Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Kojima Productions: Γενική Συζήτηση

More
11 Feb 2020 17:36 - 13 Feb 2020 13:02 #231541 by Βασίλης Κτενίδης
Η Kojima Productions μαζεύει χρήματα για να βοηθήσει τους πυρόπληκτους της Αυστραλίας
Μπορείτε να συνδράμετε αγοράζοντας το PSN avatar ή το t-shirt.


Η Kojima Productions ανακοίνωσε δύο αντικείμενα των οποίων τα κέρδη θα πάνε στην βοήθεια των πυρόπληκτων της Αυστραλίας. Πρόκειται για ένα PSN avatar και ένα limited-edition μπλουζάκι τα οποία μπορείτε να αγοράσετε για να στηρίξετε την φιλανθρωπική κίνηση.

Τo avatar μπορείτε να το αγοράσετε κάνοντας δωρεά από ένα μέχρι 50 ευρώ και το t-shirt κοστίζει 25. Θα είναι διαθέσιμα για αγορά στις 29 Φεβρουαρίου 2020 και μπορείτε να τα αγοράσετε και ως bundle.
Last edit: 13 Feb 2020 13:02 by Giorgos Tsolaridis.
The following user(s) said Thank You: Ηλιας

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Feb 2020 13:40 #231853 by Giorgos Tsolaridis
Η Kojima Productions δεν θα συμμετάσχει στο GDC 2020 λόγω του κορωνοϊού
Ακυρώθηκε η ομιλία του Kojima.


Η Kojima Productions αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο Game Developers Conference 2020, λόγω του κορωνοϊού.

Τo event θα διεξαχθεί στο San Francisco τον Μάρτιο και ο Hideo Kojima επρόκειτο να παρουσιάσει στους game developers την φιλοσοφία πίσω από το game design του Death Stranding. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι "πήρε την δύσκολη απόφαση να ακυρώσει την συμμετοχή της στο GDC 2020 λόγω των αυξημένων ανησυχιών για τον κορωνοϊό. Παρότι το event ήταν πολυαναμενόμενο, δυστυχώς η ακύρωση περιλαμβάνει και τις ομιλίες στις 19 Μαρτίου από τον Hideo Kojima και στις 16 Μαρτίου από τον Eric Johnson".

Σε παρόμοιο μήκος κύματος κινήθηκε και η Sony, η οποία ακύρωσε την παρουσία της στην έκθεση PAX East.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 May 2020 00:58 #234462 by Giorgos Tsolaridis
Ο Imaizumi, ιδρυτικό μέλος της Kojima Productions, πηγαίνει στην Tencent
Είχε εργαστεί στα Metal Gear Solid και Death Stranding.


Ο Ken-Ichiro Imaizumi, πρώην developer της σειράς Metal Gear Solid, έφυγε από την Kojima Productions και πήρε μεταγραφή για την Tencent Europe.

Ο Imaizumi βρισκόταν στην Kojima Productions για σχεδόν 20 χρόνια (ήταν ιδρυτικό μέλος) και είχε συνεργαστεί μαζί της ως εμπορικός διευθυντής, επιβλέποντας τα περισσότερα Metal Gear Solid (από το 2001 κι έπειτα) και Death Stranding. Πλέον, θα εργαστεί στα γραφεία της Tencent στο Amsterdam. Η Tencent έχει στα σχέδιά της να επεκταθεί ευρέως στην ευρωπαϊκή αγορά και να επεκτείνει το WeChat app.

Ο λόγος αποχώρησης του Ken-Ichiro Imaizumi δεν έχει ακόμη γνωστοποιηθεί. Το Death Stranding πάντως, δέχθηκε σφοδρή κριτική από τα μέσα και μια μερίδα χρηστών, αν και θα μπορούσαμε να πούμε ότι η κύρια ευθύνη ανήκε στον Hideo Kojima. Απ' την άλλη, η Kojima Productions ετοιμάζει νέα projects και ίσως το έμπειρο στέλεχος να μπορούσε να συνεισφέρει σε ένα από αυτά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Aug 2020 16:26 #237199 by Giorgos Tsolaridis
Kojima: "Οι πρώτες μου δουλειές ήταν φωτογράφος και κηπουρός"
Έπεσε από δέντρο, τον κυνήγησαν μέλισσες και άλλα περιστατικά.


