Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Epic Games: Γενική συζήτηση

More
10 May 2021 20:39 #250791 by Giorgos Tsolaridis
Η Epic Games πρόσφερε 200 εκατομμύρια δολάρια στη Sony για PlayStation exclusives Ήθελε να τα βάλει στο Epic Games Store.

 Η Epic Games πρόσφερε 200 εκατομμύρια δολάρια στη Sony για να αγοράσει PlayStation exclusives για το Epic Games Store. Η Microsoft ήταν λιγότερο δεκτική, ενώ η Nintendo δεν ήθελε καν να μπει σε συζητήσεις μαζί της.

 Στα πλαίσια της δίκης Epic Games εναντίον Apple, μαθαίνουνε διαρκώς νέες πληροφορίες, ειδικά από την μεριά της Epic Games, η οποία έχει πιο άμεση σχέση με το gaming. Μια  νέα έκθεση η οποία κυκλοφόρησε κατά λάθος , δείχνει ότι η Epic Games έκανε πρόταση 200 εκατομμυρίων δολαρίων για να πάρει exclusives της Sony στο Epic Games Store. Τα games αυτά θα ερχόντουσαν στα PC αποκλειστικά μέσω του store της.
[img
Η Epic Games έδωσε το ποσό αυτό για 4-6 games και περίμενε την απάντηση της Sony. Ωστόσο, το λεκτικό της δικογραφίας δεν αναφέρει αν τα 200 εκατομμύρια αφορούσαν τα 4-6 αυτά games ή ήταν ποσό ανά παιχνίδι. Τα 200 αυτά εκατομμύρια ήταν η "ελάχιστη εγγύηση" που θα εισέπραττε η Sony και θα ανέβαινε ανάλογα με τις πωλήσεις.

 Μέχρι τώρα, μόλις δύο games της Sony έχουν κυκλοφορήσει στο Epic Games Store. Το ReadySet Heroes και το Predator: Hunting Grounds. Το πρώτο στα PC είναι αποκλειστικά στο Epic Games Store και το δεύτερο βγήκε και το Steam μετά από ένα χρόνο. Επίσης, το Horizon Zero Dawn για PC βρίσκεται τόσο στο Steam, όσο και στο Epic Games Store. Θυμίζουμε ότι η Sony έχει επενδύσει συνολικά 450 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της Epic Games.

 Τέλος, η Microsoft και η Nintendo δεν θέλησαν καν να συζητήσουν κάτι τέτοιο με την Epic Games.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2021 22:26 #250801 by Ερμής Δερβίσης
Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic Games, ζήτησε συγνώμη από την Ubisoft για τις εξαπατήσεις που έγιναν στο The Division 2 το 2019
Πάνω από το 70% των πωλήσεών του γίνονταν από hackers.


Με αφορμή την δίκη μεταξύ Apple και Epic Games αποκαλύφθηκε ότι το 2019, λόγω προβλήματος στο σύστημα ασφαλείας του Epic Games Store, διάφοροι άνθρωοποι μπορούσαν να παίζουν τα παιχνίδια που κατέβασαν, ακόμα και όταν ο λογαριασμός τους είχε διαγραφεί.

Στην δίκης της Apple και της Epic Games ήρθαν ως αποδεικτικά στοιχεία διάφορα emails τα οποία λένε ότι ένας τίτλους που είχε πέσει θύμα του συγκεκριμένου προβλήματος ήταν το The Division 2, και το 90% των πωλήσεων του, στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο, είχαν γίνει με αυτό τον τρόπο.

