Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

John Carmack

More
06 Sep 2019 12:12 - 18 Dec 2022 22:41 #226549 by Σταύρος Αντωνόπουλος
John Carmack: "Είναι ωραίο όταν οι άνθρωποι δουλεύουν υπερωρίες πέρα από το λογικό, επιλέγουν να το κάνουν"

Δηλώσεις του στα πλαίσια ενός podcast στο οποίο παραβρέθηκε.

Ένας από τους καλύτερους πρώην δημιουργούς παιχνιδιών στην βιομηχανία, o John Carmack, αναφέρθηκε το φαινόμενο που φαίνεται να έχει πάρει πολύ μεγάλη έκταση στην gaming βιομηχανία και αφορά τα ωράρια των εργαζομένων.

Συγκεκριμένα ο ιδρυτής των studios του Doom και Wildenstein, id Software, παρευρέθηκε στο podcast του Joe Rogan, αναφέροντας από την αρχή της συζήτησης ότι οι εργαζόμενοι την gaming βιομηχανίας είναι οι μόνοι που ξεχωρίζουν από τους υπαλλήλους τεχνολογίας σε άλλους τομείς, καθώς δεν λαμβάνουν κανένα προνόμιο, ούτε δυνατότητα αλλά και επιβράβευση από τις εταιρίες στις οποίες εργάζονται. Πρόσθεσε ότι όχι μόνο έχουν τραγικά προνόμια αλλά το χειρότερο είναι ότι επιβαρύνονται και με περισσότερες ώρες εργασίας. Συγκεκριμένα είπε τα εξής:
"Βλέπετε την βιομηχανία των games; Δεν πληρώνει καθόλου καλά, έχει λιγότερη ασφάλεια από άλλες δουλειές και το ωράριο είναι εξοντωτικό. Το πρόβλημα στον συγκεκριμένο κλάδο είναι το εξής, αποτελεί την οπτική των καλλιτεχνών ανέκαθεν και πρόκειται για ένα σκεπτικό το οποίο βασίζεται στο γεγονός ότι ένα πράγμα για το οποίο κάποιοι άνθρωπο είναι παθιασμένοι και θέλουν να δουλεύουν για αυτό, η προσφορά τους σε σχέση με τις απαιτήσεις έχει έναν συγκεκριμένο ρυθμό, όμως πάντα καταλήγει σε μια κατάσταση μην πληρώνεσαι όσο πρέπει."
Ο Carmack με λίγα λόγια επεσήμανε ότι το πάθος και ο ενθουσιασμός φέρνουν απίστευτα αποτελέσματα όμως αυτό συγκρούεται με τα απίστευτα ωράρια δουλειάς.

" Η άλλη πλευρά του πράγματος είναι ότι η συγκεκριμένη βιομηχανία επιτρέπει την κυκλοφορία προϊόντων τα οποία δεν θα υπήρχαν καν, εάν δεν δούλευαν άνθρωποι για τόσες πολλές ώρες. Αυτό μπορεί να μην μπορούσε να συμβεί σε άλλες βιομηχανίες. Ίσως τα μεγαλύτερα από τα επιτεύγματα μας επετεύχθησαν καθώς κάποιοι άνθρωποι έδωσαν ότι είχαν και δεν είχαν για τον στόχο μας.", πρόσθεσε.

Ο game director αναγνώρισε ότι υπάρχει ξεκάθαρο θέμα μετά ωράρια των εταιριών ανάπτυξης. Ωστόσο γνωρίζουμε ότι υπάρχουν αρκετές προσπάθειες να δημιουργήσουν συνδικαλιστικές ομάδες εργαζομένων τα τελευταία χρόνια, κάτι όμως που δεν έχει επιτευχθει ακόμα. Έτσι ο Carmack ανέφερε ότι θεωρεί λάθος την δημιουργία τέτοιων ομάδων οι οποίες αργότερα θα καθορίζουν το ποσό θα δουλεύει ένας άνθρωπος. Ένας εργαζόμενος πρέπει να αποφασίζει ένας θέλει ο ίδιος να δουλέψει τόσο σκληρά για την εταιρία και τους στόχους του. Αντίθετα όμως θεωρεί ότι η δική του οπτική την οποία θέλει να εφαρμόσει και στην εταιρία του id Software, είναι η λειτουργία της να βασίζεται σε ένα σύστημα επιβράβευσης και καλύτερων προνομίων. Επιπλέον πρόσθεσε ότι η εταιρία του θα συνεχίσει να βγάζει πολύ καλά games. Θεωρεί βέβαια ότι όταν οι άνθρωποι δεσμεύονται σε έναν στόχο και ένα έργο είναι λογικό να δουλεύουν παραπάνω από αυτό που ο κόσμος θεωρεί φυσιολογικό.

