Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Roblox

More
19 May 2021 11:12 #251217 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Roblox
To Roblox θεωρείται πλέον "εμπειρία" και όχι παιχνίδι Οι δημιουργοί επιθυμούν να χτίσουν ένα metaverse.
 Παρά το γεγονός ότι η διαδεδομένη αντίληψη μέχρι στιγμής για το Roblox ήταν ότι είναι ένα εργαλείο δημιουργίας games, σύμφωνα με τους δημιουργούς του πλέον δεν πρόκειται για απλά ένα εργαλείο, αλλά για μια "εμπειρία".

 Σύμφωνα με το  The Verge , η Roblox Corporation έχει εξαλείψει κάθε αναφορά της λέξης "game" και οποιουδήποτε όρου ενδεχομένως παραπέμπει στην αντίληψη ότι το Roblox είναι video game, όπως για παράδειγμα δεν υπάρχει η λέξη “παίκτης”. Στο παρελθόν το site είχε μία καρτέλα για games που περιλάμβανε μια ποικιλία από games φτιαγμένα σε editor από τους δημιουργούς του Roblox και συνοδευόντουσαν από έναν μετρητή μέγιστων παικτών. Τώρα η καρτέλα έχει μεταoνομαστεί σε καρτέλα “ανακάλυψης”, με κάθε video game να αναφέρεται ως ¨εμπειρία” συνοδευόμενο από μετρητή μέγιστων ανθρώπων. Ένας εκπρόσωπος του Roblox είπε στο The Verge ότι: “Ο όρος 'εμπειρίες' είναι συμβατός με το πως έχουμε εξελίξει την ορολογία μας ώστε να αντικατοπτρίζει την πραγματοποίηση του metaverse. Το Roblox είναι μια online κοινότητα όπου οι άνθρωποι κάνουν πράγματα μαζί σε ψηφιακούς κόσμους και μέσα στα χρόνια αρχίσαμε να αναφερόμαστε σε αυτούς τους κόσμους ως εμπειρίες, καθώς αυτό αντιπροσωπεύει καλύτερα το εύρος των τρισδιάστατων μερών, από προσωπικές ασχολίες μέχρι ψηφιακές συναυλίες, που οι άνθρωποι μπορούν να βιώσουν μαζί με φίλους.”.

 Το Roblox δεν είναι το πρώτο video game (ή έστω εμπειρία) που να αναφέρεται στην δημιουργία του ως “metaverse”. Η Epic Games προσπαθεί να αποδείξει ότι το Fortnite είναι κάτι παραπάνω από ένα video game κατά την διάρκεια της τωρινής της  νομικής διαμάχης  με την Apple. Ενδεχομένως αυτά τα 2 να συνδέονται ωστόσο βγάζει νόημα το Roblox να προσαρμόζει την ορολογία του ώστε να περιλαμβάνει όλα τα διαφορετικά πράγματα που φτιάχνουν οι δημιουργοί του.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2021 09:51 #251525 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Roblox
Φήμη: Το Roblox θα κυκλοφορήσει στα PS4 και PS5 Όπως υποδεικνύουν οι δηλώσεις του CEO της εταιρείας.

 Ο CEO της Roblox Corporation, Dave Baszucki, με  δήλωσή  του υποδεικνύει ότι το Roblox θα κυκλοφορήσει για PS4 και PS5. Ειδικότερα, η δήλωσή του ήταν η εξής: “Switch, PlayStation, Quest (Oculus) – όλες αυτές οι κονσόλες ταιριάζουν γάντι στο Roblox.” Είναι περίεργο το γεγονός ότι το Roblox δεν είναι ακόμα διαθέσιμο σε όλες τις κονσόλες, παρόλο που έχει τεράστια απήχηση και έχει κυκλοφορήσει από το 2006.
 Το Roblox μέχρι και τον Ιούνιο του 2020 είχε 150 εκατομμύρια ενεργούς παίκτες κάθε μήνα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 May 2021 10:20 #251541 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Roblox
Οι δημιουργοί του Adopt Me! (Roblox game) ιδρύουν δική τους εταιρεία Η νέα εταιρεία ήδη ξεκινάει μελλοντικά σχέδια.

