Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Να δημιουργήσουμε Help Topics στα Console forums?

Poll: Θέλετε Help topics ή Ένα topic για κάθε απορία? (was ended 0000-00-00 00:00:00)

Help topics
1 20%
Ένα topic για κάθε απορία
4 80%
Total number of voters: 5
Only registered users can participate to this poll
More
21 Oct 2014 17:23 #150633 by Μάνος Γρυπάρης
Ήρθε η ώρα να αποφασίσετε σε άλλο ένα σημαντικό γκάλοπ.

Στα Forums για PC, PlayStation, Xbox και Wii U/3DS υπάρχουν σκόρπια topics με απορίες χρηστών. Οι τίτλοι των topics σας βοηθούν να καταλάβετε την απορία τους. Κάποιοι πάντως μας ζητάτε να δημιουργήσουμε "Help topics" όπου θα γράφουν όλοι τις απορίες τους μαζεμένες εκεί και δεν θα ανοίγουν νέα topics.

Για να μιλήσουμε πρακτικά, αυτά είναι τα Θετικά και τα Αρνητικά που εξετάζουμε για το αν θα δημιουργήσουμε ή όχι Help topics.

Help Topics
Θετικά
- Όποιος χρήστης μπει στο Forum απαντάει κατευθείαν εκεί με την απορία του και δεν ψάχνει στην Αναζήτηση για το αν υπάρχει ήδη ανάλογο topic.
- Οι νέοι χρήστες καταλαβαίνουν πολύ εύκολα ότι εκεί απαντιούνται απορίες.

Αρνητικά
- Αν κάποιος μπει στο Forum κι έχει μια απορία τότε μπορεί η απορία αυτή να έχει ήδη απαντηθεί στο Help topic. Όμως σε αυτή την περίπτωση δεν θα μπορεί να κάνει αναζήτηση με βάση τον τίτλο του θέματος και από το να ψάξει όλες τις σελίδες του Help topic, το πιθανότερο είναι να ξαναρωτήσει την ίδια απορία με Reply στο τέλος του Help topic. Άρα θα τείνουμε να απαντάμε σε ίδιες απορίες.
- Εφόσον υπάρχουν όλες οι απορίες είναι μαζεμένες σε ένα topic, οι σελίδες θα είναι δεκάδες. Σε αυτή την περίπτωση, όταν μια εταιρεία επιλύει ένα πρόβλημα (π.χ. Sony, Valve, Microsoft) θα πρέπει να δημοσιεύουμε εκεί ένα μήνυμα ότι το πρόβλημα λύθηκε. Όμως, καθότι το topic θα είναι τεράστιο, το μήνυμά μας θα χάνεται στον χαμό.
- Όσοι έχουν κάνει Subscribe στο topic και περιμένουν απάντηση θα βλέπουν και νέες απορίες πολλών χρηστών στο email τους.

(Παρακάτω ισχύουν τα αντίστροφα)

Νέα topics για κάθε απορία
Θετικά
- Αν κάποιος έχει απορία που έχει ήδη απαντηθεί και κάνει αναζήτηση με βάση τον "τίτλο θέματος" τότε βρίσκει αμέσως την απάντηση και δεν χρειάζεται να ρωτήσει ξανά.
- Εφόσον υπάρχει απορία σε ένα topic, μπορούμε να ελέγχουμε καλύτερα αν η εκάστοτε εταιρεία (Sony, Microsoft, Nintendo) έλυσε το συγκεκριμένο ζήτημα και να απαντήσουμε εκεί, κάτι που σε ένα μεγάλο topic δεκάδων σελίδων και πολλών αποριών θα ήταν αδύνατο.
- Όταν κάποιος κάνει subscribe στο topic που άνοιξε για μια απορία τότε όσο περιμένει θα λαμβάνει ειδοποιήσεις στο email του μόνο για το θέμα του, κάτι που δεν θα συνέβαινε σε ένα γενικό Help thread.

Αρνητικά
- Για κάθε απορία που έχετε π.χ. για PS4 ή Xbox One, θα χρειάζεται πρώτα να κάνετε αναζήτηση στα αντίστοιχα forums αντί να πάτε κατευθείαν στο topic.
- Οι νέοι χρήστες δεν βλέπουν συγκεκριμένο topic με την απορία τους και ντρέπονται να ανοίξουν νέο.

