Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
08 Sep 2023 10:09 #272807 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Θέλουμε να φτιάχνουμε gaming σειρές όπως η Disney!"




Ώστε να επεκταθούν με παρόμοιο τρόπο.

Ο Andrew Wilson, CEO της Electronic Arts, δήλωσε ότι θέλει η εταιρεία του να φτιάχνει gaming σειρές με το business model της Disney, η οποία έχει "την ιδέα του να χτίζει μοναδικές εμπειρίες στις σειρές της".

Αυτές οι εμπειρίες περιλαμβάνουν ταινίες και τηλεόραση για παράδειγμα, αλλά επεκτείνονται και στα θεματικά πάρκα, merchandise, μέχρι και σπίτια . Η EA θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο στις σειρές που έχει ήδη. Ο Wilsonείπε: "Οι μεγαλύτερες σειρές στον κόσμο είναι gaming σειρές. Τα Apex Legends και Sims έχουν εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες". Η EA θέλει να φτιάξει ένα μοντέλο επέκτασης των σειρών παρόμοιο με αυτό της Disney.

O Wilson είπε επίσης: "Παλιά το gameplay σε ένα παιχνίδι διαρκούσε κάτι εβδομάδες επειδή ήταν single-player. Φτιάξαμε το multiplayer, το πήγαμε online, τώρα μπορείς να παίξεις 365 μέρες το χρόνο. Εμείς ελπίζουμε να να διπλασιάσουμε τα έσοδά μας και να επενδύσουμε περισσότερο σε 5-6 παγκόσμια online communities που μπορούν να μεγαλώσουν".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Oct 2023 09:06 - 30 Mar 2024 17:54 #273273 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Να γιατί το AI θα είναι καλό για το gaming"




"Το AI υπήρχε σε αρχική μορφή από το 1988".

Η Laura Miele, Chief Studios Officer στην Electronic Arts,
σχετικά με το γιατί το AI στα video games θα προσφέρει πολλά οφέλη.

Η Miele δουλεύει εδώ και 30 χρόνια στην EA και είπε συγκεκριμένα: "Η εταιρεία μας ήταν πάντοτε μία native AI εταιρεία ψυχαγωγίας από το 1988 με το αρχικό Madden, το οποίο χρησιμοποιούσε AI για να προγραμματίσει τις κινήσεις των αθλητών. Απλά το 2023 το AI περνάει σε μία "νέα φάση" που θα μπορούσε να αλλάξει το μέλλον του gaming με αξιοσημείωτο τρόπο. "Το AI θα κάνει optimize τα εργαλεία software που έχουμε και την ροή εργασίας μας και θα βοηθάει τους developers και τους παίκτες να δημιουργήσουν καλύτερες εμπειρίες. Θα επεκτείνει επίσης το περιεχόμενο και την συχνότητα και τον τρόπο εμφάνισής του" είπε η Miele.

Το στέλεχος της EA πρόσθεσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να «μεταμορφώσει απίστευτα» τα επιχειρηματικά μοντέλα της EA και να βοηθήσει στην ώθηση της εταιρείας σε ένα νέο επίπεδο. Η EA έχει ήδη 700 εκατομμύρια παίκτες στο δίκτυό της, είπε η Miele και η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να βοηθήσει σε θέματα όπως η εποπτεία περιεχομένου. «Έτσι, για τον συντονισμό περιεχομένου και την διατήρηση της ασφάλειας των gamers, η τεχνητή νοημοσύνη θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο για εμάς σε αυτήν την αναδιάρθρωση», δήλωσε η Miele.



Πριν από αυτό, η Miele είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους developers να επιταχύνουν τη "δημιουργική επανάληψη". Η ανάπτυξη των games είναι μια δαπανηρή και χρονοβόρα διαδικασία, με τους προγραμματιστές να δοκιμάζουν νέες ιδέες ώστε -όπως λένε- «να βρουν τη διασκέδαση». Με την τεχνητή νοημοσύνη, η «ταχύτητα περιεχομένου» θα μπορούσε να επιταχυνθεί, είπε η Miele.

