Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Press Start

More
24 Mar 2021 14:59 - 24 Mar 2021 15:00 #248340 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Ποια retro κονσόλα είναι η αγαπημένη σας; Ο νέος είναι ωραίος, αλλά ο παλιός είναι αλλιώς.

Τα PlayStation 5 και Xbox Series X συνεχίζουν να είναι δυσεύρετα στην αγορά, παρόλα αυτά η εμπορική τους επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη. Πολλοί κατάφεραν να αγοράσουν μία κονσόλα νέας γενιάς όμως ακόμα περισσότεροι περιμένουν μέχρι και σήμερα είτε την παραγγελία τους, είτε την διαθεσιμότητα νέου αποθέματος στα καταστήματα.

Μέσα στους τελευταίους μήνες είδαμε διάφορες περίεργες ειδήσεις σχετικά με αγοραστές κονσολών νέας γενιάς, με τους scalpers και τις μαζικές αγορές να αφορούν μεγάλο μέρος τους. Είδαμε όμως και άλλες περίεργες καταστάσεις όπως η περίπτωση του άνδρα από τη Ταϊβάν, που η σύζυγός του τον ανάγκασε, να πουλήσει την καινούρια του κονσόλα, όταν κατάλαβε ότι  δεν πρόκειται για μηχανή καθαρισμού αέρα , όπως της είχε δηλώσει ο ίδιος. Σε άλλη τραγελαφική περίπτωση ένας άνδρας  έλαβε έναν τσιμεντόλιθο συσκευασμένο, αντί του PS5 που είχε παραγγείλει , ενώ ένας Βιετναμέζος είπε στους συγγενείς του ότι αγόρασε  ένα μεγάλο Wi-Fi router, ώστε να εγκαταστήσει ένα PS5 στο σαλόνι . Η είδηση που με οδήγησε στο συγκεκριμένο Press Start ήταν αυτή ενός  gamer, ο οποίος πούλησε το PS5 του, για να αγοράσει ένα Nintendo 64  και games της παιδικής του ηλικίας. Περισσότερες περίεργες ειδήσεις θα βρείτε στην  μόνιμη στήλη WTF News .Τα games και οι κονσόλες που μας συντρόφευαν στις πρώτες μας επαφές με το gaming, σίγουρα επηρέασαν τις προτιμήσεις μας στο gameplay και οι αναμνήσεις τους είναι ακόμα ζωντανές. Πολλοί από εσάς θα έχετε ακολουθήσει τα sequel κάποιου franchise από την παιδική σας ηλικία ενώ μερικοί ενδεχομένως να έχετε ακόμα τις παλιές σας κονσόλες αποθηκευμένες κάπου. Θυμάμαι ότι η πρώτη κονσόλα που είχα ήταν ένα Attari στο οποίο έπαιζα Super Mario και κάποια άλλα 8-bit games, ενώ αργότερα ήρθε στα χέρια μου το PlayStation. Δυστυχώς δεν έχω καμία από τις παλιές μου κονσόλες πλέον στην διάθεσή μου, να είναι καλά οι emulators. Αν έπρεπε να επιλέξω μία retro κονσόλα ως αγαπημένη, πιθανότατα θα διάλεγα το PlayStation, με μικρή όμως διαφορά από το Game Boy Advance. Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας retro κονσόλα; 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 24 Mar 2021 15:00 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
31 Mar 2021 11:21 - 31 Mar 2021 11:23 #248608 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Ποιο είναι το πιο ενοχλητικό bug που έχετε συναντήσει; Από μικρά προβλήματα στην απεικόνιση, μέχρι crashαρίσματα.
Η ανάπτυξη των video games είναι μία διαδικασία που απαιτεί ακρίβεια και συνέπεια, διότι ακόμα και η παραμικρή απροσεξία μπορεί να αλλοιώσει την εμπειρία των παικτών. Οι κακογραμμένοι κώδικες, το κακό optimization και διάφοροι άλλοι παράγοντες μπορεί να προκαλέσουν από μικρά και ασήμαντα έως μεγάλα και ενοχλητικά προβλήματα σε ένα video game, τα οποία ονομάζονται bugs.Τα bugs είναι σχεδόν αναπόφευκτα κατά την ανάπτυξη ενός video game, καθώς τα AAA projects απαιτούν την συνεργασία πολυμελών ομάδων και πολλές φορές η επικοινωνία συναντά εμπόδια που με την σειρά τους προκαλούν bugs. Χαρακτηριστικό παράδειγμα απογοητευτικού game κατά την εκκίνησή του, είναι το Cyberpunk 2077, του οποίου τα προβλήματα ποικίλλουν από glitches στην απεικόνιση, μέχρι και crashαρίσματα, κάτι το οποίο ενόχλησε σημαντικά πολλούς από τους παίκτες που είχαν κάνει pre-order. Φυσικά αν όχι όλοι, τα περισσότερα μεγάλα games στο σήμερα εμφανίζουν προβλήματα, τα οποία τις πιο πολλές φορές επιδιορθώνονται με updates στην συνέχεια.

