Η αλήθεια είναι ότι οι διαφημίσεις των video games που μας εμφανίζονται στο YouTube από μικρές και μεσαίες εταιρείες, δεν είναι τόσο καλές όσο αυτές των μεγάλων publishers. Όχι ότι η Riot Games πήγαινε πίσω με τις ελληνικές διαφημίσεις του League of Legends, αλλά ΟΚ, αυτή ήταν η εξαίρεση.
Στην περίπτωση του mobile game State of Survival, η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο. Η Ελβετική εταιρεία ανάπτυξης FunPlus έχει καταφέρει πάνω από 50 εκατομμύρια downloads στο free-to-play Survival της σε Android και iOS και μάλλον κυρίως γιατί έχει σκάσει...πολύ χρήμα στις διαφημίσεις, παρά για την ποιότητά τους. Εκτός κι αν θέλει ο κόσμος να γελάει επίτηδες με αυτές, προκειμένου να κατεβάσει το παιχνίδι!
Οι διαφημίσεις του State of Survival είναι ότι χειρότερο στην ιστορία των διαφημίσεων. Δεν σου διαφημίζουν καν το παιχνίδι που θα παίξεις, με εξαίρεση κάποια δευτερόλεπτα σε (ορισμένες από τις διαφημίσεις).
"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)