Infamous 2 preview και συνέντευξη
Το Infamous ήταν ένα από τα σημαντικά παιχνίδια δράσης της περυσινής χρονιάς για το Playstation 3 κι εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να μιλήσουμε προσωπικά με τους συντελεστές της σειράς και να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για το Infamous 2, το οποίο έχει ήδη ανακοινωθεί από την Sony, αποκλειστικά για το Playstation 3.
Η προγραμματιστική εταιρεία Sucker Punch, είχε αναπτύξει πέρυσι ένα concept το οποίο έτυχε θετικής ανταπόκρισης από τους περισσότερους παίκτες που ασχολήθηκαν μαζί του. Βάση αυτού, ο Cole McGrath, επιζών μιας μεγάλης καταστροφής που συμβαίνει στην πόλη του, αποκτά άθελά του μαγικές ικανότητες, βασισμένες στον ηλεκτρισμό. Με αυτές, μπορεί να επιβάλει την τάξη ή να σκορπίσει τον τρόμο (ανάλογα την περίσταση) κι αυτό διότι κάθε απόφασή του, καλή ή κακή, είναι στο χέρι σας.
Ο Bruce Oberg της Sucker Punch, ο οποίος ηγείται του Infamous 2, ήταν άκρως ευδιάθετος και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μας σχετικά με τα όσα θα πρέπει να αναμένουμε από τον νέο τίτλο που ετοιμάζει η Sony για το 2011. Αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι θα διατηρήσει το στυλ του, δηλαδή θα είναι Action με στοιχεία RPG, ενώ στην παρούσα φάση βρίσκεται ακόμη όπως θα δείτε σε πολύ πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.
[youtube:esj54we6]
[/youtube:esj54we6]
GW: Πως είδατε την μέχρι τώρα πορεία του Infamous;
BO: Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι απ’ το πρώτο Infamous. Ήμασταν σίγουροι ότι θα τα πάει καλά. Λάβαμε καλή ανταπόκριση, ιδιαίτερα από την Αμερική και την Ευρώπη, οπότε γι’ αυτό και είμαστε ενθουσιασμένοι που αμέσως μετά την κυκλοφορία συνεχίσαμε την δουλειά για το Infamous 2.
GW: Που βρισκόμαστε σεναριακά αυτή τη φορά;
BO: Είμαστε σε μια νέα πόλη, το New Marais. Εκεί έχει καταφύγει ο Cole, αφότου στην αρχή του Infamous 2 νικήθηκε από το τέρας “The Beast”, το οποίο πιθανότατα θα γνωρίζετε όσοι έχετε παίξει το πρώτο μέρος. Ο Cole ηττήθηκε (έχει πλέον ουλές στο πρόσωπό του από την μάχη) κι έτσι αναγκάζεται να καταφύγει στην πόλη αυτή, όπου αναζητά την λύση στο πως κατάφερε να αποκτήσει όλες αυτές τις δυνάμεις.
Σε αντίθεση με το πρώτο μέρος, τώρα έχετε από την αρχή τις μαγικές δυνάμεις σας ανεπτυγμένες και γνωρίζετε τι να τις κάνετε. Επίσης, ο Cole βρίσκεται σε ένα μέρος με πιο θερμό κλίμα, άρα έχει άλλη εμφάνιση, φοράει για παράδειγμα κοντομάνικο κτλ.
GW: Ποιοι θα είναι οι εχθροί του;
BO: Κάποια μυστηριώδη πλάσματα, οι “Corrupted”. Θα υπάρχουν διάφορα είδη τέτοιων εχθρών στα πρώτα levels. Τα είδατε άλλωστε και στο σχετικό demo.