Κάντε κλικ στον τίτλο για να διαβάσετε την συνέχεια του Βασίλη Κτενίδη.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 31 Mar 2021 11:23 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2021 14:00 - 05 Apr 2021 14:01 #248927 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους; Οι μεγάλες προσδοκίες δεν εκπληρώνονται πάντα.
H προώθηση και διαφήμιση των video games στο σήμερα είναι από τα σημαντικότερα στοιχεία για την εμπορική επιτυχία τους. Οι εταιρείες ανάπτυξης βασίζονται σε καμπάνιες προώθησης οι οποίες μπορεί να ξεκινήσουν μερικά χρόνια πριν από την επίσημη κυκλοφορία του project και να συνεχίσουν ακόμα και μετά από την διάθεσή τους στην αγορά. Φυσικά αυτό δεν ισχύει για games τα οποία κυκλοφορούν ετησίως, αλλά συνήθως για projects τα οποία έχουν μεγαλύτερο περιθώριο στον χρόνο ανάπτυξής τους.

Ο ενθουσιασμός του διψασμένου κοινού, μπορεί να βοηθήσει μία εταιρεία στις πωλήσεις σε σημαντικά μεγάλο βαθμό, όμως μερικές φορές η λάθος διαχείριση, μπορεί να αποβεί και επιβλαβής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο έχουμε συζητήσει ξανά στο παρελθόν είναι αυτό της CD Projekt Red και του Cyberpunk 2077. Η εταιρεία περίτεχνα προώθησε το RPG χρόνια πριν από την κυκλοφορία, χτίζοντας προσδοκίες στο κοινό και τρέφοντας τον ενθουσιασμό, όσο το δυνατόν περισσότερο. Η επιτυχία της προώθησης είναι αδιαμφισβήτητη, όπως υποδεικνύουν τα pre-orders και οι πωλήσεις της πρώτης εβδομάδας, όμως δύσκολα θα ξεχαστούν οι σχεδόν ατελείωτες αναβολές και η κακή επικοινωνία και διαχείριση της επίσημης κυκλοφορίας. Τα προβλήματα για το Cyberpunk 2077 δεν άργησαν να εμφανίζονται το ένα μετά το άλλο και οι επιστροφές χρημάτων έγιναν τόσο μεγάλο ζήτημα, σε σημείο που η Πολωνική εταιρεία δημιούργησε site ειδικά για αυτόν τον σκοπό.

