TMND wrote: Tomb Rider εννοείτε...
Freak wrote: Λοιπον, μετα απο περαιτερω σκεψη πιστευω πως το Tomb Raider αξιζει μια θεση στα παιχνιδια της δεκαετιας. Ειναι παιχνιδι που το ξερει μεχρι και η κουτση Μαρια και φυσικα εκατομμυρια χρηστες εχουν λιωσει πανω απο τα PC τους
Εννοείτε κιόλας. Έχει εκατομμύρια χρήστες. Και να φανταστώ οτι ειμαι σε φορουμ για video games και οχι σε ενα casual internet users φορουμ.
Η εικονα της Λαρα Κροφτ εχει μεινει στη μνημη μας σαν ο πρώτος χαρακτήρας που έφερε βυζακια στους νερντ που παιζανε το 1996 video games. Μετα λογο μαρκετινκ και του πλουσιου μπουστου της πρωταγονηστριας εγινε και ταινια. Παρα ολη αυτη τη δημοσιότητα ομως, τα παιχνδια δεν έδειξαν ιδιαίτερες πωλήσεις μετα το 2000 (που αρχισε να ερχετε στο εξωτερικο το γρηγορο πορ.. εεε ιντερνετ) καθως ηταν κακογραμμένα και με αθλιο χειρισμό. Κατι που φανηκε και στα σκορ που πηρε απο τους κριτικους παντου στον κοσμο.
Tomb Raider Chronicles was criticized for mediocre sound, bad voice acting, and lack of originality.GameSpot encountered crashes, clipped graphics, and cut scenes that would not play. Ιts "grid system" of level design seemed to be showing its age.Some puzzles were extremely hard due to a lack of clarity of how Lara can interact with the environment; Lara could perform new moves, but players were not told how to perform them. Items were more hidden than in previous games and would blend in with the environment. In the level "Old Mill", there is a coin that has to be picked up in spot with a yellow background; it blends in almost completely and the player cannot progress until it is picked up. If the player goes forward a short distance away from the coin, a cutscene occurs and Lara is spawned in a different location. Βαθμολογιες που βρηκα ηταν απο 42-88.
Tomb Raider: The Angel of Darkness
Lara races to recover five hidden paintings before a secret organisation whose ultimate goal is world domination and immortality with the assistance of an ancient biblical race known as the Nephilim.
Κανονικά θα επρεπε να σταματησω και να μη σχολιάσω παρακατω γιατι και μονο που αναφέρετε οτι μια "κακια" ομαδα θελει να βρει νεφελιμ ειναι αρκετο διγμα για να διξει οτι κατι δε παει καλα με το παιχνιδι. Αλλα ας συνεχίσω, μπας και το gameplay τουλαχιστον λεει κατι.
The game received mediocre reception from critics, receiving a 5.3/10 from IGN and a 6.5 from GameSpot, with an overall GameRankings score of 56% for the PS2 version. Numerous bugs and glitches, some superficial and some serious, as well as a cumbersome and often frustrating control scheme seriously hurt the game, for now Lara will continue to be a hot chick in a bad game.
Αξιζει να σημηοθει οτι δεν βαθμολογούν τοσο ασχημα μονο οι κριτικοί, αλλα και οι παίκτες. The average user rating for this game is 5.6 (out of 10).
www.amazon.com/Lara-Croft-Tomb-Raider-Darkness-Pc/product-re...r_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1
Tomb Raider: Legend
Lara uses Excalibur to kill the mercenaries.... Τι να πω? Χρειάζεται να σχολιάσω? Πραγματικά? Τελος παντων, αν παιζεις ενα παιχνιδι που λεγετε επιδρομέας τύμβων, ισως σου αρεσει να βρισκεις το εξκαλιμπερ? Ισως να μην ειναι τοσο κλισε για μερικους? Αν και δε νομιζω οτι υπαρχει ανθρωπος που επαιξε Tomb Raider οχι για το μπουστο της Λαρα Κροφτ αλλα για να παιξει τον θυλικο Ιντιανα Τζοουνς. Το παιχνίδι ηταν μέτριο, οχι καλο, οχι κατι που να αξιζει να γινει παιχνίδι δεκαετιας, αλλα ενα παιχνιδι που μπορουσε να παιχτει.
Μετα ερχετε το remake του πρωτου, που για αλλη μια φορα δεν ειναι τιποτα ιδιετερο, αλλα τουλαχιστον δεν ειναι τιγκα στα bugs.
Tomb Raider: Underworld
In reviews, the environments have been widely praised, many reviewers also praised Lara's motion captured movements and the much less linear style of gameplay, while some criticisms aimed at its "haywire" camera angles and "dodgy" combat system.Prior to the game's release, Eidos attempted to prevent any reviews rating the game at less than 8 out of 10 from appearing, with an Eidos spokesman stating "[t]he brand manager in the US that's handling all of Tomb Raider has asked that we just manage the scores before the game is out, really, just to ensure that we don't put people off buying the game, basically."On 9 January 2009, Eidos announced that Tomb Raider: Underworld sales failed to meet expectations, selling 1.5 million copies worldwide as of 31 December 2008. (ναι βαριεμαι να σχολιασω αλλο και κανω clopy-paste. Sue me)
www.bit-tech.net/news/gaming/200
... b-raider/1
Και οχι 2.5m για εναν τοσο γνωστό τιτλο δεν ειναι πολλες πωλήσεις.
age of empires. μετράει.