Ο Τim Sweeney έγραψε ένα email προς την Ubisoft για να ζητήσει συγνώμη για την συγκεκριμένη κατάσταση, στο οποίο έλεγε τα εξής: "Μέσα στις τελευταίες 48 ώρες, το ποσοστό εξαπατήσεων στις πωλήσεις του The Division 2 ξεπέρασε το 70% και έφτανε το 90%. Διαβασμένοι hackers, δημιουργούν λογαριασμούς της Epic, αγοράζουν παιχνίδια της Ubisoft με κλεμμένες πιστωτικές κάρτες και στην συνέχεια πουλούν τους συνδεδεμένους Uplay λογαριασμούς γρηγορότερα από όσο κάναμε να τους απενεργοποιήσουμε. Τα αντίστοιχα ποσοστά σε άλλους τίτλους όπως το Fortnite δεν ξεπερνούν το 1 ή 2%, οπότε το 70% ήταν εξωπραγματική κατάσταση." Επιπλέον ο Sweeney δήλωσε ότι το φταίξιμο είναι αποκλειστικά της Epic Games και θα πληρώσει όλες τις εγγυήσεις.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
17 May 2021 22:59 #251141 by Γιώργος Τσάκωνας
Η Epic Games έκανε μήνυση στην Κινεζική εταιρεία Nreal, η οποία κατασκευάζει AR headsets.

Η αιτία είναι πως η Epic Games ισχυρίζεται ότι το όνομα Nreal είναι πολύ παρόμοιο με το Unreal, που παραπέμπει στην Unreal Engine. Η Unreal Engine είναι μία engine ανάπτυξης games που δημιούργησε η Epic Games και χρησιμοποιείται από πληθώρα εταιρειών και indie developers. Οι δύο εταιρείες βρίσκονται σε διαμάχη λόγω του ονόματος εδώ χρόνια. Η νέα μήνυση φαίνεται να προκλήθηκε από την ανακοίνωση της Nreal πως σκοπεύει να κυκλοφορήσει τα smart glasses της στις ΗΠΑ αργότερα μέσα στο έτος.

Αυτά τα smart glasses, που είναι ήδη διαθέσιμα στην Νότια Κορέα, μπορούν να συνεργαστούν με smartphones και να προβάλουν apps και games. Η Epic Games δεν έχει μέχρι στιγμής παράξει δικά της AR προϊόντα. Τα γυαλιά της Nreal υποστηρίζουν games της Unreal Engine. Η Epic Games έχει συμμετέχει σε πολλές δικαστικές διαμάχες με άλλες εταιρείες, όπως για παράδειγμα με την Apple σχετικά με το ποσοστό που παίρνει η εταιρεία από τις πωλήσεις στο App Store.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Oct 2021 23:25 #256098 by Stathis Moose Stathopoulos
Θα κυκλοφορήσουν την ερχόμενη εβδομάδα

Τον Ιούλιο του 2020 η Epic Games είχε ανακοινώσει ότι αναπτύσσει ένα σύστημα με achievements για τα games στο Epic Games Store. Τώρα η Epic Games ανακοίνωσε ότι τα achievements θα αρχίσουν να υποστηρίζονται σε μερικά games από την επόμενη εβδομάδα.
Η Epic Games θα ξεκινήσει να υποστηρίζει τα achievements από την ερχόμενη εβδομάδα με τα Rocket League, Hades, Pillars of Eternity, Humankind, Zombie Army 4 και Defense Grid να είναι τα πρώτα που θα τα υποστηρίζουν. Ξεκλειδώνοντας achievements θα μαζεύετε XP. Τα achievements θα χωρίζονται όπως και στο PlayStation σε χάλκινα, ασημένια, χρυσά και πλατινένια, με τα πλατινένια να έχουν την μεγαλύτερη αξία. Παρακάτω μπορείτε να δείτε πόσο XP χρειάζεστε για να ξεκλειδώσετε το καθένα:

Χάλκινο: 5-45XP
Ασημένιο: 50-95XP
Χρυσό: 100-200XP
Πλατινένιο: 250XP

Η Epic Games σημειώνει ότι μια προηγούμενη έκδοση των achievements, γνωστή και ως developer achievements, ήταν διαθέσιμη πριν από την νέα και σας διαβεβαιώνει ότι δεν θα χάσετε τα achievements σας όταν κυκλοφορήσει η νέα έκδοσή τους. Ειδικότερα, η Epic Games δήλωσε τα εξής: “Αν έχετε ξεκλειδώσει τα developer achievements, μην αγχώνεστε, η σκληρή σας δουλειά δεν θα χαθεί. Αν ένα game που προηγουμένως υποστήριζε τα developer achievements ενσωματώσει την νέα έκδοση των Epic Achievements, τότε η πρόοδός σας θα μεταφερθεί.”

