Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Square Enix: Γενική Συζήτηση

More
07 Dec 2021 12:33 #257722 by Γιώργος Σκένδρος
Η Square Enix κατοχύρωσε το Engage Kill, πιθανότατα τον υπότιτλο ενός νέου παιχνιδιού, ενώ η Capcom κατοχύρωσε το Shu, πιθανότατα σε σχέση με το Monster Hunter.
 Κάθε Δευτέρα, τα bots εμπορικών σημάτων ενημερώνονται με όλα όσα κατοχυρώθηκαν στην Ιαπωνία. Τα trademark bots έχουν πλέον ενημερωθεί και αποκαλύφθηκε κυρίως ότι η Square Enix κατοχύρωσε το trademark "Engage Kill". Εν τω μεταξύ, η Capcom κατοχύρωσε το εμπορικό σήμα "Shu". Η Square Enix καταχώρησε το Engage Kill στις 18 Νοεμβρίου, και δημοσιοποιήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου.
 

 Το εμπορικό σήμα κατατέθηκε σε όλες τις κατηγορίες που χρησιμοποιούνται για τα games και θα μπορούσε να είναι ένα νέο project, μια νέα IP, οι πιθανότητες είναι ατελείωτες. Σημαντικό είναι επίσης να σημειωθεί ότι ένα εμπορικό σήμα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι που ονομάζεται Engage Kill βρίσκεται σε εξέλιξη, και ακόμη και αν είναι, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ανακοινωθεί. Πολλά έργα δεν καταλήγουν ποτέ να ανακοινωθούν δημοσίως πριν ακυρωθούν ή αναμορφωθούν σε κάτι άλλο. 
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Dec 2021 05:06 #258102 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Engage Kill κατοχυρώθηκε από την Square Enix & το Shu από την Capcom




H κατοχύρωση των ονομάτων δεν σημαίνει απαραίτητα ότι βρίσκονται ομότιτλα project υπο ανάπτυξη.

Η Square Enix κατοχύρωσε το Engage Kill, πιθανότατα τον υπότιτλο ενός νέου παιχνιδιού, ενώ η Capcom κατοχύρωσε το Shu, πιθανότατα σε σχέση με το Monster Hunter.

Κάθε Δευτέρα, τα bots εμπορικών σημάτων ενημερώνονται με όλα όσα κατοχυρώθηκαν στην Ιαπωνία. Τα trademark bots έχουν πλέον ενημερωθεί και αποκαλύφθηκε κυρίως ότι η Square Enix κατοχύρωσε το trademark "Engage Kill". Εν τω μεταξύ, η Capcom κατοχύρωσε το εμπορικό σήμα "Shu". Η Square Enix καταχώρησε το Engage Kill στις 18 Νοεμβρίου, και δημοσιοποιήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου.

<youtube>DLXKCzRZnFI</youtube>

Το εμπορικό σήμα κατατέθηκε σε όλες τις κατηγορίες που χρησιμοποιούνται για τα games και θα μπορούσε να είναι ένα νέο project, μια νέα IP, οι πιθανότητες είναι ατελείωτες. Σημαντικό είναι επίσης να σημειωθεί ότι ένα εμπορικό σήμα δεν σημαίνει απαραίτητα ότι κάτι που ονομάζεται Engage Kill βρίσκεται σε εξέλιξη, και ακόμη και αν είναι, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα ανακοινωθεί. Πολλά έργα δεν καταλήγουν ποτέ να ανακοινωθούν δημοσίως πριν ακυρωθούν ή αναμορφωθούν σε κάτι άλλο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Apr 2022 11:46 #263809 by Nikos Georgopoulos
Ο δημιουργός του Sonic έκανε μήνυση στη Square Enix γιατί τον απέλυσε 6 μήνες πριν το λανσάρισμα του Balan Wonderworld




Το οποίο ήταν τεράστια αποτυχία. 

Το Balan Wonderworld είναι μία από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της Square Enix και σε αυτό μερίδιο ευθύνης έχει σίγουρα ο δημιουργός του Sonic και πρώην director του παιχνιδιού Yuji Naka.

