νεκρό μας εδώ. Ας ξεκινήσουμε μια επιχείρηση εδάφους!» Χωρίς να το καταλάβει, ανοίγει το «φέρετρο» της Πανδώρας. Για να ανανεώσει την οικογενειακή επιχείρηση, ένας νεαρός επιχειρηματίας στήνει ένα τολμηρό αλλά επικίνδυνο σχέδιο εισαγωγής χώματος από το Μαρόκο για να θάψει τον νεκρό της κοινότητάς του.

Παρασκευή 18 Μαρτίου
Human Resources (Ανθρώπινο Δυναμικό)



Η ζωή στη Γη είναι αρκετά περίπλοκη. Γι' αυτό ο κόσμος τους χρειάζεται. Μία νέα animated σειρά.

Top Boy: Season 2 (Top Boy: Σεζόν 2)



Η ιστορία της πιο σέξι ομάδας χορευτών στον κόσμο δεν έχει τελειώσει. Μετά το τέλος της πρώτης σεζόν, ο Hugo φτάνει στο κλαμπ One Per Cent για να ανακαλύψει όλη την αλήθεια του τι συνέβη και να μας χαρίσει αξέχαστους χορούς. Τα μυστήρια μόλις άρχισαν. Στο #ToyBoy πρωταγωνιστούν οι Jesús Mosquera, María Pedraza, Cristina Castaño, Carlo Costanzia, Carlos Scholz, José De la Torre, Raudel Raúl Martiato, Michelle Morrone, Federica Sabatini, Álex González, Maxi Iglesias, 1 Φεβρουαρίου και Enriques.

Cracow Monsters (Τα Τέρατα της Κρακοβίας)




Μια νεαρή γυναίκα στοιχειωμένη από το παρελθόν της ενώνεται με έναν μυστηριώδη καθηγητή και την ομάδα προικισμένων φοιτητών του που ερευνούν παραφυσικές δραστηριότητες και πολεμούν δαίμονες.

Standing Up (Οι Έξι Κωμικοί)





Ο Nezir, ο Aissatou, ο Bling και ο Apoline είναι τέσσερις διαφορετικοί κωμικοί. Ανάμεσα στις αμφιβολίες τους, τα αστεία και το θάρρος τους, θα κάνουν τα πάντα για να είναι επιτυχημένοι στο stand-up. Στο Παρίσι, τέσσερις νέοι κωμικοί κυνηγούν τα όνειρά τους για τη δόξα του stand-up ενώ ταχυδακτυλουργούν τις οικονομικές πιέσεις, τις οικογενειακές εντάσεις και τις ρομαντικές περιπέτειες.

Παρασκευή 25 Μαρτίου
Bridgerton: Season 2 (Μπρίτζερτον: Σεζόν 2)



 


"Αγαπητέ αναγνώστη, σου έλειψα"; Η Lady Whistledown επιστρέφει για τη 2η σεζόν του Bridgerton στις 25 Μαρτίου 2022, μόνο στο Netflix.

Ταινίες

Τρίτη 1 Μαρτίου
Snatch (Η Αρπαχτή)




Men in Black 3 (Οι Άντρες με τα Μαύρα 3)




Something's Gotta Give (Κάλλιο Αργά Παρά... Αργότερα)



Τετάρτη 2 Μαρτίου
Against The Ice (Κόντρα στον Πάγο)





Μια αληθινή ιστορία φιλίας, αγάπης και της δύναμης που εμπνέει δέος της συντροφικότητας, καθώς δύο άντρες καταφέρνουν να βρουν την απόδειξη ότι η Γροιλανδία είναι ένα νησί, αλλά όχι πριν παλέψουν με ακραίες συνθήκες στον αγώνα τους για επιβίωση.

Πέμπτη 3 Μαρτίου
A Beautiful Day in the Neighborhood (Ένας Υπέροχος Γείτονας)




The Weekend Away (Σαββατοκύριακο στην Κροατία)




Ένα θρίλερ που ακολουθεί δύο καλύτερους φίλους σε διακοπές που έχουν πάει στραβά. Όταν ένας από αυτούς χάνεται, η άλλη πρέπει να αποδείξει την αθωότητά της, αλλά οι προσπάθειές της να φτάσει στην αλήθεια αποκαλύπτουν οδυνηρά μυστικά. Σκηνοθεσία Kim Farrant. Σενάριο Sarah Alderson. Βασισμένο στο βιβλίο: «The Weekend Away» της Sarah Alderson. Πρωταγωνιστούν: Leighton Meester "Beth", Christina Wolfe "Kate", Ziad Bakri "Zain", Luke Norris "Rob". Όταν η καλύτερή της φίλη εξαφανίζεται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού κοριτσιών στην Κροατία, η Μπεθ τρέχει να καταλάβει τι συνέβη. Αλλά κάθε ένδειξη δίνει μια άλλη ανησυχητική εξαπάτηση.

Παρασκευή 4 Μαρτίου
Meskina (Καημένη)





Ποιος χρειάζεται ούτως ή άλλως έναν πρίγκιπα σε λευκό άλογο; Η Leyla θεωρείται ως «Meskina», μια χαμένη. Δεν έχει πλέον σύζυγο, δεν έχει παιδιά και δεν έχει ξεκάθαρη επαγγελματική πορεία. Περιτριγυρισμένη από έντονες απόψεις και οικογενειακές προσδοκίες, προσπαθεί να ανακαλύψει ποια είναι, τι θέλει και τι την κάνει ευτυχισμένη. Η ολλανδική ρομαντική κωμωδία Μεσκίνα θα κυκλοφορήσει στο Netflix στις 4 Μαρτίου. Συντετριμμένη, άνεργη και στα 30 της, η Leyla ξεκινά να εφεύρει εκ νέου τον εαυτό της και να αναζητήσει την ευτυχία εν μέσω των προσπαθειών της οικογένειάς της να την επανασυνδέσει.

