Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Rockstar: Γενική συζήτηση

More
12 Jul 2012 12:35 #110293 by eliminator
Έκλεισε η Rockstar Vancouver



Η ομάδα του Max Payne 3 κατέβασε ρολά!

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Jul 2012 18:28 #110319 by eliminator
Η Rockstar τιμωρεί τους cheaters στο Max Payne 3



Αυστηρά μέτρα κατά του άνισου gameplay παίρνει η Rockstar.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Dec 2015 20:44 #172682 by Αντώνης Δελησάββας


Ύστερα από καταχώρηση που έγινε στο site αξιολόγησης της ESRB ζωντανεύουν οι φήμες για πιθανή επανακυκλοφορία του original Max Payne στο PS4. Στο πολυαγαπημένο αυτό game που είχε κυκλοφορήσει και για PS2, αφήνοντας το στίγμα του με τα πρωτοποριακά στοιχεία gameplay που εισήγαγε, δόθηκε rating M ενώ λογικά σύντομα θα ακολουθήσει και κάποια επίσημη ανακοίνωση.

"Stand in the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honour matters. The silence is your answer".
(Javik - Mass Effect 3)
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Πιέρρος Φουστέρης, Marios Ntallaris

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
08 Mar 2017 18:32 #194833 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Αμοιβή σε όποιον βρει bugs στις online υπηρεσίες της Rockstar


Έχουν δοθεί πάνω από 90000 δολάρια προς στιγμήν.

Η Rockstar προσφέρει απλόχερα λεφτά σε όποιον μπορέσει να βρει αδυναμίες στο online περιβάλλον της.

Για την ακρίβεια, η Rockstar Games αποκάλυψε ένα πρόγραμμα αμοιβών μέσω του οποίου μπορείτε να πληρωθείτε για τυχόν εύρεση κινδύνων ασφαλείας στα site και στα online domains της εταιρείας. Η διαφήμιση αναρτήθηκε στο γνωστό site HackerOne, το οποίο ασχολείται με τέτοιου τύπου υπηρεσίες. Μέχρι τώρα έχουν πληρωθεί πάνω από 90000 δολάρια που βασίζονται πάνω σε 155 αναφορές σφαλμάτων. Αρκεί να βρείτε ένα πρόβλημα και να μην το αποκαλύψετε σε κανέναν άλλον πέρα από την Rockstar.

Η ελάχιστη τιμή αμοιβής για αναγνώριση των απλών bugs είναι τα 150 δολάρια. Μερικά από τα sites που έχουν συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα είναι τα rockstargames.com, socialclub.rockstargames.com, lifeinvader.com, patches.rockstargames.com, prod.telemetry.ros.rockstargames.com και άλλα. Οι διορθώσεις δεν αφορούν video games, ενώ όσοι ενδιαφέρεστε θα πρέπει να δοκιμάσετε σύντομα, διότι φαίνεται ότι η δραστηριότητα θα διαρκέσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
18 Apr 2017 23:48 #197100 by Angel
Νέα Συνεργασία

Σύμφωνα με το Bloomberg, η Rockstar συνεργάζεται πλέον και με το Πανεπιστήμιο του Princeton προκειμένου οι ερευνητές της σχολής να τεστάρουν το A.I. των οχημάτων μέσω του GTA. Οι ιθύνοντες του Princeton δήλωσαν ότι τέτοιου είδους έρευνες είναι πιο ασφαλείς απ' ότι όταν γίνονται στον πραγματικό κόσμο, ενώ δίνουν στους μηχανικούς μια ευρεία γκάμα επιλογών και την δυνατότητα απεριόριστων δοκιμών.

Στη συνεργασία αυτή συνετέλεσε το γεγονός ότι το παιχνίδι έχει 262 οχήματα, 14 διαφορετικές καιρικές συνθήκες, γέφυρες, τούνελ, φανάρια και πάνω από 1.000 NPC να περπατούν ανέμελλα στους δρόμους.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2018 16:30 #219616 by Giorgos Tsolaridis
Rockstar: Οι περισσότεροι υπάλληλοι δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα
11,4 την ημέρα. Κάποιοι μένουν εκτός των credits.



Ένα νέο άρθρο του Kotaku αποκαλύπτει ότι πολλοί από τους developers της Rockstar δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα, ενώ κάποιοι δεν αναφέρονται καν στα credits.

Μετά την αποκάλυψη του συνιδρυτή της Rockstar Dan Houser στο New York Magazine για "100 ώρες την εβδομάδα εργασία των 4 σεναριογράφων" και στη συνέχεια την αποκάλυψη εργαζόμενου ότι οι developers δούλευαν με το πιστόλι στον κρόταφο, ένα νέο άρθρο έρχεται να ταράξει ακόμη περισσότερο τα νερά.

