Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Shikabane_Hime7 wrote: Χειρότερο customer support από αυτή την εταιρεία δεν έχω ξανά δει. Κανένας σεβασμός στους πελάτες τους. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξανά αγοράσω παιχνίδι τους. 'Η θα τα ψάχνω από αλλού πολύ πιο φτηνά ή θα αρπάξω το ρούμι μου και φορέσω το πειρατικό μου καπέλο. Απλά αίσχος η ΕΑ και όχι μόνο στο support...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Shikabane_Hime7 wrote: Και ένα χρόνο μετά ΠΑΛΙ άσχημη συμπεριφορά από το support της ΕΑ. Είχα το εξής bug. Είχα αγοράσει FIFA Points για να αγοράσω packs τώρα που βγήκε η Team of The Year για μικρό χρονικό διάστημα και ήθελα να ανοίξω τα packs με την διπλάσια πιθανότητα να ανοίξεις team of the year(γελάει ο κόσμος, από 0,04% που είναι στο 0,08% αλλά κλαιν) Σε εμένα δεν υπήρχε η επιλογή να αγοράσω αυτά τα packs με fifa points αλλά μόνο με coins και στο παιχνίδι και στο web ap. Επικοινώνησα με το support 4 φορές.
Την πρώτη, αφού ο τύπος δεν καταλάβαινε το πρόβλημα του μου έκλεισε το session λέγοντας μου να γράψω το πρόβλημα στο forum...
Με τον δεύτερο βρήκα άκρη αλλά λόγο ενός προβλήματος που είχα εγώ με την χρεωστική μου δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω αυτό που έπρεπε να κάνω για να φτιαχτεί το πρόβλημα και μου είπε να ξανά επικοινωνήσω την επόμενη μέρα όταν όλα θα ήταν ΟΚ όπως και έκανα.
Με τον τρίτο έκανα πάνω από μία ώρα να καταλάβει το πρόβλημα και εν τέλει να το φτιάξει παρότι διάβαζε το log της προηγούμενης μέρας. Εν τέλει μου το έφτιαξε αλλά τα packs είχαν τελειώσει ώρα πριν. Ρωτώντας τον τι θα γίνει σε αυτή τη περίπτωση καθώς δεν μπόρεσα να δοκιμάσω να ανοίξω αυτά τα packs και βγαίνουν μία φορά το χρόνο και αν θα γινόταν να μου δοθεί η ευκαιρία να ανοίξω, μου είπε να μην ανησυχώ και ότι θα ξανά βγουν...Του εξηγώ ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται γιατί βγαίνουν μόνο Ιανουάριο. Επιμένει και του ξανά εξηγώ. Με τα πολλά μου λέει ότι δεν καταλαβαίνει ποιο είναι το πρόβλημα μου και κλείνει το chat έτσι στα καλά καθούμενα. Ξανά επικοινωνώ 4η φορά και αυτός που μου βγήκε πάλι δυσκολευόταν να καταλάβει το πρόβλημα και τι ακριβώς θέλω, μου κάνει στο τέλος θα το αναφέρω στον specialist και θα σε ενημερώσω, περίμενε. Περνάει 1 ώρα και 40 περίπου λεπτά και μου λέει ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει και ότι έστειλε το πρόβλημα μου στους specialists οι οποίοι και θα μου στείλουν mail αν θα γίνει κάτι. Πάρε το αυγό και κούρεφτο!
Απαράδεκτο, εκνευριστικό support, αγενές, με μηδαμινή από ότι φαίνεται γνώση και Αγγλικών αλλά και των προιόντων τους.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Please Log in or Create an account to join the conversation.