Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Wabbit

More
15 May 2022 16:41 - 15 May 2022 16:45 #264231 by Μάνος Γρυπάρης
Το Wabbit, ένα Action-Adventure για την κονσόλα Atari 2600, με την πρωταγωνίστρια την Billy Sue, ήταν ένα από τα πρώτα games τα οποία είχαν ηρωίδα για κεντρικό χαρακτήρα. Το δημιούργησε η Van Mai.

 Το 1982 είχαμε αρχικά τον Ιανουάριο την Ms. Pac-Man, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, είχαμε και την πρώτη ηρωίδα με ανθρώπινη μορφή. 40 χρόνια μετά, η δημιουργός του Wabbit έδωσε συνέντευξη στο The Video Game History Foundation, για το πως σπούδασε Πληροφορική και πως μπήκε στην gaming βιομηχανία.

 

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last edit: 15 May 2022 16:45 by Μάνος Γρυπάρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 May 2022 04:14 #264270 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Wabbit
Wabbit: Η Van Mai δημιούργησε την πρώτη playable human ηρωίδα των video games το 1982




Λεγόταν Billie Sue. Το Wabbit κυκλοφόρησε για το Atari 2600.

Το Wabbit, ένα Action-Adventure για την κονσόλα Atari 2600, με την πρωταγωνίστρια Billie Sue, ήταν ένα από τα πρώτα games τα οποία είχαν ηρωίδα για κεντρικό χαρακτήρα. Το δημιούργησε η Van Mai.

Το 1982 είχαμε αρχικά τον Ιανουάριο την Ms. Pac-Man, ωστόσο τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, είχαμε και την πρώτη ηρωίδα με ανθρώπινη μορφή. 40 χρόνια μετά, η δημιουργός του Wabbit έδωσε συνέντευξη στο The Video Game History Foundation, για το πως σπούδασε Πληροφορική και πως μπήκε στην gaming βιομηχανία.



Η Van Mai άλλαξε καριέρα λίγο μετά το Wabbit, πολύ πριν καταλάβει κανείς τη σημασία που είχε. Ακολούθησαν η Becky από το Otenba Becky no Daibouken (1983), η γνωστή Barbie (1984), διάφορες ακόμη ηρωίδα και πιο χαρακτηριστική την δεκαετία εκείνη η Samus Aran στο Metroid το 1986.

Δυστυχώς η εταιρεία ανάπτυξης Apollo όπου δούλευε η Van Mai χρεωκόπησε μετά από μερικούς μήνες.

Η Van Mai εξέφρασε ευγνωμοσύνη για τους περιορισμούς της πρώιμης ανάπτυξης παιχνιδιών και τον τρόπο που την προετοίμασε για την μελλοντική δουλειά της στον τομέα του coding: «Με έμαθε να γράφω συμπαγή κώδικα, να γράφω καλό κώδικα», εξήγησε στους Bunch και Willært. "Αργότερα, όταν πήγα στο Πανεπιστήμιο, δεν τους ένοιαζε πολύ η μνήμη RAM ή ο χώρος του υπολογιστή. Είχαν άφθονη. Νομίζω ότι είμαι καλή coder για αυτό το λόγο, γιατί στην αρχή δεν υπήρχε πολύς διαθέσιμος χώρος για να γράψεις το παιχνίδι σου". Η Van Mai θυμήθηκε επίσης το δημιουργικό και συνεργατικό περιβάλλον που είχε στην εταιρεία ανάπτυξης Apollo, που είχε 50 άτομα, 15 εξ αυτών developers .

Please Log in or Create an account to join the conversation.