Η Square Enix απέλυσε τον Yuji Naka έξι μήνες πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού και ο ίδιος κατέθεσε μήνυση προς την εταιρεία , ενώ κατηγόρησε τόσο την Square Enix, όσο και την εταιρεία ανάπτυξης Arzest ότι "δεν νοιάζονται για τα games και τους fans τους". Για να καταλάβετε πόσο χάλια τα πήγε το παιχνίδι, πούλησε μόλις 2.100 αντίτυπα στην Ιαπωνία! Κοινώς, η Square Enix έχασε εκατομμύρια ευρώ για να το αναπτύξει και δεν εισέπραξε σχεδόν τίποτα!



Η Square Enix και η Arzest αποφάσισαν να κυκλοφορήσουν το παιχνίδι, παρότι ήταν ημιτελές. Το ερώτημα είναι βέβαια πόσο θα μπορούσε κάποιος να βελτιώσει το gameplay (του...ενός κουμπιού για τις κινήσεις) και τα γραφικά του; Εν τω μεταξύ, το παιχνίδι κυκλοφόρησε και δεν φτιάχτηκαν καν τα bugs και τα glitches, παρά τις παροτρύνσεις του Yuji Naka, ο οποίος κατηγορεί την εταιρεία ανάπτυξης ότι "οι σχέσεις χάλασαν μεταξύ μας καθώς τους είχα πει να διορθώσουν τα προβλήματα του παιχνιδιού". Βέβαια ο άνθρωπος μπορεί να βρέθηκε και μπροστά σε κακούς developers , αφού όπως και να 'χει έχουν όλη την ευθύνη.

Το Balan Wonderworld το βάλαμε στην 6η θέση με τα χειρότερα games του 2021 και μάλιστα συνοδεύσαμε την θέση αυτή με την άτακα: "Όλα αυτά για ένα παιχνίδι που κοστίζει 60 ευρώ! Καλά δεν ντρέπεστε ρε κλέφτες;"

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 May 2022 17:37 #263888 by Απόστολος Μητσακούλης
Συμβαίνουν και στους καλύτερους αυτά. Όλες οι εταιρίες γενικά έχουν βγάλει και χάλια τίτλους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 May 2022 14:59 #263902 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix πούλησε τις σειρές Tomb Raider, Deus Ex και τις εταιρείες Eidos Montreal, Crystal Dynamics




Στην Embracer Group έναντι 300 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Square Enix πούλησε τις εταιρείες Eidos Montreal, Crystal Dynamics και Square Enix Montreal στην Embracer Group για 300 εκατομμύρια δολάρια.

Μαζί με της εταιρείες η Square Enix πούλησε και τα πνευματικά δικαιώματα των περισσότερων από 50 σειρών τους, στις οποίες περιλαμβάνονται τα Tomb Raider, Deus Ex, Thief, Legacy of Kain και άλλες. Οι τρεις εταιρείες μαζί έχουν περίπου 1100 υπαλλήλους. Στη συμφωνία αυτή δεν περιλαμβάνονται games στα οποία η Square Enix εκτελεί απλώς χρέη publisher , όπως τα Life is Strange, Outriders και Just Cause. Η Crystal Dynamics έχει αναπτύξει αρκετά από τα Tomb Raider, το Marvel’s Avengers ενώ βοηθάει και στην ανάπτυξη του επερχόμενου Perfect Dark. Η Eidos Montreal είναι γνωστή για τη σειρά Deus Ex και το πρόσφατο Marvel’s Guardians of the Galaxy. Η Square Enix Montreal έχει αναπτύξει διάφορα mobile games όπως τα Lara Croft Go, Hitman Go και Deus Ex Go.