Ακόμα, η Epic Games μίλησε για το πότε θα κυκλοφορήσει η νέα έκδοση των Epic Achievements στο Epic Games Store. Ειδικότερα δήλωσε τα εξής: “Εργαζόμαστε ώστε να προσφέρουμε αυτά τα εργαλεία σε όλο και περισσότερους developers, επομένως να περιμένετε ότι τα Epic Achievements θα προστεθούν στα αγαπημένα σας games μέσα στον χρόνο. Να ενημερώνεστε σχετικά με τα νέα updates και όλα τα νέα χαρακτηριστικά που θα προσθέτουμε στο Epic Games Store.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
07 Mar 2022 23:08 #262031 by Nikos Georgopoulos
Η Activision Blizzard και η Epic Games σταμάτησαν τις πωλήσεις των games τους προς την Ρωσία




300.000 δολάρια δωρεά από την θυγατρική της Microsoft.

Η Activision Blizzard και η Epic Games σταμάτησαν τις πωλήσεις τους προς την Ρωσία, λόγω του πολέμου που υπάρχει μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας.

Η απόφαση αυτή έρχεται ως συνέχεια της διακοπής συνεργασίας με την Ρωσία που έχουν ανακοινώσει η Apple, η CD Projekt Red, η Microsoft, η Electronic Arts, η AMD και η Intel.

Η δωρεά 300.000 δολαρίων της Activision στην Ουκρανία
Μέχρι στιγμής οι απαγορεύσεις προς την Ρωσία έχουν γίνει από Αμερικάνικες και Πολωνικές εταιρείες. Ως απάντηση στην εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο πρόεδρος και Chief Operating Officer της Activision Blizzard, Daniel Alegre, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία «θα αναστείλει τις νέες πωλήσεις και στα games μας στη Ρωσία όσο αυτή η σύγκρουση συνεχίζεται». Σε ένα μήνυμα που απευθυνόταν στην ομάδα του, ο Alegre έγραψε: "Η εταιρεία αντιστοιχίζει δωρεές εργαζομένων 2:1 σε οργανισμούς που παρέχουν άμεση ανακούφιση στην περιοχή. Μαζί έχουμε συγκεντρώσει πάνω από 300.000 δολάρια σε αυτήν την προσπάθεια. Την επόμενη εβδομάδα σχεδιάζουμε να προσθέσουμε επιπλέον φιλανθρωπικές οργανώσεις".

Η Activision Blizzard εξήρε επίσης την τεράστια συνεισφορά από τους συναδέλφους μας στην Πολωνία, όπου οι άνθρωποι έχουν αφιερώσει εθελοντικά τον χρόνο τους για να βοηθήσουν τους Ουκρανούς πρόσφυγες και άλλους που έχουν ανάγκη». Η Πολωνία έχει δεχθεί περισσότερους από 750.000 πρόσφυγες από την Ουκρανία, ενώ συνολικά έχουν φύγει πάνω από ένα εκατομμύριο πρόσφυγες από την αρχή του πολέμου.

Η ανακοίνωση αυτή ήταν αναμενόμενη, μιας και η Activision Blizzard βρίσκεται σε διαδικασία ολοκλήρωσης της εξαγοράς της από την Microsoft.

Στην ίδια γραμμή και η Epic Games
Η Epic Games ανακοίνωσε επίσης, μέσω του Epic Games Newsroom στο Twitter, ότι «σταματά το εμπόριο με τη Ρωσία στα games μας ως απάντηση στην εισβολή της στην Ουκρανία». Συνεχίζει να επιβεβαιώνει ότι οι Ρώσοι θα μπορούν να παίξουν τα games που έχουν ήδη αγοράσει. «Δεν εμποδίζουμε την πρόσβαση για τον ίδιο λόγο που άλλα εργαλεία επικοινωνίας παραμένουν στο διαδίκτυο: ο ελεύθερος κόσμος θα πρέπει να κρατά ανοιχτούς όλους τους τομείς διαλόγου».