 Το  Adopt me!  είναι το δημοφιλέστερο Roblox game και οι  developers  του ιδρύουν δική τους εταιρεία ανάπτυξης με στόχο την δημιουργία νέων games. 

 Τον Φεβρουάριο το Adopt Me! είχε 20 δισεκατομμύρια επισκέψεις κάτι που είναι πολύ εντυπωσιακό για ένα παιχνίδι μέσα σε άλλο. Οι δημιουργοί του Adopt Me! ίδρυσαν την δική τους εταιρεία με όνομα Uplift Games. Παλιότερα η ομάδα αυτών των ταλέντων ονομαζόταν Team Adopt Me and Dreamcraft, αλλά η Uplift Games είναι μια πλήρης εταιρία με 40 άτομα να εργάζονται εκεί και προθέσεις ανάπτυξης.

 Ενώ η Uplift Games θα συνεχίσει την υποστήριξη του Adopt Me!, θα συγκεντρωθεί στην ανάπτυξη “μελλοντικών απροειδοποίητων projects”. Δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτά τα projects αφορούν Roblox games ή ξεχωριστά games. Ο Josh Ling, Director of Business Operations, δήλωσε: “Ενώ έχουμε δημιουργήσει το Adopt Me! σαν ομάδα εδώ και 4 χρόνια, η Uplift Games είναι μεγάλο βήμα προς το να φέρουμε το δικό μας όραμα στον βιομηχανία των games”. Επιπλέον συμπλήρωσε “ Η ομάδα μας συνδυάζει τους καλύτερους ανθρώπους από τον κόσμο του Roblox και κλασσικού game  development  και είμαστε χαρούμενοι να συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στις Metaverse εμπειρίες με ευέλικτους και βιώσιμους τρόπους”.

 Με βάση τα στατιστικά της Uplift Games, το Adopt Me! έχει πάνω από 60 εκατομμύρια παίκτες κάθε μήνα. Το εισόδημα του Adopt Me! είναι στην μορφή  in-game  συναλλαγών με το ειδικό νόμισμα της πλατφόρμας Robux που είτε μπορείτε να κερδίσετε ή να ανταλλάξετε με κανονικά χρήματα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Jun 2021 10:06 #252176 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Roblox
Gamer ξόδεψε 4.000 δολάρια για μία τσάντα Gucci στο Roblox Κοστίζει περισσότερο από την πραγματική!
 Ένας παίκτης ξόδεψε 4.115 δολάρια στο Roblox για να αγοράσει μία τσάντα Gucci.

 Σύμφωνα με το The Fashion Law, η εταιρεία έκανε λανσάρισμα σε μια εκδήλωση με το όνομα "Gucci Garden Experience". Στο event αυτό, οι παίκτες του Roblox μπορούσατε να αγοράσετε αξεσουάρ για το  avatar  σας. Ένα από αυτά ήταν η τσάντα Queen Bee Dionysus.

 Η τσάντα αυτή πουλήθηκε αρχικά για 475 Robux (περίπου 5 δολάρια). Αλλά επειδή ήταν η μόνη διαθέσιμη για μία ώρα την ημέρα, σε ένα διήμερο, η τιμή της άρχισε να ανεβαίνει κατακόρυφα. Η μεγαλύτερη τιμή πώλησης από όσους την έχουν ως αντικείμενο, έφτασε τα 4.115 δολάρια. Κάποιοι παίκτες πάντως θέλησαν να την πουλήσουν για ποσά άνω των 10.000 δολαρίων!

 Το οξύμωρο είναι ότι η πραγματική τσάντα Queen Bee Dionysus κοστίζει 3.400 δολάρια. Το άτομο που έδωσε το παραπάνω ποσό θα μπορούσε να την αγοράσει για το ίδιο ή να την χαρίσει π.χ. στη γυναίκα του, ανάλογα με την περίσταση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Jun 2021 16:29 #252265 by Κώστας Δαλακλίδης
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η Εθνική Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής (NMPA) ζητάει το λιγότερο 200 εκατομμύρια από την Roblox Company, κατηγορώντας την αδυναμία της να πάρει άδεια για την μουσική που ανεβάζουν χρήστες στο Roblox.