GW: Τι θα μπορεί να κάνει ο Cole φέτος;
BO: Καταρχήν το gameplay θα είναι πιο ελεύθερο. Θα καταδιώκετε εχθρούς επιλέγοντας τον δρόμο που θα ακολουθήσετε, ενώ θα μπορείτε να πυροβολάτε χρησιμοποιώντας διάφορα όπλα, τις γνωστές μαγείες ή και melee επιθέσεις. Ένα νέο όπλο, το "The Amp", θα σας βοηθάει σημαντικά, καθώς θα το γεμίζετε με ηλεκτρισμό και θα πετσοκόβετε από κοντά τους εχθρούς σας. Φυσικά θα αλληλεπιδράτε με το περιβάλλον, χρησιμοποιώντας το προς όφελός σας. Θα μπορείτε να τσουλήσετε σε καλώδια ρεύματος από μπαλκόνι σε μπαλκόνι, να σκαρφαλώσετε σε κολώνες κτλ. Ο Cole θα μπορεί ακόμη να καίει διάφορα αντικείμενα με τις ηλεκτρικές του ενέργειες κι αν πιάσουν φωτιά, τότε θα μπορούν να αλληλεπιδράσουν με εχθρούς ή με guard towers και να σας διευκολύνουν σημαντικά.
GW: Υπάρχει κάποια νέα τεχνική που έχει μάθει ο χαρακτήρας;
BO: Ναι, εισάγαμε το Kinetic Pulse. Με αυτό θα μπορείτε να σηκώσετε οποιοδήποτε αντικείμενο και να το πετάξετε στους εχθρούς σας. Για παράδειγμα θα σηκώνετε αυτοκίνητα και θα τα εκτοξεύετε πάνω τους. Επίσης, στις melee επιθέσεις θα υπάρχουν διάφορα combos και τελειωτικές κινήσεις που θα μπορείτε να εκτελέσετε.
GW: Τι ισχύει αυτή τη στιγμή για τα γραφικά και τον ήχο του παιχνιδιού;
BO: Κοίταξε, τα γραφικά είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο, μιλάμε για το 30% περίπου και ούτε. Γενικά θα χρησιμοποιηθεί η μηχανή γραφικών του πρώτου Infamous, με ορισμένες τροποποιήσεις. Θα υπάρχει επίσης κανονική αλλαγή ημέρας και νύκτας. Για πρώτη φορά θα χρησιμοποιήσουμε και motion capture, ώστε οι κινήσεις των χαρακτήρων να είναι ρεαλιστικές. Τον Cole θα τον υποδυθεί ένας νέος ηθοποιός, ο οποίος θα αναλάβει και την φωνή του. Επιπλέον, έχουμε δημιουργήσει πολύ καλύτερα οπτικά εφέ σε σχέση με πέρυσι.
GW: Θα έχουμε κάποιους από τους παλιούς χαρακτήρες στο Infamous 2;
BO: Ναι, θα υπάρχουν κάποιες επιστροφές. Ένας από αυτούς θα είναι και ο Zeke.
GW: Τι θα ισχύσει φέτος με την επιλογή μεταξύ καλού και κακού; Θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο;
BO: Όλες οι αποφάσεις που θα παίρνετε θα επηρεάζουν το gameplay και τον κόσμο γύρω σας. Άλλωστε, οι πολίτες θα είναι πλέον περισσότεροι, ο κόσμος πιο ζωντανός, άρα και οι αντιδράσεις πιο έντονες αν είστε εχθρικοί απέναντί τους. Αρκετές φορές θα βρεθείτε και πάλι σε δίλλημα για το τι να κάνετε. Μόνο που αυτή τη φορά οι επιλογές σας, χάρην ευκολίας, θα είναι πιο προφανείς για τον δρόμο τον οποίο θα πρέπει να ακολουθήσετε.
GW: Υπάρχει περίπτωση το Infamous 2 να έχει multiplayer mode;
BO: Χμμμ…είναι κι αυτό μια πιθανότητα την οποία εξετάζουμε αυτή την περίοδο.
GW: Σκέφτεστε επίσης να μπορεί ο παίκτης να φορτώσει το save του από το παλιό Infamous;
BO: Ναι, κι αυτό το εξετάζουμε και προσπαθούμε να δούμε πως μπορεί να ενταχθεί στο παιχνίδι και τον βαθμό στον οποίο θα ωφελείται ο παίκτης.
GW: Πότε θα πρέπει να το περιμένουμε στην αγορά;
BO: Ακόμα είναι σε pre-alpha beta, άρα θα πρέπει να το περιμένετε μέσα στο 2011, χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη το πότε ακριβώς.