Η Epic Games δεν διευκρίνισε αν η απαγόρευση ισχύει και για το Epic Games Store, η Ρωσική έκδοση του οποίου όπως βλέπετε είναι live .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2022 01:31 #262857 by Nikos Georgopoulos
Κυκλοφόρησε και επίσημα



Το σύστημα με τα Achievements είναι και επίσημα στο Epic Games Store, σύμφωνα με ανακοίνωση που έγινε στο Twitter.


New features have been added to the Epic Games Store launcher, and there are even more on the way!

Read about the latest "My Achievements" update: t.co/Wb14a6ZAGk pic.twitter.com/obIVSRh2En

— Epic Games Store (@EpicGames) April 4, 2022

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 Apr 2022 11:59 - 10 May 2022 15:21 #263026 by Nikos Georgopoulos
Η Lego ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Epic Games που αφορά το Metaverse




Για να δημιουργήσουν ένα ασφαλές περιβάλλον παιχνιδιού για παιδιά στο metaverse.

Η Lego ανακοίνωσε νέα συνεργασία με την Epic Games με σκοπό τη δημιουργία ενός να ασφαλούς περιβάλλοντος για παιδιά στο metaverse.

Στην ανακοίνωσή τους οι εταιρείες δήλωσαν: "Αυτή η οικογενειακή ψηφιακή εμπειρία θα δώσει στα παιδιά πρόσβαση σε εργαλεία τα οποία θα τους ωθήσουν στο να γίνουν δημιουργοί με αυτοπεποίθηση και θα παρέχει ευκαιρίες για παιχνίδι σε έναν ασφαλή και θετικό χώρο". Εκπρόσωπος της Lego δήλωσε: "Εδώ και 90 χρόνια, η Lego Group έχει εμπνεύσει γενιές παιδιών, μέσω των ατελείωτων δυνατοτήτων που έχουν τα τουβλάκια Lego, πράγμα που παραμένει το επίκεντρο της δουλειάς μας. Η εταιρεία ηγείται στο να δημιουργεί ασφαλή ψηφιακά περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας του Digital Child Safety Policy με τη UNICEF το 2016".



Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic Games, Tim Sweeney δήλωσε: "Η Lego Group σαγηνεύει την φαντασία παιδιών και ενηλίκων μέσω δημιουργικού παιχνιδιού εδώ και σχεδόν ένα αιώνα και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε για να χτίσουμε έναν χώρο στο metaverse, ο οποίος θα είναι διασκεδαστικός, ψυχαγωγικός και φτιαγμένος για παιδιά και οικογένειες". Ο πρόεδρος της Lego Group δήλωσε: "Τα παιδιά διασκεδάζουν όταν παίζουν σε ψηφιακούς και πραγματικούς κόσμους και μετακινούνται εύκολα από τον ένα στον άλλο. Πιστεύουμε ότι μέσω των ψηφιακών εμπειριών έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ικανότητες, όπως δημιουργικότητα, η συνεργασία και επικοινωνία, οι οποίες θα τους μείνουν για όλη τους τη ζωή. Εμείς όμως έχουμε την ευθύνη να τις κάνουμε ασφαλείς, με έμπνευση και με προτερήματα. Όπως προστατέψαμε τα δικαιώματα των παιδιών για ασφαλές παιχνίδι εδώ και γενιές, δεσμευόμαστε να κάνουμε το ίδιο και στο ψηφιακό παιχνίδι. Ανυπομονούμε να δουλέψουμε με την Epic Games για να δημιουργήσουμε αυτό ψηφιακό μέλλον".
Last edit: 10 May 2022 15:21 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2022 13:11 #264115 by Nikos Georgopoulos
Η Epic Games κέρδισε μήνυση ενάντια σε Αυστραλό hacker




O οποίος θα πληρώσει πρόστιμο, το οποίο θα δοθεί σε δωρεές.