Μια σημαντική ανησυχία για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης είναι ότι θα οδηγήσει σε απώλεια θέσεων εργασίας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EA Andrew Wilson είπε ότι πρόκειται για μια θεμιτή ανησυχία, επισημαίνοντας ότι οι αγροτικές και βιομηχανικές επαναστάσεις οδήγησαν σε μεγάλο «εκτοπισμό» στο εργατικό δυναμικό. Τελικά, ωστόσο, ο Wilson παρατήρησε ότι μπορεί να υπάρξουν «ουσιαστικές αυξήσεις» στις ευκαιρίες εργασίας.

Ωστόσο, ορισμένοι άνθρωποι στη βιομηχανία των games έχουν συνεχείς ανησυχίες για το ρόλο που θα μπορούσε να παίξει η τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον των επιχειρήσεων.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την φήμη που θέλει την Disney να εξαγοράζει την Electronic Arts.
Last edit: 30 Mar 2024 17:54 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Dec 2023 03:43 #273776 by Nikos Georgopoulos
Η Εlectronic Arts κάνει απολύσεις στην Codemasters




Ακόμη μια εταιρία που πλήττεται.

Η ΕΑ επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να απολύει μέρος της Βρετανικής εταιρίας ανάπτυξης, της Codemasters, η συγκεκριμένη εταιρία είναι αυτή που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του F1 23 και του EA Sports WRC.

Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο πόσες θα είναι αυτές οι απολύσεις. Σε μία ανακοίνωση που έβγαλε η ΕΑ έλεγε ότι: ‘’ Τα επιχειρηματικά μας σχέδια αλλάζουν όμως πάντα μένουμε πιστοί στην κυκλοφορία νέων και φρέσκων games έτσι ώστε να κρατάμε τους παίκτες μας απασχολημένους και ικανοποιημένους. Σε αυτή την συγκυρία που βρισκόμαστε τώρα χρειάζεται να γίνουν κάποιες μικρές αλλαγές οι οποίες θα επηρεάσουν τις ομάδες ανάπτυξης με στόχο να μπορέσουμε να προσαρμοστούμε στις συνεχείς αλλαγές που συμβαίνουν στη βιομηχανία του gaming. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε πολύ στενά με αυτούς που θα επηρεαστούν από αυτές τις αλλαγές, δίνοντας την επαρκή στήριξη μας κατά την διάρκεια αυτής της διαδικασίας.’’

Η Codemasters είναι γνωστή για πολλούς racing τίτλους όπως τη σειρά Dirt, το Grid και της F1 σειράς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
20 Dec 2023 19:13 #274129 by Nikos Georgopoulos
Η EA κάνει rebrand στην Frostbite engine για τους developers




"Μπορούν να διαλέξουν όποια engine θέλουν".

Η ΕΑ κάνει rebrand την Frostbite μηχανή γραφικών της έτσι ώστε να εστιάσει στην συνεργασία μεταξύ των εταιριών ανάπτυξης της και επίσης λέει ότι οι ομάδες της είναι ελεύθερες να επιλέξουν όποια μηχανή γραφικών θέλουν.

Η Frostbite είχε δημιουργηθεί από την DICE για χρήση στην Battlefield σειρά και από τότε έχει χρησιμοποιηθεί από πολλές ομάδες ανάπτυξης που έχει υπό την αιγίδα της η ΕΑ. Η μηχανή γραφικών Frostbite έχει χρησιμοποιηθεί από την BioWare για το Mass Effect Andromeda και το Anthem. Χρησιμοποιήθηκε φέτος για το Dead Space Remake και γενικότερα σε πολλές από τις ετήσιες κυκλοφορίες αθλητικών τίτλων. Το νέο logo της Frostbite είναι και πάλι ένα αποτύπωμα χεριού που συμβολίζει την ανθρώπινη επαφή στην ανάπτυξη video games και την δημιουργική επίδραση του κάθε ατόμου που συμμετέχει στην δημιουργία. Παρά τις αλλαγές που έχουν γίνει με τα χρόνια στην Frostbite οι εταιρίες ανάπτυξης της ΕΑ συνεχίζουν να την χρησιμοποιούν, βέβαια η εταιρία είπε ότι οι ομάδες ανάπτυξης μπορούν να διαλέξουν όποια μηχανή γραφικών θέλουν. Πιο συγκεκριμένα είπε:’’ Είναι στο χέρι μας να κάνουμε την Frostbite την καλύτερη επιλογή για όλους’’.