Ο πρόεδρος και CEO της ένωσης, David Israelite, ανακοίνωσε την αγωγή στην ετήσια εμπορική συνάντηση, λέγοντας ότι “η Roblox Company έχει έσοδα εκατοντάδων εκατομμυρίων ζητώντας από τους χρήστες της να πληρώνουν για κάθε μία από τις φορές που ανεβάζουν μουσική, εκμεταλλευόμενη το γεγονός πως οι νεαροί χρήστες δεν καταλαβαίνουν το πως λειτουργεί η πνευματική ιδιοκτησία, ενώ δεν έχουν ληφθεί μέτρα που να προστατεύουν ή να προειδοποιούν τους χρήστες για τα ρίσκα που παίρνουν”.

Την αγωγή συνυπογράφουν εκδότες γνωστών καλλιτεχνών της μουσικής βιομηχανίας, όπως των: Ariana Grande, deadmau5, Imagine Dragons and Ed Sheeran.

Αξίζει να σημειωθεί πως το είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες παγκοσμίως, με περισσότερους από 21,3 εκατομμύρια ημερήσιους χρήστες κάτω των 13, σύμφωνα με την Statista.

Εσείς έχετε ανεβάσει μουσικό κομμάτι στο Roblox;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Aug 2021 18:50 #254390 by Κώστας Δαλακλίδης
Ο KSI θα τραγουδήσει στο Roblox

Ο KSI θα παρουσιάσει το νέο του άλμπουμ σε ένα πάρτι εντός του Roblox, παρόμοιο με αυτό που είχε κάνει το Fortnite με την Ariana Grande και τον Travis Scott.

Δέκα χρόνια νωρίτερα, δεν θα μπορούσαμε να πιστέψουμε πως μια διαδικτυακή συναυλία μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ένα game, ειδικά από έναν γνωστό τραγουδιστή του πραγματικού κόσμου. Τώρα όμως, έχει μετατραπεί σε κάτι κοινό, χάρη σε όλες τις ζωντανές συναυλίες που πραγματοποιήθηκαν στο Fortnite. Φαίνεται ότι το Roblox θέλει να ανταγωνιστεί το Fortnite και να φέρει γνωστούς τραγουδιστές σε μια ζωντανή συναυλία και να ξεκινήσει πάρτι στο παιχνίδι με ειδικά rewards και cosmetics για τους παίκτες.

Ο KSI κυκλοφόρησε πρόσφατα το άλμπουμ του All Over The Place, το οποίο κατάφερε να διεκδικήσει την πρώτη θέση στα game sale charts την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του. Τώρα, ο τραγουδιστής και YouTuber συνεργάζονται με το Roblox για να γιορτάσουν αυτή την επιτυχία με ένα πάρτι την Παρασκευή, 13 Αυγούστου. Το event θα παρέχει ειδικά rewards και cosmetics στους παίκτες που συμμετέχουν. Κατά τη διάρκεια του event, ο KSI θα ερμηνεύσει τέσσερα τραγούδια από το άλμπουμ All Over The Place σε μια ζωντανή συναυλία, σε αυτό το crossover με το Roblox. Θα υπάρξει επίσης και ένας αγώνας εντός του παιχνιδιού μεταξύ των συμμετεχόντων.

