Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

More
11 Dec 2015 22:26 #172891 by Tony
competitive σκηνή στο Plants vs Zombies GW μην ξεχάσουν....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Jan 2016 23:13 #176020 by Μάνος Γρυπάρης
Εκτός E3 η Electronic Arts
Μετά την Nintendo, η Electronic Arts γίνεται η δεύτερη μεγάλη εταιρεία που θα διοργανώσει την ετήσια παρουσίασή της στην E3 εκτός διοργάνωσης.

Ωστόσο, η διαφορά εδώ είναι ότι η EA θα διοργανώσει δικά της events, δύο ημέρες πριν την E3, εκμεταλλευόμενη έτσι το...hype των ημερών. Στο διάστημα 12-14 Ιουνίου στο Club Nokia στην Αμερική και στις 12 Ιουνίου στο Play London, όσοι gamers είστε οπαδοί της EA θα μπορείτε να παίξετε πρώτοι τα νέα της games. Ασφαλώς το 99,9% των Ελλήνων gamers που θα μείνετε σπίτι, θα δείτε την παρουσίαση της EA μέσω YouTube ή Twitch.

Η E3 2016 θα ξεκινήσει στις 14 Ιουνίου, συνεπώς όταν η EA θα έχει ολοκληρώσει την παρουσίασή της, θα μπορέσουμε στη συνέχεια να δούμε την αντίστοιχη της Microsoft.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2016 09:45 #176029 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Χειρότερο customer support από αυτή την εταιρεία δεν έχω ξανά δει. Κανένας σεβασμός στους πελάτες τους. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξανά αγοράσω παιχνίδι τους. 'Η θα τα ψάχνω από αλλού πολύ πιο φτηνά ή θα αρπάξω το ρούμι μου και φορέσω το πειρατικό μου καπέλο. Απλά αίσχος η ΕΑ και όχι μόνο στο support...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2016 10:45 #176031 by Νικολής Ασημάκης

Shikabane_Hime7 wrote: Χειρότερο customer support από αυτή την εταιρεία δεν έχω ξανά δει. Κανένας σεβασμός στους πελάτες τους. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά αν θα ξανά αγοράσω παιχνίδι τους. 'Η θα τα ψάχνω από αλλού πολύ πιο φτηνά ή θα αρπάξω το ρούμι μου και φορέσω το πειρατικό μου καπέλο. Απλά αίσχος η ΕΑ και όχι μόνο στο support...


Αυτό ακριβώς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jan 2016 12:02 #176034 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Έχουν γίνει πολλά, το τελευταίο έγινε στο FIFA 16. Είχε γίνει ένα bug στα booster packs του ultimate όταν βγήκαν οι team of the year παίχτες. Τέσσερις φορές επικοινώνησα με advisor και μία με έναν supervisor και τελικά ενώ έβλεπαν το μπέρδεμα που είχε γίνει και ότι είχα δίκιο, γιατί τσέκαραν το λογαριασμό μου, δεν μου έλυναν το πρόβλημα. Το χειρότερο ήταν ο δεύτερος advisor ο οποίος ήταν αγενέστατος και όταν ρώτησε πληροφορίες και από ποια χώρα είμαι(επειδή εκείνη τη στιγμή δεν είχε supervisor λόγο του timezone τους) μόλις είπα Ελλάδα άρχισε να γράφει σπαστά Αγγλικά και δεν μπορούσα να βγάζω άκρη. Ήταν τέρμα ειρωνικός. Μου έχει ξανασυμβεί να είναι advisor αγενής σε ένα πρόβλημα με το Battlefield. Επίσης το πιο ηλίθιο: Δεν μπορώ να κάνω αγορές μέσα από το origin με την πιστωτική μου, τους έχω ρωτήσει πάνω από 3 φορές και οι λύσεις που προτείνουν δεν λειτουργούν. Δε πειράζει αυτοί θα χάνουν λεφτά από πελάτες(το έχουν και άλλοι σε άλλες χώρες το ίδιο πρόβλημα χωρίς λύση, είχα ψάξει σε φορουμς). Με λίγα λόγια γιατί κούρασα, η ΕΑ είναι μια εταιρεία που σέβεται τον καταναλωτή/πελάτη της. NOT.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2017 17:50 - 19 Jan 2017 17:52 #192766 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Και ένα χρόνο μετά ΠΑΛΙ άσχημη συμπεριφορά από το support της ΕΑ. Είχα το εξής bug. Είχα αγοράσει FIFA Points για να αγοράσω packs τώρα που βγήκε η Team of The Year για μικρό χρονικό διάστημα και ήθελα να ανοίξω τα packs με την διπλάσια πιθανότητα να ανοίξεις team of the year(γελάει ο κόσμος, από 0,04% που είναι στο 0,08% αλλά κλαιν) Σε εμένα δεν υπήρχε η επιλογή να αγοράσω αυτά τα packs με fifa points αλλά μόνο με coins και στο παιχνίδι και στο web ap. Επικοινώνησα με το support 4 φορές.

