Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Τo Service της Sony-Ericsson Θέλει Service!

More
18 Nov 2009 15:12 #65155 by Μάνος Γρυπάρης
Τo Service της Sony-Ericsson Θέλει Service



"Δέν θα ήθελα να κουράσω αλλά θα πώ τα πράγματα όσο πιο σύντομα γίνεται. Αγορά κινητού απο Vodafone κατάστημα στις 8/07/2009 απο Γρ.Λαμπράκη 93 στον Πειραια. Μοντέλο Sony Ericsson C902. Μετά το πέρας 2 μηνών το κινητό κόλλαγε. Μπαίνω στο επίσημο site και κάνω...
το update (αναβάθμιση) όπως το ορίζει ο κατασκευαστής. Το πρόβλημα δέν λύθηκε. Μετα απο ενός λεπτού χρήση κόλλαγε. Ήταν ξεκάθαρο οτι δέν ήταν πρόβλημα software. Το πηγαίνω στο σέρβις της Sony-Ericsson και συγκεκριμένα στην εταιρεία OMNITECH Γρ. Λαμπράκη 52 στον Πειραιά. Το παραλαμβάνουν στις 5/10/2009. Κατα την παραλαβή τους δήλωσ! α οτι έχω ήδη κάνει την αναβάθμιση και ας ψάξουν να βρούν κάπου αλλού το πρόβλημα. Μετά απο 16!!! (λόγω φόρτου εργασίας μου είπαν) μέρες και συγκεκριμένα στις 23/10/2009 μου το επιστρέφουν χωρίς να έχουν βρεί πρόβλημα με την παρατήρηση “Έγινε αναβάθμιση”. Με το που το παίρνω στα χέρια μου μέσα σε ένα λεπτό είχε ξανακολλήσει. Το πηγαίνω κολλημένο στην υπάλληλο της OMNITECH και της το δείχνω. Εκείνη γράφει αυτό που είδε και το έστειλε πάλι στο τεχνικό τμημα. Το παρέλαβε στις 23/10/2009. Μετά απο 20 μέρες καλώ τα κεντρικά της sony-ericsson να παραπονεθώ για την καθυστέρηση του κινητού μου. Μου απάντησαν οτι έχουν πολύ δουλειά και έκανα την απλή διαπίστωση οτι τα κινητά τους απλά χαλάνε εύκολα, χωρίς βέβαια να πάρω απάντηση. Παρέλαβα το κινητό μου χτες 17/11/2009 μετά απο 42!!!! Μέρες. Ο τεχνικός έγραφε “ΕΓΙΝΕ CUSTOMIZE” στην ερώτηση μου τί ειναι Customize μου είπαν , απλά σβήστηκαν όλα και τα πέρασαν παλι απο την αρχή. Το αποτέλεσμα? Μετα απο 1 λεπτό λειτουργίας ΚΟΛΛΗΣΕ!!!!.

Κύριοι,
Αγοράζουμε πανάκριβα κινητα Made in China τα οποία τα πληρώνουμε χωρίς να σας τα παζαρευούμε. Επιτέλους γίνεται πιο υπεύθυνοι. Δέν γίνεται να αγοράζουμε καινούριο κινητό και να το αφήνουμε να παλιώνει στα σερβίς σας.

Αυτή την στιγμή το έχω κολλημένο και το κοιτάω. Ειλικρινά δέν ξέρω τί να το κάνω. Φοβάμαι πώς αν πάω πάλι σε εκείνο το σερβις θα τσακωθώ. Μήπως να το πετάξω καλύτερα να ηρεμήσω?"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
troktiko.blogspot.com

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
26 Nov 2009 13:47 #65654 by heretic
εγώ είχα αγοράσει ένα K800i πρίν απο 2,5 χρόνια και μέσα σε 2 εβδομάδες έσβησε μόνο του και δέν ξανάνοιξε. Ολοκαίνουριο μοντέλο... και πανάκριβο (350ευρώ είχε) !

Μετά απο μια αναζήτηση στο google και στην δουλειά, μου έμαθα οτι πολλές παρτίδες στην Ευρώπη έβγαλαν το ίδιο πρόβλημα. Το service της sonyericsson δέν το ενόχλησα καθόλου. Πήρα το καλώδιο, το σύνδεσα με το PC και μέσω προγράμματος του ... άλλαξα τα φώτα.
Όχι μόνο ξανα λειτούργησε αλλά έγινε και καλύτερο απο το εργοστασιακό firmware... ! \:D/

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Apr 2010 16:03 #70242 by Γιώργος Δεληγιαννίδης
καλά τη να πω κι εγώ ότι κινητό έχω πάρει μέσα σε ένα μήνα χάλαγε αλλά μου δίνανε άλλο τώρα έχει χαλάσει ένα κινητο που πείρα μεσα σε 34 μερες το πείγα και πρειμένω να μου πουν εδς και 14 ημέρες άν φτιάχνετε το πρόβλημα που έχει ή να μου δώσουν άλλο."δηλ. έλεος"

Please Log in or Create an account to join the conversation.