H νέα game engine της Bethesda για τα The Elder Scrolls 6 και Starfield
Η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της μετάβασης από το Morrowind στο Oblivion.
Ο Todd Howard, developer μερικών από τα πιο γνωστά games της Bethesda και executive producer της εταιρείας αποκάλυψε την ανάπτυξη της νέας μηχανής γραφικών που θα τρέξει τα Elder Scrolls VI και Starfield.
Σε event του Game Industry
, ο Howard αναφέρθηκε στην νέα game engine για τα The Elder Scrolls 6 και Starfield και στην τεράστια διαφορά, συγκριτικά με την ήδη υπάρχουσα. Η αναβάθμιση της νέας μηχανής γραφικών θα είναι η μεγαλύτερη στην οποία έχει προβεί η εταιρεία, ίσως μεγαλύτερη και από την μετάβαση από το Morrowind στο Oblivion.
Για να το επιτύχει αυτό η Bethesda έχει περισσότερους προγραμματιστές να δουλεύουν πάνω στην νέα game engine, η οποία βέβαια θα διατηρήσει κάποια από τα πιο γνωστά και αγαπημένα χαρακτηριστικά της ήδη υπάρχουσας, όπως την υποστήριξη mods και την γενικότερη προσέγγιση στα open-world games.
O Howard σημείωσε: " Από το rendering, τα animations, το pathing και το procedural generation… δεν θέλω να πω όλα, αλλά μιλάμε για τεράστια βελτίωση. Χρονικά μας έχει πάρει περισσότερο από ότι περιμέναμε, αλλά θα είναι η κινητήριος δύναμη των Starfield και Elder Scrolls VI. Πιστεύω ότι όταν οι παίκτες αντικρίσουν το αποτέλεσμα, θα είναι όσο χαρούμενοι είμαστε και εμείς και γι΄ αυτά που θα μπορούμε να επιτύχουμε στα games μας από εδώ και πέρα.
Για το χρονικό πλαίσιο της κυκλοφορίας της νέας game engine, o Howard είναι καθησυχαστικός και προτρέπει να μην βιαζόμαστε. Εξάλλου ο ίδιος είναι χαρούμενος όταν ανακοινώνεται ένα παιχνίδι και η κυκλοφορία του είναι άμεση. Όπως έπραξε δηλαδή και με το Fallout 4, το οποίο ανακοινώθηκε στην Ε3 τον Ιούνιο και εν τέλει κυκλοφόρησε λίγους μήνες μετά, τον Νοέμβριο. Συγκεκριμένη περίοδος κυκλοφορίας για τα The Elder Scrolls VI και Starfield δεν υπάρχει ακόμα και ο Howard φρόντισε να θολώσει λίγο τα νερά.
Ο executive producer του The Elder Scrolls IV: Oblivion δήλωσε: Δεν θες να ξεφεύγεις στο θέμα της ανάπτυξης γιατί πολύ απλά αρχίζεις και κουράζεσαι. Πρέπει λοιπόν να βρίσκεις την ισορροπία μεταξύ κούρασης και προσμονής του καταναλωτή. H δημιουργία τρέιλερς και demos μπορεί να τρώνε χρόνο από την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Θυμάμαι games που τα αναπτύσσαμε για χρόνια και μετά ο πήχης ήταν πολύ ψηλά. Είναι προτιμότερο να επικεντρώνεσαι στο ίδιο το παιχνίδι και σε ένα μεγάλο demo.
Τα Elder Scrolls VI και Starfield είχαν ανακοινωθεί στην Ε3 2018, χωρίς κάποιο gameplay τρέιλερ.
Η Bethesda είχε κάνει τις ανακοινώσεις για να καθησυχάσει τους fans, ότι ασχολείται με χαρακτηριστικά games της ίδιας μετά την προσέγγιση στο multiplayer με το Fallout 76. H Bethesda και η μαμά εταιρεία ZeniMax, εξαγοράστηκαν πρόσφατα από την Microsoft έναντι 7.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Microsoft.