Τρίτη 8 Μαρτίου
Autumn Girl (Μια Αισθησιακή Γυναίκα)





Στη δεκαετία του 1960, η Πολωνή ερμηνεύτρια Kalina Jędrusik os ήταν στο απόγειο της δημοτικότητάς της, αλλά η πιο ικανοποιημένη με έναν απορριφθέντα αξιωματούχο που απειλούσε να καταστρέψει την καριέρα της.

Τετάρτη 9 Μαρτίου
The Bombardment (Ο Βομβαρδισμός)





Μία ταινία που περιγράφει την φρίκη του Β' Παγκοσμίου πολέμου από βομβαρδισμούς. Μία βόμβα πέφτει κατά λάθος σε ένα σχολείο με παιδιά. Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

Παρασκευή 11 Μαρτίου
The Adam Project (Επιχείρηση Άνταμ)





Το παρελθόν συναντάει το μέλλον. Μετά από τυχαία προσγείωση το 2022, ο χρονοταξιδευτικός πιλότος μαχητικών Adam Reed συνεργάζεται με τον 12χρονο εαυτό του σε μια αποστολή να σώσει το μέλλον.

Τρίτη 15 Μαρτίου
Marilyn's Eyes (Η Μέριλιν Έχει Μαύρα Μάτια)





Το φαγητό φέρνει κοντά ένα δημιουργικό ζευγάρι σε ένα ψυχιατρείο. καθώς μετατρέπουν ένα φανταστικό εστιατόριο σε πραγματικότητα, πρέπει να βρουν μια συνταγή για θεραπεία.

Πέμπτη 17 Μαρτίου
Rescued by Ruby (Ρούμπι η Διασώστρια)





Ο κρατικός στρατιώτης Dan (Grant Gustin) ονειρεύεται να ενταχθεί στην ομάδα Αναζήτησης & Διάσωσης K-9, αλλά κανείς δεν θα του δώσει την ευκαιρία. Ο σκύλος καταφύγιο Ρούμπι ονειρεύεται να αποκτήσει ένα σπίτι, αλλά ξεμένει από ελπίδα. Όταν η μοίρα φέρνει κοντά τον Νταν και τη Ρούμπι, είναι ο ακλόνητος δεσμός τους που τους βοηθά να αντιμετωπίσουν την πιο σκληρή τους πρόκληση. Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία. Κυνηγώντας το όνειρό του να ενταχθεί σε μια ελίτ μονάδα K-9, ένας κρατικός στρατιώτης συνεργάζεται με έναν συνάδελφο αουτσάιντερ: το έξυπνο αλλά άτακτο κουτάβι καταφύγιο Ruby. Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 
Windfall



 


Ένα Χιτσκοκικό θρίλερ που ακολουθεί ένα νεαρό ζευγάρι (Lily Collins, Jesse Plemons) που φτάνουν στο εξοχικό τους για να διαπιστώσουν ότι το κλέβουν. Ένας άντρας εισβάλλει στο άδειο εξοχικό ενός δισεκατομμυριούχου τεχνολογίας, αλλά τα πράγματα πάνε λοξά όταν ο αλαζονικός μεγιστάνας και η γυναίκα του φτάνουν για μια απόδραση την τελευταία στιγμή.

Ντοκιμαντέρ

Τρίτη 1 Μαρτίου
Worst Roommate Ever (Ο Χειρότερος Συγκάτοικος στην Ιστορία)





Η νέα σειρά ντοκιμαντέρ πέντε μερών, ο Χειρότερος Συγκάτοικος Ποτέ, αναδεικνύει τέσσερις οδυνηρές ιστορίες φαινομενικά ακίνδυνων συγκατοίκων που μετατρέπονται σε πραγματικούς εφιάλτες για τα ανυποψίαστα θύματά τους όταν αποκαλύπτονται οι κακόβουλες και μερικές φορές βίαιες προθέσεις τους. Αυτές οι ανησυχητικές αληθινές ιστορίες εξιστορούν τη μασκοφόρο απειλή που μπορεί να κρύβεται ακριβώς κάτω από το διάδρομο. Βίαιοι απατεώνες. Πέτρινοι δολοφόνοι. Αυτές οι τρομακτικές αληθινές ιστορίες αποκαλύπτουν μερικές από τις χειρότερες εμπειρίες συμβίωσης που θα μπορούσε κανείς ποτέ να φανταστεί.

Πέμπτη 3 Μαρτίου
Surviving Paradise: A Family Tale (Επιβίωση στον Παράδεισο: Μια Οικογενειακή Ιστορία)




Με αφήγηση από τον Regé-Jean Page, το Surviving Paradise εξερευνά το Δέλτα του Οκαβάνγκο, μια τεράστια όαση, που φιλοξενεί μια από τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις άγριας ζωής στην Αφρική. Αυτή η ταινία εξερευνά τα σχέδια για την οικοδόμηση του τέλειου κόσμου και τη διατήρησή του παρά τις ακραίες συνθήκες ξηρασίας, πείνας και πλημμύρας. Καθώς η έρημος Καλαχάρι αντιμετωπίζει μια επιδεινούμενη περίοδο ξηρασίας, οι υπερηφάνειες, οι αγέλες και τα κοπάδια κάθε είδους πρέπει να βασίζονται στη δύναμη της οικογένειας για να επιβιώσουν.

Τετάρτη 9 Μαρτίου 

The Andy Warhol Diaries (Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ: Σειρά μίας σεζόν)





Από τον εκτελεστικό παραγωγό Ryan Murphy και τον σκηνοθέτη Andrew Rossi, αυτό το εκπληκτικά εκτεταμένο πορτρέτο ενός θρύλου που αποτελείται από έξι μέρη εξιστορεί την αξιοσημείωτη ζωή του Andy Warhol από το οικείο πλεονέκτημα που προσφέρουν τα μεταθανάτια ημερολόγια του καλλιτέχνη. Μετά τον πυροβολισμό του το 1968, ο Andy Warhol αρχίζει να καταγράφει τη ζωή και τα συναισθήματά του. Αυτά τα ημερολόγια, και αυτή η σειρά, αποκαλύπτουν τα μυστικά πίσω από την προσωπικότητά του.