Το Kotaku μίλησε με τωρινούς αλλά και πρώην εργαζόμενους της Rockstar για τις υπερωρίες. Οι περισσότεροι υπάλληλοι λοιπόν δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα (11,4 ώρες την ημέρα). Ξενυχτούν και δουλεύουν σαββατοκύριακα, είτε αυτό αποτελεί πολιτική ή όχι της εταιρείας. Αρκετοί ομολόγησαν ότι "φοβόντουσαν ότι θα τους απολύσουν αν δεν απέδιδαν σύμφωνα με τις προσδοκίες της διοίκησης ή ότι θα τους ερχόταν κάποια επίπληξη".

"Για αρκετούς ανθρώπους ο φόβος είναι ένα μεγάλο κίνητρο, για άλλους υποκινεί την εξέγερση" είπε ένας υπάλληλος. Κάποιοι φοβόντουσαν μην τύχει και δεν εργαστούν όσο το δυνατόν περισσότερο. Βέβαια, όλα αυτά εξαρτώνται και με το τμήμα της Rockstar αλλά και τον εκάστοτε προϊστάμενο. Πάντως ένα σημαντικό ποσοστό όσων έχουν δουλέψει στα γραφεία της Rockstar έγραψαν ότι θα έπρεπε να βρίσκονται στην εταιρεία όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλιώς θα τους κοβόντουσαν τα bonus ή ακόμη χειρότερα θα έχαναν την δουλειά τους. Αυτό αφορά το Red Dead Redemption 2 αλλά και τα άλλα games της Rockstar, όπως οι σειρές Grand Theft Auto κτλ.

Μένουν εκτός των credits
Ένα ακόμη αξιοσημείωτο είναι ότι όσοι developers φύγουν ενώ το development ενός παιχνιδιού δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχει σημασία πόσο δούλεψαν για το παιχνίδι, καθώς το όνομά τους δεν θα βρίσκεται στα credits. Το γεγονός αυτό ομολόγησε στο Kotaku η Jennifer Kolbe, επικεφαλής του τμήματος publishing.

"Αυτή είναι μια διαρκής πολιτική μας γιατί αισθανόμασταν πάντα ότι η ομάδα μας θα πρέπει να φτάσει μέχρι την γραμμή τερματισμού. Οπότε αποφασίσαμε ότι αν δεν ολοκληρώσεις το development τότε δεν θα είσαι στα credits".

Βέβαια, αμέσως μετά το άρθρο του Kotaku, η Rockstar δημοσίευσε μια λίστα με όσους εργάστηκαν για το Red Dead Redemption 2 για να τους πει ένα ευχαριστώ. Απ' την άλλη, όσοι εργάστηκαν και έχουν αποχωρήσει, δεν θα βρίσκονται στα credits του παιχνιδιού.

Το ρεπορτάζ προήλθε από συνέντευξη 12 υπαλλήλων.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Oct 2018 17:59 #219653 by Giorgos Tsolaridis
Πρώην εργαζόμενος της Rockstar: “Δουλεύαμε με το πιστόλι στον κρόταφο”
Ο Job J Stauffer μιλάει για τις εργασιακές συνθήκες.


Κατά καιρούς γίνεται πολύς ντόρος για τις εργασιακές συνθήκες σε μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης και αυτή τη φορά “η μπίλια έκατσε” στην Rockstar. Πριν από αρκετές ημέρες, ο Dan Houser, συνιδρυτής και ένας εκ των σεναριογράφων του παιχνιδιού, ομολόγησε ότι εργαζόταν μαζί με τρεις συναδέλφους του έως και 100 ώρες την εβδομάδα, επί τρεις εβδομάδες. Πλέον την σκυτάλη πήρε ο Job J Stauffer, ο οποίος αποκάλυψε σημαντικά πράγματα μέσω του προφίλ του στο Twitter.

Ο Stauffer δήλωσε: “Έχω φύγει από την Rockstar εδώ και μία δεκαετία αλλά σας διαβεβαιώνω ότι την εποχή του Grand Theft Auto IV, ήταν σαν να δουλεύαμε με το πιστόλι στον κρόταφο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Έπρεπε να είμαστε εκεί και τα σαββατοκύριακα. Σε περίπτωση που ο Sam ή ο Dan Houser έμπαιναν στην αίθουσα, ήθελαν όλους τους εργαζόμενους να δουλεύουν το ίδιο σκληρά όσο αυτοί”.

