Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Dontnod Entertainment: Γενική συζήτηση

More
06 Nov 2020 17:34 #240841 by Βασίλης Κτενίδης
Παρά το ότι η Γαλλική εταιρεία ανάπτυξης Dontnod Entertainment έχει γίνει γνωστή για τα Adventures της όπως το Life is Strange και το Tell Me Why, έχει επιμεληθεί όμως και το sci-fi Action Adventure, Remember Me, όπως και το RPG Vampyr.

Όταν ο διευθύνων σύμβουλος Oskar Guilbert ανέφερε τα έξι projects που ετοιμάζει η εταιρεία, δήλωσε ότι ενδέχεται ο κόσμος να εκπλαγεί: "Δεν θέλουμε να μένουμε στο ίδιο πράγμα κάθε φορά. Καινοτομούμε. Επανασχεδιάζουμε τους εαυτούς μας σε σχέση με την ποιότητα, τα mechanics και την τεχνολογία. Το να βρίσκουμε νέους τρόπους να αφηγούμαστε τις ιστορίες είναι πολύ σημαντικό."
Στην συνέντευξη ο Oskar Guilbert αναφέρει ότι τα Action RPG και η διαδραστική φαντασία είναι είδη που θέλει να εξερευνήσει, σημειώνοντας ότι η ομάδα ανάπτυξης γνωρίζει το παράδειγμα που έθεσε η Telltale Gems η οποία κύλησε με μία επιτυχημένη φόρμουλα αφότου αυτή είχε σταματήσει να έχει ανταπόκριση στο αγοραστικό κοινό. Ο ίδιος είπε: "Γνωρίζουμε ότι είναι σημαντική η ανανέωση των mechanics, όπως επίσης η εμφάνιση και η αίσθηση των video games μας και όχι απαραίτητα η αλλαγή της αφήγησης.

H Dontnod Entertainment θα προσθέσει ακόμα μία ομάδα ανάπτυξης για να βοηθήσει στα έξι νέα projects, με έδρα το Montreal η οποία θα απαρτίζεται από 50 εργαζόμενους. Το επερχόμενο project της Dontnod Entertainment είναι το Twin Mirror το όποιο θα εκδώσει η ίδια και θα κυκλοφορήσει στη 1 Δεκεμβρίου αποκλειστικά στο Epic Games Store για έναν χρόνο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2022 00:28 #261769 by Nikos Georgopoulos
Η Dontnod, εταιρεία ανάπτυξης του Life is Strange, ετοιμάζει 8 games μέχρι το 2025




Τα δύο προέρχονται από μικρές εταιρείες ανάπτυξης.

Η Dontnod Entertainment, εταιρεία ανάπτυξης των Life is Strange 2, Tell me Why και άλλων games, ετοιμάζει 8 νέα games μέχρι το 2025.

Μόνο δύο από τα οποία έχουν ανακοινωθεί δημόσια. Θα είναι publisher του A Flame in Winter της Δανέζικης εταιρείας ανάπτυξης PortaPlay's Gerda και ένα νέο video game της Studio Tolima. Τα άλλα έξι θα ανακοινωθούν στην πορεία. Ένα εξ αυτών των games θα είναι το Project 8 της Focus Entertainment.



Επιπλέον, η Dontnod του Μόντρεαλ στον Καναδά εργάζεται για πολλά games ταυτόχρονα, με γνώμονα τις δυνατές αφηγήσεις. Η Dontnod μπορεί επίσης να συνεχίσει να ψάχνει εξωτερικά για νέες συνεργασίες, ενδεχομένως κάνοντας publish games άλλων εταιρειών ανάπτυξης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 Feb 2024 21:34 #275078 by Nikos Georgopoulos
Κακή διαχείριση εργαζομένων στην Don't Nod του Life is Strange




Σύμφωνα με το Γαλλικό Εργατικό Συνδικάτο.