Στο σήμερα, μετά την κυκλοφορία του πρώτου μεγάλου  patch , το οποίο διορθώνει μεγάλο μέρος των  bugs  και των προβλημάτων που το καθιστούσαν unplayable, ο Michał Nowakowski, αντιπρόεδρος του τμήματος business  development  της CD Projekt Red δήλωσε, ότι τα επερχόμενα games της Πολωνικής εταιρείας θα διαφημίζονται και θα προωθούνται λίγους μήνες πριν από την κυκλοφορία τους, για να αποφευχθεί παρόμοια κατάσταση με αυτή του Cyberpunk 2077.Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για το εάν η πρώιμη προώθηση και η δημιουργία μεγάλων προσδοκιών ήταν το πρόβλημα της κακής εκκίνησης του Cyberpunk 2077. Η Πολωνική εταιρεία έκανε πολλά λάθη, τόσο στην εκτίμηση του χρόνου ολοκλήρωσης της ανάπτυξης και την επικοινωνία με το κοινό αλλά και στην προσπάθειά της να μαζέψει αργότερα τα ασυμμάζευτα. Με λίγα λόγια θεωρώ ότι ακόμα και με την πρώιμη προώθηση και το χτίσιμο της αναμονής στο κοινό αλλά με καλύτερη διαχείριση του ίδιου του project, το ζήτημα δεν θα είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ούτε θα ζημιωνόταν το όνομα της εταιρείας με αυτόν τον τρόπο. Εσείς πιστεύετε ότι τα games πρέπει να προωθούνται χρόνια πριν ή πολύ κοντά στην κυκλοφορία τους;

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.
Last edit: 05 Apr 2021 14:01 by Giorgos Tsolaridis.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Apr 2021 12:25 #249514 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Θα θέλατε να απαγορευτούν τα loot boxes στην Ελλάδα; Τα τυχερά πακέτα εξάπτουν απλώς το ενδιαφέρον ή καλλιεργούν το μικρόβιο του τζόγου;

 Τα loot boxes στα video games είναι ένα από τα φλέγοντα ζητήματα της βιομηχανίας την τελευταία πενταετία. Η μετάβαση από το offline gaming στο online gaming, συνοδευόταν από πολλά θετικά τόσο για τους παίκτες αλλά και για τις εταιρείες ανάπτυξης, όμως μαζί τους ήρθαν και μερικές αμφιλεγόμενες λειτουργίες, όπως οι  μικροσυναλλαγές  και ειδικότερα τα loot boxes.

 Για όσους δεν γνωρίζουν τα «loot boxes» ορίζονται ως ψηφιακά αντικείμενα, που παρέχονται στον παίκτη, μέσω τυχαίων μηχανισμών ανταμοιβής. Αποτελούν ίσως την πιο αμφιλεγόμενη λειτουργία, ανάμεσα στο εύρος των video games της αγοράς καθώς η κύρια διαφορά τους, σε σύγκριση με άλλα συστήματα  in-game  αγορών είναι ότι βασίζονται στις πιθανότητες. Το γεγονός αυτό, επιτρέπει στους προγραμματιστές να εισάγουν στο gameplay το στοιχείο της έκπληξης, διατηρώντας τα games ενδιαφέροντα, ακόμη κι όταν παίζονται επανειλημμένα.

 Πολλές έρευνες υποστηρίζουν ότι τα loot boxes επηρεάζουν αρνητικά τους νεαρούς παίκτες, θέτοντας ως επιχείρημα ότι πρόκειται για ένα σύστημα τζόγου με περιτύλιγμα, το οποίο εξοικειώνει τα παιδιά με την έννοια των τυχερών παιγνίων και κατ' επέκταση τα εθίζει, σε μία από τις πιο επικίνδυνες συνήθειες δηλαδή τον τζόγο. Από το 2017 το Βέλγιο όρισε την εισαγωγή loot boxes στα video games ως παράνομη, απαγορεύοντας στις εταιρείες ανάπτυξης να κερδοσκοπούν σε βάρος ανηλίκων. Έκτοτε πολλές χώρες άρχισαν να εκφράζουν την ανησυχία τους για την εν λόγω λειτουργία και πλέον χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Σουηδία, η Μ. Βρετανία, η Αμερική, η Ολλανδία, η Αυστραλία και προσφάτως η Βραζιλία είτε εξετάζουν το ζήτημα είτε έχουν ήδη εφαρμόσει περιορισμούς και απαγορεύσεις σχετικά με την εισαγωγή των loot boxes στα video games.

