Rockstar: Οι περισσότεροι υπάλληλοι δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα
11,4 την ημέρα. Κάποιοι μένουν εκτός των credits.
Ένα νέο άρθρο του Kotaku αποκαλύπτει ότι πολλοί από τους developers της Rockstar δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα, ενώ κάποιοι δεν αναφέρονται καν στα credits.
Μετά την αποκάλυψη του συνιδρυτή της Rockstar Dan Houser στο New York Magazine για "100 ώρες την εβδομάδα εργασία των 4 σεναριογράφων" και στη συνέχεια την αποκάλυψη εργαζόμενου ότι οι developers δούλευαν με το πιστόλι στον κρόταφο, ένα νέο άρθρο έρχεται να ταράξει ακόμη περισσότερο τα νερά.
Το Kotaku μίλησε με τωρινούς αλλά και πρώην εργαζόμενους της Rockstar για τις υπερωρίες. Οι περισσότεροι υπάλληλοι λοιπόν δουλεύουν πάνω από 80 ώρες την εβδομάδα (11,4 ώρες την ημέρα). Ξενυχτούν και δουλεύουν σαββατοκύριακα, είτε αυτό αποτελεί πολιτική ή όχι της εταιρείας. Αρκετοί ομολόγησαν ότι "φοβόντουσαν ότι θα τους απολύσουν αν δεν απέδιδαν σύμφωνα με τις προσδοκίες της διοίκησης ή ότι θα τους ερχόταν κάποια επίπληξη".
"Για αρκετούς ανθρώπους ο φόβος είναι ένα μεγάλο κίνητρο, για άλλους υποκινεί την εξέγερση" είπε ένας υπάλληλος. Κάποιοι φοβόντουσαν μην τύχει και δεν εργαστούν όσο το δυνατόν περισσότερο. Βέβαια, όλα αυτά εξαρτώνται και με το τμήμα της Rockstar αλλά και τον εκάστοτε προϊστάμενο. Πάντως ένα σημαντικό ποσοστό όσων έχουν δουλέψει στα γραφεία της Rockstar έγραψαν ότι θα έπρεπε να βρίσκονται στην εταιρεία όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλιώς θα τους κοβόντουσαν τα bonus ή ακόμη χειρότερα θα έχαναν την δουλειά τους. Αυτό αφορά το Red Dead Redemption 2 αλλά και τα άλλα games της Rockstar, όπως οι σειρές Grand Theft Auto κτλ.
Μένουν εκτός των credits
Ένα ακόμη αξιοσημείωτο είναι ότι όσοι developers φύγουν ενώ το development ενός παιχνιδιού δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχει σημασία πόσο δούλεψαν για το παιχνίδι, καθώς το όνομά τους δεν θα βρίσκεται στα credits. Το γεγονός αυτό ομολόγησε στο Kotaku η Jennifer Kolbe, επικεφαλής του τμήματος publishing.
"Αυτή είναι μια διαρκής πολιτική μας γιατί αισθανόμασταν πάντα ότι η ομάδα μας θα πρέπει να φτάσει μέχρι την γραμμή τερματισμού. Οπότε αποφασίσαμε ότι αν δεν ολοκληρώσεις το development τότε δεν θα είσαι στα credits".
Βέβαια, αμέσως μετά το άρθρο του Kotaku, η Rockstar δημοσίευσε μια λίστα με όσους εργάστηκαν για το Red Dead Redemption 2 για να τους πει ένα ευχαριστώ. Απ' την άλλη, όσοι εργάστηκαν και έχουν αποχωρήσει, δεν θα βρίσκονται στα credits του παιχνιδιού.
Το ρεπορτάζ προήλθε από συνέντευξη 12 υπαλλήλων.