Τετάρτη 16 Μαρτίου
Bad Vegan: Fame. Fraud. Fugitives (Bad Vegan: Δόξα, Απάτη, Φυγή)



Μια σκανδαλώδης σειρά ντοκιμαντέρ τεσσάρων μερών που αποκαλύπτει πώς η Sarma Melngailis, η διάσημη εστιάτορας πίσω από το hotspot Pure Food and Wine της Νέας Υόρκης, έγινε από βασίλισσα της vegan κουζίνας στο διαφημιζόμενο από ταμπλόιντ «Vegan Fugitive» όταν ερωτεύεται έναν άντρα που υπόσχεται να κάνει τα όνειρά της πραγματικότητα. Εκατομμύρια δολάρια, αθάνατοι σκύλοι, κοστούμια κρέατος και μυστικά οδηγούν σε μια στρεβλή ιστορία αγάπης που έγινε εγκληματίας. Bad Vegan: Fame. Απάτη. φυγάδες. κάνει πρεμιέρα στις 16 Μαρτίου στο Netflix. Αφού παντρεύτηκε έναν μυστηριώδη άνδρα που ισχυριζόταν ότι μπορούσε να κάνει τον σκύλο της αθάνατο, μια διάσημη vegan εστιάτορας βρίσκει τη ζωή της να ξεφεύγει από τις ράγες.

Παρασκευή 18 Μαρτίου
Animal: Season 2 (Εκπληκτικά Ζώα: Σεζόν 2)



Ελάτε ακόμα πιο κοντά στα μεγαλύτερα αστέρια της φύσης. Το Animal σας μεταφέρει σε μια συναισθηματική, καθηλωτική και αποκαλυπτική βόλτα σε μερικές από τις μεγαλύτερες ερημιές της Γης. Αυτή η καθηλωτική σειρά ακολουθεί τα πιο υπέροχα πλάσματα του κόσμου, απαθανατίζοντας στιγμές που δεν έχετε ξαναδεί, από τις συγκλονιστικές έως τις εξωφρενικές.

Τρίτη 22 Μαρτίου 
The Principles of Pleasure (Οι Αρχές της Απόλαυσης: Σειρά μίας σεζόν)

Τετάρτη 30 Μαρτίου 
Trust No One: The Hunt for the Crypto King (Μην Εμπιστεύεσαι Κανέναν)

Παιδικές ταινίες και σειρές 

Πέμπτη 3 Μαρτίου

He-Man and the Masters of the Universe: Season 2 (Χ-Μαν και οι Κυρίαρχοι του Σύμπαντος: Σεζόν 2)

Τρίτη 8 Μαρτίου
Chip and Potato: Season 3 (Τσιπ και Πατάτα: Σεζόν 3)

Πέμπτη 10 Μαρτίου
Karma's World: Season 2 (Karma's World: Σεζόν 2)

Τρίτη 15 Μαρτίου
Team Zenko Go (Μυστική Ομάδα Zenko Go)

Παρασκευή 25 Μαρτίου 
Transformers: BotBots

Τρίτη 29 Μαρτίου
Mighty Express: Season 6 (Mighty Express: Σεζόν 6)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Mar 2022 00:49 #261918 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix αγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης Next Games




Σκοπός είναι να δημιουργήσει games "παγκόσμιας κλάσης".

Το Netflix αγόρασε άλλη μια εταιρεία ανάπτυξης για να δημιουργήσει games "παγκόσμιας κλάσης".

Το Netflix απέκτησε την Next Games με έδρα το Ελσίνκι. Η εξαγορά δεν αποτελεί απόλυτη έκπληξη, καθώς το Netflix σχεδιάζει να ασχοληθεί περισσότερο με τον χώρο των games και έχει ήδη συνεργαστεί με την Next Games στο Stranger Things: Puzzle Tales. Αυτή είναι η τελευταία εξαγορά από το Netflix, μετά την αγορά του στούντιο Oxenfree Night School το 2021. Το Netflix καταβάλλει 65 εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσει όλες τις μετοχές της Next Games που βρίσκονται σε κυκλοφορία, εν αναμονή των τυπικών όρων ολοκλήρωσης. Η συμφωνία πάντως θα πρέπει να περάσει, καθώς το Διοικητικό Συμβούλιο της Next Games την έχει ήδη εγκρίνει ομόφωνα. Ο επικεφαλής της Netflix για τα games, Mike Verdu, δήλωσε ότι η Next Games έχει "ισχυρό ιστορικό" και "σταθερές επιχειρησιακές δυνατότητες" αλλά η αγορά της Next Games ήταν μια γεωγραφική σκέψη, δήλωσε ο Verdu, περιγράφοντας την ευρωπαϊκή αγορά ως "στρατηγική περιοχή και βασική αγορά ταλέντων".



O Mike Verdu δήλωσε: "Αν και μόλις αρχίσαμε να ασχολούμαστε με τα games, είμαι βέβαιος ότι μαζί με την Next Games θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα portfolio games παγκόσμιας κλάσης που θα ενθουσιάσει τα μέλη μας σε όλο τον κόσμο". Η Next Games ιδρύθηκε το 2013 και στο τέλος του 2021 απασχολούσε 120 υπαλλήλους και εκτός από το Stranger Things: Puzzle Tales, δημιούργησε τα The Walking Dead: Our World και The Walking Dead: No Man's Land, τα οποία βασίζονται στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά ζόμπι του AMC.



Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Next Games, Teemu Huuhtanen, δήλωσε: "Η ένωση των δυνάμεών μας με τη μεγαλύτερη υπηρεσία streaming στον κόσμο, το Netflix, αποτελεί μια ευκαιρία για μια λογική και συναρπαστική συνέχεια της στρατηγικής μας να δημιουργούμε διαδραστικές εμπειρίες για να τις απολαμβάνει ο κόσμος. Η στενή συνεργασία μας με το Netflix στο Stranger Things: Puzzle Tales έχει ήδη αποδείξει ότι μαζί δημιουργούμε μια ισχυρή συνεργασία. Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία να ανεβάσουμε επίπεδο το στούντιο σε όλα τα μέτωπα και να συνεχίσουμε μαζί την αποστολή μας". Το Netflix προσφέρει πλέον games μέσα από την εφαρμογή Netflix τα οποία δεν κοστίζουν κάτι επιπλέον, αν και το Netflix μόλις πρόσφατα αύξησε τις τιμές συνδρομής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Apr 2022 21:55 #263371 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix έχασε 200.000 συνδρομητές μέσα στο τελευταίο τρίμηνο




Λόγω των 100 εκατομμυρίων χρηστών που μοιράζονται λογαριασμούς.

Σε πρόσφατη αναφορά προς τους επενδυτές του, το Netflix ανακοίνωσε ότι τα έσοδά του μειώθηκαν επειδή έχασε 200.000 συνδρομητές.

Επιπλέον δήλωσε ότι αναμένει να χάσει 2 εκατομμύρια συνδρομητές ακόμα, μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2022. Στην ίδια αναφορά η συνδρομητική υπηρεσία δηλώνει ότι περίπου 100 εκατομμύρια χρήστες, μοιράζονται τους λογαριασμούς τους. Η συγκεκριμένη αναφορά είχε ως αντίκτυπο την πτώση της μετοχή του Netflix κατά 24%.



Το Netflix επίσης τόνισε ότι πλέον έχει μεγάλο ανταγωνισμό, όπως τα Amazon Prime Video, Hulu και Disney+ και λόγω της πανδημίας τα τελευταία τρία χρόνια, ο κόσμος ασχολήθηκε περισσότερο με το streaming και κατάλαβε ότι είναι το μέλλον. Μέσα στο 2022 το Netflix έχει αρκετό και αναμενόμενο περιεχόμενο, όπως τις νέες σεζόν των Stranger Thing, The Crown και το ξεκίνημα του Sandman. Πρόσφατα είχε φτάσει τους 222 εκατομμύρια συνδρομητές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2022 11:13 #264286 by Nikos Georgopoulos
Netflix προς εργαζόμενους: "Αν δεν θέλετε να δουλέψετε με περιεχόμενο με το οποίο διαφωνείτε, τότε παραιτηθείτε"




Το δίκτυο σκοπεύει να έχει περισσότερο diversity.

Το Netflix άλλαξε τα guidelines όσον αφορά την κουλτούρα του και ενημέρωσε τους εργαζόμενούς του ότι μπορεί να τους ζητηθεί να εργαστούν σε περιεχόμενο με το οποίο δεν συμφωνούν ή θεωρούν ότι είναι "επιβλαβές". Συγκεκριμένα δήλωσε μάλιστα πως "Αν αυτό είναι ενοχλητικό, υπάρχουν και άλλες δουλειές εκεί έξω".

Σύμφωνα με το Insider  για πρώτη φορά από το 2017 το Netflix ενημέρωσε τις οδηγίες που αφορούν την κουλτούρα του, με μια ενότητα που αφορά την "Καλλιτεχνική Έκφραση". Η εταιρεία λέει ότι υποστηρίζει την καλλιτεχνική έκφραση όλων των τύπων και επιτρέπει στο κοινό της να επιλέξει τι θέλει να παρακολουθήσει. Όσον αφορά τους υπαλλήλους, μπορεί να τους ζητηθεί να εργαστούν σε περιεχόμενο που μπορεί να θεωρήσουν "επιβλαβές" και, αν συμβεί αυτό, "μπορεί να θέλουν να ψάξουν αλλού για εργασία".

To Netflix έστειλε ένα εσωτερικό email στους εργαζόμενούς του, με το οποίο απαντάει στους επικριτές του αμφιλεγόμενου stand-up comedt show του Dave Chappelle με τίτλο «The Closer», το οποίο ώθησε τους LGBTQ εργαζόμενους και υποστηρικτές να αποχωρήσουν ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τα αντι-τρανς και ομοφοβικά αστεία του. Εκείνη την εποχή, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, τάχθηκε στο πλευρό του Chappelle και τώρα είπε στους υπαλλήλους του ότι αν κάποιος θα πρέπει να φύγει, ας είναι εκείνοι.

Όπως ανέφεραν διάφορα μέσα, το σημείωμα του Netflix Culture περιλαμβάνει μια νέα ενότητα που ονομάζεται «Καλλιτεχνική Έκφραση», η οποία δηλώνει ότι ο streamer δεν θα «λογοκρίνει συγκεκριμένους καλλιτέχνες ή φωνές» ακόμα κι αν οι εργαζόμενοι θεωρούν το περιεχόμενο «επιβλαβές».

Η ανακοίνωση λέει: "Ως υπάλληλοι υποστηρίζουμε την αρχή ότι το Netflix προσφέρει μια ποικιλία ιστοριών, ακόμα κι αν βρίσκουμε ορισμένους τίτλους αντίθετους με τις προσωπικές μας αξίες. Ανάλογα με τον ρόλο σας, μπορεί να χρειαστεί να δουλέψετε σε τίτλους που θεωρείτε επιβλαβείς. Αν δυσκολεύεστε να υποστηρίξετε το εύρος του περιεχομένου μας, το Netflix μπορεί να μην είναι το καλύτερο μέρος εργασίας για εσάς."