" Κάποιοι περιφρονούν την βιομηχανία και πιστεύουν ότι δεν πρέπει να εργαζόμαστε τόσο σκληρά. Μερικοί νομίζουν ότι πρέπει να υπάρξουν νόμοι που θα σε εμποδίζουν να εργαστείς πιο σκληρά απ όσο πρέπει. Εγώ είμαι πάντα αντίθετος σε κάτι τέτοιο. Η εμμονή του ανθρώπου σε κάτι σου δίνει μια απίστευτη δύναμη να επικεντρωθείς σε τεράστιο βαθμό σε αυτό που θες. Αντί να υπάρχει μια ισορροπία δουλειάς και ζωής, αυτό είναι η δουλεία της ζωής μας. Πολλοί θα γυρίσουν και θα με δείξουν λέγοντας: 'Αυτό δούλεψε για εσένα; Είσαι ιδρυτής εταιρίας; Ήσουν σε μια θεση που έπαιρνες αποφάσεις για τον εαυτό σου.' Όμως αυτά που λέω ισχύουν για τον 19χρονο developer που δουλεύει παραπάνω ώρες από όσο πρέπει; Πρέπει να ομολογήσω ότι η οπτική μου για την βιομηχανία είναι πάντα πολύχρωμη και ευχάριστη λόγο των εμπειριών μου. Ποτέ δεν κατάφερα να δουλέψω μέσα σε μια εταιρία σαν την EA ή την Activision Studios."

Συνέχισε λέγοντας: " Είναι πολύ πιθανόν να υπάρξουν επικριτές για τις απόψεις μου. Νομίζω ότι είναι υπέροχο να βλέπεις έναν άνθρωπο να δίνει τόσα πολλά για τους στόχους του. Έχουν την ελευθερία να αποφασίσουν τι θέλουν οι ίδιοι; Τότε αν αποφασίσουν ότι αυτός ο δρόμος είναι ο σωστός για αυτούς, εγώ δεν θα σταθώ εμπόδιο."΄

Ένας θέλεις να εργαστείς πολύ σκληρά είναι δική σου απόφαση είπε ο Carmack. Η απάντηση που μπορεί να του δοθεί είναι ότι ακόμα και αν ο εργοδότης δεν σε αναγκάζει με το ωράριο του να δουλέψεις παραπάνω, μπορεί να σε κάνουν οι προσδοκίες του για εσένα και για τα όσα περιμένει να κανείς. Πάντως ο Carmack επέμεινε στο γεγονός ότι εάν κάποιος θέλει να εργαστεί πολλές ώρες είναι επειδή ο ίδιος το αποφάσισε για τον εαυτό του και αυτό είναι κάτι που έχει παρατηρήσει τουλάχιστον στις εταιρίες που έχει ο ίδιος εργαστεί.

Δεν ασχολούμαι με το με το Τμήμα Ανθρωπίνων πόρων όλων των εταιριών, αλλά με όσους έχω επαφή και τους γνωρίζω, όσοι κάνουν τέτοια δουλεία μου λένε: " Οι εργαζόμενοι επιλέγουν να το κάνουν. Να παραμείνουν στην δουλεία τους για τόσες ώρες. Η απάντηση σε αυτό είναι ότι 'υπάρχει μια τοξική κουλτούρα που τους ωθεί σε μια τέτοια ενέργεια', αλλά εγώ σίγουρα δεν μπαίνω στην διαδικασία να πιστέψω ότι υπάρχει ένας τόσο δυνατός κοινωνικός μηχανισμός που ελέγχει τέτοια πράγματα. Εάν επιλέγουν να κάνουν κάτι τέτοιο, συμφωνούν και στο να κουνούν μια σημαία που να λέει ότι ' επέλεγα να το κάνω αυτό γιατί νοιάζομαι τόσο πολύ για το project'. Δεν πιστεύω ότι αυτό είναι πρόβλημα."
Attachments:
Last edit: 18 Dec 2022 22:41 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Sep 2019 21:35 #226569 by Astro

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Sep 2020 19:38 #239249 by Giorgos Tsolaridis
Ο John Carmack θέλει να επιστρέψει στη Bethesda μετά την εξαγορά από την Microsoft
Ο developer των Wolfenstein 3D, Doom και Quake έδειξε...διαθέσιμος.