Μια έκθεση από το Γαλλικό συνδικάτο εργαζομένων στη βιομηχανία gaming έχει προκαλέσει ανησυχίες από το προσωπικό της Γαλλικής εταιρείας ανάπτυξης των Life is Strange και Vampyr, Don't Nod.

Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα το Αction RPG Banishers: Ghosts of Eden, μετά τις περσινές επιτυχίες της, τα Jusant και Harmony: The Fall of Reverie. H έκθεση από το γαλλικό συνδικάτο Le Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo (STJV) υποστηρίζει ότι το προσωπικό της Don't Nod υπόκειται σε κακή διαχείριση από την εταιρεία λόγω της ανάγκης να ισορροπήσει πολλά project με συχνή αλλαγή προθεσμιών, αντιφατικές οδηγίες και "έλλειψη μακροπρόθεσμου οράματος" για την ευημερία του εργατικού δυναμικού. Το STJV δήλωσε ότι "[οι συνθήκες] προκαλούν στρες και εξουθένωση περιμένοντας τις αποφάσεις της διοίκησης. Το STJV εκφράζει ανησυχία για τους ψυχοκοινωνικούς κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι της Don't Nod, λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό αριθμό αναφορών για δυσαρέσκεια και απουσίες λόγω ασθενειών."

Η Don't Nod επιβεβαίωσε ότι είχε δει την έκθεση του STJV και τώρα είναι εμπλεκόμενη με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και διεξάγει συνεδρίες ερωτήσεων-απαντήσεων σε όλη την εταιρεία για να συλλέξει πληροφορίες και να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες. Η έκθεση ισχυρίζεται ότι η επιτυχία του Jusant "απέτυχε να ανταποκριθεί στις εμπορικές προσδοκίες" των ανώτερων στελεχών της εταιρείας, οι οποίοι στη συνέχεια διασκόρπισαν την ομάδα του σε άλλα project σε διάστημα δύο μηνών όπου το προσωπικό έμεινε στο σκοτάδι σχετικά με το μέλλον του. Η έκθεση επισημαίνει επίσης ότι "όλες" οι ομάδες υπολειτουργούν, με την κατάσταση να αποτελεί "κίνδυνο για την υγεία των εργαζομένων.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Apr 2024 10:19 #275559 by Nikos Georgopoulos
Νέα αναφορά για τοξικότητα στην εταιρεία



12 νυν και πρώην εργαζόμενοι της Don't Nod κάνουν λόγο για τοξικό εργασιακό περιβάλλον στην εταιρεία. Υπάρχουν υπάλληλοι που προσβάλουν άλλους συναδέλφους, γίνεται bullying μεταξύ εργαζομένων, υπάρχουν περίοδοι crunch στην κυκλοφορία των games, ενώ η διοίκηση της εταιρείας κατηγορείται ότι "εξουθενώνει" τους υπαλλήλους της!
Το παράδοξο είναι ότι η Γαλλική εταιρεία παρουσιάζει το δήθεν "inclusivity" και "diversity" στα games της. Οι εργαζόμενοι της Don't Nod μίλησαν για σεξουαλικές παρενοχλήσεις, εκφοβισμούς, τρανσφοβία (σ.σ. ειρωνικό για μια εταιρεία ανάπτυξης που έφτιαξε το Tell Me Why με πρωταγωνιστή έναν τρανς) και τοξικότητες διαφόρων τύπων. Η διοίκηση της εταιρείας άφησε αυτές τις αναφορές "χωρίς εξήγηση για πολλούς μήνες". Υπήρχε για παράδειγμα σεξουαλική παρενόχληση και επιθετικότητα από έναν lead developer προς γυναίκες της εταιρείας. Η διοίκηση είπε ότι πρώτα απάντησε στα παράπονα των εργαζομένων μετακινώντας τα γραφεία της ομάδας του πιο μακριά από άλλα τμήματα, αντί να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση του. συμπεριφορά άμεσα. Το εν λόγω μέλος του προσωπικού, ωστόσο, τελικά έφυγε από την εταιρεία.

