Η Apple υποστηρίζει ότι η Epic χρησιμοποιεί την μεταξύ τους δικαστική διαμάχη, ως καμπάνια προώθησης του Fortnite.
H Apple κατέθεσε την δική της άποψη για την διαμάχη με την Epic, συντάσσοντας μέσω των δικηγόρων της, την υποστηρικτική της γραμμή.
Η Apple υποστηρίζει μέσα από το 37 σελίδων υπόμνημά της, ότι η Epic συνεχίζει επίτηδες την δικαστική διαμάχη για να κρατήσει στον αφρό της επικαιρότητας το Fortnite. H εταιρεία του App Store υποστηρίζει μέσω των εγγράφων της:’’ Η Epic ξεκίνησε την φωτιά, έριξε βενζίνη και τώρα ζητά εσπευσμένα βοήθεια από την Δικαιοσύνη για να την σβήσει. Βέβαια μπορεί να το κάνει και μόνη της, απλά αν συμμορφωθεί με τους όρους που της έχουν αποφέρει κέρδος στην πρότερη συνεργασία με την Apple.
Στην κατάθεσή της η Apple
ισχυρίζεται ότι το ενδιαφέρον των καταναλωτών για το Fortnite έχει μείωση της τάξης του 70% από τον Οκτώβριο του 2019 μέχρι και τον Ιούλιο του 2020. Η εταιρεία επίσης υποστηρίζει ότι η Epic δυσκολεύει την χρήση της Unreal Engine στους developers τρίτων εταιρειών, για χάρη του Fortnite. H Apple έχει ανακαλέσει τα δικαιώματα της Epic ως developer στις συσκευές iOS, κίνηση που η Epic θεωρεί ότι αποτρέπει την ίδια από το να υποστηρίζει την μηχανή γραφικών της στα προϊόντα της Apple.
H αρχή στο πολύκροτο σίριαλ έγινε τον Αύγουστο, όταν η Epic προσέθεσε την επιλογή για άμεσες πληρωμές στην ίδια για το Fortnite στα κινητά, παρακάμπτοντας έτσι τις μεθόδους πληρωμών των Apple και Google. Αυτή η κίνηση της Epic έρχεται σε αντιδιαστολή τους όρους του App Store, ουσιαστικά παρανομώντας. Η Google και η Apple καρπώνονται το 30% από τις πωλήσεις και η δράση αυτή της Epic, ώθησε την Apple να αφαιρέσει το Fortnite από το App Store. Τα βήματα αυτά εκατέρωθεν, οδήγησαν την όλη υπόθεση στα δικαστήρια.
Πάντως ενώ μπορεί να ακούγεται λίγο τραβηγμένη η υπόθεση της Apple για καμπάνια υπέρ του Fortnite - την στάση δηλαδή της Epic σχετικά με την δικαστική διαμάχη, αφού μιλάμε για ένα από τα πιο κερδοφόρα games των τελευταίων ετών – η Epic έχει κάνει κινήσεις που δικαιώνουν εν μέρει την πεποίθηση αυτή.
Συγκεκριμένα η Epic δημιούργησε μια διαφήμιση-παρωδία του 1984, της νουβέλας του George Orwell χρησιμοποιώντας το hashtag #FreeFortnite, παρακινώντας τους gamers να εκφράσουν έτσι την αντίθεσή τους με την πολιτική της Apple. Η κίνηση σε επίπεδο εντυπωσιασμού μπορεί να είχε αποτέλεσμα αλλά διασάλευσε το νόημα του έργου του Orwell αφού ο συγγραφέας κάνει λόγο για την παραπληροφόρηση και την κυβερνητική ασυδοσία μέσα από την παρακολούθηση των πολίτων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε την δικαστική διαμάχη μεταξύ δυο τεράστιων εταιρειών.