 Η Ελλάδα μέχρι στιγμής δεν έχει τοποθετηθεί σχετικά με το θέμα, όμως ενδέχεται μέσα στα επόμενα χρόνια να χρειαστεί και η δική της τοποθέτηση για την εφαρμογή ενός γενικού μέτρου πρόληψης στην Ευρώπη. Προσωπικά θεωρώ ότι ο μόνος κερδισμένος από την ύπαρξη των loot boxes είναι οι εταιρείες και όχι οι παίκτες. Μπορεί το αθώο στοιχείο της έκπληξης όπως το παρουσιάζουν να διατηρεί το ενδιαφέρον του παίκτη, όμως θεωρώ ότι η συνήθεια που καλλιεργείται μέσω της συγκεκριμένης λειτουργίας ζημιώνει την κοινωνία γενικότερα, καθώς καλλιεργεί μία ολόκληρη γενιά με επιρρέπεια στον τζόγο. Έτσι πιστεύω ότι η απαγόρευση των loot boxes (ειδικότερα των επί πληρωμή) δεν θα ζημιώσει τους παίκτες ή την gaming εμπειρία των παικτών γενικότερα, αντιθέτως θα την αναβαθμίσει. Εσείς θα θέλατε να απαγορευτούν τα loot boxes στην Ελλάδα;

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2021 12:14 #249990 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Τι θεωρείτε σημαντικότερο σε ένα video game τη δράση ή την αφήγηση; Αριστουργηματική ιστορία και πλοκή ή εξαιρετικά εφέ και mechanics;

 Η γοητεία των video games είναι πολυπαραγοντική και υποκειμενική για τον καθένα. Πολλοί gamers αρέσκονται στην δράση και την ένταση, ενώ άλλοι εξιτάρονται περισσότερο με την πλοκή και την αφήγηση. Μπορεί στο σήμερα να υπάρχουν ΑΑΑ projects τα οποία καλύπτουν και τις δύο πτυχές εξίσου καλά, όμως στη πλειοψηφία των games που κυκλοφορούν στην αγορά κάποια από τις δύο πτυχές υπερισχύει της άλλης.

 Η ιστορία και η πλοκή ενός παιχνιδιού αποτελεί υπόβαθρο και ένα από τα στοιχεία που μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των gamers. Μερικά κλασικά παραδείγματα εξαιρετικής αφήγησης και πλοκής κατά την άποψή μου είναι τα God of War, Red Dead Redemption, Silent Hill, Assassin's Creed, The Witcher και πολλά ακόμα τα οποία δεν αναφέρονται στο παρόν άρθρο. Τα παραδείγματα που προαναφέρθηκαν διαφέρουν μεταξύ τους στην αισθητική και την ιστορία. Από τα εμπνευσμένα από την Δυτική Ευρώπη τοπία του The Witcher και τις μάχες του Geralt, στα western περιβάλλοντα του Red Dead Redemption μέχρι την ιδιαίτερη πλοκή του Silent Hill και το σκοτεινό του ύφος, κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει τον κόσμο που του ταιριάζει και να τον εξερευνήσει ακολουθώντας ενδιαφέροντες ιστορίες και μοναδικές ατμόσφαιρες.

 Η δράση από την άλλη, αποτελεί επίσης βασικό κίνητρο για τους gamers. Τα ομαλά mechanics, οι καλοσχεδιασμένες αποστολές και τα τελειοποιημένα εφέ μπορούν να ανεβάσουν τους παλμούς σας, αυξάνοντας την αδρεναλίνη και δίνοντας διαφορετική διάσταση στην gaming εμπειρία. Σχεδόν όλα τα παραδείγματα που προαναφέρθηκαν σχετικά με την εξαιρετική τους αφήγηση, έχουν επίσης έντονη δράση, ακόμα και αν έχει δοθεί ελαφρώς μεγαλύτερη βαρύτητα σε κάποιο από τα δύο στοιχεία. Κλασικά παραδείγματα από games με μπόλικη δράση αλλά μέτρια ιστορία θεωρώ προσωπικά τα Metal Gear Solid 4, Final Fantasy VII και θα συμπεριλάβω στην λίστα το Call of Duty: Modern Warfare 2 το οποίο μπορεί να είναι ένα αριστουργηματικό FPS κατά την γνώμη μου, όμως δεν διαθέτει κάτι το ξεχωριστό όσον αφορά την αφήγηση.