Εσείς θα παρακολουθήσετε το event;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Sep 2021 13:21 #255562 by Γιώργος Σκένδρος
Το Roblox έχει 48 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες κάθε μέρα. 
  Το Roblox συνεχίζει να αναπτύσσεται στον απόηχο της εισαγωγής της εταιρείας στο χρηματιστήριο νωρίτερα φέτος, με την τελευταία μηνιαία έκθεσή του να δείχνει το ιστορικό υψηλό των 48 εκατομμυρίων καθημερινά ενεργών χρηστών τον Αύγουστο. Αυτό σημαίνει αύξηση από τα 41 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες που είχαμε ελέγξει για τελευταία φορά τον Μάιο. Η τελευταία έκθεση βασικών μετρήσεων της Roblox αποκάλυψε επίσης ότι τα μηνιαία κέρδη ήταν μεταξύ 167 και 170 εκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση περίπου 100% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.Ο τίτλος, αυτοπροσδιοριζόμενος ως "πλατφόρμα ανθρώπινης συν-εμπειρίας", εξερράγη σε δημοτικότητα πέρυσι λόγω της πανδημίας COVID-19, εδραιώνοντας τον εαυτό του ως ένα δημοφιλές διαδικτυακό στέκι για παίκτες που δεν μπορούσαν να συναντηθούν στην πραγματική ζωή. Η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της για να αντικαταστήσει εκδηλώσεις της πραγματικής ζωής, φιλοξενώντας τεράστιες εμπειρίες, όπως η περσινή συναυλία Lil Nas X. Η εταιρεία πρόκειται να προσπαθήσει να επαναλάβει αυτή την επιτυχία και πάλι αυτή την εβδομάδα, όταν οι Twenty One Pilots πρόκειται να φιλοξενήσουν μια συναυλία και μια σχετική "εμπειρία" μέσα στο παιχνίδι.
 

 Η Roblox έχει μεγάλες φιλοδοξίες να συνεχίσει την ανάπτυξή της, ως μία από τις πολυάριθμες εταιρείες που είναι πλέον αποφασισμένες να εξελίξουν την πλατφόρμα της σε "metaverse" - άλλες εταιρείες που στηρίζονται στην έννοια του metaverse είναι η Epic Games και το Facebook. Το Roblox ξεκίνησε μια δοκιμή ενός συστήματος φωνητικής συνομιλίας εντός του παιχνιδιού που θα βοηθήσει τους παίκτες του Roblox να επικοινωνούν απρόσκοπτα όπως θα έκαναν στην πραγματική ζωή, αλλά και να ξεπερνούν τους περιορισμούς του πραγματικού κόσμου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Sep 2021 21:51 #255867 by Stathis Moose Stathopoulos
Replied by Stathis Moose Stathopoulos on topic Roblox
Η Roblox Corporation διευθετεί αγωγή ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων με την Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής (NMPA)


Ο διακανονισμός έρχεται λιγότερο από μία εβδομάδα μετά την επίτευξη πυ Twitch με την Εθνική Ένωση Εκδοτών Μουσικής.

Η Ένωση Εκδοτών Μουσικής της Αμερικής, σύμφωνα με το site PC Gamer , διευθέτησε την αγωγή ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων εναντίον της Roblox Corporation, ανακοινώνοντας σήμερα ότι έχει συνάψει μια νέα συμφωνία opt-in που επιτρέπει στα μέλη της NMPA να συνάπτουν τις δικές τους ατομικές συμφωνίες αδειοδότησης για τη χρήση της μουσικής τους στο Roblox.

Η αγωγή κατατέθηκε τον Ιούνιο με αφορμή καταγγελίες ότι το Roblox χρεώνει τους χρήστες του για να ανεβάζουν μουσική στην πλατφόρμα - οι χρήστες πρέπει να ξοδεύουν "Robux", το νόμισμα πραγματικών χρημάτων του παιχνιδιού, για να ανεβάζουν αρχεία ήχου, με την τιμολόγηση να βασίζεται στο μήκος του κλιπ - αλλά δεν λαμβάνει κανένα μέτρο για να αποτρέψει την παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της NMPA David Israelite είχε δηλώσει: "Το Roblox έχει κερδίσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια απαιτώντας από τους χρήστες να πληρώνουν κάθε φορά που ανεβάζουν μουσική στην πλατφόρμα -εκμεταλλευόμενο την έλλειψη κατανόησης των νέων για τα πνευματικά δικαιώματα- και στη συνέχεια δεν λαμβάνει ουσιαστικά κανένα μέτρο για να αποτρέψει την επαναλαμβανόμενη παραβίαση ή να προειδοποιήσει τους χρήστες για τους κινδύνους που αναλαμβάνουν".

Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν στη σημερινή ανακοίνωση, παρά μόνο ότι το Roblox "θα συνεργαστεί στενά με την παγκόσμια βιομηχανία μουσικών εκδόσεων για να τους βοηθήσει να ξεκλειδώσουν νέους τρόπους για να ενσωματωθεί η μουσική πιο ουσιαστικά στην παγκόσμια κοινότητα του Roblox".