Πρωτού ο Hideo Kojima πιάσει δουλειά ως φοιτητής στην Konami το 1986, στην πρώτη του δουλειά ήταν φωτογράφος σε γάμους και κηπουρός!

Την αποκάλυψη αυτή την έκανε μέσω Twitter , λέγοντας μάλιστα ότι μια μέρα τον κυνήγησαν 10 μέλισσες μαζί και μια άλλη έπεσε από ένα δέντρο...έχοντας προηγουμένως πιεί...μια μπύρα! Ο τότε εργοδότης του του είχε πει να μην αρνείται ποτέ τα ποτά που του προσέφεραν οι πελάτες γιατί "θα ήταν αγενές". Βέβαια μία φορά αναγκάστηκε να πετάξει το γεύμα που έφερε μαζί του στη δουλειά γιατί ένας πελάτης προσφέρθηκε να του σερβίρει γεύμα.

Ο Hideo Kojima κατέληξε λέγοντας ότι οι συγκεκριμένες δουλειές τον βοήθησαν να μάθει για το νόημα της Ιαπωνικής φιλοξενίας, η οποία είναι γνωστή και ως "omotenashi" και η οποία έχει να κάνει με το να δίνουμε προτεραιότητα στις ανάγκες του καλεσμένου, τις οποίες ο οικοδεσπότης βάζει πάνω από τις δικές του σε κάθε περίσταση. Η συμπεριφορά αυτή -όπως κατέληξε- τον βοήθησε στο να προετοιμάσει το έδαφος για την καριέρα του στα video games.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Dec 2020 22:26 - 16 Dec 2020 18:38 #242520 by Αλεξάνδρα Αντασκαλίτσιι
Επετειακή ανακοίνωση της Kojima Productions
Παρουσιάστηκαν merch προϊόντα και artworks αλλά δεν έγινε ανακοίνωση για κάποιο νέο τίτλο.


Η Kojima Productions γιόρτασε τα πέντε χρόνια λειτουργίας της παρουσιάζοντας νέα merch προϊόντα και artworks όμως απογοήτευσε τους fans που περίμεναν να ανακοινωθεί κάποιο νέο παιχνίδι.

Ο Kojima είναι γνωστό ότι αναπτύσσει κάποιο νέο τίτλο, σύμφωνα με τις αγγελίες εργασίας που έχει δημοσιεύσει όμως δεν δόθηκε κάποια νέα πληροφορία καθώς η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε μόνο ένα νέο Wallpaper με την μασκότ της τον Ludens, ένα PDF όπου καλλιτέχνης Yoshi Shinkawa, εξηγεί πως τον δημιούργησε και μερικά merch προϊόντα.



Η Kojima Productions είπε στο Twitter ότι οι ανακοινώσεις που έκανε σήμερα είναι αποκλειστικά για γιορτάσει τα πέντε χρόνια λειτουργίας της και ευχαριστήσει τον κόσμο για την υποστήριξή του και ανέβασε επίσης ένα βίντεο για την απονομή του βραβείου BAFTA που έλαβε ο Kojima. Τα προϊόντα που παρουσιάστηκαν ήταν επίσημα φούτερ και t-shirts με το λογότυπο της ιαπωνικής εταιρείας.

Ο Hideo Kojima έδειξε τα μοναδικά χειροποίητα sneakers που έλαβε ως δώρο για την επέτειο από μέλος του προσωπικού του Justin Delacuesta, τα οποία έχουν θέμα το Death Stranding και την Fragile.

Τον περασμένο μήνα, ο YouTuber Raxy, fan του Death Stranding, έφτιαξε ένα μία ταινία μικρού μήκους για να γιορτάσει τον ένα χρόνο από την κυκλοφορία του τίτλου και ο ίδιος υποδύθηκε τον Sam Porter Bridges ενώ εξερευνούσε διάφορα μέρη κουβαλώντας φορτίο, παρέα με το BB, ενώ χρησιμοποιούσε και τον ανιχνευτή odradek για δει μήπως υπάρχουν κοντά BTs.
Last edit: 16 Dec 2020 18:38 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 04:27 #257947 by Stathis Moose Stathopoulos
Η Kojima Productions ανοίγει παράρτημα που θα ασχολείται με ταινίες και σειρές




Τα γραφεία του θα βρίσκονται στο Los Angeles.