Ομοίως, η ομάδα της Deck Nine - που περιγράφεται ως μια από τις πιο diversive - λέγεται ότι αντιμετώπισε σεξισμό, παρενόχληση, εκφοβισμό, τρανσφοβία, μικροεπιθετικότητες, αποξένωση και πολλά άλλα από την Don't Nod, ενώ ιδιαίτερες καταγγελίες υποβλήθηκαν στον πρώην Creative Lead της Deck Nine, Zak Garriss. Οι καταγγελίες είχαν να κάνουν για «προσωπικά όρια που ξεπεράστηκαν, δηλαδή παρενοχλήσεις στις γυναίκες», ενώ ο Garriss αντέκρουσε τα επιχειρήματα αυτά. Υπήρχαν επίσης περιπτώσεις όπου «έκανε επιθέσεις εναντίον όσων διαφωνούσαν μαζί του στη δουλειά», ειδικά εκείνων που «μάχονται για πιο στοχαστικές, αυθεντικές ή ευαίσθητες απεικονίσεις χαρακτήρων».

Ο Garriss λέγεται ότι «επίπληξε» το προσωπικό που ρώτησε για την σχετικά καθυστερημένη αφαίρεση ενός τρανς χαρακτήρα στο Life is Strange: True Colours και κατηγορείται ότι δεν ήθελε πεισματικά να ακούσει το προσωπικό που εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με «προβληματικές» πτυχές του Life is Strange: True Colors. Αυτά φέρεται να περιελάμβαναν μια σκηνή που τελικά αφαιρέθηκε, στην οποία το ποτό της ηρωίδας Alex πέφτει σε ένα μπαρ, κάτι που αρκετοί υπάλληλοι θεώρησαν ότι θα μπορούσε να «είναι κάτι που θα προκαλέσει» ορισμένους παίκτες και κάτι σε ένα από τα φινάλε του παιχνιδιού που ορισμένοι στην αφηγηματική ομάδα θεώρησαν ως «προβληματική απεικόνιση μεταναστών εργαζομένων». Ο Garriss φέρεται να κατηγόρησε όσους ήταν ενάντια στο έργο του και είπε ότι «κόλλησαν υπερβολικά στις πολιτικές ιδεολογίες».

Αργότερα, ο Garriss «αποστασιοποιήθηκε» από την ομάδα των σεναριογράφων και συνεργάστηκε με ένα ακόμη άτομο από την διοίκηση για να «πάρει τις περισσότερες αποφάσεις για την ιστορία, ξαναγράφοντας έργα από άλλους σεναριογράφους, χωρίς να τους επιτρέψει να δώσουν σχόλια για αλλαγές, ακόμη και σε ιστορίες που επικεντρώνονται σε περιθωριοποιημένους χαρακτήρες».

Ο Garriss δήλωσε: «Σε όλη μου την καριέρα, δεν έχω δουλέψει ποτέ με σεναριογράφους που ήταν τόσο δημιουργικά άκαμπτοι, ανταγωνιστικοί προς τη διαφορετικότητα ή λιγότερο διατεθειμένοι να ακούσουν ή να συμβιβαστούν όσο λίγοι εκλεκτοί αυτής της ομάδας. ." Ο Garriss ισχυρίζεται επίσης ότι η δουλειά της αφηγηματικής ομάδας στο True Colors ήταν "τόσο φτωχή, που το παιχνίδι απειλήθηκε πραγματικά με ακύρωση" και ότι αργότερα προσπάθησε να μειώσει την "επιρροή" ορισμένων μελών της ομάδας επειδή "η συμπεριφορά τους έγινε αντιεπαγγελματική, περισσότερο ανταγωνιστική και καταγγελτική απέναντί μου για την τοξικότητα , η οποία ήταν στην πραγματικότητα αποτέλεσμα της συμπεριφοράς τους». 