 Προσωπικά προτιμώ να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στην ποιότητα της αφήγησης και την δράση. Τα God of War και Assassin's Creed αποτελούν δύο gaming σειρές οι οποίες έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν αφενός πολύ ωραία ατμόσφαιρα και ιστορία, αφετέρου διαθέτουν πολύ ευχάριστα mechanics και δράση. Εσείς τι θεωρείτε σημαντικότερο σε ένα video game την δράση ή την αφήγηση;

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2021 12:21 #249992 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Ποια εταιρεία ανάπτυξης πιστεύετε ότι διαθέτει τα πιο ποιοτικά games; Η εταιρεία που δεν σας έχει απογοητεύσει μέχρι σήμερα.

 Οι παράγοντες που καθιστούν ένα video game ποιοτικό είναι αρκετοί και δεν μπορεί να τους προσδιορίσει εύκολα ένας περιστασιακός gamer. Το σίγουρο όμως είναι ότι οποιοσδήποτε μπορεί να καταλάβει εάν τον ευχαριστεί αυτό που παίζει, χωρίς να υπάρχουν προβλήματα που παρεμβάλλουν στην διασκέδασή του. Τα  bugs  και το κακό optimization για παράδειγμα μπορούν να καταστρέψουν την gaming εμπειρία σας δημιουργώντας νεύρα και δυσανασχέτηση και είμαι σίγουρος ότι κανένας άνθρωπος που διαθέτει ελεύθερο χρόνο για να παίξει δεν θέλει να αισθάνεται άσχημα παίζοντας, πόσο μάλλον όταν έχει πληρώσει για να αγοράσει κάποιο παιχνίδι.

 Η πραγματικότητα είναι ότι η εμφάνιση των bugs είναι σχεδόν αναπόφευκτη σε όλα τα games καθώς μιλάμε για πολλές γραμμές κώδικα, πολλές διαφορετικές ομάδες οι οποίες συνεργάζονται και είναι λογικό και ανθρώπινο να υπάρχουν μερικά μικρά προβλήματα. Όταν όμως τα προβλήματα δεν είναι ανεπαίσθητα αλλά επηρεάζουν το gameplay τότε οι ευθύνες στρέφονται προς τις εταιρείες και το κατά πόσο φροντίζουν να παρέχουν ποιοτικά και λειτουργικά προϊόντα στους υποστηρικτές τους. Φυσικά το σχεδόν άρτιο gameplay είναι ένα μικρό μέρος ενός ποιοτικού AAA project, καθώς το περιεχόμενο, τα καινοτόμα και ευχάριστα mechanics, η πρωτότυπη αφήγηση ή ιδέα και πολλοί άλλοι παράγοντες, μερικές φορές έρχονται πρώτα. Το πρώτο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι το The Witcher III το οποίο αρχικά κυκλοφόρησε με bugs, εκ των οποίων τα περισσότερα διορθώθηκαν στην πορεία και έτσι πλέον κατά την άποψη μου αποτελεί ένα ποιοτικό video game. Μετά το φιάσκο με το Cyberpunk 2077 βέβαια δεν θα επέλεγα την CD Project Red ως την εταιρεία με τα ποιοτικότερα games, καθώς άλλες εταιρείες όπως για παράδειγμα η Naugthy Dog έχει διατηρήσει την ποιότητά της από το Crash Bandicoot των 90s μέχρι σήμερα με χαρακτηριστικό παράδειγμα την επιτυχία του The Last of Us Part II.

 Προσωπικά πιστεύω ότι η ποιότητα θα πρέπει να είναι πρώτη προτεραιότητα για τις εταιρείες ανάπτυξης, αν και ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η αγορά και τα deadlines των προγραμματιστών, τις περισσότερες φορές αναγκάζει τις ομάδες ανάπτυξης να μειώσουν την ποιότητα για να κερδηθεί χρόνος ή να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης. Μία από τις εταιρείες που εκτιμώ για την προσοχή που δίνει στην λεπτομέρεια αλλά και για τις gaming εμπειρίες που έχει προσφέρει στην βιομηχανία γενικότερα είναι η Naughty Dog την οποία και προανέφερα. 