Η Kojima Productions ανακοίνωσε ότι ανοίγει παράρτημα στο Lost Angeles που θα ασχολείται με ταινίες και σειρές.

Ηγέτης της νέας ομάδας θα είναι ο Rilley Russel που έχει δουλέψει 28 χρόνια στο PlayStation και δήλωσε: "Ο νέος τομέας θα δουλεύει με επαγγελματίες της τηλεόρασης, της μουσικής και των ταινιών καθώς και με τα πιο γνώριμα games της βιομηχανίας. Ο σκοπός της νέας ομάδας θα είναι να κάνεις τους τίτλους της Kojima Productions πιο γνώριμους και μεγαλύτερο κομμάτι της κουλτούρας μας".

<youtube>EV53lnCzP1w</youtube>

Ο Business Development Manager της Kojima Productions, Yoshiko Fukuda δήλωσε ότι η επέκταση στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση είναι απαραίτητη ώστε η Ιαπωνική εταιρεία να προλάβει τον γρήγορο ρυθμό της βιομηχανίας: "Ο νέος μας τομέας θα πάει την εταιρεία μας σε νέα εδάφη πέρα από τα video games και θα ανοίξει νέους δρόμους αλληλεπίδρασης με τους fans μας".

Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί κάποιο project της Kojima Productions.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Mar 2022 00:07 #262332 by Nikos Georgopoulos
Ο Hideo Kojima έλαβε το μεγαλύτερο πολιτιστικό βραβείο της Ιαπωνίας



Είναι ο 2ος game designer που το λαμβάνει, μετά τον Miyamoto.Ο Hideo Kojima έλαβε το υψηλότερο πολιτιστικό βραβείο της Ιαπωνίας.Στον Hideo Kojima απονεμήθηκε σήμερα το ετήσιο Βραβείο από τον Ιάπωνα Υπουργό Καλών Τεχνών, στην κατηγορία Media Arts. Το βραβείο απονέμεται σε άτομα από διάφορες κατηγορίες που «έχουν σημειώσει εξαιρετικά επιτεύγματα σε κάθε τομέα της τέχνης ή που έχουν ανοίξει νέα σύνορα».Η τελετή πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Τόκιο και όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω ο Kojima φόρεσε μια καρφίτσα που έγραφε Homo Ludens και αντιπολεμικά μανικετόκουμπα με ασορτί γραβάτα. 

1/2I received the 72nd Minister of Education Award for Fine Arts from the Agency of Cultural Affairs, Government of Japan. Thank you very much. I have been creating games for 36 years. pic.twitter.com/Gj9aUpbFkR
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 15, 2022

Ο Kojima δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που το ανώριμο μέσο των games έχει αξιολογηθεί ιδιαίτερα ως μια μορφή έκφρασης πολιτιστικής τέχνης. Θα συνεχίσω να αφοσιώνομαι στη δημιουργία ψηφιακής ψυχαγωγίας. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συνεχή υποστήριξή σας».

pic.twitter.com/OjT640LVe7
— 小島秀夫 (@Kojima_Hideo) March 15, 2022

Η καριέρα του Hideo Kojima στα games ξεκίνησε στην Konami το 1986, όπου εργάστηκε για πρώτη φορά σε έναν τίτλο που ονομαζόταν Penguin Adventure για τον υπολογιστή MSX. Μετά από αυτό άρχισε να σχεδιάζει έναν τίτλο που ονομάζεται Lost Warld για το MSX, ο οποίος τελικά θα ακυρωνόταν, καθώς προχώρησε στην ανάπτυξη του Metal Gear. Λόγω των περιορισμών του hardware όσον αφορά τη μάχη, ο Kojima είδε την ευκαιρία να επικεντρωθεί σε Stealth μηχανισμούς και στην αποφυγή εχθρών. Στην ουσία δημιούργησε και καθιέρωσε το Stealth στα games.Δείτε τον Kojima να λαμβάνει το βραβείο.