Πιο νωρίς μέσα στον χρόνο, ο Jonh Epler ένας βετεράνος της BioWare αποκάλυψε ότι η Frostbite είχε χρησιμοποιηθεί στην ανάπτυξη του Dragon Age:Inquisition. Ο Epler είναι creative director στο Dragon Age Dreadwolf, το οποίο επίσης αναπτύσσεται στην Frostbite.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Feb 2024 10:43 #275125 by Nikos Georgopoulos
600 δολάρια για φέτος!



Η Electronic Arts συνεχίζει να πληρώνει λίγα χρήματα για να βάλει παίκτες στο Αμερικανικό ποδόσφαιρο. Φέτος τους δίνει...600 δολάρια στον καθένα, δηλαδή τους έκανε 100 δολάρια αύξηση σε σχέση με πέρυσι!
Για αυτό το ποσό θα βάλει το όνομα, την φωτογραφία και την απεικόνισή τους στο παιχνίδι, ενώ θα τους δώσει και ένα αντίτυπο του παιχνιδιού σε όποια πλατφόρμα θέλουν! Το deal αφορά 11.000 παίκτες, δηλαδή η EA θα δώσει 6.600.000. Το θέμα είναι ότι πολλοί ακριβοπληρωμένοι παίκτες έχουν θεωρήσει το ποσοστό αστείο, άρα αρκετοί από αυτούς δεν θα το δεχτούν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2024 13:00 #275186 by Nikos Georgopoulos
Η Electronic Arts απέλυσε 670 άτομα και ακύρωσε αρκετά games




Ακόμα και από μεγάλες θυγατρικές, όπως η Respawn.

Η κρίση στη βιομηχανία των games έχει φτάσει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών, αφού μετά τις 1.900 απολύσεις της Microsoft και τις 900 απολύσεις της Sony, η Electronic Arts απέλυσε 670 άτομα!

Το 5% του προσωπικού της εταιρείας θα βρεθούν χωρίς δουλειά, καθότι σύμφωνα με στατιστικά για το 2023, η EA απασχολούσε 13.400 υπαλλήλους. Η εταιρεία θα αρχίσει επίσης να διακόπτει αρκετά games που ετοίμαζε και για ορισμένα από αυτά είχε εξασφαλίσει δικαιώματα, όπως ένα Star Wars FPS από την Respawn Entertainment.

Η EA εξήγησε ότι δεν πιστεύει ότι κάποια γνωστή σειρά για την οποία θα εξασφαλίσει άδεια θα ήταν επιτυχής «στον μεταβαλλόμενο κλάδο της gaming βιομηχανίας». Εκτός από το Star Wars, η EA έχει άδεια και για το NFL.

Ο CEO της εταιρείας, Andrew Wilson, δήλωσε: «Αυτή η εστίαση μας επιτρέπει να προωθήσουμε τη δημιουργικότητα, να επιταχύνουμε την καινοτομία και να αυξήσουμε τις επιτυχίες μας, συμπεριλαμβανομένων των σειρών που έχουμε, των Sports και των τεράστιων online communities μας - για να προσφέρουμε την ψυχαγωγία που θέλουν οι παίκτες σήμερα και αύριο».

Σύμφωνα με την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Αμερικής, η αναδιάρθρωση της EA εκτιμάται ότι θα κοστίσει μεταξύ 125 και 165 εκατομμυρίων δολαρίων, με τις μειώσεις χώρων γραφείων να συνεισφέρουν σε ένα ποσό 50-65 εκατομμυρίων δολαρίων.