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Apr 2021 12:26 #249993 by Frazzle
Replied by Frazzle on topic Press Start
FromSoftware για εμένα, καθόλου microtransactions και σχετικά ελάχιστα bugs, από το παλιό Demon's Souls μέχρι και το Sekiro.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2021 20:45 #250793 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Τι θεωρείτε σημαντικότερο σε ένα video game τη δράση ή την αφήγηση; Αριστουργηματική ιστορία και πλοκή ή εξαιρετικά εφέ και mechanics;

 Η γοητεία των video games είναι πολυπαραγοντική και υποκειμενική για τον καθένα. Πολλοί gamers αρέσκονται στην δράση και την ένταση, ενώ άλλοι εξιτάρονται περισσότερο με την πλοκή και την αφήγηση. Μπορεί στο σήμερα να υπάρχουν ΑΑΑ projects τα οποία καλύπτουν και τις δύο πτυχές εξίσου καλά, όμως στη πλειοψηφία των games που κυκλοφορούν στην αγορά κάποια από τις δύο πτυχές υπερισχύει της άλλης.

 Η ιστορία και η πλοκή ενός παιχνιδιού αποτελεί υπόβαθρο και ένα από τα στοιχεία που μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των gamers. Μερικά κλασικά παραδείγματα εξαιρετικής αφήγησης και πλοκής κατά την άποψή μου είναι τα God of War, Red Dead Redemption, Silent Hill, Assassin's Creed, The Witcher και πολλά ακόμα τα οποία δεν αναφέρονται στο παρόν άρθρο. Τα παραδείγματα που προαναφέρθηκαν διαφέρουν μεταξύ τους στην αισθητική και την ιστορία. Από τα εμπνευσμένα από την Δυτική Ευρώπη τοπία του The Witcher και τις μάχες του Geralt, στα western περιβάλλοντα του Red Dead Redemption μέχρι την ιδιαίτερη πλοκή του Silent Hill και το σκοτεινό του ύφος, κάθε παίκτης μπορεί να επιλέξει τον κόσμο που του ταιριάζει και να τον εξερευνήσει ακολουθώντας ενδιαφέροντες ιστορίες και μοναδικές ατμόσφαιρες.

 Η δράση από την άλλη, αποτελεί επίσης βασικό κίνητρο για τους gamers. Τα ομαλά mechanics, οι καλοσχεδιασμένες αποστολές και τα τελειοποιημένα εφέ μπορούν να ανεβάσουν τους παλμούς σας, αυξάνοντας την αδρεναλίνη και δίνοντας διαφορετική διάσταση στην gaming εμπειρία. Σχεδόν όλα τα παραδείγματα που προαναφέρθηκαν σχετικά με την εξαιρετική τους αφήγηση, έχουν επίσης έντονη δράση, ακόμα και αν έχει δοθεί ελαφρώς μεγαλύτερη βαρύτητα σε κάποιο από τα δύο στοιχεία. Κλασικά παραδείγματα από games με μπόλικη δράση αλλά μέτρια ιστορία θεωρώ προσωπικά τα Metal Gear Solid 4, Final Fantasy VII και θα συμπεριλάβω στην λίστα το Call of Duty: Modern Warfare 2 το οποίο μπορεί να είναι ένα αριστουργηματικό FPS κατά την γνώμη μου, όμως δεν διαθέτει κάτι το ξεχωριστό όσον αφορά την αφήγηση.

 Προσωπικά προτιμώ να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στην ποιότητα της αφήγησης και την δράση. Τα God of War και Assassin's Creed αποτελούν δύο gaming σειρές οι οποίες έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν αφενός πολύ ωραία ατμόσφαιρα και ιστορία, αφετέρου διαθέτουν πολύ ευχάριστα mechanics και δράση.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2021 20:47 #250794 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Με ποια games λιώσατε στις διακοπές του Πάσχα; Δοκιμάσατε κάτι νέο ή παραμείνατε σταθεροί σε ότι παίζατε;

 Το φετινό Πάσχα δε θυμίζει σε καμία περίπτωση τις προηγούμενες χρονιές. Η πανδημία του Covid-19 και τα περιοριστικά μέτρα δεν επέτρεψαν πολλές μετακινήσεις και μαζώξεις, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που έχουμε συνηθίσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο περισσότερος κόσμος να μείνει στον τόπο κατοικίας και στο σπίτι του και να περάσει χρόνο με τους πολύ κοντινούς του ανθρώπους κάνοντας απλές δραστηριότητες. Παρά τις δυσκολίες και τους περιορισμούς όμως, είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εσάς βρήκατε την διάθεση ώστε να περάσετε ευχάριστα το Πάσχα σας.