Η Embracer Group δήλωσε ότι το βλέπει σαν ευκαιρία για να επενδύσει στις σειρές Tomb Raider και Deus Ex καθώς και σε άλλες όπως τα Legacy of Kain και Thief. Η Square Enix δήλωσε ότι η πώληση αυτή της επιτρέπει να ανοίξει νέες επιχειρήσεις με το να κάνει επενδύσεις σε τομείς όπως το blockchain, το ΑΙ και το Cloud. Η Embracer έχει εξαγοράσει από το 2019 τις Saber Interactive, Gearbox, Aspyr Media, 3D Realms, Ghost Ship Games, Slipgate Ironworks, Perfect World, Beamdog και Dark Horse Media. Ο αναλυτής Daniel Ahmad δήλωσε ότι οι δυτικές αυτές εταιρίες της Square Enix δεν ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες της σε αρκετούς τίτλους τα τελευταία χρόνια και ότι τα περισσότερα έσοδά της ήταν από Ιαπωνικά mobile games και MMOs . Σύμφωνα με τον Ahmad η Square Enix έψαχνε να πουλήσει εδώ και καιρό. 


The short of it:

- SE Western Studios have underperformed over numerous titles
- Its biggest growth areas in the past year have been from JP studios (Smartphones / MMO)
- SE was looking to offload Western studios for a while
- Embracer is paying the full amount upon completion t.co/7Qww4phzxd

— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 2, 2022

Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο καλοκαίρι του 2022.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
03 May 2022 20:51 #263929 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix διατήρησε τις σειρές Life is Strange, Just Cause και Outriders




H πρωτοβουλία Square Enix Collective θα συνεχίσει να λειτουργεί.

Η Square Enix θα διατηρήσει τα δικαιώματα των IPs Just Cause, Life Is Strange και Outriders.

Η δυτική παραγωγή των games της Square Enix δεν κλείνει εντελώς, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία πούλησε τη συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών ανάπτυξης του εκτός Ιαπωνίας στην Embracer Group σήμερα το πρωί. H πρωτοβουλία Square Enix Collective που επικεντρώνεται στις ανεξάρτητες εταιρείες θα συνεχίσει να λειτουργεί.

Τα τρία εν λόγω franchises έχουν όλα λάβει προσφάτως συμμετοχές, με το Just Cause 4 να είναι το πιο μακρινό μετά την κυκλοφορία του στα τέλη του 2018. Άγνωστο είναι αν αναπτύσσεται πέμπτο entry, αλλά η Deck Nine Games μόλις ολοκλήρωσε το Life Is Strange: True Colors πέρυσι και το Outriders θα επεκταθεί με το Worldslayer DLC τον Ιούνιο. Η Square Enix Collective εν τω μεταξύ έχει βοηθήσει στην έκδοση games όπως τα Forgotton Anne, Circuit Superstars και Black the Fall.



H Square Enix εξακολουθεί να έχει τον τελικό λόγο για τη χρήση αυτών των IPs, έχει πλέον παραδώσει την ιδιοκτησία των franchise Tomb Raider και Deus Ex καθώς και πολλών άλλων στην Embracer Group σε μια εξαγορά 300 εκατομμυρίων δολαρίων. Η εξαγορά περιλαμβάνει επίσης την Crystal Dynamics, που αναπτύσσει το Marvel's Avengers, την Eidos Montreal, που είναι η ομάδα του Marvel's Guardians of the Galaxy, και την Square Enix Montreal. Η πώληση λέγεται ότι θα βοηθήσει "τις επενδύσεις σε τομείς όπως το blockchain, η τεχνητή νοημοσύνη και το cloud".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2022 04:12 #264261 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix θέλει να ιδρύσει ή να εξαγοράσει εταιρείες ανάπτυξης




Παρότι πούλησε τρεις μέσα σε μία ημέρα.

Η Square Enix πούλησε τρεις εταιρείες ανάπτυξης και μαζί τις ιστορικές σειρές Tomb Raider και Deus Ex, οι οποίες πλέον ανήκουν στην Embracer Group. Ωστόσο, στην ετήσια αναφορά κερδών της για το πιο πρόσφατο οικονομικό έτος, η Ιαπωνική εταιρεία αναφέρει ότι θέλει να ιδρύσει νέες εταιρείες ανάπτυξης ή να εξαγοράσει εταιρείες .