To Netflix έστειλε ένα εσωτερικό email στους εργαζόμενούς του, με το οποίο απαντάει στους επικριτές του αμφιλεγόμενου stand-up comedy show του Dave Chappelle με τίτλο «The Closer», το οποίο ώθησε τους LGBTQ εργαζόμενους και υποστηρικτές να αποχωρήσουν ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τα αντι-τρανς και ομοφοβικά αστεία του. Εκείνη την εποχή, ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, τάχθηκε στο πλευρό του Chappelle και τώρα είπε στους υπαλλήλους του ότι αν κάποιος θα πρέπει να φύγει, ας είναι εκείνοι.

Όπως ανέφεραν διάφορα μέσα, το σημείωμα του Netflix Culture περιλαμβάνει μια νέα ενότητα που ονομάζεται «Καλλιτεχνική Έκφραση», η οποία δηλώνει ότι ο streamer δεν θα "λογοκρίνει συγκεκριμένους καλλιτέχνες ή φωνές" ακόμα κι αν οι εργαζόμενοι θεωρούν το περιεχόμενο «επιβλαβές".

Η ανακοίνωση λέει: "Ως υπάλληλοι υποστηρίζουμε την αρχή ότι το Netflix προσφέρει μια ποικιλία ιστοριών, ακόμα κι αν βρίσκουμε ορισμένους τίτλους αντίθετους με τις προσωπικές μας αξίες. Ανάλογα με τον ρόλο σας, μπορεί να χρειαστεί να δουλέψετε σε τίτλους που θεωρείτε επιβλαβείς. Αν δυσκολεύεστε να υποστηρίξετε το εύρος του περιεχομένου μας, το Netflix μπορεί να μην είναι το καλύτερο μέρος εργασίας για εσάς."

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 May 2022 22:22 #264327 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix απέλυσε 150 εργαζόμενους στην Αμερική




Το 2% του προσωπικού.

Τα οικονομικά προβλήματα στο Netflix συνεχίζονται εν μέσω πτώσης της μετοχής του, καθώς η υπηρεσία streaming απέλυσε 150 εργαζόμενους στην Αμερική, ποσό που αντιστοιχεί στο 2% των υπαλλήλων του.

Προηγουμένως, το Netflix έκανε περικοπές όσον αφορά τους συνεργάτες που έχει στα social media και στα livestream channels. Μαζί με αυτές τις πιο πρόσφατες 150 απολύσεις, λαμβάνει χώρα κάποια εσωτερική αναδιάρθρωση - το τμήμα animation απέλυσε 70 άτομα όλους και το Deadline αναφέρει ότι το τμήμα indie ταινιών «θα υποστεί βαριές απώλειες».

"Όπως εξηγήσαμε σχετικά με τα κέρδη, η επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων μας σημαίνει ότι πρέπει επίσης να επιβραδύνουμε την αύξηση του κόστους μας ως εταιρεία. Έτσι, δυστυχώς, αφήνουμε περίπου 150 υπαλλήλους να φύγουν σήμερα, κυρίως με έδρα τις ΗΠΑ", δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix. "Αυτές οι αλλαγές βασίζονται κυρίως στις επιχειρηματικές ανάγκες και όχι στις ατομικές επιδόσεις, γεγονός που τις καθιστά ιδιαίτερα δύσκολες καθώς κανείς από εμάς δεν θέλει να αποχαιρετήσει τόσο σπουδαίους συναδέλφους. Εργαζόμαστε σκληρά για να τους υποστηρίξουμε σε αυτήν την πολύ δύσκολη μετάβαση."

Τον Απρίλιο, το Netflix ανέφερε ότι τώρα έρχεται στην ιδέα να προσφέρει ένα μοντέλο που βασίζεται σε διαφημίσεις για να διευρύνει τη βάση των συνδρομητών του και να βγάλει περισσότερα χρήματα - και επίσης εμπνέει την ιδέα να μπει σε νέα livestream events από stand-up comedians.

H κατρακύλα της μετοχής του Netflix δεν έχει σταματημό! Από τα 680 δολάρια έχει φτάσει πλέον στα 180 δολάρια ανά μετοχή. Η αγορά της Activision Blizzard από την Microsoft (η οποία έχει το Xbox Game Pass), η διακοπή υπηρεσιών προς την Ρωσία, η αφαίρεση ταινιών και σειρών, η by default ενεργοποίηση αυτόματης ανανέωσης όταν κάνετε συνδρομή και μια σειρά από πολλές ακόμη πολιτικές, έχουν φέρει το Netflix με την πλάτη στον τοίχο.

Διαβάστε περισσότερα για την πτώση μετοχών του Netflix.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Jun 2022 12:36 #265214 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix θα βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022




Θα σας χρεώνει κιόλας.

Το Netflix ετοιμάζεται να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter , ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε στο φεστιβάλ Cannes Lions ότι η εταιρεία του σκοπεύει να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022. «Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών από το τραπέζι, το οποίο είναι άνθρωποι που λένε: «Το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα και δεν με πειράζει η διαφήμιση», είπε ο Σαράντος. "Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων. Δεν προσθέτουμε διαφημίσεις στο Netflix όπως το γνωρίζετε σήμερα. Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων για τους ανθρώπους που λένε: "Θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ διαφημίσεις.'

Ένα email που έστειλε η διοίκηση του Netflix στους εργαζόμενούς της και ανακάλυψαν οι New York Times τον Μάιο ανέφερε ότι η διοίκηση στοχεύει να λανσάρει το νέο επίπεδο συνδρομής που βασίζεται σε διαφημίσεις ήδη από τον Οκτώβριο. Την ίδια στιγμή, το Netflix θα εντείνει τις προσπάθειες για να σταματήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή την οποία η εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό. Το εάν το Netflix λανσάρει τη βαθμίδα που βασίζεται σε διαφημίσεις σε όλες τις αγορές ταυτόχρονα ή αν θα την κυκλοφορήσει πρώτα σε συγκεκριμένες χώρες, αυτό θα το δούμε. Σύμφωνα με το CNBC, στις Κάννες, το Netflix συναντήθηκε με την Google, την Comcast, την NBCUniversal και τη Roku για να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Επίσης, τον Μάιο, ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της AMC Networks, Matt Blank, χλεύασε την πεποίθηση του Netflix ότι το επίπεδο συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα ανατρέψει τα προβλήματά τους. Ο Blank είπε, "Είναι αστείο όταν ακούς έναν άλλο μεγάλο παίκτη της αγοράς να αντιμετωπίζει προβλήματα... ξαφνικά ένα διαφημιστικό επίπεδο θα λύσει όλα τα προβλήματα; Δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά σίγουρα θα το παρακολουθήσουμε."