Ο Stauffer περιέγραψε και μια ιστορία κατά την οποία ήταν άρρωστος και έλαβε κακή αντιμετώπιση. “Το 2008 ή το 2009 ήμουν άρρωστος με γρίπη και χρειάστηκε να ξεκουραστώ για μία ημέρα. Πήγα στο Drx, πήρα ένα Rx για το Tamiflu, είχα αλλεργική αντίδραση, έκανα tweet μια φωτογραφία μου και δήλωσα ότι δεν θα έρθω στη δουλειά, αλλά έλαβα από την Rockstar προειδοποίηση ότι “δεν πήγα στο γραφείο και χαζολογούσα στο Twitter”.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Oct 2019 20:38 #227653 by Giorgos Tsolaridis
Developer της Rockstar αποκαλύπτει ότι η εταιρία δουλεύει πάνω σε πολλά καινούργια games
Θα το δούμε τελικά το Bully 2;



Η Rockstar αναπτύσσει games τα οποία μένουν στην ιστορία, με την πιο πρόσφατη κυκλοφορία τους, το Red Dead Redemption 2, να σπάει ρεκόρ.

Το Red Dead Redemption είναι ένα από τα “διαμάντια” της Rockstar, όπως και το Bully, L.A Noire και φυσικά το Grand Theft Auto, με όλα να είναι έτοιμα να φέρουν τεράστια κέρδη στην εταιρία, με την κυκλοφορία κάποιου sequel. Μετά το RDR2 δεν ξέρουμε τι μπορεί να “μαγειρεύει” η Rockstar. Κάποιο GTA 6 ; Bully 2;

Σύμφωνα με έναν developer της, η Rockstar αναπτύσσει αρκετούς μη-ανακοινωμένους τίτλους. Ο Angith Jayarajan, ήταν υπάλληλος της Rockstar India από τον Ιούνιο 2017 μέχρι και τον Μάρτιο του 2018 και είχε δηλώσει πως η εταιρία εργάζεται πάνω σε πολλά games τα οποία δεν μπορεί να ονοματίσει ακόμα. “Δούλευα στην Rockstar Games. Εργάστηκα πάνω στο Red Dead Redemption 2 και σε μερικά άλλα games τα οποία δεν μπορώ να ονοματίσω ακόμα,” έγραφε ο Jayarjan σε μια δημοσίευση στο Instagram.

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι ένα από αυτά τα games είναι το GTA 6, παρόλο που δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από την Rockstar. Έχουν περάσει έξι χρόνια από την κυκλοφορία του GTA 5 και με την καινούργια γενιά κονσολών να κυκλοφορεί τα Χριστούγεννα του 2020, βγάζει νόημα η Rockstar να θέλει να κυκλοφορήσει ένα “δυνατό” τίτλο για τις νέες κονσόλες.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Oct 2019 19:58 #227697 by Axilleas Loizidis
Η εταιρεία ανάπτυξης του Crackdown 2, Ruffian Games, αποκάλυψε ότι ετοιμάζει νέα games για την Rockstar. Η αποκάλυψη έγινε στα πλαίσια δημοσίευσης αγγελίας πρόσληψης στο επίσημο site.

Συγκεκριμένα ζητούνται γραφίστες και σχεδιαστής user interface, με "εμπειρία στα multiplayer Action games". Τα παιχνίδια αυτά θα κυκλοφορήσουν σε PC και κονσόλες.

Η εταιρεία εδρεύει στη Σκωτία και συγκεκριμένα στο Dundee, την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Επίσης, οι αγγελίες αυτές έχουν δημοσιευθεί στο The Scottish Games Network.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Oct 2019 09:41 #227743 by Giorgos Tsolaridis
Η Rockstar δουλεύει σε νέα games
Η Ruffian Games..."ρουφιάνεψε" την είδηση!

Η εταιρεία ανάπτυξης του Crackdown 2, Ruffian Games, αποκάλυψε ότι ετοιμάζει νέα games για την Rockstar. Η αποκάλυψη έγινε στα πλαίσια δημοσίευσης αγγελίας πρόσληψης στο επίσημο site.

Συγκεκριμένα ζητούνται γραφίστες και σχεδιαστής user interface, με "εμπειρία στα multiplayer Action games". Τα παιχνίδια αυτά θα κυκλοφορήσουν σε PC και κονσόλες.

Κάντε κλικ για να δείτε την σχετική ανάρτηση στο Twitter

Η εταιρεία εδρεύει στη Σκωτία και συγκεκριμένα στο Dundee, την τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας. Επίσης, οι αγγελίες αυτές έχουν δημοσιευθεί στο The Scottish Games Network.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.