Η Epic Games κέρδισε το δικαστήριο με τον hacker του Fortnite στο δικαστήριο και δώρισε τον διακανονισμό σε φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Η Epic Games προσέφυγε σε δικαστήριο στην Αυστραλία εναντίον ενός hacker του Fortnite, με το τελικό αποτέλεσμα να ζητήσει δημόσια συγγνώμη, να κλείσει την επιχείρησή του που πουλούσε παραβιασμένους λογαριασμούς και να πληρώσει την Epic Games για ζημιές, τις οποίες η εταιρεία θα δωρίσει σε φιλανθρωπικό ίδρυμα. Tο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Αυστραλίας αποφάσισε ότι ο Brandon Despotakis, γνωστός στο διαδίκτυο ως BlazeFN,παραβίασε τη συμφωνία άδειας χρήσης του Fortnite για τον τελικό χρήστη (EULA) και τους όρους χρήσης, παραβίασε τα πνευματικά δικαιώματα της Epic Games και πούλησε παράνομα λογαριασμούς in-game και cheats σε άλλους παίκτες. Η απόφαση έρχεται ένα χρόνο μετά την έναρξη της διαδικασίας τον Απρίλιο του 2021.

Οι καταχωρίσεις για τα παράνομα αντικείμενα του καταστήματος BlazeFN περιλαμβάνουν aimbots, λογαριασμούς περιορισμένης διάρκειας "Full Access V-Bucks" και "ανενεργούς" λογαριασμούς που περιλάμβαναν σπάνια ή δημοφιλή δέρματα και battle-pass, μεταξύ άλλων παράνομων προσφορών. Τo artwork για τα διάφορα αντικείμενα του καταστήματος BlazeFN έγιναν έτσι ώστε να μοιάζουν με το Item Shop του Fortnite.

Άγνωστο είναι πόσα cheats και λογαριασμοί πωλήθηκαν στην πραγματικότητα ή αν βρίσκονται σε εξέλιξη άλλες παρόμοιες νομικές διαδικασίες, μετά την απόφαση υπέρ της Epic και κατά του παράνομου καταστήματος BlazeFN. Η πώληση ή η αγορά λογαριασμών στο Fortnite αποτελεί παραβίαση των όρων του video game ακόμη και όταν δεν εμπλέκονται cheats. Η Epic Games προσέφερε μια δήλωση σχετικά με το θέμα και αναφέρει: "Η πώληση παραβιασμένων λογαριασμών παικτών και τεχνολογιών εξαπάτησης θέτει τις πληροφορίες των ανθρώπων σε κίνδυνο και καταστρέφει την εμπειρία για τους ανθρώπους που παίζουν δίκαια. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας την παράνομη πώληση αυτών των στοιχείων και θα ακολουθήσουμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές για να διασφαλίσουμε ότι τα παιχνίδια μας παραμένουν διασκεδαστικά, δίκαια και ποτέ pay-to-win".


Statement

Read: t.co/cEr3e8pm1H

— blaze fn (@blazefn8) May 5, 2022

Ο BlazeFN δημοσίευσε τη δική του δήλωση στο Twitter στις 9 Μαΐου, μία εβδομάδα μετά την επίτευξη του διακανονισμού και αναφέρει: "Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από την κοινότητα του Fortnite. Αυτό που έκανα ήταν παράνομο και έδωσε στους παίκτες ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι άλλων ανθρώπων που παίζουν με τους κανόνες. Δεν θα το ξανακάνω αυτό ποτέ ξανά". O Brandon Despotakis, πρέπει επίσης να καταβάλει αποζημίωση στην Epic σε ποσό που συμφωνήθηκε και από τις δύο πλευρές. Το σύνολο αυτών των αποζημιώσεων θα διατεθεί στο Child's Play, ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που έχει ως στόχο τη βελτίωση της ζωής των παιδιών και των εφήβων στα παιδιατρικά νοσοκομεία σε όλο τον κόσμο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 Dec 2022 00:41 #268011 by Nikos Georgopoulos
Η μήνυση προχωράει δικαστικά