Μετά την εξαγορά της Bethesda (και όλης της Zenimax) από την Microsoft, ο John Carmack, lead developer των Wolfenstein 3D, Doom και Quake, έριξε "σπόντα" επιστροφής του στα παλιά λημέρια, λόγω αλλαγής της διοίκησης.

Ο Carmack είχε μια δικαστική διαμάχη με την Bethesda, καθώς κατηγορείται ότι έκλεψε έγγραφα και αρχεία της εταιρείας όταν παραιτήθηκε και τα οποία τον βοήθησαν στο Oculus VR. Ο Carmack απάντησε με αγωγή κατά της ZeniMax ύψους 22,5 δις (!) τ α οποία δήλωσε ότι η εταιρεία του χρωστούσε μέχρι και τότε, μετά την εξαγορά της id Software. Η διαμάχη έληξε το 2018 με εξωδικαστικό συμβιβασμό.

Μετά την εξαγορά της Zenimax από την Microsoft, ο Carmack δήλωσε στο Twitter: "Τέλεια! Η Microsoft πιστεύω ότι έχει υπάρξει μια καλή μαμά εταιρεία για gaming σειρές και δεν με έχουν άχτι, οπότε ίσως θα μπορούσα να τους προσεγγίσω και πάλι με ορισμένα από τα παλιά μου games".

Προφανώς ο John Carmack θέλει να επιστρέψει, αν και η Microsoft θα ολοκληρώσει την εξαγορά μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2021.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2021 19:14 - 19 Feb 2021 19:14 #246547 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Oculus Rift
Ο Carmack λέει ότι η εξαγορά της Oculus από το Facebook ήταν η πιο σωστή επιλογή για την εταιρεία μακροπρόθεσμα... Ο πρώην chief technology officer λέει ότι στην αρχή η Oculus ήταν άνω κάτω.Οι περισσότεροι λάτρεις του VR δεν ενθουσιάστηκαν με την εξαγορά της Oculus από το Facebook, ειδικά από τη στιγμή που έχει αρχίσει να επιβάλλεται η χρήση Facebook λογαριασμού και όχι Oculus. Σε μια ανάρτησή του στο  Hacker News  την Τετάρτη, ο John Carmack μοιράστηκε την δική του οπτική, περιγράφοντας την εξαγορά της εταιρείας από το Facebook "μια όχι τέλεια έκβαση αλλά...η σωστή επιλογή για την εταιρεία μακροπρόθεσμα".Η ανάρτησή του αποτελεί απάντηση σε μια ανάρτηση που αφορά την εργασία στην Google και στην tech βιομηχανία γενικότερα, αλλά ο Carmack επικεντρώνεται στην εμπειρία του στην Oculus και εξηγεί τη θέση του στην εταιρεία ως chief technology officer από το 2013 έως το 2019. Ο Carmack δούλεψε πάνω στο mobile VR όσο ήταν στην Oculus, ειδικότερα στα Samsung GearVR, Oculus Go και Oculus Quest. Το 2019 αποσύρθηκε από τη θέση του και από τότε απλά λειτουργεί ως σύμβουλος για την εταιρεία και λέει ότι αυτό τον κάνει χαρούμενο και αποτελεσματικό.