Ο Garriss τελικά έφυγε από την Deck Nine οικειοθελώς, αλλά πρώτα οι συνάδελφοί του είχαν αναφέρει την συμπεριφορά του στη διοίκηση. Η ηγεσία της Deck Nine λέγεται για άλλη μια φορά ότι άργησε να λάβει σοβαρά υπόψη τα παράπονα των εργαζομένων, με τη διοίκηση να προσπαθεί αργότερα να επαναφέρει τον Garriss για να διορθώσει κάτι σε ένα άλλο project - μια απόφαση που οδήγησε πολλούς σεναριογράφους να υποβάλουν τις παραιτήσεις τους.

Οι αναφορές των 12 εργαζομένων υπογραμμίζουν άλλες περιπτώσεις ανησυχητικής συμπεριφοράς, συμπεριλαμβανομένων των ισχυρισμών για την αμετάβλητη απάντηση της ηγεσίας στην ανακάλυψη από υπαλλήλους πέρυσι ότι ένα μέλος του προσωπικού φαινόταν να έχει εισάγει κρυφά ναζιστικά συνθήματα, memes και άλλες προβληματικές εικόνες στο Life is Strange: True Colors.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Sep 2024 11:41 #277752 by Nikos Georgopoulos
Η Don't Nod σταματάει την ανάπτυξη 2 μελλοντικών games λόγω μειωμένων εσόδων




Τα Jusant και Banishers είχαν χαμηλές πωλήσεις.

Η Don't Nod σταματάει προσωρινά την ανάπτυξη 2 μελλοντικών games λόγω μειωμένων εσόδων, καθώς τα Banishers: Ghosts of New Eden και Jusant είχαν χαμηλότερες πωλήσεις από το αναμενόμενο.

Συγκεκριμένα η Γαλλική εταιρεία ανάπτυξης δήλωσε στα οικονομικά της αποτελέσματα, τα οποία ήταν 11% κάτω σε σχέση με πέρυσι: Προφανώς είμαστε απογοητευμένοι με τις πρόσφατες επιδόσεις μας σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική και επιλεκτική αγορά. Παρά την εξαιρετική ανταπόκριση από τους κριτικούς, τα Jusant και Banishers: Ghosts of New Eden δυστυχώς δεν έφτασαν τα οικονομικά αποτελέσματα που ελπίζαμε, με αποτέλεσμα την πτώση των οικονομικών μας αποτελεσμάτων του πρώτου εξαμήνου του 2024, αλλά και να επανεξετάσουμε όλες τις περιπτώσεις για τα σχέδιά μας.



Μία από τις κινήσεις της Don't Nod είναι να σταματήσει προσωρινά δύο projects και να επικεντρωθεί στην μεγαλύτερη πιθανή επιστροφή επένδυσης βραχυπρόθεσμα. Η επόμενη κυκλοφορία της θα είναι το Lost Records: Bloom and Rage, το οποίο θα κυκλοφορήσει σε επεισόδια με το πρώτο να έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο του 2025.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Nov 2024 10:52 #278911 by Nikos Georgopoulos
Απεργία στην Don't Nod, εταιρεία ανάπτυξης του Life Is Strange, λόγω απολύσεων




Επειδή τα (woke) games της δεν πουλάνε.

Οι εργαζόμενοι της Don't Nod πρόκειται να απεργήσουν αυτήν την Παρασκευή , αφού η εταιρεία ανάπτυξης ετοιμάζει μαζικές απολύσεις, λόγω μειωμένων εσόδων στα games της.

