Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Arkanoid

More
03 Jul 2022 23:55 #265383 by Μάνος Γρυπάρης
Το 1978 η πρωτοπόρος εκείνη την εποχή Atari, δημιούργησε το Breakout, ένα video game που αποτέλεσε την εξέλιξη του Pong, του πρώτου console game όλων των εποχών (1972). Στην ουσία όμως, το τότε Breakout εισήγαγε στην gaming βιομηχανία ένα νέο είδος παιχνιδιού που ονομάζεται “Block Breaker” κι αυτό διότι δεν είχαμε πλέον δύο ρακέτες να προσπαθούν να περάσουν το μπαλάκι στην πλάτη της άλλης. Είχαμε μία ρακέτα να προσπαθεί να σπάσει τουβλάκια σε ένα level και εφόσον τα έσπαγε όλα τότε αυτό θα επέτρεπε στον παίκτη να προχωρήσει παρακάτω.

Η Taito εμπνεύστηκε από το Breakout και δημιούργησε το Arkanoid, το οποίο αποτέλεσε μία σύγχρονη μετεξέλιξή του. Επίσης, η Atari δεν είδε με ανταγωνιστικό μάτι το δημιούργημα της Taito, παρότι άλλες εταιρείες στη θέση της την δεκαετία του ’80, θα σκεφτόντουσαν ακόμα και να κινηθούν νομικά για τις τόσες πολλές ομοιότητες. Αντίθετα, η Atari υποδέχθηκε το Arkanoid στα Atari 8-bit και Atari ST. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στους περισσότερους γνωστούς υπολογιστές και τις γνωστές κονσόλες εκείνης της εποχής.

Τα Block Breaker games δεν ευδοκίμησαν και οι λόγοι ήταν πολλοί. Καταρχήν το Arkanoid κυκλοφόρησε 8 ολόκληρα χρόνια μετά το Breakout. Κατά δεύτερον, βαδίζοντας προς τα τέλη της δεκαετίας του ’80, η τεχνολογία που υπήρχε τότε επέτρεπε στους developers να αναπτύξουν πολύ πιο ελκυστικά και σύνθετα games από ένα Block Breaker που φαινόταν ήδη ξεπερασμένο.

Παρόλα αυτά, το Arkanoid έκανε θραύση. Αποτέλεσε επιτυχία για την Taito και ήταν ένα από τα πιο κερδοφόρα Arcade μηχανήματα όλων των εποχών. Στα επιτραπέζια Arcade, ήταν Νο.1 στο Β' εξάμηνο του 1986. Στην Αμερική το 1987 σημείωσε τα περισσότερα έσοδα, ενώ στην Ευρώπη ήταν στην πρώτη πεντάδα με τα δημοφιλέστερα Arcade εκείνης της χρονιάς.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.