Η Electronic Arts είχε φτιάξει το Lord of the Rings: Return of the King με την μηχανή γραφικών του Tiger Woods
Έχασε την μπάλα!
Ο Glen Schofield, διευθύνων σύμβουλος της Striking Distance που ανέπτυξε το The Callisto Protocol και παλιότερα δημιουργός και παραγωγός του Dead Space, δήλωσε ότι η Electronic Arts είχε αναπτύξει ένα παιχνίδι Lord of the Rings με την μηχανή γραφικών του Tiger Woods!
Ο λόγος για το Lord of the Rings: Return of the King για PC, PS2 και Xbox, το οποίο κυκλοφόρησε το 2003. Τότε οι
developers
της ομάδας της EA είχαν ένα δύσκολο deadline που έπρεπε να προλάβουν. Παρότι ξεκίνησαν να αναπτύσσουν μία νέα
engine
αποκλειστικά για το παιχνίδι, ο χρόνος έδειχνε ότι δεν θα προλάβαιναν το deadline. Τελικά, χρησιμοποίησαν την ήδη έτοιμη engine του...Tiger Woods! Δηλαδή πρόσθεσαν σε αυτή τον κώδικα του παιχνιδιού και τα γραφικά.
Φυσικά 20 χρόνια μετά και η Electronic Arts ποτέ δεν ανακοίνωσε κάτι τέτοιο, διότι μπορεί να είχε αρνητική επίδραση. Τότε δεν υπήρχαν βέβαια και τα σημερινά ευρέως διαδεδομένα social media, οπότε το πολύ πολύ να γραφόταν άρθρο σε περιοδικό μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Άρα μικρό το κακό. Επίσης, ένας τροποποιημένος κώδικας με οπτικά εφέ του Lord of the Rings eπαναχρησιμοποιήθηκε αργότερα σε ένα παιχνίδι PSP του Tiger Woods, για να δημιουργήσει εξέ καπνού κατά την πρόσκρουση της μπάλας.
Προφανώς ο κώδικας του παιχνιδιού Tiger Woods στο PSP θα έχει τίποτα...αναφορές στον Gandalf και άλλους χαρακτήρες του Lord of the Rings. Καλά πήγε αυτό EA!