Την πρώτη, αφού ο τύπος δεν καταλάβαινε το πρόβλημα του μου έκλεισε το session λέγοντας μου να γράψω το πρόβλημα στο forum...

Με τον δεύτερο βρήκα άκρη αλλά λόγο ενός προβλήματος που είχα εγώ με την χρεωστική μου δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω αυτό που έπρεπε να κάνω για να φτιαχτεί το πρόβλημα και μου είπε να ξανά επικοινωνήσω την επόμενη μέρα όταν όλα θα ήταν ΟΚ όπως και έκανα.

Με τον τρίτο έκανα πάνω από μία ώρα να καταλάβει το πρόβλημα και εν τέλει να το φτιάξει παρότι διάβαζε το log της προηγούμενης μέρας. Εν τέλει μου το έφτιαξε αλλά τα packs είχαν τελειώσει ώρα πριν. Ρωτώντας τον τι θα γίνει σε αυτή τη περίπτωση καθώς δεν μπόρεσα να δοκιμάσω να ανοίξω αυτά τα packs και βγαίνουν μία φορά το χρόνο και αν θα γινόταν να μου δοθεί η ευκαιρία να ανοίξω, μου είπε να μην ανησυχώ και ότι θα ξανά βγουν...Του εξηγώ ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται γιατί βγαίνουν μόνο Ιανουάριο. Επιμένει και του ξανά εξηγώ. Με τα πολλά μου λέει ότι δεν καταλαβαίνει ποιο είναι το πρόβλημα μου και κλείνει το chat έτσι στα καλά καθούμενα. Ξανά επικοινωνώ 4η φορά και αυτός που μου βγήκε πάλι δυσκολευόταν να καταλάβει το πρόβλημα και τι ακριβώς θέλω, μου κάνει στο τέλος θα το αναφέρω στον specialist και θα σε ενημερώσω, περίμενε. Περνάει 1 ώρα και 40 περίπου λεπτά και μου λέει ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει και ότι έστειλε το πρόβλημα μου στους specialists οι οποίοι και θα μου στείλουν mail αν θα γίνει κάτι. Πάρε το αυγό και κούρεφτο!

Απαράδεκτο, εκνευριστικό support, αγενές, με μηδαμινή από ότι φαίνεται γνώση και Αγγλικών αλλά και των προιόντων τους.
Last edit: 19 Jan 2017 17:52 by Παναγιώτης Πολυδεύκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2017 18:40 #192774 by Angel

Shikabane_Hime7 wrote: Και ένα χρόνο μετά ΠΑΛΙ άσχημη συμπεριφορά από το support της ΕΑ. Είχα το εξής bug. Είχα αγοράσει FIFA Points για να αγοράσω packs τώρα που βγήκε η Team of The Year για μικρό χρονικό διάστημα και ήθελα να ανοίξω τα packs με την διπλάσια πιθανότητα να ανοίξεις team of the year(γελάει ο κόσμος, από 0,04% που είναι στο 0,08% αλλά κλαιν) Σε εμένα δεν υπήρχε η επιλογή να αγοράσω αυτά τα packs με fifa points αλλά μόνο με coins και στο παιχνίδι και στο web ap. Επικοινώνησα με το support 4 φορές.

Την πρώτη, αφού ο τύπος δεν καταλάβαινε το πρόβλημα του μου έκλεισε το session λέγοντας μου να γράψω το πρόβλημα στο forum...

Με τον δεύτερο βρήκα άκρη αλλά λόγο ενός προβλήματος που είχα εγώ με την χρεωστική μου δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω αυτό που έπρεπε να κάνω για να φτιαχτεί το πρόβλημα και μου είπε να ξανά επικοινωνήσω την επόμενη μέρα όταν όλα θα ήταν ΟΚ όπως και έκανα.

Με τον τρίτο έκανα πάνω από μία ώρα να καταλάβει το πρόβλημα και εν τέλει να το φτιάξει παρότι διάβαζε το log της προηγούμενης μέρας. Εν τέλει μου το έφτιαξε αλλά τα packs είχαν τελειώσει ώρα πριν. Ρωτώντας τον τι θα γίνει σε αυτή τη περίπτωση καθώς δεν μπόρεσα να δοκιμάσω να ανοίξω αυτά τα packs και βγαίνουν μία φορά το χρόνο και αν θα γινόταν να μου δοθεί η ευκαιρία να ανοίξω, μου είπε να μην ανησυχώ και ότι θα ξανά βγουν...Του εξηγώ ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται γιατί βγαίνουν μόνο Ιανουάριο. Επιμένει και του ξανά εξηγώ. Με τα πολλά μου λέει ότι δεν καταλαβαίνει ποιο είναι το πρόβλημα μου και κλείνει το chat έτσι στα καλά καθούμενα. Ξανά επικοινωνώ 4η φορά και αυτός που μου βγήκε πάλι δυσκολευόταν να καταλάβει το πρόβλημα και τι ακριβώς θέλω, μου κάνει στο τέλος θα το αναφέρω στον specialist και θα σε ενημερώσω, περίμενε. Περνάει 1 ώρα και 40 περίπου λεπτά και μου λέει ότι δεν μπορεί να με βοηθήσει και ότι έστειλε το πρόβλημα μου στους specialists οι οποίοι και θα μου στείλουν mail αν θα γίνει κάτι. Πάρε το αυγό και κούρεφτο!