Οι developers των Life is Strange και Tell Me Why πρόκειται να απεργήσουν αυτή την εβδομάδα λόγω επικείμενων απολύσεων. Το STJV (Le Syndicat des Travailleurs et Travailleuses du Jeu Vidéo, "Video Games Workers Union") ανακοίνωσε ότι το σημείο διαμαρτυρίας θα είναι δίπλα στα κεντρικά γραφεία του στούντιο στο Παρίσι.

Την περασμένη εβδομάδα, το σωματείο κάλεσε σε απεργία τους εργαζόμενους λόγω των 69 εργαζομένων που αναμένεται να απολυθούν. Ο διευθύνων σύμβουλος της Don't Nod Oskar Guilbert εξήγησε ότι μια νέα πρωτοβουλία σχεδιάστηκε για ένα «έργο αναδιοργάνωσης για να διασφαλιστεί το μακροπρόθεσμο μέλλον της εταιρείας» εν μέσω «επιδείνωσης» των οικονομικών αποτελεσμάτων της.

Ο Guilbert δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του εξαμήνου για το 2024 αντικατοπτρίζουν την άσχημη οικονομική απόδοση της τελευταίας περιόδου, παρά τα καλά reviews στο Metacritic, καθώς και τον λογιστικό αντίκτυπο των αποφάσεων που έπρεπε να λάβουμε. Τα αρχικά μέτρα υποστήριξης απόδοσης που ανακοινώθηκαν την περασμένη άνοιξη δεν φαίνονται πλέον επαρκή για διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας. Ως αποτέλεσμα, παρουσιάσαμε σήμερα ένα σχέδιο αναδιοργάνωσης στα αντιπροσωπευτικά όργανα των εργαζομένων, το οποίο θα μπορούσε να θέσει το Don't Nod σε μια νέα αναπτυξιακή τροχιά», πρόσθεσε. "Έχω πλήρη επίγνωση του αντίκτυπου που μπορεί να έχει αυτό το έργο σε όλους τους υπαλλήλους μας. Η διασφάλιση των πόρων της εταιρείας μας και η αποκατάσταση της ικανότητάς της να αποδίδει περισσότερα σε έναν ολοένα πιο ανταγωνιστικό και επιλεκτικό κλάδο είναι εξαιρετικά απαραίτητα στοιχεία».

Κοινώς, τα games της Don't Nod δεν πούλησαν όσο περίμεναν. Λογικό, μιας και όλα τα games της εταιρείας είναι γεμάτα μόνο με woke στοιχεία και προώθηση αποκλειστικά της συγκεκριμένης ατζέντας. Μάλιστα είναι η μόνη εταιρεία ανάπτυξης που το έχει κάνει αυτό σε όλα της τα games.

Το SJV επεσήμανε τα αιτήματά του και απάντησε στη δήλωση γιατί απεργούν οι εργαζόμενοι και πώς μπορεί αυτό να ακυρωθεί: "Απαιτούμε από τη διοίκηση να εγκαταλείψει αμέσως αυτό το ανεύθυνο και άδικο σχέδιο απολύσεων. Απαιτούμε από τους εργαζόμενους του στούντιο, που είναι οι πιο ικανοί άνθρωποι, να έχουν πραγματικό λόγο σε όλες τις αποφάσεις. Απαιτούμε την παρουσία του Oskar Guilbert στις διαπραγματεύσεις και ότι αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη ως Διευθύνων Σύμβουλος. Αυτό το σχέδιο απόλυσης είναι παράλογο, βίαιο και δεν θα σώσει την εταιρεία μας. Καλούμε λοιπόν τους συναδέλφους μας να συνεχίσουν την κινητοποίησή τους με μονοήμερη απεργία την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου».

Παρά το γεγονός ότι έπρεπε να διακόψει τις παραγωγές δύο μελλοντικών κυκλοφοριών λόγω των χαμηλών πωλήσεων τόσο του Juscant όσο και του Banishers: Ghosts of New Eden, το Don't Nod έχει ακόμα ελπίδες για το Lost Records: Bloom and Rage, που θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.