Αυτό ίσως προκαλεί έκπληξη σε κάποιους, δεδομένου του ότι πούλησε τις εταιρείες Eidos Montreal, Crystal Dynamics και Square Enix Montreal, παρόλα αυτά η Square Enix μπορεί να θεωρηθεί ότι από επενδυτικής πλευράς όφειλε να κάνει αυτές τις πωλήσεις, ώστε να ιδρύσει νέες εταιρείες και να εστιάσει σε άλλου είδους games. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει "ισχυρές σειρές" όπως αναφέρει. Άραγε τα Tomb Raider και Deus Ex δεν ήταν τόσο ισχυρά και πουλήθηκαν για μόλις 300 εκατομμύρια δολάρια;

Οι αναλυτές έχουν υποστηρίξει ότι η πώληση ορισμένων από τα μεγάλα δυτικά στούντιο της και τις σειρές Tomb Raider και Deus είναι μέρος μιας προσπάθειας από την πλευρά της Square Enix με έδρα την Ιαπωνία να «εστιάσει ξανά» σε Ιαπωνικές εταιρείες ανάπτυξης. Αν ισχύει αυτό, τότε η Square Enix πιθανότατα εξετάζει την απόκτηση ή τη δημιουργία νέων στούντιο στην Ιαπωνία και όχι σε άλλα μέρη του κόσμου. Πάντως, η Sony και η Microsoft πραγματικά θα πρέπει να χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο που δεν αγόρασαν οι ίδιες τις εταιρείες αυτές και δύο τόσο ισχυρές σειρές που έχουν πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 May 2022 22:31 #264422 by Nikos Georgopoulos
Η Square Enix είχε ακυρώσει το πρώτο video game του παραγωγού του Final Fantasy 14




Όταν Square και Enix είχαν συγχωνευθεί.

Όταν η Square και η Enix συγχωνεύτηκαν το 2003, η συγχώνευση οδήγησε στην ακύρωση ενός παιχνιδιού, το οποίο ετοίμαζε ο Naoki Yoshida, παραγωγός του Final Fantasy XIV.

Την δήλωση αυτή ο Yoshida την έκανε στο We Are Vana'diel . Εκείνη την εποχή, ο Yoshida εργαζόταν ως εξωτερικός developer σε ένα online PC game στην Enix, πριν την συγχώνευση. Ωστόσο, τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν μόλις πραγματοποιήθηκε η συγχώνευση. «Ως αποτέλεσμα, μας είπαν ότι το παιχνίδι μπορεί να μην παραμείνει PC exclusive και μετά την συγχώνευση, μας είπαν να το ξαναδουλέψουμε για το PlayStation 2», είπε ο Yoshida στον Akihiko Matsui, παραγωγό του Final Fantasy XI. .

«Υπήρχε μια τεράστια διαφορά στη χωρητικότητα της μνήμης μεταξύ των PC και του PS2 ακόμη και τότε, οπότε ειλικρινά, είπα: "Μου κάνεις πλάκα;"» Η Square Enix δεν αστειευόταν. Αλλά ο Yoshida είχε επίσης δίκιο και η αλλαγή έφερε έναν τόνο ζητημάτων. Τελικά πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση στην οποία ζητήθηκε από τον Yoshida να απαριθμήσει όλα τα προβλήματα που αντιμετώπιζε. Είπε ότι υπήρχαν μεγάλες ελπίδες για το παιχνίδι, με τον αρχικό παραγωγό του FFXI Tanaka Hiromichi να προσφέρει ακόμη και βοήθεια.

Αλλά τελικά, το παιχνίδι προφανώς ακυρώθηκε, επειδή η Square Enix ήθελε ολοένα και περισσότερες δυνατότητες. Στη συνάντηση προφανώς αποφασίστηκε ότι το παιχνίδι χρειαζόταν μια λειτουργία σεναρίου και ακολούθησε μια συζήτηση γύρω από το πώς θα ζητηθεί από τον Yoshida να συμπεριλάβει τη λειτουργία αφού του ζητήθηκε ήδη να κάνει τόσες πολλές αλλαγές. Δεν είχε σημασία όμως, γιατί το παιχνίδι με τόσες δυσκολίες στην υλοποίηση, μοιραία "πάγωσε".