Μόλις αυτή την εβδομάδα, η Supermassive Games, προγραμματιστής Until Dawn και The Quarry, ανακοίνωσε ότι θα απολύσει 90 υπαλλήλους της. Η Sony απέλυσε 900 προγραμματιστές από τα στούντιο πρώτου κατασκευαστή της, συμπεριλαμβανομένων των Naughty Dog, Insomniac Games και Guerrilla Games. Η εταιρεία ανάπτυξης του Life is Strange, Deck Nine Games, αποκάλυψε ότι θα περικόψει το 20% του προσωπικού της, καθώς οι εκτεταμένες απολύσεις συνεχίζουν να επηρεάζουν ολόκληρη τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Mar 2024 10:34 #275236 by Nikos Georgopoulos
Συμφώνησε με 10.000 αθλητές



Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι τελικά συμφώνησε με 10.000 αθλητές του Αμερικανικού ποδοσφαίρου, για να τους βάλει στο EA Sports College Football, με το ποσό των 600 δολαρίων για τον καθένα.
Τελικά δεν συμφώνησε με τον Anwan Richardson , έναν διάσημο quarterback, o οποίος δήλωσε ότι θα εστιάσει στο να παίξει Αμερικάνικο ποδόσφαιρο...στο γήπεδο (εννοοώντας όχι μέσα στο παιχνίδι της EA).

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Mar 2024 10:43 #275267 by Nikos Georgopoulos
Electronic Arts: "Με το AI θα έχουμε μεγαλύτερες πωλήσεις"




Υπονόησε ταχύτερους χρόνους ανάπτυξης των games.

Η Electronic Arts πιστεύει πολύ στην τεχνητή νοημοσύνη και με αφορμή αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος Andrew Wilson δήλωσε κατά τη διάρκεια ομιλίας της Morgan Stanley αυτή την εβδομάδα ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να συμβάλει σε μια σειρά από αποδοτικές διεργασίες για την εταιρεία που θα μπορούσαν να την βοηθήσουν να αναπτύξει και να κυκλοφορήσει games πιο γρήγορα και να κερδίσει περισσότερα χρήματα από αυτά.

Ο Wilson έδωσε αυτή την ομιλία λίγο μετά την απόλυση 670 ατόμων από την EA. Πολλοί έχουν εκφράσει ανησυχίες ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τους ανθρώπους που φτιάχνουν games και τις δουλειές τους, αλλά ο Wilson μίλησε μόνο για τα θετικά. Δεν συζήτησε πώς τα σχέδια της EA για την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας. Τόνισε ότι τα games της EA χρησιμοποιούν ήδη generative AI, λέγοντας μάλιστα ότι "Η τεχνητή νοημοσύνη είναι κάτι που υποστηρίζουμε". Είπε ότι τα μεγάλα games χρειάζονται περίπου 6-7 χρόνια για να κατασκευαστούν και η φιλοδοξία της EA είναι να κάνει τη διαδικασία ανάπτυξης των games πιο αποτελεσματική.

Ο Wilson συνέχισε λέγοντας ότι η EA διεξήγαγε μια μελέτη σε όλες τις διαδικασίες ανάπτυξής της και διαπίστωσε ότι το 60% των διαδικασιών ανάπτυξης έχουν «υψηλή σκοπιμότητα» να επηρεαστούν θετικά από το generative AI.

Για παράδειγμα, ο Wilson είπε ότι: "Στο παρελθόν ότι χρειάστηκαν έξι μήνες για να δημιουργηθεί ένα γήπεδο σε ένα από τα Sports games της εταιρείας και τώρα χρειάζονται έξι εβδομάδες. Στο μέλλον, μπορεί να χρειαστούν έξι ημέρες".

Η φιλοδοξία της EA, είπε ο Wilson, είναι να χρησιμοποιήσει το generative AI για να κάνει τις διαδικασίες ανάπτυξής της κατά 30% πιο αποτελεσματικές. Ο Wilson είπε ότι οι ομάδες ανάπτυξης της EA οδηγούνται από την επιθυμία να «κυκλοφορήσουν τα games πιο γρήγορα, άρα και να φτάσουν έτσι ταχύτερα στους στόχους διασκέδασης που έχουν τεθεί».