Η μήνυση της Καναδικής δικηγορικής εταιρείας που ανέφερε ότι το Fortnite εθίζει τους νέους όπως τα ναρκωτικά θα περάσει ως δικαστική υπόθεση, σύμφωνα με έναν δικαστή της πολιτείας της Κεμπέκ στον Καναδά.
Η Calex Legal, η δικηγορική εταιρεία που εκπροσωπεί τους γονείς, είπε στην κατάθεσή της ότι ο εθισμός στο Fortnite «είναι παρόμοιος με τον εθισμό στην κοκαΐνη» και ανέφερε επίσης μια ιστορία του 2018 στην οποία ένας Βρετανός ειδικός συμπεριφοράς είπε ότι το Fortnite «είναι σαν την ηρωίνη».

Η αγωγή ισχυρίζεται ότι η Epic Games χρησιμοποίησε "ειδικούς" κατά την ανάπτυξη του Fortnite για να διασφαλίσει ότι θα ήταν εθιστικό στους παίκτες και δεν ενημερώνει τους ανθρώπους για τους "κινδύνους που συνδέονται με τη χρήση του Fortnite" όταν δημιουργούν τα προφίλ τους. Κατηγορεί επίσης την Epic ότι κρατά τα παιδιά κολλημένα μόλις μπουν μέσα μέσω της υπόσχεσης για βραβεία και κύρος, «συμπεριλαμβανομένου του Παγκόσμιου Κυπέλλου Fortnite, το οποίο προσφέρει περισσότερα από 30 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματικό έπαθλο».

Ένας παίκτης που αναφέρεται στη μήνυση, ο οποίος ήταν 13 ετών όταν κατατέθηκε η αγωγή, φέρεται να είχε περάσει από το να παίζει "λίγες ώρες την εβδομάδα σε αρκετές ώρες την ημέρα" στη διάρκεια μόλις δύο ετών και συχνά παίζει μέχρι τη 1 π.μ. Ένας άλλος, που είναι μόλις 10 ετών, μαλώνει με τους γονείς του για να παίξει Fortnite και γίνεται «πολύ επιθετικός και χυδαίος» ενώ παίζει. Ο δεκάχρονος έχει ξοδέψει επίσης σχεδόν 600 δολάρια σε Fortnite V-bucks, αν και δεν είναι σαφές εάν αυτό έγινε με ή χωρίς γονική συναίνεση.

Φυσικά, η μήνυση αναφέρει επίσης την πρόσφατη αναγνώριση από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας της "διαταραχής των βιντεοπαιχνιδιών ως ασθένειας" για να υποστηρίξει τους ισχυρισμούς της, μαζί με διάφορες αναφορές που εστιάζονται στα μέσα όπως "Περισσότερες ενδείξεις ότι το Fortnite είναι κακό για την υγεία του παιδιού σας".

Η μηνυτήρια αναφορά λέει: «Οι επιπτώσεις του εθισμού στα βιντεοπαιχνίδια, συμπεριλαμβανομένου του Fortnite, στον εγκέφαλο των παιδιών είναι ιδιαίτερα επιζήμιες καθώς όταν είναι συνεχώς προσκολλημένα στις μηχανές τους, αναπτύσσουν σοβαρές ελλείψεις στην ικανότητά τους να ενσωματώνουν όλο το φάσμα [των ανθρώπινων] συναισθημάτων. Οι ειδικοί αναφέρουν κενά στο λεξιλόγιο καθώς και κενά στην κοινωνική ένταξη. Πράγματι, αναγνωρίζεται ότι η συνεχής χρήση ηλεκτρονικών συσκευών προκαλεί σημαντικές αλλαγές στον προμετωπιαίο φλοιό του ανθρώπινου εγκεφάλου, αλλαγές που επηρεάζουν ιδιαίτερα τους νέους αναπτυσσόμενους εγκεφάλους. Η εθιστική πτυχή του Fortnite αναγνωρίζεται παγκοσμίως και έχει επίσης συγκριθεί με την ηρωίνη σε ένα άρθρο με τίτλο «Ο εθισμός στο Fortnite αναγκάζει τα παιδιά σε απεξάρτηση από βιντεοπαιχνίδια»… καθώς και σε ένα άρθρο με τίτλο «Πίσω από τους αριθμούς: Το Fortnite μπορεί να είναι όπως εθιστικό σαν ηρωίνη».

