Φήμη: Το BioShock 4 θα είναι open world Action RPG
Άνοιξαν θέσεις εργασίας.
Ένα σύνολο καταχωρίσεων θέσεων εργασίας για προγραμματιστές BioShock 4 Cloud Chamber Games μας δίνει μια εικόνα για το πώς θα λειτουργήσει το επόμενο παιχνίδι BioShock.
Οι λίστες σημειώνουν κενές θέσεις σε ρόλους όπως ο Senior Voice Designer και ο Systems Designer, με τη λίστα για τον πρώτο να αποκαλύπτει ένα ”φιλόδοξο, αφηγηματικό έργο γεμάτο χαρακτήρα και προσωπικότητα”.
Συγκεκριμένα, υπάρχει μια πρόσκληση για προγραμματιστές με εμπειρία που εργάζονται σε RPG, ώστε να μπορούν να ενσωματώσουν καλύτερα τα ”συστήματα διαλόγου” του τίτλου. Ακούγεται σαν το σύστημα διαλόγου του Fallout, σημειώνει ο χρήστης του ResetEra MauroNL. ”Σκεφτείτε τις δυνατότητες!”, ολοκληρώνει η διαφήμιση.
Ένας άλλος ρόλος, αυτή τη φορά για το Game AI Programmer σημειώνει ότι ο κόσμος θα είναι κάπως πιο απασχολημένος από ό, τι περιμένουμε από τη σειρά μέχρι σήμερα, με ένα ”ουσιαστικό σύστημα αστικού πλήθους AI” σχεδιασμένο για τον τίτλο. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι διαφημίσεις εργασίας υπαινίσσονται το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Τον Αύγουστο, το Cloud Chamber προσέλαβε έναν Lead Environmental Modeller σε μια διαφήμιση που έδωσε κάποιες συμβουλές σχετικά με την τοποθεσία του παιχνιδιού.
Δείτε το σχετικό tweet.
Το νέο Bioshock παραμένει νωρίς στην ανάπτυξη και πιθανότατα θα παραμείνει πίσω από κλειστές πόρτες για λίγο ακόμη. Εάν είστε αμφίβολοι για τη μοίρα της σειράς, μην ανησυχείτε. O developer έχει ένα εντυπωσιακό γενεαλογικό σύστημα και φαίνεται ότι η σειρά είναι σε καλή κατάσταση - ακόμα κι αν ο Ken Levine εργάζεται για κάτι άλλο.