Απαράδεκτο, εκνευριστικό support, αγενές, με μηδαμινή από ότι φαίνεται γνώση και Αγγλικών αλλά και των προιόντων τους.


Νιώθω πολύ τυχερός που δεν χρειάστηκε ποτέ να ζητήσω βοήθεια απο την EA.Ελπίζω να βγάλεις άκρη...

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2017 19:26 #192778 by A
Το απαράδεκτο είναι μικρή λέξη για να περιγράψεις την περίπτωση του Shikabane.
Όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα ας το γράψει.

"Well, we're not here to sell cookies"
Marcus Fenix, Gears of War.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Jan 2017 21:13 - 19 Jan 2017 21:15 #192788 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Δεν θα κρυφτώ, στα τελευταία 2 FIFA έχω βάλει λεφτά για να αγοράσω packs, αλλά αυτή ήταν η τελευταία. Συζήταγα και με ένα άλλο παιδί αλλά και με έναν ξένο αλλά και διάβαζα σχόλια στο futhead και πραγματικά είναι τεράστια κοροιδία τα packs. Το λέω χρόνια αλλά συνεχίζω και ανοίγω σαν εθισμένος, καλά να πάθω. Όσοι παίζετε FIFA το ξανά γράφω, δεν ανοίγουμε ποτέ packs! Από του χρόνου με φτηνούς beastly παίχτες και ότι μου δίνει η deluxe edition που αγοράζω πάντα στα FIFA. Γενικά πάντως το support της ΕΑ είναι μάπα, όσες φορές έχω χρειαστεί κάτι και να μου το λύσουν γίνεται μετά κόπων και βασάνων. Δεν έχω δει αλλού τόσο αίσχος support.
Last edit: 19 Jan 2017 21:15 by Παναγιώτης Πολυδεύκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2017 17:21 #198191 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
FIFA 17 και Battlefield 1: Ανακοινώθηκε ο αριθμός παικτών


Μαζί με τις πωλήσεις της EA για το οικονομικό έτος.

Η EA ανακοίνωσε διάφορα στατιστικά που αφορούν τις οικονομικές της καταστάσεις.

Αρχικά, το Battlefield 1 έχει παιχθεί από 19 εκατομμύρια παίκτες. Αυτός ο αριθμός δεν σημαίνει ότι αυτοί οι παίκτες παίζουν μέχρι και σήμερα, αλλά έχουν παίξει έστω μια φορά μέσα στο διάστημα που ακολούθησε την κυκλοφορία του First-person Shooter και ολοκληρώθηκε στο τέλος του προηγούμενου οικονομικού έτους (Μάρτιος 2017). Αυτός ο εντυπωσιακός αριθμός παικτών είναι κατά 50% μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της προηγούμενης κυκλοφορίας της EA για το franchise, Battlefield 4.

Όσον αφορά το διασημότερο Sports game του πλανήτη, το FIFA 17 είδε 21 εκατομμύρια παίκτες να το δοκιμάζουν μέσα στο οικονομικό έτος. Πάνω από τους μισούς παίκτες του FIFA 17 έχουν παίξει το The Journey και πιο συγκεκριμένα το νέο story mode έχει παιχθεί από 12 εκατομμύρια παίκτες. Τέλος, η EA ανέφερε ότι οι παίκτες του FUT είναι κατά 13% περισσότεροι από αυτούς της προηγούμενης χρονιάς, χωρίς όμως να δίνει περαιτέρω αριθμούς στην δημοσιότητα.

Παράλληλα, η EA ανέφερε ότι τα έσοδα της από ψηφιακές πωλήσεις ανέρχονται σε 3,034 δις δολάρια (2,793 δις ευρώ), ποσό που αντικατοπτρίζει το 61% των συνολικών πωλήσεων και έχει αυξηθεί κατά 20% από το αντίστοιχο περσινό. Ακόμα, η EA σημείωσε πως είναι η νούμερο ένα εκδότρια εταιρεία για PS4 και Xbox One στον δυτικό κόσμο, σύμφωνα πάντα με διαθέσιμες πηγές και μετρήσεις της ίδιας της εταιρείας.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.