Η έγκριση της ομαδικής αγωγής είναι μόνο η αρχή της διαδικασίας, καθώς ο δικαστής δήλωσε ότι οι εμπλεκόμενοι γονείς «έχουν βάσιμες θέσεις». Συγκεκριμένα είπε: «Το Δικαστήριο είναι της γνώμης ότι τα γεγονότα που ισχυρίζονται σχετικά με τα παιδιά των εναγόντων καθιστούν δυνατό τον ισχυρισμό, εάν τα θέσουμε σε σχέση με τις δηλώσεις ορισμένων εμπειρογνωμόνων σχετικά με τη δημιουργία εθισμού στα βιντεοπαιχνίδια και ειδικότερα προς το Fortnite, ότι οι ενάγοντες έχουν έγκυρη αξίωση ευθύνης προϊόντος έναντι των εναγόμενων», αναφέρεται στην απόφαση. «Ο ισχυρισμός δεν φαίνεται να είναι επιπόλαιος ή προδήλως αβάσιμος».

Η Epic Games, φυσικά, βλέπει το θέμα πολύ διαφορετικά. «Έχουμε κορυφαίους γονικούς ελέγχους που δίνουν τη δυνατότητα στους γονείς να επιβλέπουν την ψηφιακή εμπειρία του παιδιού τους», δήλωσε η εκπρόσωπος της Epic, Natalie Munoz, σε μια δήλωση που εστάλη στο PC Gamer. "Οι γονείς μπορούν να λαμβάνουν αναφορές χρόνου παιχνιδιού που παρακολουθούν τον χρόνο που παίζει το παιδί τους κάθε εβδομάδα και απαιτούν τη γονική άδεια πριν από την πραγματοποίηση αγορών, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις για την οικογένειά τους. Πρόσφατα προσθέσαμε επίσης ένα ημερήσιο όριο δαπανών που θα βάζει ο γονέας ως προκαθορισμένο, για παίκτες κάτω των 13 ετών. Σκοπεύουμε να το αντιμετωπίσουμε στο δικαστήριο. Αυτή η πρόσφατη απόφαση επιτρέπει μόνο να προχωρήσει η υπόθεση. Πιστεύουμε ότι τα στοιχεία θα δείξουν ότι αυτή η υπόθεση είναι αβάσιμη."

Η Calex Legal αναζητά τώρα περισσότερα άτομα για να συμμετάσχουν στην ομαδική της αγωγή κατά του Fortnite.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
23 Dec 2022 15:42 #268399 by Nikos Georgopoulos
Fortnite: Η Epic Games δέχθηκε πρόστιμο-μαμούθ 520 εκατομμυρίων δολαρίων από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ




Για εξαπάτηση χρηστών με αγορές.

Πρόστιμο 520 εκατομμυρίων δολαρίων από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου επιβλήθηκ ε στην Epic Games.

Ο λόγος είναι ότι η Epic Games βρέθηκε ένοχη επειδή χρησιμοποίησε «ελάχιστες πρακτικές απορρήτου χρηστών» για φωνητικές συνομιλίες και chat και χρησιμοποίησε κόλπα σχεδιασμού στο user interface για να "εξαπατήσει εκατομμύρια παίκτες σε αγορές που δεν ήθελαν".

Η απόφαση αυτή περιλαμβάνει το μεγαλύτερο ποσό που ανακοινώθηκε από την FTC (Επιτροπή Εμπορίου) σχετικά με τον Νόμο των Η.Π.Α. για την Προστασία του Απορρήτου των Παιδιών στο Διαδίκτυο, καθώς το Fortnite επέτρεπε τη συνομιλία στο παιχνίδι και τη συλλογή δεδομένων χρήστη.

Το Fortnite κατέχει μια αξιολόγηση T (Teens) από την επιτροπή αξιολόγησης των ΗΠΑ ESRB, αλλά η FTC υποστήριξε ότι η Epic Games γνώριζε ότι πολλοί από τους χρήστες της ήταν πιθανότατα κάτω των 13 ετών και δεν είχαν λάβει τη συγκατάθεση των γονιών τους.