"Το Generative AI θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει τα games να γίνουν πιο συναρπαστικά", είπε ο Wilson. Ως παράδειγμα, είπε ότι το FIFA 23 έχει 12 "run cycles" ή animations για το πώς τρέχουν οι παίκτες στο παιχνίδι. Στο FC 24 έχει 1.200 τέτοια animations. Κάθε φορά που ένα παιχνίδι EA γίνεται "μεγαλύτερο" ή "βαθύτερο", ο Wilson είπε ότι περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στα games της EA και περνούν περισσότερο χρόνο όταν τα παίζουν.

"Αυτήν τη στιγμή, η EA έχει μια βάση παικτών 700 εκατομμυρίων παικτών", είπε ο Wilson, και ο στόχος στο μέλλον είναι να προσθέσει 50% περισσότερους με την πάροδο του χρόνου.

Όσον αφορά τη δημιουργία εσόδων, ο Wilson είπε ότι το generative AI μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία «εξατομικευμένου» και «κατά παραγγελία» περιεχομένου για το οποίο οι παίκτες θα ενδιαφέρονται περισσότερο να ξοδέψουν χρήματα. Είπε ότι η EA έχει τη δυνατότητα να αποφέρει 10%-20% περισσότερα έσοδα από μικροσυναλλαγές με generative AI (σ.σ. άλλο ένας τρόπος αύξησης των εσόδων).

Τέλος, ο Wilson είπε ότι εάν η EA καταφέρει να πετύχει με τις φιλοδοξίες της για τεχνητή νοημοσύνη, τα games της θα μπορούσαν ενδεχομένως να προσεγγίσουν ένα δίκτυο περισσότερων από 3 δισεκατομμυρίων ανθρώπων και αυτοί οι άνθρωποι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να «επεκτείνουν και να βελτιώσουν» τα games της EA με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες. Εάν το όραμα της EA υλοποιηθεί, η εταιρεία θα γίνει «ο δικαιούχος των economics της gaming βιομηχανίας», είπε.

Ο Wilson ολοκλήρωσε την ομιλία του για την τεχνητή νοημοσύνη τονίζοντας ότι το AI βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, λέγοντας πως φαίνεται ότι προβλήματα με την τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζονται σε καθημερινή βάση. Παρόλα αυτά, ο Wilson είπε ότι η EA είναι "πιο ενθουσιασμένη από ποτέ" για την τεχνητή νοημοσύνη. Ωστόσο προειδοποίησε ότι η πρόοδος στην τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγούσε σε απώλεια θέσεων εργασίας.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Mar 2024 09:47 #275291 by Nikos Georgopoulos
EA: "Θα ακολουθήσουν κι άλλες συλλογές για το Command & Conquer!"



Σε μία δήλωση που έγινε στο Steam, ο lead producer της EA, Jim Vessella, μίλησε στους fans του Command & Conquer απευθείας, κάτι που έχει να γίνει από τον Σεπτέμβριο του 2020 και τους είπε ότι: "Θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να υποστηρίξουμε το community του Command & Conquer.
Αυτή η είδηση είναι ευχάριστη καθώς μένει να δούμε ποια άλλα Command & Conquer και Red Alert games θα αποκτήσουν σύγχρονες εκδόσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Mar 2024 10:32 #275339 by Nikos Georgopoulos
Απολύσεις στη Respawn



Στελέχη της Respawn βγήκαν στο Twitter για να δηλώσουν την δυσαρέσκειά τους για τις απολύσεις της EA. Όπως συγκεκριμένα ο Aaron Stump, level designer, αλλά και ο senior writer της Respawn, Peter Stewart. Δεν διευκρινίστηκε αν οι απολύσεις αυτές ήταν όσες είχαν ήδη γίνει από τον Φεβρουάριο ή αν έγιναν νέες απολύσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.