Το The Last of Us Part 2 παραλίγο να "δανειστεί" στοιχεία από το Bloodborne
Αν το έκανε θα ήταν πολύ διαφορετικό από το πρώτο.
H Naughty Dog θα έκανε το The Last of Us Part 2 εντελώς διαφορετικό από αυτό που κυκλοφόρησε το 2020. Το The Last Of Us Part 2
θα έμοιαζε περισσότερο με ένα "open world game εμπνευσμένο από το Bloodborne"
. Τελικά, όμως, είναι ένα Action-Adventure.
Χάρη στο Grounded II, ένα ντοκιμαντέρ που βασίζεται στη δημιουργία του The Last of Us Part 2, τώρα γνωρίζουμε πώς η Naughty Dog σχεδίαζε να εξελιχθεί η δράση του. Κατά τη διάρκεια του ντοκιμαντέρ, ο Anthony Newman, co-game director, εξήγησε: «τους πρώτους τέσσερις ή πέντε μήνες, ήταν στην πραγματικότητα (το The Last Of Us Part 2) ένα
open world
game εμπνευσμένο από το Bloodborne».
O Newman είπε: «Ήταν καθαρά επικεντρωμένο σε melee combat, σαν να ήταν hand-to-hand combat». Περαιτέρω στο έγγραφο, η Emilia Schatz, η κύρια game designer, είπε ότι η εταιρεία δεν κοιτούσε απλώς «το melee combat», αλλά «εξέταζε το structure layout». Η Schatz είπε: «Το Bloodborne είχε έναν ανοιχτό χώρο που γινόταν όλο και μεγαλύτερος όσο εξερευνούσες. Μου αρέσει πολύ αυτό το συναίσθημα που νιώθεις ότι κυριαρχείς στον κόσμο. Αρχίζει να γίνεται σχεδόν χαρακτήρας στο ίδιο το παιχνίδι και έτσι, αυτό ήταν επίσης κάτι που κοιτάζαμε».
Όταν η Naughty Dog άρχισε να εργάζεται για το The Last Of Us Part 2, είχε ως στόχο το να έχει «όσο το δυνατόν πιο διαφορετικό game από το πρώτο». Αλλά όσο περνούσε ο καιρός, το η Naughty Dog αναθεώρησε την απόφασή της. Ο λόγος αυτής της αλλαγής ήταν επειδή αρχικά το game δεν δούλευε με την ιστορία που προσπαθούσε να πει.
Αυτή δεν ήταν η μόνη είδηση που βγήκε από το ντοκιμαντέρ. Ο co-writer και co-director των δύο πρώτων games, Neil Druckmann, είπε ότι μοιράστηκε κάποιες παρατηρήσεις. Αυτές οι παρατηρήσεις κάνουν το The Last Of Us 3 να ακούγεται πιο πιθανό από ποτέ.