??????????? pic.twitter.com/wsRtWqsUOB
— ぼなぺてぃ (@ifeelrave) March 15, 2022

Ο Hideo Kojima είναι πλέον ο δεύτερος game designer που λαμβάνει αυτό το βραβείο. Ο Shigeru Miyamoto της Nintendo, δημιουργός των Mario και Zelda, το είχε λάβει το 2010.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Apr 2022 15:02 #263182 by Nikos Georgopoulos
Hideo Kojima: "Η Sony δεν έχει εξαγοράσει την Kojima Productions"




Παρά τις πρόσφατες φήμες.

Ο Hideo Kojima ξεκαθάρισε ότι η Sony δεν έχει εξαγοράσει την Kojima Productions, παρά τις φήμες που υπήρχαν τις τελευταίες μέρες.

Οι φήμες αυτές ξεκίνησαν όταν η Sony κυκλοφόρησε το νέο banner των PlayStation Studios, στο οποίο πρόσθεσε τον Sam Porter Bridges από το Death Stranding. Στο banner φαίνονται οι πρωταγωνιστές από τα games των PlayStation Studios, τα οποία ανήκουν στη Sony και η προσθήκη του Sam έκανε αρκετό κόσμο να πιστεύει ότι η Sony εξαγόρασε και την Kojima Productions.

Ο Kojima δήλωσε στο Twitter: "Λυπάμαι για την παρεξήγηση, αλλά η Kojima Productions ήταν και θα παραμείνει μία ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης". 


I'm sorry for the misunderstanding, but KOJIMA PRODUCTIONS has been and will continue to be an independent studio. t.co/2M0n4ogRaa

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 15, 2022

Η Sony όταν κάνει συνεργασίες με εταιρείες ανάπτυξης και εκτελεί χρέη publisher τότε παρουσιάζει τα games ως τίτλους των PlayStation Studios και ας μην της ανήκει η εν λόγω εταιρεία. Επιπλέον της ανήκουν τα πνευματικά δικαιώματα του Death Stranding.
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Apr 2022 15:38 #263552 by Nikos Georgopoulos
Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding θέλει να σχεδιάσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο




Μίλησε επίσης για την συνεργασία του με τον Hideo Kojima.

Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding, Yoji Shinkawa, θέλει να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα το Shinkawa δήλωσε στο Edge : "Μία μέρα θα ήθελα να σχεδιάσω ένα αυτοκίνητο. Ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Αυτή είναι μία φιλοδοξία που έχω πολύ καιρό. Ο Aaron Beck είναι ένας concept artist σχεδιάζει και φτιάχνει αυτοκίνητα. Το να βλέπεις μοντέλα αυτοκινήτων και αεροπλάνων και να σκέφτεσαι Αυτό δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιούσες και μετά να φτιάχνεις ένα στην πραγματική ζωή είναι κάτι που θαυμάζω".

Ο Shinkawa έχει σχεδιάσει πολύ γνωστά artwork στων Metal Gear Solid καθώς και μοντέλα χαρακτήρων. Ο ίδιος δηλώνει ότι βασική έμπνευση για το στυλ του είναι ο Yoshitaka Amano των Final Fantasy: Όσο για το στυλ των μοντέλων 2D και τη διαδικασία σχεδιασμού, πιστεύω ότι έχω εμπνευστεί από τους Kow Yokoyama και Makoto Kobayashi, τους οποίους θαυμάζω από όταν ήμουν στο σχολείο. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν CG αλλά ακόμα δεν έχω ακολουθήσει.



Επιπλέον ο Shinkawa μίλησε για την διαδικασία της συνεργασίας του με τον Kojima και δήλωσε ότι είναι το ίδιο σημαντική με την επιλογή των ρούχων και των εργαλείων: "Σκέφτομαι την πλοκή και κάνω μερικά πρόχειρα σκίτσα και μετά τα ελέγχω για να βρω αυτά που μου αρέσουν. Τότε μπορεί να βρω κάτι που έφτιαξα τυχαία και να βρω κάποια πιθανή χρησιμότητα για αυτό. Κάποιες φορές ο Hideo μου δίνει πολύ λεπτομερείς και συγκεκριμένες οδηγίες αλλά συνήθως με αφήνει να δουλεύω ελεύθερα. Υπάρχουν και περιπτώσεις που του δίνω και εγώ ιδέες και αν βρούμε κάτι καλό προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να το βάλουμε στο παιχνίδι. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού χτίζεται έτσι κομμάτι, κομμάτι".