Βάλτε τα παραπάνω επιχειρήματα στην ζυγαριά, αν θέλετε διατυπώστε τα δικά σας Θετικά/Αρνητικά για να τα προσθέσω στις παραπάνω λίστες και παρακαλούμε ψηφίστε και αιτιολογήστε.

Σε περίπτωση που θελήσετε Help topics τότε θα αρχίσουμε τις συγχωνεύσεις και θα δείτε topics αρκετών σελίδων. Συνεπώς να είστε πολύ προσεκτικοί στο τι θα ψηφίσετε, διότι μετά δεν θα κάνουμε Split topics.
Η πρόταση αφορά μόνο απορίες για PC, PlayStation, Xbox, Wii U/3DS. Όλες οι απορίες που αφορούν games θα συνεχίσουν να απαντώνται στα topics των games.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
21 Oct 2014 19:14 #150640 by Αλέξανδρος Μυρωνίδης
Πιστεύω πως τα Help Topics δεν είναι απαραίτητα,καθώς όπως γράφεις Μάνο,στο τέλος εξ' αιτίας του φόρτου αποριών θα απαντάμε συνεχώς στις ίδιες και τις ίδιες ερωτήσεις.Το σύστημα με τα νέα topics ανά απορία μου φαίνεται πιο εξειδικευμένο.

Ρωτήστε με ότι θέλετε πάνω στο League of Legends,και θα σας απαντήσω στο επόμενο login μου!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Dec 2014 20:39 #154914 by Παντελής Δασκαλέλος
Εγώ πιστεύω πως το Help topic θα προκαλέσει περισσότερο μπελά, συν ότι κατ' εμέ ο νεός χρήστης δεν πρόκεται να γνωρίζει την ύπαρξη του. Δεν θεωρώ ότι είναι κακό κάποιος να ανοίξει ένα νέο thread για κάτι που τον απασχολεί στην τελική το μεταφέρουμε εμείς μετά, του απαντάμε prive και το σβήνουμε αν δεν έχει ιδαίτερο λόγο ύπαρξης κ.ο.κ. Καλύτερα να υπάρχει ένα topic για κάθε ξεχωριστό πρόβλημα, ώστε να βλέπει ο άλλος τις πιθανές λύσεις, γιατί στην τελική μία λύση δεν λύνει πάντα το πρόβλημα για όλους τους χρήστες.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
30 Dec 2014 21:21 #154922 by Πιέρρος Φουστέρης
Εγώ είμαι κατά της δημιουργίας Help Topics, για τον απλούστατο λόγο των "άπειρων" σελίδων που θα έχουν αυτά, μιας και θα απαντάνε όλοι (αναγνώστες αλλά και το staff) και θα γίνεται, κυριολεκτικά, ένας χαμός. Πιστεύω πως το υπάρχον σύστημα είναι εντάξει.

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Dec 2014 16:11 #154972 by Donnie Darko
Είμαι υπέρ της δημιουργίας Help Topics...

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Dec 2014 17:34 #154994 by sprk
Νέα topics για κάθε απορία, καθώς θα είναι ευκολότερο για τα μέλη του Gameworld να ανατρέχουν σε συγκεκριμένο topic, καλό θα ηταν να υπάρχει για κάθε εταιρία ξεχωριστά(Playstation, Xbox κτλ.)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
09 Apr 2015 10:31 #159212 by Αγησίλαος Σιντόρης
Ενα topic για καθε απορια με το ιδιο ακροβως σκεπτικο που ειπωθηκε καινπαραπανω οτι δηλαδη ο χρηστης πιο ευκολα θα ανατρεξει σε ενα τοπικ που θα δει τον τιτλο και θα απαντησει αν ξερει την ερωτηση και πιονευκολα θα παρει την απαντηση ο ερωτων...Γιατι στην υποθετικη περιπτωση που εγω κανω σημερα μια ερωτηση και για πεντε μερες δεν μπω στο site για Χ λογους ,αμα ειχαμε μονο ενα help topic,σε πεντε μερες μπορει να εχουν γινει αλλες πεντε ερωτησεις και αλλος να απανταει σε εμενα αλλος στον αλλον και να γινεται ενας χαμος..Πιστευω σε καμια περιπτωση δεν θα βοηθουσε ενα help topic...

Όλα τα πράγματα είναι δύσκολα, προτού γίνουν εύκολα.
Thomas Fuller

Please Log in or Create an account to join the conversation.