Ήρθε η ώρα να αποφασίσετε σε άλλο ένα σημαντικό γκάλοπ.
Στα Forums για PC, PlayStation, Xbox και Wii U/3DS υπάρχουν σκόρπια topics με απορίες χρηστών. Οι τίτλοι των topics σας βοηθούν να καταλάβετε την απορία τους. Κάποιοι πάντως μας ζητάτε να δημιουργήσουμε "Help topics" όπου θα γράφουν όλοι τις απορίες τους μαζεμένες εκεί και δεν θα ανοίγουν νέα topics.
Για να μιλήσουμε πρακτικά, αυτά είναι τα Θετικά και τα Αρνητικά που εξετάζουμε για το αν θα δημιουργήσουμε ή όχι Help topics.
Help Topics
Θετικά
- Όποιος χρήστης μπει στο Forum απαντάει κατευθείαν εκεί με την απορία του και δεν ψάχνει στην Αναζήτηση για το αν υπάρχει ήδη ανάλογο topic.
- Οι νέοι χρήστες καταλαβαίνουν πολύ εύκολα ότι εκεί απαντιούνται απορίες.
Αρνητικά
- Αν κάποιος μπει στο Forum κι έχει μια απορία τότε μπορεί η απορία αυτή να έχει ήδη απαντηθεί στο Help topic. Όμως σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορεί να κάνει αναζήτηση με βάση τον τίτλο του θέματος και από το να ψάξει όλες τις σελίδες του Help topic, το πιθανότερο είναι να ξαναρωτήσει την ίδια απορία με Reply στο τέλος του Help topic. Άρα θα τείνουμε να απαντάμε σε ίδιες απορίες.
- Εφόσον υπάρχουν όλες οι απορίες είναι μαζεμένες σε ένα topic, οι σελίδες θα είναι δεκάδες. Σε αυτή την περίπτωση, όταν μια εταιρεία επιλύει ένα πρόβλημα (π.χ. Sony, Valve, Microsoft) θα πρέπει να δημοσιεύουμε εκεί ένα μήνυμα ότι το πρόβλημα λύθηκε. Όμως, καθότι το topic θα είναι τεράστιο, το μήνυμά μας θα χάνεται στον χαμό.
- Όσοι έχουν κάνει Subscribe στο topic και περιμένουν απάντηση θα βλέπουν και νέες απορίες πολλών χρηστών στο email τους.
(Παρακάτω ισχύουν τα αντίστροφα)
Νέα topics για κάθε απορία
Θετικά
- Αν κάποιος έχει απορία που έχει ήδη απαντηθεί και κάνει αναζήτηση με βάση τον "τίτλο θέματος" τότε βρίσκει αμέσως την απάντηση και δεν χρειάζεται να ρωτήσει ξανά.
- Εφόσον υπάρχει απορία σε ένα topic, μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα αν η εκάστοτε εταιρεία (Sony, Microsoft, Nintendo) έλυσε το συγκεκριμένο ζήτημα και να απαντήσουμε εκεί, κάτι που σε ένα μεγάλο topic δεκάδων σελίδων και πολλών αποριών θα ήταν αδύνατο.
- Όταν κάποιος κάνει subscribe στο topic που άνοιξε για μια απορία τότε όσο περιμένει θα λαμβάνει ειδοποιήσεις στο email του μόνο για το θέμα του, κάτι που δεν θα συνέβαινε σε ένα γενικό Help thread.
Αρνητικά
- Για κάθε απορία που έχετε π.χ. για PS4 ή Xbox One, θα χρειάζεται πρώτα να κάνετε αναζήτηση στα αντίστοιχα forums αντί να πάτε κατευθείαν στο topic.
- Οι νέοι χρήστες δεν βλέπουν συγκεκριμένο topic με την απορία τους και ντρέπονται να ανοίξουν νέο.
Βάλτε τα παραπάνω επιχειρήματα στην ζυγαριά, αν θέλετε διατυπώστε τα δικά σας Θετικά/Αρνητικά για να τα προσθέσω στις παραπάνω λίστες και παρακαλούμε ψηφίστε και αιτιολογήστε.
Σε περίπτωση που θελήσετε Help topics τότε θα αρχίσουμε τις συγχωνεύσεις και θα δείτε topics αρκετών σελίδων. Συνεπώς να είστε πολύ προσεκτικοί στο τι θα ψηφίσετε, διότι μετά δεν θα κάνουμε Split topics.
Η πρόταση αφορά μόνο απορίες για PC, PlayStation, Xbox, Wii U/3DS. Όλες οι απορίες που αφορούν games θα συνεχίσουν να απαντώνται στα topics των games.
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)