O αντιπρόεδρος του Roblox και παγκόσμιος επικεφαλής της μουσικής Jon Vlassopulos δήλωσε: "Προχωρώντας προς τα εμπρός, δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με τη μουσική βιομηχανία, στο σύνολό της, για να δημιουργήσουμε μια συναρπαστική νέα κοινωνική εποχή της μουσικής επιχείρησης που θα εμπλέκει τους θαυμαστές και τους καλλιτέχνες με έναν πρωτοφανή τρόπο στο metaverse".

Η ανακοίνωση του διακανονισμού με το Roblox έρχεται λιγότερο από μια εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της NMPA μιας παρόμοιας συμφωνίας με το Twitch, μετά από μήνες κλιμάκωσης των εντάσεων μεταξύ τους. Αυτή η συμφωνία, όπως και ο διακανονισμός με το Roblox, υπόσχεται επίσης ένα πρόγραμμα opt-in για τους μουσικούς εκδότες "για να φέρει νέες πτυχές τόσο στην εμπειρία του παιχνιδιού όσο και στην έκθεση των τραγουδοποιών", αλλά δεν αλλάζει ουσιαστικά τους κανόνες σχετικά με τη χρήση μουσικής για τους streamers.

Αξίζει να σημειωθεί πως το Roblox είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες παγκοσμίως, με περισσότερους από 21,3 εκατομμύρια ημερήσιους χρήστες κάτω των 13, σύμφωνα με την Statista .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Nov 2021 22:04 #256987 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Roblox
Οι servers του Roblox έχουν "πέσει" από τις 29 Οκτωβρίου Σχεδόν 2,5 ημέρες.

 Το Roblox βρίσκεται offline εδώ και 2,5 ημέρες. Συγκεκριμένα έπεσε τα ξημερώματα της 29ης Οκτωβρίου.

 Το Roblox έχει 200 εκατομμύρια παίκτες και τόσο οι servers που τους φιλοξενούν, όσο και το επίσημο site του έχουν πέσει. Οι  developers  του έχουν κάνει δύο ανακοινώσεις στο Twitter, στις οποίες απλά λένε ότι "εργάζονται στο να το επαναφέρουν". Δεν δόθηκαν πληροφορίες για το πως προκλήθηκαν τα θέματα στους servers, ούτε πότε θα λυθούν.

 Το κοινό του Roblox είναι κυρίως ανήλικοι gamers. Η Roblox Corporation δημοσίευσε και ένα τρίτο tweet, στο οποίο ανέφερε ότι βρήκε τα προβλήματα που προκάλεσαν το πέσιμο των servers και ότι πραγματοποιεί ενέργειες και διαδικασίες συντήρησης για να λύσει το θέμα το συντομότερο δυνατό. Ωστόσο, το tweet σβήστηκε μετά από λίγα λεπτά.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 Nov 2021 11:09 - 03 Nov 2021 11:09 #257032 by Μαρία Μαλκέζη
Replied by Μαρία Μαλκέζη on topic Roblox
Οι servers του Roblox επανήλθαν σε κανονική λειτουργία
Μετά από τρεις ημέρες. 

Το Roblox, το οποίο αριθμεί πλέον πάνω από 200 εκατομμύρια μηνιαίους παίκτες και χρησιμοποιείται από τα δύο τρίτα των παιδιών ηλικίας 9 έως 12 ετών στις ΗΠΑ, ήταν εκτός λειτουργίας για τρεις ημέρες πριν επιστρέψει στην κανονική λειτουργία του στις 1.45 π.μ. ώρα Ελλάδος την 1η Νοεμβρίου.Ξεκινώντας στις 29 Οκτωβρίου στις 1 π.μ. ώρα Ελλάδος, το Roblox επλήγη από διακοπή server την οποία η σελίδα κατάστασής του απέδωσε σε "εσωτερικό πρόβλημα συστήματος".