Σε μια πρόσφατη ξεχωριστή συνέντευξη στο Game Informer, ο Yoshida εξήγησε επίσης εν συντομία πώς θα λειτουργούσε το φιλόδοξο αυτό το online PC game. «Θα ακολουθούσατε αυτό το μονοπάτι και μετά θα έπρεπε να συνεργαστείτε με κάποιον άλλον που έχει περάσει από μια διαφορετική ιστορία, ή υπήρχε ένα αντικείμενο που έπρεπε να αποκτήσετε για να αλλάξετε την τροχιά σας, αλλά αυτό το αντικείμενο μπορεί μόνο να ληφθεί από κάποιον άλλο παίκτη».

Η συνεργασία ήταν προφανώς πολύ σημαντική για το Online PC game, με τους παίκτες να πρέπει να συνεργαστούν για να δουν όλα τα διαφορετικά μέρη της ιστορίας. Φυσικά αυτές τις μέρες, ο Yoshida δουλεύει τόσο στο Final Fantasy 14 όσο και στο Final Fantasy 16, το οποίο είναι σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Jul 2022 16:40 #265798 by Nikos Georgopoulos
Ο ιδρυτής της Eidos Montreal δήλωσε ότι ο τρόπος που διαχειριζόταν η Square Enix τις Δυτικές της εταιρείες ανάπτυξης ήταν καταστροφικός




Η πρόσφατη πώληση τους δεν του έκανε εντύπωση.

Ο Stephane D’Astous, ιδρυτής και πρώην πρόεδρος της Eidos Montreal δήλωσε σε συνέντευξή του ότι ο τρόπος που διαχειριζόταν η Square Enix τις Δυτικές της εταιρείες ανάπτυξης ήταν καταστροφικός.

Επιπλέον έδειξε να πιστεύει ότι η πρόσφατη πώληση των Eidos Montreal και Crystal Dynamics ίσως είχαν ως σκοπό την εξαγορά της Square Enix από τη Sony: ‘Ήταν κάτι που μπορούσε να προβλεφθεί. Εγώ έφυγα επειδή έλλειπαν διάφορα πράγματα στη διαχείριση. Η Eidos είχε παραδοσιακά καλές ομάδες ανάπτυξης αλλά δεν είχαν τη γνώση για το πως να πουλήσουν τα games τους και αυτό ήταν πολύ ξεκάθαρο".

Ο D’Astous έφυγε από την Eidos Montreal το 2013, δύο χρόνια πριν ο πρόεδρος της Crystal Dynamics αποχωρήσει και αυτός. Και άλλα δύο χρόνια μετά η IO Interactive, γνωστή για τα Hitman, εξαγόρασε την ανεξαρτησία της από τη Square Enix. Νωρίτερα μέσα στο 2022, η Embracer Group εξαγόρασε από την Square Enix τις Eidos Montreal και Crystal Dynamics για 300 εκατομμύρια δολάρια. Ο D’Astous δήλωσε: "Ήταν ξεκάθαρο ότι είχαμε πολλά καλά ονόματα σειρών που απλά κοιμόντουσαν στο ράφι. Είχαμε συζητήσει για το Legacy of Kain αλλά δεν ήταν τόσο δυνατό όνομα όσο τα Deus Ex και Thief. Με το Thief βάλαμε τα δυνατά μας και ζοριστήκαμε, αλλά έτσι είναι η ζωή στην ανάπτυξη games. Δεν το πετυχαίνεις πάντα. Ήμασταν κοντά αλλά μας λείπανε οι τελευταίες πινελιές".

Ένα χρόνο πριν φύγει ο D’Astous, η Square Enix είχε πει ότι η Eidos Montreal ήταν μία απογοήτευση για τα οικονομικά της εταιρείας: "Η πίεση ήταν μεγάλη από τους εργαζόμενούς μου προς εμένα, από εμένα προς τους ανωτέρους μου. Πιστεύω ότι σε περιόδους κρίσεων βλέπεις τις πραγματικές αξίες ενός ανθρώπου. Και δεν μου άρεσε αυτό είδα. Υπήρχε έλλειψη ηγεσίας, αυτοπεποίθησης και επικοινωνίας και όταν δεν έχεις αυτά τα βασικά πράγματα κανένας εργαζόμενος δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του σωστά. Ειδικά όταν διαχειρίζεσαι μία εταιρεία. Έχανα ελπίδα για το τι καλό μπορούσε να φέρει η Square Enix στην Eidos. Έχανα εμπιστοσύνη στα κεντρικά μου γραφεία στο Λονδίνο. Στα οικονομικά τους αποτελέσματα, οι Ιάπωνες πρόσθεταν πάντα μερικές φράσεις τύπου Κάποια games μας απογοήτευσαν επειδή δεν έφτασαν τις προσδοκίες. Και πάντα αφορούσαν games που φτιάχνονταν εκτός Ιαπωνίας".