Ωστόσο, στο Cannes Lions, ο Σαράντος έδειξε επίσης ότι το Netflix στρέφεται σε επίπεδα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όχι ως πανάκεια αλλά ως πείραμα. Το στέλεχος επέμεινε επίσης ότι η απώλεια 200.000 συνδρομητών του Netflix στο 1ο τρίμηνο, η προσδοκία να χάσει 2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο και η επακόλουθη ελεύθερη πτώση των μετοχών από τότε είναι μόνο ένα μέρος των "αναπόφευκτων σκαμπανεβάσεων". «Έχουμε αποκομίσει εμπειρίες όπου η αγορά αποτραβιέται από τη βασική μας δραστηριότητα (σ.σ. streaming) και πρέπει να αποδείξουμε ότι θα εξακολουθεί να λειτουργεί και θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα», είπε ο Σαράντος. 

Θυμίζουμε ότι το Netflix έχασε πολλούς συνδρομητές, αλλά και είδε την μετοχή του να μειώνεται, αρχικά από την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και στη συνέχεια από τις διακοπές δραστηριοτήτων της προς την Ρωσία. Δείτε φυσικά την δική μας απάντηση και γιατί δεν ανεβάζουμε πλέον τις νέες παραγωγές του Netflix.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jun 2022 14:01 #265267 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix θα βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022




Θα σας χρεώνει κιόλας.

Το Netflix ετοιμάζεται να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022.

Σύμφωνα με το The Hollywood Reporter , ο συν-διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ted Sarandos, αποκάλυψε στο φεστιβάλ Cannes Lions ότι η εταιρεία του σκοπεύει να βάλει διαφημίσεις μέχρι το τέλος του 2022. «Έχουμε αφήσει ένα μεγάλο τμήμα πελατών από το τραπέζι, το οποίο είναι άνθρωποι που λένε: «Το Netflix είναι πολύ ακριβό για μένα και δεν με πειράζει η διαφήμιση», είπε ο Σαράντος. "Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων. Δεν προσθέτουμε διαφημίσεις στο Netflix όπως το γνωρίζετε σήμερα. Προσθέτουμε ένα επίπεδο διαφημίσεων για τους ανθρώπους που λένε: "Θέλω χαμηλότερη τιμή και θα παρακολουθώ διαφημίσεις.'

Ένα email που έστειλε η διοίκηση του Netflix στους εργαζόμενούς της και ανακάλυψαν οι New York Times τον Μάιο ανέφερε ότι η διοίκηση στοχεύει να λανσάρει το νέο επίπεδο συνδρομής που βασίζεται σε διαφημίσεις ήδη από τον Οκτώβριο. Την ίδια στιγμή, το Netflix θα εντείνει τις προσπάθειες για να σταματήσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή την οποία η εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό. Το εάν το Netflix λανσάρει τη βαθμίδα που βασίζεται σε διαφημίσεις σε όλες τις αγορές ταυτόχρονα ή αν θα την κυκλοφορήσει πρώτα σε συγκεκριμένες χώρες, αυτό θα το δούμε. Σύμφωνα με το CNBC, στις Κάννες, το Netflix συναντήθηκε με την Google, την Comcast, την NBCUniversal και τη Roku για να συζητήσουν πιθανές συνεργασίες σε επίπεδο μάρκετινγκ.

Επίσης, τον Μάιο, ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της AMC Networks, Matt Blank, χλεύασε την πεποίθηση του Netflix ότι το επίπεδο συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα ανατρέψει τα προβλήματά τους. Ο Blank είπε, "Είναι αστείο όταν ακούς έναν άλλο μεγάλο παίκτη της αγοράς να αντιμετωπίζει προβλήματα... ξαφνικά ένα διαφημιστικό επίπεδο θα λύσει όλα τα προβλήματα; Δεν πιστεύουμε ότι αυτό είναι αλήθεια, αλλά σίγουρα θα το παρακολουθήσουμε."

Ωστόσο, στο Cannes Lions, ο Σαράντος έδειξε επίσης ότι το Netflix στρέφεται σε επίπεδα που υποστηρίζονται από διαφημίσεις όχι ως πανάκεια αλλά ως πείραμα. Το στέλεχος επέμεινε επίσης ότι η απώλεια 200.000 συνδρομητών του Netflix στο 1ο τρίμηνο, η προσδοκία να χάσει 2 εκατομμύρια το δεύτερο τρίμηνο και η επακόλουθη ελεύθερη πτώση των μετοχών από τότε είναι μόνο ένα μέρος των "αναπόφευκτων σκαμπανεβάσεων". «Έχουμε αποκομίσει εμπειρίες όπου η αγορά αποτραβιέται από τη βασική μας δραστηριότητα (σ.σ. streaming) και πρέπει να αποδείξουμε ότι θα εξακολουθεί να λειτουργεί και θα λειτουργήσει μακροπρόθεσμα», είπε ο Σαράντος. 

