Εδώ θα εξηγήσουμε αναλυτικά την περιγραφή της θέσης Community Support στο GameWorld.
Οι διαχειριστές του Community είναι δύο ειδών:
- Community Manager
- Community Support
Community Manager: Έμμισθος moderator που δουλεύει ως εξωτερικός συνεργάτης στο GameWorld. Έχει πλήρη πρόσβαση στο site. Ελέγχει αν παραβιάζονται οι
Όροι χρήσης του site
και οι
Όροι χρήσης του forum
στους τομείς: Forum, Community και στα σχόλια άρθρων. Επίσης, απαντάει σε απορίες χρηστών που δεν έχουν απαντηθεί και επικοινωνεί μέσω Skype με τους αρχισυντάκτες του site, δίνοντάς τους links με απορίες που δεν έχουν απαντηθεί ή με μηνύματα τα οποία δεν είναι βέβαιος αν παραβιάζουν ή όχι τους όρους χρήσης.
Απαραίτητα προσόντα:
- Θέση Community Support για εύλογο χρονικό διάστημα.
- Μέλος στο site για τουλάχιστον 1 χρόνο.
- Μόνιμη σύνδεση σε Skype και Facebook όποτε βρίσκεται online.
- Να έχει βοηθήσει σε απορίες άλλων χρηστών κατά το παρελθόν.
- Τουλάχιστον 17 ετών.
Community Support: Βοηθητικοί moderators οι οποίοι αναφέρουν στον Community Manager ή στους αρχισυντάκτες του site αν παραβιάζονται οι όροι χρήσης στο Forum, στην Community ή σε σχόλια άρθρων.
Απαραίτητα προσόντα:
- Μέλος στο site για τουλάχιστον 6 μήνες
- Level 10
- Να μην έχει δεχτεί Ban στο παρελθόν.
O Community Support προβιβάζεται σε Community Manager μόνο εφόσον υπάρχει θέση. Η προαγωγή καθορίζεται απ' το GameWorld όποτε υπάρχει ανάγκη.
Όσοι ενδιαφέρονται να δηλώσουν συμμετοχή για τη θέση του Community Support μπορούν να στείλουν email στο
info [ατ] gameworld.gr . Στο θέμα του email γράψτε την λέξη "Community Support", στο κυρίως email στείλτε το link του προφίλ σας κι επισυνάψτε βιογραφικό εφόσον υπάρχει.
Βοηθήστε να γίνει η Community του GameWorld ακόμη καλύτερη.