O Carmack λέει ότι καθ’ όλη τη διάρκεια που εργαζόταν στην Oculus, ποτέ δεν του έδωσαν αυστηρές διαταγές, αλλά είχε περιορισμένη επιρροή επειδή ποτέ δεν επέλεξε να μεταφερθεί στα κεντρικά της Oculus στην Καλιφόρνια. «Η πολιτική δυναμική δεν ήταν ποτέ αρκετά ευθυγραμμισμένη με ένα βέλτιστο σύνολο ηγετικών προσωπικοτήτων και πεποιθήσεων όπου θα είχα την καλύτερη επιρροή, αλλά υπήρξε πρόοδος», είπε. Η ανάρτησή του δεν ανέφερε κάποιο ανώτερο μέλος της Oculus με το όνομά του.Ο Carmack δεν είχε πολλά να πει για την διεύθυνση της Oculus σαν εταιρεία που υποκινείται από το Facebook, ούτε για επιλογές σαν αυτή που θέλει τους χρήστες να συνδεθούν με τον λογαριασμό τους στο Facebook για να χρησιμοποιήσουν τα headset τους.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 19 Feb 2021 19:14 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Feb 2021 21:03 - 19 Feb 2021 21:04 #246578 by Giorgos Tsolaridis
Ο John Carmack προτείνει την εξάλειψη των scalpers με την πώληση μέσω πλειστηριασμών για νέες κονσόλες και hardware Ο συνιδρυτής της Id Software θεωρεί ότι πρέπει να αποκλειστούν τα καταστήματα λιανικής.Ο συνιδρυτής της Id Software, John Carmack, πρότεινε μία λύση ώστε να μην μπορούν οι scalpers να βγάλουν κέρδος από τις κονσόλες και το hardware μέσω μεταπώλησης. Η ιδέα του ήταν να γίνεται πλειστηριασμός των νέων κονσολών και PC hardware.Τα αποθέματα των PS5 και Xbox Series X δεν έχουν καταφέρει να ικανοποιήσουν την ζήτηση του κοινού, ενώ εξαρτήματα όπως οι κάρτες γραφικών της Nvidia, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, καθώς οι scalpers αγοράζουν όσα αποθέματα γίνονται διαθέσιμα στην αγορά. Σύμφωνα με αναφορά, τα συνολικά κέρδη των scalpers από τα συγκεκριμένα προϊόντα ανέρχονται περίπου στα 82 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Carmack προτείνει στις Sony, Microsoft και Nvidia, να κόψουν τα ενδιάμεσα καταστήματα που πωλούν τις κονσόλες τους και να βγάζουν σε πλειστηριασμό τα αποθέματά τους οι ίδιες. Αυτό ενδεχομένως να οδηγούσε σε πολύ υψηλές προσφορές από υποψήφιους αγοραστές των κονσολών, όμως ο Carmack πιστεύει ότι η συγκεκριμένη στρατηγική δεν θα επέτρεπε στους scalpers να αγοράσουν μεγάλες ποσότητες ώστε να τις μεταπουλήσουν ακριβότερα.

Ο Carmack έγραψε: "Σύμφωνα με τα περιορισμένα αποθέματα σε τεχνολογικά αγαθά όπως η 3090 GPU και οι κονσόλες νέας γενιάς για παράδειγμα, φαίνεται πως χρειαζόμαστε ένα σύστημα πλειστηριασμών με διαφάνεια και απευθείας από τις κατασκευάστριες εταιρείες, για μία πιο αποδοτική αγορά... Θα υπήρχε πολύ μεγαλύτερη αγανάκτηση για τις τιμές στην αρχή, όμως με την αφαίρεση των ενδιάμεσων καταστημάτων θα ωφελούνταν και οι καταναλωτές στο τέλος."

Σε ένα άλλο post , ο Carmack αναφέρει επίσης ότι η τωρινή χαμηλή διαθεσιμότητα των εν λόγω αγαθών παραμένει ως πλεονέκτημα από την μεριά των Sony και Microsoft καθώς έχουν ξεπουλήσει όλες τις κονσόλες σε κάθε μία παρτίδα που έγινε διαθέσιμη μέσα σε λίγα μόλις λεπτά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 19 Feb 2021 21:04 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Aug 2021 18:26 #254851 by Stathis Moose Stathopoulos
Ο John Carmack επισκέφθηκε τον Elon Musk στην SpaceX



Ο πρώην lead developer των Doom, Quake και Wolfenstein πήγε λόγω...παρελθόντος.

Ο John Carmack είναι γνωστός ως πρώην lead developer της id Software, στα Doom, Wolfenstein 3D και Quake. Αυτές τις ημέρες επισκέφθηκε τον Elon Musk στα γραφεία της εταιρείας SpaceX .

Ο Elon Musk προσκάλεσε τον John Carmack, μιας και ο τελευταίος όχι μόνο μελετάει διαρκώς νέες τεχνολογίες, κάτι που αποδείχθηκε από την ενασχόλησή του με το Oculus Rift, αλλά κυρίως τον κάλεσε μιας και είχε ιδρύσει και την Armadillo Aerospace το 2000, για να ανταγωνιστεί την Ansari X Prize, η οποία προσέφερε 10 εκατομμύρια δολάρια στον πρώτο Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό που θα μπορούσε να εκτοξεύσει ένα ανακυκλώσιμο πύραυλο στο διάστημα δύο φορές μέσα σε δύο εβδομάδες. Τελικά το βραβείο κέρδισε μία ομάδα που ιδρύθηκε από τον συνιδρυτή της Microsoft, Paul Allen, το 2004, ενώ το 2013 ο Carmack άφησε στην άκρη την εταιρεία του και τις διαστημικές αναζητήσεις.