Θυμίζουμε ότι το Netflix έχασε πολλούς συνδρομητές, αλλά και είδε την μετοχή του να μειώνεται, αρχικά από την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και στη συνέχεια από τις διακοπές δραστηριοτήτων της προς την Ρωσία. Δείτε φυσικά την δική μας απάντηση και γιατί δεν ανεβάζουμε πλέον τις νέες παραγωγές του Netflix.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jul 2022 19:59 #265588 by Nikos Georgopoulos
Microsoft και Netflix θα συνεργαστούν για συνδρομητική υπηρεσία με διαφημίσεις




Ενδέχεται να υπάρχουν και free-to-play games!

Πριν από μερικές εβδομάδες, το Netflix επιβεβαίωσε τις φήμες ότι θα εισάγει ένα φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις, κάτι που γνώρισε αντιδράσεις από τους fans του.

Τώρα, το Netflix ανακοίνωσε συνεργασία με την...Microsoft. Την εταιρεία που "εξαιτίας της", μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, η μετοχή του Netflix έπεσε κατακόρυφα. Το Netflix λοιπόν ανακοίνωσε: Θα βάλουμε ένα νέο πρόγραμμα συνδρομής με υποστήριξη διαφημίσεων χαμηλότερης τιμής για τους καταναλωτές, επιπλέον των υπαρχόντων βασικών, τυπικών και premium προγραμμάτων μας χωρίς διαφημίσεις. Σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι επιλέξαμε τη Microsoft ως παγκόσμιο συνεργάτη μας για την τεχνολογία διαφήμισης και τις πωλήσεις. Ο μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές και μια premium -καλύτερη από την τηλεόραση- εμπειρία για τους διαφημιστές. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Microsoft καθώς φέρνουμε αυτή τη νέα υπηρεσία στη ζωή".

O Mikhail Parakhin, Πρόεδρος Web Experiences της Microsoft, δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι να είμαστε πλέον συνεργάτης τεχνολογίας και πωλήσεων του Netflix για να βοηθήσουμε στην ενίσχυση της πρώτης συνδρομής με διαφημίσεις. Οι Marketing Managers που αναζητούν τη Microsoft για τις διαφημιστικές τους ανάγκες θα έχουν πρόσβαση στο κοινό του Netflix. Όλες οι διαφημίσεις που προβάλλονται στο Netflix θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμες μέσω της πλατφόρμας της Microsoft. Η σημερινή ανακοίνωση υποστηρίζει επίσης την προσέγγιση της Microsoft για το απόρρητο, η οποία βασίζεται στην προστασία των πληροφοριών των πελατών.

Η Microsoft ετοιμάζει free-to-play games με διαφημίσεις;
Μέχρι τώρα παίζαμε free-to-play games, πληρώνοντας μικροσυναλλαγές όποτε (και αν) θέλαμε. Η Microsoft τον Απρίλιο φάνηκε μέσα από δημοσίευμα  ότι σκοπεύει να μας παρέχει free-to-play games...με διαφημίσεις! Μήπως το Netflix είναι ένας τρόπος και η Αμερικάνικη εταιρεία απλά δεν το ανακοίνωσε, φοβούμενη αντιδράσεις;

Τον Απρίλιο, η Microsoft απ' ότι φαίνεται είχε σε ανάπτυξη ένα πρόγραμμα διαφημίσεων που θα επιτρέπει σε εταιρείες να διαφημίζονται σε free-to-play Xbox games! Δημόσια αρνήθηκε να κάνει δηλώσεις για το θέμα αυτό. Οπότε το Netflix ίσως να είναι μία βάση για πειραματισμούς, καθώς αν πετύχει το φθηνό συνδρομητικό μοντέλο διαφημίσεων του Netflix, τότε μπορεί να σκεφτεί και να το εφαρμόσει. Εξαρτάται και από την τιμή βέβαια. Γιατί άλλο 1 και 2 ευρώ το μήνα και άλλο 6-7. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Jul 2022 11:33 #265680 by Nikos Georgopoulos
Το Netflix θα αρχίσει να χρεώνει συνδρομητές επιπλέον αν μοιράζονται τον κωδικό τους με φίλους




Άρχισε από την Νότια Αμερική.

Η αλήθεια είναι ότι το Netflix έχει χάσει πολλά έσοδα από τους συνδρομητές του που μοιράζονται τον κωδικό με φίλους. Ωστόσο, από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Πρώτον υπάρχουν και άλλα συνδρομητικά δίκτυα, δεύτερον έχει αυξήσει τις τιμές του, τρίτον έχει αφαιρέσει τόνους από σειρές και ταινίες και τέταρτον έχει ξεκόψει 150 εκατομμύρια Ρώσους λόγω κυρώσεων! Με απλά λόγια...ο λόγος που το Netflix χάνει συνδρομητές είναι επειδή "έχει βγάλει το ίδιο τα μάτια του".

Το Netflix ετοιμάζει μία νέα σειρά μέτρων με στόχο να γλιτώσει την απώλεια εσόδων και την κατρακύλα της μετοχής, που από τα 700 δολάρια τον Οκτώβριο έφτασε σήμερα να είναι 193 δολάρια. Άρχισε να ζητά από τους συνδρομητές της Νότιας Αμερικής να δίνουν επιπλέον δολάρια, αν θέλουν να μοιράζονται τους κωδικούς τους με άλλους χρήστες. Σύμφωνα με το Bloomberg , το μέτρο εφαρμόζεται στην Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, τη Γουατεμάλα, την Ονδούρα και τον Άγιο Δομίνικο, εκεί όπου ζητείται μεγαλύτερο κόστος σε συνδρομητές, εάν θέλουν να χρησιμοποιήσουν έναν λογαριασμό για περισσότερες από δύο εβδομάδες εκτός της κύριας κατοικίας τους. Αυτό έχει ως στόχο να αποτρέψει τη μακροπρόθεσμη κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, ενώ εξακολουθεί να λαμβάνει υπόψη πράγματα όπως οι διακοπές. Κοινώς, αν θέλετε να κάνετε διακοπές...πάνω από δύο εβδομάδες σε άλλη πόλη, θα πρέπει να πληρώσετε παραπάνω!