 Οι gamers όπως ήταν λογικό βρήκατε χρόνο και αφορμή στις ημέρες των εορτών για να λιώσετε με τα αγαπημένα σας games, καθώς τα σχολεία είναι κλειστά και οι περισσότεροι εργαζόμενοι έχετε άδεια. Μερικοί από εσάς ίσως να λάβατε κάποιο video game ως δώρο, ενώ άλλοι ενδεχομένως να αγοράσατε από μόνοι σας κάτι για να παίξετε στην γιορτινή περίοδο. Άλλοι ξεψαχνίσατε τα libraries σας για κάτι ενδιαφέρον ενώ οι περισσότεροι απλώς αυξήσατε τις ώρες που παίζετε μέσα στην ημέρα σας.

 Προσωπικά μετά από μία χρονιά απογοήτευσης από την EA και το FIFA 21, μέσα στις ημέρες των εορτών δοκίμασα να παίξω Yu-Gi-Oh! Duel Links αφενός για να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια και αφετέρου γιατί ήθελα να παίξω ένα card game με του οποίου τους κανόνες θα ήμουν εξοικειωμένος από πριν ώστε να μπορώ να παίξω απευθείας. Επίσης έτυχε να δοκιμάσω και το πολυσυζητημένο Valheim το οποίο μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 May 2021 20:49 #250795 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Press Start
Press Start: Πόσα από τα δωρεάν games του Epic Games Store έχετε όντως παίξει; Δοκιμάζετε όσα παίρνετε ή απλά τα μαζεύετε στο library;
 Η δικαστική διαμάχη μεταξύ Epic Games και Apple έγινε το επίκεντρο της προσοχής μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε, καθώς πολλές ήταν οι ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις σχετικά με την λειτουργία των δύο εταιρειών αλλά και της gaming βιομηχανίας γενικότερα.

 Στην δίκη κατέθεσαν αρκετά υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες gaming εταιρείες, αποκαλύπτοντας στοιχεία για επερχόμενες κυκλοφορίες, για τα κέρδη των κονσολών αλλά και τις πολιτικές των εταιρειών, όπως για παράδειγμα η αποκάλυψη σχετικά με την προμήθεια που παίρνει η Sony για την υποστήριξη της υπηρεσίας cross-platform. Μία πολύ ενδιαφέρουσα αποκάλυψη για την Epic Games ήταν ότι η εταιρεία έχει πληρώσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια για τα giveaways των εβδομαδιαίων δωρεάν games από την έναρξή της και ότι το Epic Games Store δεν έχει βγάλει κέρδος μέχρι στιγμής.

 Η πολιτική της Epic Games με τα δωρεάν games είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα στοιχεία που τράβηξε τον κόσμο στην πλατφόρμα καθώς τα δωρεάν games που διατίθενται μπορεί μερικές φορές να είναι άγνωστα για το ευρύ κοινό, όμως δεν ήταν λίγες οι φορές μέσα στα τελευταία χρόνια, όπου η Epic Games έδωσε AAA games όπως το GTA V, το Borderlands Collection, το Batman Arkham Collection και πολλά άλλα. Προσωπικά κάθε εβδομάδα μπαίνω στο Epic Games store για να προσθέσω στην βιβλιοθήκη μου το νέο ή τα νέα δωρεάν games, ακόμα και αν μερικές φορές είμαι σίγουρος 100% ότι δεν πρόκειται ούτε να τα εγκαταστήσω. Ο συνολικός αριθμός των δωρεάν games που έχω παίξει από το Epic Games Store δεν ξεπερνάει τα 10 και τα μισά τουλάχιστον τα έκανα απεγκατάσταση μετά από 20 λεπτά παιχνιδιού.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.