Παρόλα αυτά ο Shinkawa δήλωσε ότι στο Death Stranding αυτή η διαδικασία ήταν διαφορετική διότι είχε ξεκινήσει να σχεδιάζει τον Sam Bridges πριν πάρει τον ρόλο ο Norman Reedus, οπότε δυσκολεύτηκε να βρει τον σωστό σχεδιασμό του: "Αρχικά τον είχαμε σε μία πιο φουτουριστική στολή, σαν έναν εξοσκελετό ή μία πλήρη πανοπλία. Έμοιαζε περισσότερο με manga. Ξεκινήσαμε να το υλοποιούμε αλλά στη μέση της διαδικασίας καταλάβαμε ότι κάτι δεν μας ταίριαζε".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
25 Apr 2022 16:12 #263568 by Nikos Georgopoulos
Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding θέλει να σχεδιάσει ένα πραγματικό αυτοκίνητο




Μίλησε επίσης για την συνεργασία του με τον Hideo Kojima.

Ο art director των Metal Gear Solid και Death Stranding, Yoji Shinkawa, θέλει να σχεδιάσει ένα αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα το Shinkawa δήλωσε στο Edge : "Μία μέρα θα ήθελα να σχεδιάσω ένα αυτοκίνητο. Ένα πραγματικό αυτοκίνητο. Αυτή είναι μία φιλοδοξία που έχω πολύ καιρό. Ο Aaron Beck είναι ένας concept artist σχεδιάζει και φτιάχνει αυτοκίνητα. Το να βλέπεις μοντέλα αυτοκινήτων και αεροπλάνων και να σκέφτεσαι Αυτό δεν είναι κάτι που θα χρησιμοποιούσες και μετά να φτιάχνεις ένα στην πραγματική ζωή είναι κάτι που θαυμάζω".

Ο Shinkawa έχει σχεδιάσει πολύ γνωστά artwork στων Metal Gear Solid καθώς και μοντέλα χαρακτήρων. Ο ίδιος δηλώνει ότι βασική έμπνευση για το στυλ του είναι ο Yoshitaka Amano των Final Fantasy: Όσο για το στυλ των μοντέλων 2D και τη διαδικασία σχεδιασμού, πιστεύω ότι έχω εμπνευστεί από τους Kow Yokoyama και Makoto Kobayashi, τους οποίους θαυμάζω από όταν ήμουν στο σχολείο. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι πλέον χρησιμοποιούν CG αλλά ακόμα δεν έχω ακολουθήσει.



Επιπλέον ο Shinkawa μίλησε για την διαδικασία της συνεργασίας του με τον Kojima και δήλωσε ότι είναι το ίδιο σημαντική με την επιλογή των ρούχων και των εργαλείων: "Σκέφτομαι την πλοκή και κάνω μερικά πρόχειρα σκίτσα και μετά τα ελέγχω για να βρω αυτά που μου αρέσουν. Τότε μπορεί να βρω κάτι που έφτιαξα τυχαία και να βρω κάποια πιθανή χρησιμότητα για αυτό. Κάποιες φορές ο Hideo μου δίνει πολύ λεπτομερείς και συγκεκριμένες οδηγίες αλλά συνήθως με αφήνει να δουλεύω ελεύθερα. Υπάρχουν και περιπτώσεις που του δίνω και εγώ ιδέες και αν βρούμε κάτι καλό προσπαθούμε να βρούμε τρόπους να το βάλουμε στο παιχνίδι. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού χτίζεται έτσι κομμάτι, κομμάτι".

Παρόλα αυτά ο Shinkawa δήλωσε ότι στο Death Stranding αυτή η διαδικασία ήταν διαφορετική διότι είχε ξεκινήσει να σχεδιάζει τον Sam Bridges πριν πάρει τον ρόλο ο Norman Reedus, οπότε δυσκολεύτηκε να βρει τον σωστό σχεδιασμό του: "Αρχικά τον είχαμε σε μία πιο φουτουριστική στολή, σαν έναν εξοσκελετό ή μία πλήρη πανοπλία. Έμοιαζε περισσότερο με manga. Ξεκινήσαμε να το υλοποιούμε αλλά στη μέση της διαδικασίας καταλάβαμε ότι κάτι δεν μας ταίριαζε".

Please Log in or Create an account to join the conversation.