Σε αυτές τις χώρες, οι συνδρομητές θα έχουν μια κύρια κατοικία όπου θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις συσκευές. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Netflix σε δευτερεύουσα κατοικία, το Netflix σας ζητά να πληρώσετε περίπου 1,70 $ στην Αργεντινή και 2,99 $ στις άλλες χώρες. Ανάλογα με το πακέτο συνδρομής σας, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερα επιπλέον σπίτια. Ένα στο Βασικό πρόγραμμα, δύο στο Βασικό πρόγραμμα και τρία στο Premium. Το Bloomberg λέει ότι αυτό δεν θα επηρεάσει τους χρήστες σε smartphone, tablet ή φορητούς υπολογιστές, αλλά το κύριο πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει: πώς αποφασίζει το Netflix τι θεωρείται ένα σπίτι;

Πως υπολογίζεται το «ένα σπίτι;»
Το Netflix άρχισε να δοκιμάζει το μέτρο αυτό τον Μάρτιο σε Χιλή, Περού και Κόστα Ρίκα. Για τη δοκιμή αυτή, το Netflix επέτρεψε στους χρήστες να προσθέσουν "υπολογαριασμούς" σε έναν υπάρχοντα λογαριασμό για περίπου 2-3 ​​$ USD. Ωστόσο, στον υπόλοιπο κόσμο, τον Μάιο οι συνδρομητές δεν ήταν σίγουροι για το πως ορίζεται το νουκοκυριό από το Netflix (ενώ κάποιοι χρήστες βρήκαν τρόπους να παρακάμψουν πλήρως το μήνυμα).

Για παράδειγμα, εάν οι κινητές συσκευές παραμένουν ανεπηρέαστες, το Netflix λαμβάνει αυτή την απόφαση με βάση την απευθείας σύνδεση της συσκευής στον πάροχο κινητής τηλεφωνίας ή αυτό περιλαμβάνει και τη χρήση WiFi; Εάν κάποιος παίρνει το φορητό υπολογιστή του πέρα-δώθε ανάμεσα σε δύο σπίτια, είναι αυτά δύο νοικοκυριά; Και πως προσδιορίζει το Netflix ότι βρίσκεστε σε φορητή συσκευή;

100 εκατομμύρια νοικοκυριά χρησιμοποιούν κοινόχρηστους κωδικούς πρόσβασης
Το Bloomberg σημειώνει ότι περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά χρησιμοποιούν λογαριασμούς που έχουν πληρωθεί από άλλα άτομα και επισήμανε ότι η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης αποτελεί λόγο για την επιβράδυνση της ανάπτυξής του Netflix και για την απώλεια πελατών σε σχεδόν 10 χρόνια το 1ο τρίμηνο του 2022. Η τιμή της μετοχής της εταιρείας μειώθηκε κατά σχεδόν 70% φέτος. Το Netflix λέει ότι η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ήταν ιδιαίτερα υψηλή στη Λατινική Αμερική, επομένως δοκιμάζει τις πρώτες τις κινήσεις αρχικά εκεί.

Η εταιρεία προσπαθεί να επιτύχει μια ισορροπία μεταξύ του να πείσει αυτούς τους χρήστες που μοιράζονται τον κωδικό πρόσβασης να δώσουν τουλάχιστον μερικά δολάρια χωρίς να αποξενώσει επίσης τους χρήστες που πληρώνουν ταυτόχρονα. Η εταιρεία ελπίζει επίσης να διευκολύνει τη μετάβαση με ένα εργαλείο μεταφοράς λογαριασμού που σας επιτρέπει να μεταφέρετε το προφίλ χρήστη σας - Recommendations, Watch History και My List - σε έναν από αυτούς τους δευτερεύοντες λογαριασμούς ή σε έναν εντελώς νέο λογαριασμό.

Ορισμένοι συνδρομητές μπορεί μετά από αυτό να διακόψουν την συνδρομή τους στο Netflix, αντί να επιλέξουν να πληρώνουν περισσότερο. Μέσα σε όλα αυτά, το Netflix σκέφτεται και τις διαφημίσεις, ώστε να μπορεί τουλάχιστον να έχει επιπλέον έσοδα από όσες ξεχωριστές συσκευές βλέπουν μια ταινία ή μία σειρά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Aug 2022 20:06 #265977 by Nikos Georgopoulos
Ούτε το 1% των συνδρομητών του Netflix δεν παίζουν τα games του




Μόλις 1,7 εκατομμύρια συνδρομητές από τους 221 τα παίζουν.

Το Netflix μπορεί να θέλει να εστιάσει στα games, αλλά με τόσα...casual games-σαβούρες που έχει μαζέψει και κυρίως λόγω του κόσμου στον οποίο απευθύνεται, ούτε το 1% των συνδρομητών του δεν παίζουν τα games του.

Υπάρχουν περίπου 221 εκατομμύρια συνδρομητές Netflix, αλλά μόνο 1,7 εκατομμύρια ασχολούνται πραγματικά με τα games σε καθημερινή βάση. Σύμφωνα με την Apptopia , οι προσφορές των Netflix games έχουν γίνει download μόνο 23,3 εκατομμύρια φορές από το ξεκίνημά τους μέχρι σήμερα.

Τα ίδια τα games δεν αποτελούν μέρος της ίδιας της κύριας εφαρμογής Netflix. Αντίθετα, ενώ τα games είναι προσβάσιμα μόνο σε συνδρομητές, όλα πρέπει να ληφθούν ξεχωριστά από το app store. 

Θυμίζουμε ότι το Netflix έχασε ένα εκατομμύριο συνδρομητές το τελευταίο τρίμηνο και συνεχίσει την κάθοδο. Πριν από αυτό, έχασε και όλη την Ρωσία λόγω των κυρώσεων που επέβαλε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.