Η FTC λέει ότι το Fortnite περιλάμβανε "σκοτεινά μοτίβα" που έχουν ως στόχο να "ξεγελάσουν τους παίκτες κι εκείνοι να κάνουν ανεπιθύμητες αγορές και τα παιδιά να προχωρούν σε μη εξουσιοδοτημένες χρεώσεις χωρίς καμία γονική συμμετοχή".

Η FTC ισχυρίζεται ότι το Fortnite εφάρμοσε τεχνική κουμπιών που δεν είναι εύκολα ορατή στους χρήστες, οι οποίοι αγοράζουν πράγματα κατά λάθος. Πριν από το 2018, ήταν πολύ εύκολο για τα παιδιά να αγοράσουν νόμισμα εντός του παιχνιδιού χωρίς τη γονική συναίνεση, συνέχισε η FTC. Ένα άλλο σημείο κριτικής ήταν ότι η Epic Games είχε κλειδώσει τους λογαριασμούς των πελατών που χρησιμοποιούσαν τις πιστωτικές τους κάρτες για να χρεώσουν στη συνέχεια τις αγορές τους - μερικές από τις οποίες ήταν σε χιλιάδες δολάρια.

Η Epic Games απάντησε με τη δική της λεπτομερή δήλωση σχετικά με τον διακανονισμό, περιγράφοντας πώς έχει εξελιχθεί το Fortnite με την πάροδο των ετών και πώς πιστεύει ότι η FTC έχει χρησιμοποιήσει "καταστατικά που γράφτηκαν πριν από δεκαετίες" για να στοχεύσει "μακροχρόνιες πρακτικές του κλάδου". «Δεχθήκαμε αυτή τη συμφωνία γιατί θέλουμε η Epic να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της προστασίας των καταναλωτών και να παρέχει την καλύτερη εμπειρία στους παίκτες μας», έγραψε η Epic Games. "Τα τελευταία χρόνια, κάνουμε αλλαγές για να διασφαλίσουμε ότι το οικοσύστημά μας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των παικτών και των ρυθμιστικών αρχών μας, κάτι που ελπίζουμε ότι θα είναι χρήσιμος οδηγός για άλλους στον κλάδο μας."

Η δήλωση της Epic Games τονίζει τις αλλαγές που έχει εφαρμόσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια για να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες της FTC - συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος επιστροφής χρημάτων (που προστέθηκε τον Μάιο του 2018) και ενός πιο πρόσφατου συστήματος αναίρεσης αγορών. Ακόμη πιο πρόσφατα, το παιχνίδι απαιτεί τώρα να κρατάτε ένα κουμπί πατημένο για να αγοράσετε για να επιβεβαιώσετε την πρόθεση.

Όσον αφορά τις ανησυχίες της FTC για το απόρρητο των παιδιών, η Epic επεσήμανε την πρόσφατη κυκλοφορία των Ενσωματωμένων Λογαριασμών για παιδιά κάτω των 13 ετών - ένας τύπος Epic Λογαριασμού όπου ορισμένες λειτουργίες (όπως η συνομιλία και οι αγορές) δεν είναι διαθέσιμες.

"Κανένας προγραμματιστής δεν δημιουργεί ένα παιχνίδι με την πρόθεση να καταλήξει εδώ. Η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών είναι ένας τόπος γρήγορης καινοτομίας, όπου οι προσδοκίες των παικτών είναι υψηλές και οι νέες ιδέες είναι πρωταρχικές", έγραψε η Epic Games. "Τα καταστατικά που γράφτηκαν πριν από δεκαετίες δεν προσδιορίζουν πώς πρέπει να λειτουργούν τα οικοσυστήματα των games. Οι νόμοι δεν έχουν αλλάξει, αλλά η εφαρμογή τους έχει εξελιχθεί και οι μακροχρόνιες πρακτικές του κλάδου δεν αρκούν πλέον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.