Στις 4 Αυγούστου, ο Carmack είχε κάνει retweet φωτογραφίες του Elon Musk λέγοντας ότι κάποιος προσπάθησε να τον ενοχλήσει λέγοντάς του ότι "Ο Musk πέτυχε εκεί που απέτυχε" διαφωνώντας με αυτή την άποψη. Τότε, ο Elon Musk δήλωσε δημόσια "Θα ήταν τιμή μου να επισκεφθείς το Starbase" (σ.σ. έτσι ονομάζει την εγκατάσταση εκτόξευσης πυραύλων της εταιρείας SpaceX) στο Texas. Το πρώην στέλεχος της Bethesda φόρεσε t-shirt Captain America.

Ο Carmack δήλωσε μετά την επίσκεψή του: "Η Starbase είναι πολύ εντυπωσιακή. Υπάρχουν σειρές κινητήρων, υπόστεγα γεμάτα δομές, βάρδιες εργαζόμενων όλο το 24ωρο και γενικά ένα αξιοθέατο". Εν τω μεταξύ υπάρχει και φήμη ότι ο Carmack θα προσληφθεί από τον Elon Musk. Άραγε θα μπορούσε να φτιάξει FPS στα αυτοκίνητα Tesla ή μήπως σε...διαστημικούς πυραύλους;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Dec 2022 01:36 #268251 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic John Carmack
Ο John Carmack, τεχνικός διευθυντής της Oculus, παραιτήθηκε από την Meta




Είπε ότι η Meta δεν ενδιαφέρεται για πολλά πράγματα.

Ο John Carmack, CTO (Chief Technical Officer), των Oculus στη Meta, παραιτήθηκε από την εταιρεία και μάλιστα ήταν πολύ επικριτικός προς αυτή.

Συγκεκριμένα, ο Carmack, που κατά πολλούς αποτελούσε την "ψυχή" του VR μέσα στη Meta, δήλωσε ότι η εταιρεία του όφειλε να «πάρει καλύτερες αποφάσεις και να νοιάζεται. Σαμποτάρουμε συνεχώς τον εαυτό μας και χάνουμε την ευκαιρία».

Σε ένα εσωτερικό email που είδε το Business Insider, ο Carmack επέκρινε την «αποτελεσματικότητα» της εταιρείας, προσθέτοντας ότι παρά το γεγονός ότι το Quest 2 ήταν «σχεδόν ακριβώς αυτό που ήθελε να δει» με το «mobile hardware, inside out tracking, προαιρετικό PC streaming, 4K software" κ.α., προσβλήθηκε όταν είδε "αξιοποίηση 5% στην κάρτα γραφικών στην παραγωγή».

"Έχουμε έναν υψηλό αριθμό ανθρώπων και πόρων, αλλά συνεχώς κάνουμε σαμποτάζ στον εαυτό μας και σπαταλάμε την προσπάθεια", δήλωσε ο Carmack, δημιουργός των Doom και Quake και πρόσθεσε: "Δεν υπάρχει τρόπος να καλυφθεί αυτό. Νομίζω ότι ο οργανισμός μας λειτουργεί με το ήμισυ της αποτελεσματικότητας που θα με έκανε χαρούμενo. Ήταν ένας αγώνας για μένα. Έχω απήχηση στα υψηλότερα κλιμάκια της εταιρείας εδώ, οπότε νιώθω ότι θα έπρεπε να μπορώ να κινώ τα πράγματα, αλλά προφανώς δεν είμαι αρκετά πειστικός. Ένα μεγάλο μέρος των πραγμάτων για τα οποία παραπονιέμαι τελικά επιστρέφει μετά από ένα ή δύο χρόνια και συσσωρεύονται στοιχεία, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να λύσω ανόητα πράγματα πριν προκαλέσουν ζημιά ή να ορίσω μια κατεύθυνση και μια ομάδα να μείνει σε αυτήν. Νομίζω ότι η επιρροή μου στο περιθώριο ήταν θετική, αλλά ποτέ δεν υπήρξε πρωταρχικός παράγοντας».

Ο Carmack ολοκλήρωσε λέγοντας ότι ήταν «κουρασμένος από τον αγώνα», αλλά ζήτησε από την ομάδα «να πάρει καλύτερες αποφάσεις και να νοιάζεται για τα προϊόντα της. Το VR μπορεί να φέρει αξία στους περισσότερους ανθρώπους στον κόσμο και καμία εταιρεία δεν είναι σε καλύτερη θέση να το κάνει από τη Meta. σως είναι στην πραγματικότητα δυνατό να φτάσουμε εκεί με το να συνεχίσουμε με τις τρέχουσες πρακτικές, αλλά υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης», κατέληξε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.