Τέλος ο D’Astous πρόσθεσε ότι η Square Enix δεν ήταν όσο αφοσιωμένη αναμενώταν στις Δυτικές εταιρείες ανάπτυξης και ότι είχε άκουσε φήμες ότι η Sony ενδιαφερόταν να την αγοράσει, αλλά, μόνο τα Ιαπωνικά της παραρτήματα: "Υπήρχαν φυσικά φήμες με όλες αυτές τις εξαγορές που γίνονται τελευταία ότι η Sony θα ήθελε πολύ να προσθέσει την Square Enix στο δυναμικό της. Άκουσα φήμες ότι η Sony ήθελε να αγοράσει μόνο την Square Enix Tokyo και όχι την υπόλοιπη. Οπότε πιστεύω ότι ο Matsuda την έβαλε σε παζάρι. Ήταν μία αργή καταστροφή. Τουλάχιστον για μένα. Ήταν προφανές ότι το τρένο δεν πήγαινε προς τη σωστή κατεύθυνση. Και ίσως αυτό να δικαιολογούσε τα 300 εκατομμύρια. Αλλά και πάλι δεν είναι μεγάλο ούτε λογικό ποσό".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
06 Aug 2022 10:33 #265939 by Nikos Georgopoulos
Φήμη: Η Square Enix θα πουλήσει και άλλες εταιρείες ανάπτυξης




Σύμφωνα με αναλυτή.

Η Square Enix θα πουλήσει και άλλες εταιρείες ανάπτυξης, σύμφωνα με τον αναλυτή της βιομηχανίας David Gibson.

Ο Gibson δήλωσε ότι η Ιαπωνική εταιρεία θα εξετάσει ποιες εταιρείες έχει στην κατοχή της και για ποιες θα θέλει να διατηρήσει την πλήρη ιδιοκτησία ή να προσφέρει μερίδια σε άλλες ενδιαφερόμενες εταιρείες. Όπως εξήγησε ο Gibson, η Square Enix βλέπει αυτή τη στρατηγική ως έναν τρόπο για να αφιερώσει «πόρους κυρίως σε games της Ιαπωνίας» και θα μπορούσε να δει ενδιαφέρον από τη Sony, την Tencent και την Nexon. 

Μερικά από τα στούντιο που έχει αυτή τη στιγμή η Square Enix περιλαμβάνουν τις τέσσερις Creative Business Units που είναι υπεύθυνες για το Final Fantasy, το Kingdom Hearts και μικρότερους τίτλους, την Luminous Productions, που αναπτύσσει αυτήν τη στιγμή το Forspoken και το Tokyo RPG Factory. Όπως σημείωσε ο Gibson, η στρατηγική της Square Enix είναι ασυνήθιστη καθώς έχει μηδενικό χρέος και χρήματα για να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη των νέων games.

«Μετά την πώληση των Crystal Dynamics / Eidos Montreal, η εταιρεία θα έχει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μηδενικό χρέος». εξήγησε ο Gibson, κάτι που "είναι αρκετό για να χρηματοδοτήσει διευρυμένες επενδύσεις σε νέα games και να μην χρειάζεται να πουλήσει τα μερίδια στις εταιρείες της". Η πώληση, σύμφωνα με τον αναλυτή, ήταν μόνο η "Φάση 1" του σχεδίου της Square Enix, ενώ η Φάση 2 θα περιλαμβάνει την αναθεώρηση των εταιρειών και των games. Η Square Enix έχει επίσης επιβεβαιώσει τα σχέδια να επενδύσει σε τεχνολογίες blockchain και NFT,

Please Log in or Create an account to join the conversation.