Πολλοί παίκτες το απέδωσαν στην δημοτικότητα ενός διαγωνισμού που ονομάζεται Chipotle Boorito Maze. Στον διαγωνισμό αυτό, οι παίκτες μπορούσαν να κερδίζουν καθημερινά items διασχίζοντας έναν λαβύρινθο και να κερδίζουν ένα δωρεάν burrito αν ντυθούν με ένα «κοστούμι εμπνευσμένο από το Chipotle». Η Chipotle είναι δημοφιλής αλυσίδα fast food στην Αμερική. Ο επίσημος λογαριασμός του Roblox προσπάθησε να καταρρίψει αυτή τη θεωρία, γράφοντας στο Twitter ότι «αυτή η διακοπή δεν σχετίζεται με συγκεκριμένες εμπειρίες ή συνεργασίες στην πλατφόρμα».  Από τις 9.50 μ.μ. ώρα Ελλάδος στις 31 Οκτωβρίου, το Roblox άρχισε να επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες να συνδεθούν, γράφοντας ότι, "Η κυκλοφορία επιτρέπεται σταδιακά. Κάποιοι, αλλά όχι όλοι οι παίκτες θα έχουν πρόσβαση". Η διακοπή έληξε επίσημα στις 1.45 π.μ. ώρα Ελλάδος, όταν ξανάρχισε η κανονική λειτουργία και οι γονείς σίγουρα χάρηκαν με αυτή την εξέλιξη.  Μια ανάρτηση από τον David Baszucki , ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο του Roblox, εξήγησε ότι η διακοπή προκλήθηκε από διάφορους παράγοντες.

Ο David Baszucki δήλωσε: «Ένα βασικό σύστημα στην υποδομή μας έπεσε από ένα  bug  στις επικοινωνίες της υπηρεσίας υποστήριξης οι οποίες τελούσαν υπό βαρύ φορτίο. Αυτό δεν οφειλόταν σε οποιαδήποτε αιχμή στην εξωτερική κίνηση ή οποιαδήποτε εμπειρία εντός του παιχνιδιού. Μάλλον η αποτυχία προκλήθηκε από την αύξηση του αριθμού των διακομιστών στα κέντρα δεδομένων μας. Το αποτέλεσμα ήταν ότι οι περισσότερες υπηρεσίες στο Roblox δεν ήταν σε θέση να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά. Επιπλέον, θα εφαρμόσουμε μια πολιτική για να διορθώσουμε το οικονομικό αντίκτυπο που προκλήθηκε στους δημιουργούς της κοινότητάς μας ως αποτέλεσμα αυτής της διακοπής».Ο Baszucki συνεχίζει: "Η ανάκτηση κράτησε περισσότερο από όσο θα ήθελε ο καθένας μας. Μετά τον επιτυχή εντοπισμό της βασικής αιτίας, μπορέσαμε να επιλύσουμε το πρόβλημα μέσω συντονισμού απόδοσης, εκ νέου διαμόρφωσης και μείωσης του φορτίου. Καταφέραμε έτσι να επαναφέρουμε πλήρως την υπηρεσία”.O Baszucki είπε ότι η Roblox Corp. θα δημοσιεύσει μια πιο εμπεριστατωμένη έκθεση σχετικά με το τι συνέβη μόλις οι ομάδες ολοκληρώσουν τις αναλύσεις τους.

Αυτή η έκθεση θα περιλαμβάνει επίσης λεπτομέρειες σχετικά με το τι κάνει η εταιρία για να διασφαλίσει ότι αυτού του είδους η διακοπή δεν θα συμβεί ξανά. Τέλος, ο Baszucki είπε ότι οι παίκτες δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα data τους από αυτήν την διακοπή λειτουργίας. Δήλωσε επίσης τα εξής: “Είμαστε ευγνώμονες για την υπομονή και την υποστήριξη των παικτών, των προγραμματιστών και των συνεργατών μας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου”.Για να αντιληφθείτε καλύτερα τη ζημιά, να σημειώσουμε ότι η Roblox Corp. ανέφερε ότι το παιχνίδι είχε 48 εκατομμύρια παίκτες που έπαιζαν καθημερινά, τον Αύγουστο. Όπως και άλλες εταιρείες τεχνολογίας, έτσι και η Roblox Corp. προσπαθεί να δημιουργήσει ένα είδος metaverse με το Roblox.
Last edit: 03 Nov 2021 11:09 by Μαρία Μαλκέζη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.